Може би съм забравил да кажа това, но можете ли да отмените заявката за теглене и да продължите да играете, тъй като казиното няма инструменти, които да ви позволят да избегнете това, така ли е?
Ами, свързах се с други играчи с подобни ситуации и получих полезни съвети от колегата ми, който решава оплакванията на играчите тук в Casino Guru.
Надявам се, че това може да ви помогне да останете по-спокойни. Виждате ли, другият играч е поискал от казиното да затвори сметката, защото се страхува да не загуби парите, преди балансът да бъде изтеглен. Казиното е казало, че според правилата сметката може да бъде затворена, но останалите средства ще бъдат конфискувани.
Така стигаме до този текст, който играчът е изпратил до казиното:
„Учтиво моля акаунтът ми да бъде временно блокиран или замразен, докато тегленето ми не бъде напълно обработено. Моля, обърнете внимание, че това искане не е свързано с никакви опасения за хазарт или самоизключване. Просто искам да избегна ситуация, в която разочарованието от времето за обработка на тегленето може да ме накара да играя и потенциално да загубя печалбите си."
Според мен, казината, които не предоставят възможност на играчите да задават лимити за отговорност, трябва да обмислят подобно искане. Ако смятате, че бихте могли да го използвате, предполагам, че и вие можете да опитате.
Общият проблем е, че решението за продължаване на играта, макар и много вероятно повлияно от желанието за хазарт, а не от напълно рационално мислене, в крайна сметка се взема от играча. Както знаете, хазартът винаги носи възможността както за повече печалба, така и за загуба на пари.
Така че, ако чувствате, че губите контрол, информирайте казиното и помислете за самоизключване поради хазартна зависимост. Това е грубо, но обикновеният играч не се нуждае от допълнителна подкрепа, за да запази баланса си недокоснат. Разбирате ли какво имам предвид?
I may have forgotten to say this, but can you cancel the withdrawal request and keep playing since the casino has no tools to allow you avoid this is that so?
Well, I've been in touch with other players with similar situations, and I've gotten helpful advice from my colleague who resolves players' complaints here at Casino Guru.
I hope it might help you stay more relaxed too. You see, the other player asked the casino to close the account because he is afraid of losing the money before the balance will be withdrawn. The casino said that, according to the rules, the account can be closed, but the remaining funds will be forfeited.
Thus, we come up with this text, which the player sent to the casino:
"I kindly request that my account be temporarily blocked or frozen until my withdrawal has been fully processed. Please note that this request is not related to any gambling or self-exclusion concerns. I simply wish to avoid a situation where frustration over the withdrawal processing time might lead me to play and potentially lose my winnings."
In my opinion, casinos that provide no way for players to set responsible limits should reflect on such a request. If you feel like you could use it, I guess you may try that too.
The overall problem is that the decision to continue playing, although very likely influenced by the urge to gamble and not by fully rational thinking, is ultimately made by the player. As you know, gambling always carries the possibility of both winning more and losing money.
So, if you feel like you're losing control, inform the casino and consider asking for a self-exclusion due to gambling addiction. This is harsh, but an ordinary player does not need further support to let the balance untouched. Do you know what I mean?
Автоматичен превод: