НачалоФорумКазинаRoboCat Casino - обща дискусия

RoboCat Casino - обща дискусия (страница 20)

44 908 преглеждания 399 отговора |
преди 12 месеца
|
1...19 20 21
Добавете пост
Jaro
преди 1 месец

Казах ти.. за първото теглене чаках 4 дни.. сега чакам 3 дни.. прекалиха.. цялото това нещо стана отвратително..

Автоматичен превод:
Lostre13
преди 1 месец

Казах също, че може да отнеме до 14 дни. Така че бих бил подготвен за по-дълго време на чакане, поне от това, което съм виждал от други играчи.

Така че, ако бяхте чакали 4 дни, а сега 3, пак бих бил доста изненадан, че е сравнително бързо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте на всички.. минаха 6 работни дни от първото теглене, което получих... оттогава чакам да получа второто теглене.. минаха много дни и нищо.. Свързах се с поддръжката и те продължават да ми казват едно и също нещо.. че плащането ви е в последния етап.. извиняваме се за забавянето.. парите ви са в безопасност.. и никога не получавам парите си.. страхувам се, че ще ги загубя и наистина съм ядосан.. парите са спечелени законно и правилно.. имам нужда от тях и ги искам.. какво мога да направя.. не мога да направя нищо друго.

Автоматичен превод:
Lostre13
преди 1 месец

Значи, не ти обясняват нищо за забавянето?

Нищо чудно, че те ядосва. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Lostre13
преди 1 месец

Здравей,

Разбирам, че това е лоша ситуация... както можете да видите в тази тема, казиното не е много бързо с тегленията, така че предполагам, че трябва да се съсредоточите върху това да не загубите парите. Има ли някакъв начин временно да замразите акаунта си или някакъв друг по-безопасен инструмент за хазарт? Ако казиното предлага отговорни лимити, опитайте се да ги зададете на възможно най-ниската сума. Като алтернатива, помолете приятел да ви помогне да не играете, докато тегленето не бъде извършено.

Моят личен съвет е, ако сте стресирани и се притеснявате, че може да загубите контрол и пари, моля, играйте в казина, които предлагат сложни инструменти за отговорно управление.

Трудно е да се даде по-добър съвет, ако сте в казино с много други хора, които изпитват забавяния. 🙁

Бъди силен/силна, моля те.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Благодаря ви много... това се опитвам да направя. Само се надявам да не загубя парите... а в момента наистина имам нужда от тях...

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Постоянно ми казват, че има голям обем тегления и съответният отдел работи активно... и че не трябва да се страхувам... парите ми са в безопасност... глупости... едно и също нещо отново и отново и не виждам никакви пари.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви много... това се опитвам да направя. Само се надявам да не загубя парите... а в момента наистина имам нужда от тях...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може би съм забравил да кажа това, но можете ли да отмените заявката за теглене и да продължите да играете, тъй като казиното няма инструменти, които да ви позволят да избегнете това, така ли е?

Ами, свързах се с други играчи с подобни ситуации и получих полезни съвети от колегата ми, който решава оплакванията на играчите тук в Casino Guru.

Надявам се, че това може да ви помогне да останете по-спокойни. Виждате ли, другият играч е поискал от казиното да затвори сметката, защото се страхува да не загуби парите, преди балансът да бъде изтеглен. Казиното е казало, че според правилата сметката може да бъде затворена, но останалите средства ще бъдат конфискувани.

Така стигаме до този текст, който играчът е изпратил до казиното:

„Учтиво моля акаунтът ми да бъде временно блокиран или замразен, докато тегленето ми не бъде напълно обработено. Моля, обърнете внимание, че това искане не е свързано с никакви опасения за хазарт или самоизключване. Просто искам да избегна ситуация, в която разочарованието от времето за обработка на тегленето може да ме накара да играя и потенциално да загубя печалбите си."

Според мен, казината, които не предоставят възможност на играчите да задават лимити за отговорност, трябва да обмислят подобно искане. Ако смятате, че бихте могли да го използвате, предполагам, че и вие можете да опитате.

Общият проблем е, че решението за продължаване на играта, макар и много вероятно повлияно от желанието за хазарт, а не от напълно рационално мислене, в крайна сметка се взема от играча. Както знаете, хазартът винаги носи възможността както за повече печалба, така и за загуба на пари.

Така че, ако чувствате, че губите контрол, информирайте казиното и помислете за самоизключване поради хазартна зависимост. Това е грубо, но обикновеният играч не се нуждае от допълнителна подкрепа, за да запази баланса си недокоснат. Разбирате ли какво имам предвид?




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Разбира се, че знам... що се отнася до това дали ще затворя сметката или не... това си е мой въпрос... Със сигурност няма да играя нито едно евро, докато не ми платят всички пари в сметката... Няма да им направя услуга... Благодаря ви много. Надявам се утре, когато започне седмицата, да направят теглене, защото утре ще вляза в 8-ия работен ден... Чакам от 3-ти на месеца

Автоматичен превод:
Lostre13
преди 1 месец

Радвам се, че си наясно с това. Въпреки че знам, че това вероятно е доста голямо предизвикателство, дръж се. Справяш се чудесно!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Нека попитам... Получих имейл, в който се казваше, че тегленето е завършено, но парите не са кредитирани в сметката ми... някой знае ли защо?

Автоматичен превод:
Lostre13
преди 1 месец

Ако сте получили такова съобщение, бих изчакал. Фактът, че сте получили този имейл, не означава, че веднага ще имате пари в сметката си.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Ще получа ли парите си? Проблемът е, че получих 2 съобщения и едното теглене получих, а другото не... а имейлите бяха в един и същи ден с разлика от 40 минути, когато пристигнаха.

Автоматичен превод:
Lostre13
преди 1 месец

Е, поне едно теглене ти е отнето, което според мен ти подсказва, че скоро трябва да получиш и второто. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Знам, че те обърках... казват ми от компанията... относно имейлите, които получих, че тегленето е завършено... по-специално за 2 тегления, че са били завършени, докато аз получих пари само за едното... в отдела за обслужване ми ми казват, че второто плащане е било анулирано от доставчика... и аз им казвам... тъй като е било анулирано, защо не връщате парите в моята Robocat сметка... тъй като не ми плащате по картата ми по причината, която връщате, парите в сметката ми... и не ми дават ясен отговор... казват, че едното е било анулирано от доставчика, уредете го с вашата банка... от другото ми казват, че се извинявам, ще разгледаме проблема ви... и нещо подобно... Притеснявам се и съм ужасно ядосан... Не знам какво да правя.

Автоматичен превод:
Lostre13
преди 4 седмици

Бих казал, че второто теглене, което не сте получили, трябва да бъде върнато във вашата игрална сметка. Ако казиното е казало, че това е грешка от страна на доставчика, т.е. банката, опитахте ли се да се свържете с тях, за да разберете повече?

Следващото теглене също не мина и ви казаха, че ще разгледат проблема. Ако това отнема твърде много време, ще се опитаме да помогнем и ще се свържем с казиното.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Накрая върнаха парите в моята robocat сметка..и не можах да ги изтегля, защото не бяха кредитирани..в крайна сметка ги кредитирах отново, докато бяха кредитирани. Сега чакам тегленето..Надявам се да не ме бавят повече..вече ме притесни твърде много и все още чакам тегленето..помогнете, ако можете.

Автоматичен превод:
Lostre13
преди 3 седмици

Така че да видим как ще се развият нещата. Надявам се да си получите парите възможно най-скоро.

Що се отнася до помощта, ние вече се опитваме да го направим с отворена жалба.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Да, получих теглене от 500 евро и в крайна сметка проиграх останалата сума, защото бях уморен да чакам. Поисках теглене от 185 евро в събота; ще ви уведомя, когато ги получа.

Автоматичен превод:
DANIGRZ
преди 3 седмици

Според мен това е най-доброто решение.

Хазартът е едно нещо, но забавянията могат без усилие да развалят цялото удоволствие от евентуални печалби...

Надявам се също, че останалите средства ще пристигнат скоро и ще бъда тук, веднага щом ги получите! 🙌

Автоматичен превод:
1...19 20 21
Отидете на страницаот 21 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини