Моля, знайте, че всеки път, когато играчите изпратят своите оплаквания и оплакването завърши като „неразрешено", индексът на безопасност пада.
Също така, ако разберем и имаме доказателство от играчи на всяко казино, че казиното не се придържа към обещания от тях период за теглене, да речем, обикновено поставяме предупреждение в прегледа на това казино.
За съжаление, това се случва едва след като тези играчи дойдат при нас и със сигурност знаем, че е така. Така че не е толкова лесно да промените рейтинга на казиното, знаете, въпреки че разбираме как трябва да се чувства един играч и че не е лесно.
Please know that whenever players submit their complaints and the complaint finishes as "unresolved," the safety index goes donw.
Also, if we find out and have proof from players of each casino that the casino doesn't stick to the withdrawal period they promise, let's say, we usually put a warning in the review of this casino.
Unfortunately, this happens only after these players come to us, and we know for sure that it is like that. So, it is not that easy to change the rating of the casino, you know, even though we understand how a player must feel and that it is not easy.
Автоматичен превод: