Здравейте
тук съм, за да споделя моя опит с Rakoo казино. Регистрирах се и депозирах 40 евро. Прочетох някои отзиви, преди да го направя. Имаше някои лоши отзиви, а също и добри. Затова си помислих, че ще рискувам.
успях да направя 11000 евро от тези 40 евро. Изтеглих 8000 евро, но в малки суми. , 1 k, 3 k и 4 k. След няколко часа получавам заявка за проверка на акаунта ми. Направих това, което бях изненадан, че мина бързо и лесно.
След това един час по-късно всички тегления бяха отменени. В чата на живо ми обясниха, че максималното теглене е 4999 евро, което ми се стори подозрително, защото можете да депозирате много повече. Така че първият ми отговор беше, че не знам това, но защо са отменили другите малки суми. Сега имах чувството, че са измамници, защото ми казаха да взема всички тегления заедно, което е странно.
след това направих пари в брой от сумата 4999.
след няколко часа пак се отказаха. Опитвам се да говоря с тях в любовен чат, но те ме игнорираха, след като им казах проблема. Мисля, че сега съм в положение, за което знаех, че никога няма да получа тези пари.
след няколко дни си помислих сам, ако има възможност да са законни, тогава може да се насоча към големите пари и да се опитам да взема повече пари. След известно време стигнах до 18 к
след няколко дни проверих предстоящите си тегления и нещо се промени. Първото теглене на сумата от 1000 евро беше обратно в очакване и 4999 беше отхвърлено. Сега бях сигурен, че никога няма да получа парите. Няма отговор в чата на живо и няма отговор по имейл.
след няколко дни купих бонус, но от 500 евро и не получих функцията. хаха
Но да, това казино наистина са измамници. Лесен депозит, но много трудно теглене. Дават причина, че е уикенд, сайтът падна, играчът се справи сам. Мисля, че те просто увеличават времето, което играчите трябва да изчакат, докато играчът изиграе всичко.
така че съветвам да избягвате това казино поради множество причини. Игрите също понякога са много странни. Играя много и понякога слотовете не работят както трябва. Като например 2 скатера заедно, нисък rtp, изхвърлен от бонус функцията и функцията за връщане я няма и няма добавени пари.
за щастие депозирам само 50 евро, но мисля, че тези добри отзиви са фалшиви в интернет
Hello
i am here to share my experience with Rakoo casino. I have registered and deposited 40 euro . I have read some reviews before doing it. They were some bad reviews and also some good. So I thought I would take a chance.
i managed to make 11000 euro from this 40 euros. I made a withdrawal of 8000 euro but in small amounts. , 1 k, 3 k and 4 k. After a few hours I get a request to verify my account. I did this which I was surprised it went fast and easy.
Then a hour later every withdrawals was cancelled. In live chat they explained to me that the max cashout is 4999 euro which I found suspicious because you can deposit a lot more . So my first response was that I didn’t know that but why did they cancelled the other small amounts . Now I had the feeling that they are scammers because they told me the take all the withdrawals together which is weird.
then I made a cash out of the amount 4999.
after a few hours they cancelled again. I try to speak to them in love chat but they were ignoring me after I told them the issue. I think now I am at a position I knew I would never get this money.
after a few days I thought by my self, well if there is a possibility they are legit then I might well go for the big bucks and try to get more money. After some time I got to 18 k
after some days I checked my pending withdrawals and something was changed. The first withdrawal of the amount 1000 euro was back in pending and the 4999 was rejected. Now I was sure I wouldn’t never get the money. No live chat response and no email response.
after some days I bought a bonus but of 500 euro and didn’t received the feature. lol.
But yeah this casino are really scammers. Easy deposit but very hard withdrawal. They give reason like it’s weekend, site went down, the player did it self. I think they just expand the time players have to wait until the player has gambled everything away.
so I advice to avoid this casino for multiple reasons. Games are also very weird sometimes. I play a lot and sometimes the slots don’t work how they should. Like for example 2 scatters together, low rtp, thrown out of bonus feature and when returning feature is gone and no cash added.
fortunately I only deposit 50 euro but I think these good reviews are fake on the internet
Здравейте, прочетох за вашия опит, който според това, което казвате, не е най-добрият.
Виждам, че сте качили доста солидна сума пари и сега чакате тегленето, а казиното продължава да ви дава различни отговори защо още не ви е изпратило. Проверен от това, което казвате, че сте, което е добра новина, но важното е какво ще се случи след това. Бих искал да попитам какво ви каза казиното последния път, но виждам, че ви игнорират, което изобщо не е положителна индикация.
Определено бих препоръчал да не играете повече с парите и да ги оставите, докато цялата ситуация се разреши. Що се отнася до факта, че сте депозирали пари за първи път, играехте ли с бонус и с помощта на него успяхте да заредите голяма сума или без бонус? Колкото до предстоящото теглене, все още ли е на този етап или нещо се е променило?
Забелязах също, че сте успели да подадете жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне и се надявам да успеят.
Ако имате нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.
Hi, I have read about your experience which according to what you say is not the best.
I see that you have uploaded quite a solid amount of money and now you are waiting for the withdrawal, while the casino keeps giving you different answers as to why it hasn't sent it to you yet. Verified by what you say you are, which is good news, but the important thing is what happens next. I would like to ask what the casino has told you last time, but I see that they are ignoring you, which is not a positive indication at all.
I would definitely recommend not to play with the money anymore and leave it until the whole situation is resolved. As for the fact that you have deposited money for the first time, did you play with a bonus and with the help of it you managed to load a high amount or without a bonus ? As for the pending withdrawal, is it still at this stage or has something changed ?
I also noticed that you managed to file a complaint, so our team will try to help you and I hope they will succeed.
If you have something new, be sure to let me know.
здрасти
не, не използвам бонуса, който предлагат, тъй като това е една причина по-малко за тях да го използват като извинение да ми вземат парите. Играл съм в много казина, така че знам някои от тактиките, които използват. Преди да депозирам дори ги попитах за някои от игрите, които не показват, че са rtp. Чатът на живо ми каза, че е поверително. Вече тогава би трябвало да знам по-добре, защото не е тайна. Поне не би трябвало да е, освен ако нямате какво да криете. Но да, честно казано, не мисля, че това ще бъде разрешено. Вече нямам достъп до акаунта си и чатът на живо ме игнорира, когато давам данните си. Това казино със сигурност е измама. Ако не мога да отменя тегленето си след ден, защото е висящо. И след това 2 дни по-късно те го отменят и го поставят обратно и мога да го обърна отново, толкова отвратително. Но да, съветвам всеки със сигурност да избягва това казино
Hi
no I don’t use the bonus they offer since it’s one reason less for them to use it as a excuse to take my money. I played a lot of casinos so I know some of the tactics they uses. Before I deposit I even asked them about some of the games that doesn’t show it’s rtp. Live chat told me it’s confidental. Already then I should know better because it’s not a secret. At least it shouldn’t be unless you have something to hide. But yeah to be honest I dont dont think this would be resolved. I can’t access my account any more and live chat is ignoring me when I give my details. This casino is a scam for sure. If I can’t reverse my withdrawal after a day because it’s pending. And then 2 days later they cancel it and put it back on top and I can reverse it again that disgusting. But yeah I advise every one to avoid this casino for sure
Благодаря ви за допълнителните разяснения. Виждам, че казиното е блокирало акаунта ви според това, което казвате, и със сигурност би било уместно да го напишете и в жалбата. Бих казал, че казиното може да направи някои проверки за по-големи печалби, но предполагам, че те ще ви кажат нещо за това. Разбира се, ако ви игнорират, няма да знаем много.
И затова, както казах, най-доброто нещо, което трябва да направите, е да не правите нищо с парите и да изчакате и да видите накъде отива отборът. Надявам се всичко да е честно.
Thank you for further clarification. I see that the casino has blocked your account according to what you say, and it would certainly be appropriate to write that in the complaint as well. I would say that the casino may make some checks on bigger wins, but I would assume that they will tell you something about it. Of course, if they ignore you, we won't know much.
And that's why, as I said, the best thing to do is to do nothing with the money and wait and see where the team goes. I hope everything turns out fair.
Съжалявам, но мисля, че е много ясно. Когато едно казино спре да отговаря, това говори много. Те са измамници, няма съмнение. Вече приех загубата си и затова подадох тази жалба, защото те няма да разрешат проблема. Това, което мога да направя, е да предупредя хората за тези измамници.
Sorry but i think it’s very clear. When a casino stops from responding that says a a lot. They are scammers there is no doubt. I already accepted my loss and that’s why I made this complaint because they won’t resolve the issue. What I can do is to warn people of these scammers.
Нека не изпреварваме себе си. Докато не видите, че жалбата е приключена и казиното не се е опитало да разреши нищо, не губете надежда. Още през февруари те имаха решена жалба, където играчът също чакаше парите си, но той си спомни, че трябваше да пише често на VIP мениджъра.
Както и да е, няма да се радвам, ако спрат да общуват с мен и това няма да ме накара да се чувствам добре. Въпреки това, ако казиното не се опита да направи нещо и да го разреши, неговият индекс на безопасност ще бъде засегнат.
Много бих искал това да свърши добре, но не мога да го гарантирам. Така че ще наблюдавам как ще е оттук нататък.
Стискам палци. 🤞
Let's not get ahead of ourselves. Until you see that the complaint is closed and the casino hasn't tried to resolve anything, don't give up hope. Back in February they had a complaint resolved where the player was also waiting for his money, but he recalled that he had to write to the VIP manager often.
Anyway, I wouldn't be happy if they stopped communicating with me and it wouldn't make me feel good. However, if the casino doesn't try to do something and resolve it, its safety index will be affected.
I would really like this to end well, but I can't guarantee it. So I'll be watching to see how it goes from here.
Fingers crossed. 🤞
Да, може би си прав. хаха, просто не мога да разбера защо едно казино трябва да се държи така. Искам да кажа, че в дългосрочен план казиното винаги ще печели, особено когато rtp е толкова нисък в казино Rakoo. Но да, хората са алчни и искат да се възползват от хора, които не могат да се контролират, когато играят хазарт. И това наистина е най-големият ми проблем с казино като това. Отменете тегленето, така че хората да продължат да залагат. Но ще видим какво ще стане с това оплакване. Благодаря все пак
Yeah maybe you are right. lol, I just can’t understand why a casino should be acting like this. I mean in the long run casino wil always win, especially when the rtp is as low at Rakoo casino. But yeah people are greedy and want to take advantage of people who can’t control them self when gambling. And that’s is really my biggest issue with casino like this. Cancel withdrawal so people keep gambling. But we will see what becomes of this complaint. Thanks anyways
Да се надяваме на най-доброто, ако мога така да се изразя.🤞
Let's hope for the best, if I may say so.🤞
Е, все още се игнорира в любовния чат и имейл. Изглежда, че е потвърдено, че разполагаме с измамно казино. Всъщност не е изненада, но да, трудно е да се отрече. Така че момчета не всички играят тук. Печелите много, ставате измамени.
Казино гуру, все още ли ще препоръчвате Rakoo казино тук?
Well still being ignored in love chat and email. Seems like it’s confirmed we have a scammer casino on our hands. Not really a surprise but yeah it’s hard to deny. So guys everyone don’t play here . You win big, you get scammed.
Casino guru are you guys still gonna recommend Rakoo casino here?
Е, ние наистина не препоръчваме това казино, тъй като неговият индекс на безопасност всъщност е под средния, както можете да видите.🤔
Petronela очаква да актуализирате и вашата жалба, така че, моля, правете го винаги, когато е възможно. Можете да използвате тази връзка, за да го направите.
Well, we do not really recommend this casino, as its safety index is actually below average, as you can see.🤔
Petronela is waiting for you to update your complaint as well, so please do so whenever possible. You can use this link to do so.
КАЗИНОТО ОТКРАДНА ПАРИТЕ МИ ДЕПОЗИРАХ 300 USD
КОГАТО ОТИДОХ ДА ТЕГЛЯ ТЕ ОТМЕНИХА ТЕГЛЕНЕТО И БЛОКИРАХА МОЯ АКАУНТ НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО
CASINO STOLE MY MONEY I DEPOSITED 300 USD
WHEN I WENT TO WITHDRAW THEY CANCELED THE WITHDRAWAL AND BLOCKED MY ACCOUNT DO NOT PLAY AT THIS CASINO
CASINO ROUBOU MEU DINHEIRO DEPOSITEI 300 USD
QUANDO FUI SACAR CANCELARAM O SAQUE E BLOQUEARAM A MINHA CONTA NAO JOGUEM NESSE CASINO
Обясниха ли причината за блокирането на акаунта ви? Може би това се дължи на някакво разследване, което трябваше да направят?🤷♀️
Ако ситуацията остане същата и не можете да влезете в акаунта си, моля, уведомете ни повече подробности за този проблем, за да можем да разберем и помогнем.
Кога точно поискахте тегленето и дали акаунтът ви е напълно потвърден в това казино?
Ще чакаме тук за вашия отговор.
Did they explain the reason for blocking your account? Was it perhaps due to some investigating they needed to do?🤷♀️
If the situation remains the same, and you can not log into your account please let us know more details about this issue so we are able to understand and help.
When exactly did you request the withdrawal, and is your account fully verified at this casino?
We'll wait here for your reply.
Още една жертва на измамници, каква изненада.
Мисля, че казино гуруто трябва да ги премахне от този сайт. Лошо е да изпращате хора, които се присъединяват тук, за да ги изпращате на измамници
Another victim of scammers, what a surprise.
I think casino guru should remove them of this site. It’s a bad to send people that join here to send them to scammers
Бих казал, че казиното също се опитва да разреши проблеми, когато възникнат, така че играчът определено трябва да подаде жалба, за да можем да се опитаме да му помогнем и да разберем какво се е случило.
Ние не даваме казина от нашия сайт, дори ако имат индекс на безопасност 1, защото това е основната причина, поради която са тук, за да информираме играчите, че има казина, които не са добри, и за да сме сигурни, че те не са добри отидете там да играете. В крайна сметка, ако едно казино е лошо мислите ли, че някой от нас би искал някой да отиде там, за да харчи парите си? Тук е за всеки да види, че някои от тях не са добри за игра, а някои от тях си струва да опитате.
Ако играчите не потърсят информация преди това, това е голяма грешка. 😕
I would say that the casino also tries to solve problems when they arise, so the player should definitely file a complaint so that we can try to help him and find out what happened.
We don't give casinos away from our site even if they have a safety index of 1, because that is the main reason why they are here, to inform players that there are casinos that are not good and to make sure they don't go there to play. After all, if a casino is bad do you think any of us would want anyone to go there to spend their money ? It's here for everyone to see that some of them are not good to play in and some of them are worth a try.
If players don't look for information before, it's a big mistake. 😕
Достатъчно честно. Въпреки че тогава е добре да се направи, мисля, че няма оправдание казино гуру да има връзка към техния сайт за измамници, но да, кой съм аз, освен човек, който е измамен
Fair enough. Even tho thats a good thing to do then , I think there is no justification for casino guru to have a link to their scammer site, but yeah who am I, other then a person who is scammed
Бих съжалявал за всеки един играч, който е играл в лошо казино и не е получил несправедливо заплащане. Но истината е, че това може да се случи в по-добро казино и няма много общо с връзките. Просто те се намират във всяко казино и не изглежда да се променят за отделните случаи. Следователно е необходимо да се мисли къде играчът влага парите си и в някои случаи да бъде отговорен.
Не винаги играчът е виновен, ако не получи парите, но фактът, че имаме връзка към сайта и казиното, е един от най-лошите, така че няма да отида там.
Разбирате какво имам предвид. 🙂
I would feel sorry for every single player who played in a bad casino and didn't get paid unfairly. But the truth is that it can happen in a better casino and it has little to do with links. It's just that they are located at each casino and it doesn't seem to change for individual cases. It is therefore necessary to think where the player puts his money and in some cases to be responsible.
It's not always the player's fault if he doesn't get the money, but the fact that we have a link on the site and the casino is one of the worse ones, so I won't go there.
You see what I mean. 🙂
Разбира се, че по-добрите казина също могат да се случат. Единствената разлика е, че те не се оправдават. Правилата са ясни и могат да посочат своите причини. Въпреки че казиното Rakoo просто игнорира своите играчи, смешните неща, които все още чакам за покупката на бонус от 500 евро, не получих.
и Rakoo не се интересува от своите играчи. Когато спечелите голяма печалба, те ще положат усилия, за да се уверят, че няма нужда да плащат. Но да, виждам оценка 7,5 от 10. Това са фалшиви отзиви
Well sure the Better Casinos might happen too. The only difference is that they don’t make excuses. The rules are plain and they can provide their reasons. Where as Rakoo casino just ignores its players, the funny things I am still waiting for my 500 euro bonus buy I didn’t received.
and no Rakoo doesn’t care about its players. When you win big they would make the efforts to make sure they don’t need to pay out. But yeah I see a rating of 7,5 out of 10. Those are fake reviews
Когато чакате вашата бонус покупка, колко време? Казиното каза ли ви също причината, поради която не сте го получили или какво конкретно се е случило, когато не сте го получили? Виждате ли го някъде в историята на бонусите?
Ако казиното не ви е обяснило нищо и изобщо не се опитва да ви помогне, можете да подадете жалба при нас.
Кажете как е и като разбера повече ще видим какво може да се направи.
When you are waiting for your bonus buy, how long ? Did the casino also tell you the reason why you didn't get it or what specifically happened when you didn't get it ? Do you see it somewhere in the bonus history ?
If the casino hasn't explained anything to you and doesn't try to help you at all, you can file a complaint with us.
Tell me how it is and when I find out more we will see what can be done.
Вече беше преди няколко месеца, те не ми казаха нищо, тъй като игнорират комуникацията ми, чрез имейл или чат на живо. Вече нямам достъп до акаунта си и не знам какво се е случило. Току-що купих бонус функцията и играта ме изхвърли. Когато не върнах нищо, нямаше никаква функция, освен buy in
It’s already couple mont ago, they didn’t tell me anything since they are ignoring my communication, through email or live chat. I don’t have access to my account anymore and I don’t know what happened. Just bought the bonus feature and the game threw me out. When I returned nothing , no feature but buy in was gone
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.