ФорумКазинаRakoo Casino - обща дискусия

Rakoo Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 7 месеца от bawermandiana21
|
2331 преглеждания 48 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Mag7
преди 6 месеца

Прав си; точността на информацията е от решаващо значение за вземане на информирани решения. Полезно е да коригирате недоразуменията, без да бъдете груби.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 6 месеца

Определено е подозрително, когато повечето рецензии идват от новосъздадени акаунти единствено за даване на положителна обратна връзка. Това може да е опит за повишаване на репутацията на казиното. Бих посъветвал да действате предпазливо и да правите допълнителни проучвания, преди да вземете каквото и да е решение.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте. Мисля, че е малко странно, че това казино има много възможно най-добри отзиви, дадени от хора, които не са правили нищо друго на този сайт, освен това, че са дали този отзив. 10/12 от рецензиите идват от някой като този. За мен изглежда малко фалшиво, за да бъда честен.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, ние проверяваме подобни неща и винаги, когато потребителските отзиви се окажат фалшиви, ги третираме като такива. Понякога отнема малко време, за да се появи модел или нещо подходящо, за да вземем това решение. Ние обаче внимаваме за това и се опитваме да гарантираме, че винаги се приемат само безпристрастни потребителски отзиви.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Какъв е смисълът дори да се дава невярна информация? И защо хората коментират казино, което ясно виждате, дори не знаят никакви реални подробности относно него? Хората дават положителни коментари и след това изглежда дори не знаят условията, които казиното има. Изглежда наистина законно според мен.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Със сигурност не е приятно да се стига до такива ситуации, в които ще се разпространява невярна информация. Мисля обаче, че независимо от това, което играчите пишат тук, всеки може да направи някакъв преглед на казиното. Също така е хубаво понякога да разглеждате оплакванията на играчите, защото това може да бъде добър източник на информация.

Както и да е, имате ли опит с това казино? Видях, че сте писали за залагане и бонуси, така че изглежда, че сте правили проучване или сте играли тук преди.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Определено е подозрително, когато повечето рецензии идват от новосъздадени акаунти единствено за даване на положителна обратна връзка. Това може да е опит за повишаване на репутацията на казиното. Бих посъветвал да действате предпазливо и да правите допълнителни проучвания, преди да вземете каквото и да е решение.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Правилно и съм съгласен, че винаги е добре да се направят някои изследвания. Ако играчите искат да повишат репутацията на казиното, ние винаги ще разберем и рецензиите ще бъдат премахнати, тъй като се опитваме да ги поддържаме честни по всяко време.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Напълно съм съгласен. Поддържането на почтеността на отзивите е от решаващо значение за поддържането на доверие и надеждност.

Автоматичен превод:
JasmineSmith
преди 6 месеца

Съгласен съм. Мислили ли сте някога за потребителски преглед на казината, които обичате да играете? Знам, че сме говорили преди и ти спомена някои от най-добрите си казина. Смятате ли, че може да бъде полезно и за други играчи?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Абсолютно, обмислил съм го. Споделянето на потребителски отзиви за любимите ми казина определено може да помогне на другите. Благодаря за предложението!

Автоматичен превод:
KevinStone
преди 6 месеца

Със сигурност е добър

Автоматичен превод:
Coletteblv
преди 6 месеца

Някакъв конкретен аспект, за който бихте искали да споделите повече с нас? Не се колебайте! 😉

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Поисках две тегления от казиното. И двете чрез крипто, и двете на един и същ адрес. Първото теглене пристигна без проблеми след няколко минути.

Второто изплащане не е кредитирано в моя крипто портфейл вече 10 часа. Обикновено нещо подобно се прави в рамките на няколко минути.


Наистина се надявам Casino да ми помогне тук.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 седмица

Здравейте, как е целият случай, проблемът ви продължава ли или сте получили второто си теглене? Казиното каза ли какъв е проблемът?

Уведомете ме, за да знаем в каква ситуация се намирате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Получих парите. Страхотна подкрепа от казиното, силно препоръчително!

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 седмица

Страхотна новина наистина, благодаря. Колко дълго трябваше да чакате накрая?🤔

Ако искате да напишете отзив за това казино, просто използвайте тази връзка , моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Трябваше да чакам около 12 часа. Все още имам отворено запитване за казиното, след което с удоволствие мога да напиша отзив.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 седмица

Чувствайте се свободни да ни напишете отзив и да ни уведомите как се е получило. Надявам се на най-доброто. Стискам палци. 😊☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Досега бях игнориран... както от чата на живо, така и от моя VIP мениджър. Жалко, нещата бяха започнали толкова добре в казиното.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 седмица

Не е много за VIP... 🤔

Е, крипто плащанията са толкова лесни за изпълнение, така че според здравия разум „най-доброто" място за забавяне очевидно е в ръцете на казиното. Когато това се случи обаче, бих се опитал да държа играчите информирани, минимизирането на стреса или пространството за спекулации е ключът към успеха.

Надявам се, че скоро ще получите поне прилична актуализация.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Вече получих изплащането си.

В момента искам възстановяване на депозити, защото зададох лимит за депозит, който беше преждевременно изтрит от моя VIP мениджър и в резултат на това успях да направя депозити и претърпях загуба.


VIP мениджърът потвърди, че ще получа възстановяването си в рамките на една седмица. Но сега не получавам никакви отговори, нито по имейл, WhatsApp, нито чат на живо

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 седмица

Моля, дръжте ни в течение, ако получите възстановяването. Ще изчакаме резултата тук и ако имате нужда от нашата помощ, не се колебайте да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини