НачалоФорумКазинаRakoo Casino - обща дискусия

Rakoo Casino - обща дискусия (страница 4)

 от bawermandiana21
|
10 405 преглеждания 66 отговора |
|
1...3 4
mbkaliber211

Бих те попитал защо не дойде по-рано и не ни уведоми, а ние ще се опитаме да ти помогнем. Имате ли екранни снимки или доказателства, които биха ви помогнали сега? В случаи като този бих ви препоръчал да подадете жалба при нас, но тъй като са минали няколко месеца и не знаете как се справя акаунтът ви, не знам как ще се развие. Загубихте парите си и ако нямате разумна причина, не ми се струва честно.

Така че, моля, уведомете ме къде се намирате.

Автоматичен превод:

Вече подадох жалба при вас, момчета. Имаше 2 причини. Другата причина не искаха да одобрят моите тегления, без да ми дадат основателна причина. Вече го приех като загуба, тъй като заложих парите, знаейки, че няма да го одобрят. Но да, нямах никакъв достъп до акаунта си и те ме игнорират, трудно е да имам някакво доказателство, което да предоставя

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
mbkaliber211

О, толкова съжалявам, разбирам защо не можахме да ви помогнем. Ако накрая сте загубили парите си поради чувство на неудовлетвореност, тогава няма какво да спестявате. В случаи като този, въпреки че знам, че е трудно, трябва просто да запазите хладнокръвие, да оставите парите на мира и да изчакате дали нашият екип може да разреши ситуацията.

Но след целия този инцидент поне знаете къде най-вероятно не искате да играете повече и вашият опит може да бъде полезен за други играчи.

Надявам се, че повече няма да срещнете нещо подобно и всичко ще бъде по-добре. 😕

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, проверих след няколко опита и когато най-накрая успях да изтегля, те блокираха акаунта и казаха, че нарушава условията на казиното и не мога да си върна депозираните пари.

Автоматичен превод:
lucianlira201

Добре, а казаха ли какво конкретно си нарушил? Мисля, че винаги трябва да има някакво обяснение, защото ако ти вземат парите просто така, не е правилно.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro

Точно така, направиха много трудна верификацията на акаунта, когато най-накрая успях да го верифицирам, поисках теглене на следващия ден, акаунтът беше блокиран, влязох в чата, казаха ми, че съм нарушил условията и това Не можах да си върна парите

Автоматичен превод:
lucianlira201

Добре, така че ако не са ви казали нищо конкретно, което сте нарушили и това е само това общо, тогава вероятно ще продължа към стъпка номер две и ще пусна жалба при нас. Нашият екип ще се опита да помогне и да разбере какво се случва.

Просто щракнете тук върху тази връзка ⬅️

Мислите ли, че ще преминете през този процес?

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини