НачалоФорумКазинаRioBet Casino - обща дискусия

RioBet Casino - обща дискусия (страница 7)

46 453 преглеждания 196 отговора |
преди 4 години
|
1...6 7 8...10
Добавете пост
Romi
преди 11 месеца

Казват, че имат проблеми с доставчика на плащания, това се е случвало и преди и казаха, че са го разрешили. Минаха 3 дни и няма пари в сметката ми. Методът за теглене, който използвам, е pix.

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 11 месеца

Може би трябва да опитате да проверите и при вашия доставчик на плащания. Направихте ли вече?

Надяваме се, че скоро ще намерите някои отговори. Ние сме тук, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
Romi
преди 11 месеца

Нямам проблем с доставчика на плащания, проблемът е с казиното, което ни мами, това са очевидни глупости. Сега ми отмениха тегленето и ме помолиха да го поискам отново, минаха 4 дни и досега нищо, а сумата на тегленето е ниска, така че не им пука, пълно неуважение към играча. И има още нещо: ако приемат депозити в pix, трябва да платите и за pix, както вече съм получавал друг път и играя в други казина.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ai е отпечатъци filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

filefile отпечатъци

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Нямам проблем с доставчика на плащания, проблемът е с казиното, което ни мами, това са очевидни глупости. Сега ми отмениха тегленето и ме помолиха да го поискам отново, минаха 4 дни и досега нищо, а сумата на тегленето е ниска, така че не им пука, пълно неуважение към играча. И има още нещо: ако приемат депозити в pix, трябва да платите и за pix, както вече съм получавал друг път и играя в други казина.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Само се надявам скоро да успеят да оправят всичко.

Вече поискахте ли оттеглянето отново?

Моля, знайте, че ако искате да подадете жалба, не се колебайте да го направите, разбира се. Нашият екип за оплаквания ще се заеме с това, когато е възможно, за да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Опитах се да се оплача, но не мога. Когато стигна до последния, сайтът се връща в началото. Не знам защо. Относно оттеглянето ми. Поисках го отново и нищо. Изминаха 5 дни и отговорите в чата са същите. Ще ви изпратя екранните снимки на днешния разговор

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Хей Лос filefilefile

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Опитах се да се оплача, но не мога. Когато стигна до последния, сайтът се връща в началото. Не знам защо. Относно оттеглянето ми. Поисках го отново и нищо. Изминаха 5 дни и отговорите в чата са същите. Ще ви изпратя екранните снимки на днешния разговор

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

здравей

Изпитвате ли проблеми с формуляра за подаване на жалба на Casino Guru, моля?

Няколко неща, които може да помогнат:

опитайте това в режим инкогнито или: изтрийте всички бисквитки + временни файлове в браузъра си + изключете всяка добавка на браузъра, която сте инсталирали.

опитайте с напълно различен браузър

опитайте с друго устройство


Ако нищо от това не работи за вас, моля, заснемете видеоклип, добавете точно време на инцидента и вашия IP адрес и го изпратете на


Ще чакам актуализацията ви.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Хей Лос filefilefile

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Според този разговор бих казал, че очаквате различен отговор за същите опасения. Опитайте се да се съсредоточите върху нещо друго и им дайте малко време. Служителите в чат така или иначе няма да ви дадат повече подробности. Вместо това се опитайте да се преборите с разочарованието си. Имате ли любим спорт или сериал? Разсейването на ума ви може да ви помогне да се чувствате по-малко тревожни.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Направи го анонимно? Странно, може да сте по-конкретен и да отправите това оплакване към мен.

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 11 месеца

Не подавайте жалбата анонимно; не е това, което Радка имаше предвид.

Изпратете го от инкогнито прозорец във вашия браузър. Понякога помага да се предотвратят проблемите, които сте описали, нали знаете. Също така изчистване на кеша и бисквитките на вашия компютър.

Опитайте се да изпълните всички съвети, които Радка е написала в публикацията си, и ако нищо не работи, моля, изпратете ни имейл с видеоклипа на проблема.

Заедно ще намерим решението, без притеснения.

Автоматичен превод:
Romi
преди 11 месеца

Здравейте, те току-що депозираха тегленето ми след 6 дни. Решено, просто не играйте повече и намалете рейтинга на това казино там, защото са много заплетени.

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 11 месеца

Радвам се, че сега имаш парите.

Ние всъщност даваме на казината 14 дни, за да продължат с плащанията, така че 6 дни не са причина да понижавате рейтинга на някое казино, нали знаете.

Индексът на безопасност всъщност се понижава само ако играч подаде жалба и тя не е разрешена.

Но ако искате да научите повече за това как преглеждаме онлайн казината, моля, не се колебайте да прочетете за това в нашата статия .

И се явявайте с всякакви въпроси, ако желаете.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Някой получавал ли е плащане от Riobet? Депозирах с картата си и направих плащането, но ми дава грешка. Питам Riobet и те не ми дават конкретен отговор, но вместо това трябва да премина през същия процес отново, което вече ми даде грешка.

Автоматичен превод:
Esmesme13
преди 10 месеца

Мога ли да попитам какъв вид съобщение за грешка ви дава и дали след нов опит е разрешено, моля?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря ви, честно, според мен изглежда твърде много време, защото им плащам в момента, ако нямам пари за депозит, не играя, намирам за досадно, че се губи много време, изглежда, че те направете го умишлено, за да го играе, дори сложиха опцията за връщане и честно казано не съм първият човек, който се оплаква от това с Riobet, гледах ревютата, това е същото оплакване. Е, в крайна сметка го играх. Трябва да променят времето за изчакване, всички плащаме на момента, поради което казиното трябва да отдели време, за да го направи, струва ми се много несправедливо...

Също така, благодаря ти, Роми за вниманието, наистина ценя времето ти.

поздрави

Автоматичен превод:
Esmesme13
преди 10 месеца

Смятам, че времето за изчакване, както бих могъл да го нарека, зависи от ситуацията. Понякога трябва да се направят проверките; друг път казиното трябва да изчака играчът да изпрати документите в правилния формат или изпраща някои документи с липсваща информация.🤷‍♀️

Разбира се, разбирам, че всеки иска печалбите си да получат възможно най-скоро; просто понякога наистина трябва да бъдем повече търпеливи. И говоря по принцип, разбира се.

Не мислите ли така?🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбирам, но в моя случай акаунтът ми е верифициран. Съжалявам, но точно както бързо събирате, трябва да сте бързи и да плащате на клиентите си. Не виждам смисъл от това, плащанията ни се правят на място. Просто ви моля да се поставите на мястото на клиента. Това е най-честното нещо.

много ти благодаря

Автоматичен превод:
Esmesme13
преди 10 месеца

Вашата гледна точка със сигурност е разбираема и разбирам, че бихте искали да получите плащане веднага. Просто понякога наистина може да възникне грешка и може би дори не е по вина на казината. разбираш ли какво имам предвид

Как е вашето теглене сега, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
1...6 7 8...10
Отидете на страницаот 10 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини