НачалоФорумКазинаRioBet Casino - обща дискусия

RioBet Casino - обща дискусия (страница 7)

 от Sharki13286
|
23 820 преглеждания 160 отговора |
|
1...6 7 89
Romi

Казват, че имат проблеми с доставчика на плащания, това се е случвало и преди и казаха, че са го разрешили. Минаха 3 дни и няма пари в сметката ми. Методът за теглене, който използвам, е pix.

Автоматичен превод:
Rica1971

Може би трябва да опитате да проверите и при вашия доставчик на плащания. Направихте ли вече?

Надяваме се, че скоро ще намерите някои отговори. Ние сме тук, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
Romi

Нямам проблем с доставчика на плащания, проблемът е с казиното, което ни мами, това са очевидни глупости. Сега ми отмениха тегленето и ме помолиха да го поискам отново, минаха 4 дни и досега нищо, а сумата на тегленето е ниска, така че не им пука, пълно неуважение към играча. И има още нещо: ако приемат депозити в pix, трябва да платите и за pix, както вече съм получавал друг път и играя в други казина.

Автоматичен превод:

Ai е отпечатъци filefilefilefile

Автоматичен превод:

filefile отпечатъци

Автоматичен превод:

Нямам проблем с доставчика на плащания, проблемът е с казиното, което ни мами, това са очевидни глупости. Сега ми отмениха тегленето и ме помолиха да го поискам отново, минаха 4 дни и досега нищо, а сумата на тегленето е ниска, така че не им пука, пълно неуважение към играча. И има още нещо: ако приемат депозити в pix, трябва да платите и за pix, както вече съм получавал друг път и играя в други казина.

Автоматичен превод:

Само се надявам скоро да успеят да оправят всичко.

Вече поискахте ли оттеглянето отново?

Моля, знайте, че ако искате да подадете жалба, не се колебайте да го направите, разбира се. Нашият екип за оплаквания ще се заеме с това, когато е възможно, за да ви помогне.

Автоматичен превод:

Опитах се да се оплача, но не мога. Когато стигна до последния, сайтът се връща в началото. Не знам защо. Относно оттеглянето ми. Поисках го отново и нищо. Изминаха 5 дни и отговорите в чата са същите. Ще ви изпратя екранните снимки на днешния разговор

Автоматичен превод:

Хей Лос filefilefile

Автоматичен превод:

Опитах се да се оплача, но не мога. Когато стигна до последния, сайтът се връща в началото. Не знам защо. Относно оттеглянето ми. Поисках го отново и нищо. Изминаха 5 дни и отговорите в чата са същите. Ще ви изпратя екранните снимки на днешния разговор

Автоматичен превод:

здравей

Изпитвате ли проблеми с формуляра за подаване на жалба на Casino Guru, моля?

Няколко неща, които може да помогнат:

опитайте това в режим инкогнито или: изтрийте всички бисквитки + временни файлове в браузъра си + изключете всяка добавка на браузъра, която сте инсталирали.

опитайте с напълно различен браузър

опитайте с друго устройство


Ако нищо от това не работи за вас, моля, заснемете видеоклип, добавете точно време на инцидента и вашия IP адрес и го изпратете на


Ще чакам актуализацията ви.


Автоматичен превод:

Хей Лос filefilefile

Автоматичен превод:

Според този разговор бих казал, че очаквате различен отговор за същите опасения. Опитайте се да се съсредоточите върху нещо друго и им дайте малко време. Служителите в чат така или иначе няма да ви дадат повече подробности. Вместо това се опитайте да се преборите с разочарованието си. Имате ли любим спорт или сериал? Разсейването на ума ви може да ви помогне да се чувствате по-малко тревожни.

Автоматичен превод:
Radka

Направи го анонимно? Странно, може да сте по-конкретен и да отправите това оплакване към мен.

Автоматичен превод:
Rica1971

Не подавайте жалбата анонимно; не е това, което Радка имаше предвид.

Изпратете го от инкогнито прозорец във вашия браузър. Понякога помага да се предотвратят проблемите, които сте описали, нали знаете. Също така изчистване на кеша и бисквитките на вашия компютър.

Опитайте се да изпълните всички съвети, които Радка е написала в публикацията си, и ако нищо не работи, моля, изпратете ни имейл с видеоклипа на проблема.

Заедно ще намерим решението, без притеснения.

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, те току-що депозираха тегленето ми след 6 дни. Решено, просто не играйте повече и намалете рейтинга на това казино там, защото са много заплетени.

Автоматичен превод:
Rica1971

Радвам се, че сега имаш парите.

Ние всъщност даваме на казината 14 дни, за да продължат с плащанията, така че 6 дни не са причина да понижавате рейтинга на някое казино, нали знаете.

Индексът на безопасност всъщност се понижава само ако играч подаде жалба и тя не е разрешена.

Но ако искате да научите повече за това как преглеждаме онлайн казината, моля, не се колебайте да прочетете за това в нашата статия .

И се явявайте с всякакви въпроси, ако желаете.

Автоматичен превод:

Някой получавал ли е плащане от Riobet? Депозирах с картата си и направих плащането, но ми дава грешка. Питам Riobet и те не ми дават конкретен отговор, но вместо това трябва да премина през същия процес отново, което вече ми даде грешка.

Автоматичен превод:
Esmesme13

Мога ли да попитам какъв вид съобщение за грешка ви дава и дали след нов опит е разрешено, моля?

Автоматичен превод:

Благодаря ви, честно, според мен изглежда твърде много време, защото им плащам в момента, ако нямам пари за депозит, не играя, намирам за досадно, че се губи много време, изглежда, че те направете го умишлено, за да го играе, дори сложиха опцията за връщане и честно казано не съм първият човек, който се оплаква от това с Riobet, гледах ревютата, това е същото оплакване. Е, в крайна сметка го играх. Трябва да променят времето за изчакване, всички плащаме на момента, поради което казиното трябва да отдели време, за да го направи, струва ми се много несправедливо...

Също така, благодаря ти, Роми за вниманието, наистина ценя времето ти.

поздрави

Автоматичен превод:
Esmesme13

Смятам, че времето за изчакване, както бих могъл да го нарека, зависи от ситуацията. Понякога трябва да се направят проверките; друг път казиното трябва да изчака играчът да изпрати документите в правилния формат или изпраща някои документи с липсваща информация.🤷‍♀️

Разбира се, разбирам, че всеки иска печалбите си да получат възможно най-скоро; просто понякога наистина трябва да бъдем повече търпеливи. И говоря по принцип, разбира се.

Не мислите ли така?🤔

Автоматичен превод:

Разбирам, но в моя случай акаунтът ми е верифициран. Съжалявам, но точно както бързо събирате, трябва да сте бързи и да плащате на клиентите си. Не виждам смисъл от това, плащанията ни се правят на място. Просто ви моля да се поставите на мястото на клиента. Това е най-честното нещо.

много ти благодаря

Автоматичен превод:
Esmesme13

Вашата гледна точка със сигурност е разбираема и разбирам, че бихте искали да получите плащане веднага. Просто понякога наистина може да възникне грешка и може би дори не е по вина на казината. разбираш ли какво имам предвид

Как е вашето теглене сега, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
1...6 7 89
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини