ФорумКазинаPulp Casino - обща дискусия

Pulp Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Mattyc
|
15926 преглеждания 62 отговора |
|
12 3 4
Daniel
преди 2 години

Да, много странно, те върнаха и 700, които пристигнаха вчера. Те все още нямат никакви доказателства за мулти счетоводство или доста досадно. Имах 5700 в очакване на теглене.

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Здравейте,

вероятно защото дадохме на Pulp Casino известно време да се присъедини към жалбата и им остават почти 6 часа да го направят.

Може би вече сме получили информация, която трябва да бъде проверена.

Ще видим скоро.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Говорих с тях вчера и те казаха, че ще се съмняват да проверят отново информацията, но това не означава нищо, винаги ще ви изпратим имейл по-късно и т.н. и никога няма да получите нищо. Надяваме се, че можете да се включите и да подредите това

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Положително е, че последните няколко оплаквания относно всяко забавено плащане бяха приключени като разрешени.

Бих изчакал малко, ако сътрудничат, има голям шанс да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Закриха акаунта ми, нямам никаква надежда да го оправят, освен ако някой друг не се включи, за да помогне

Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що говорих с тях отново и те не могат да ми предоставят никакви доказателства за мулти счетоводство. Върнаха ми 700 и както някой друг каза това е странно. Така че все още ми дължат 5000

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Така че дори когато те просто ви обвиниха в нещо теоретично в този момент, защото не могат да предоставят никакви доказателства, все пак е решение да ви върне депозита, вместо да изплащате печалбите...

Бъдете сигурни, че ние със сигурност поискахме и улики или доказателства.


Автоматичен превод:
преди 2 години

така че как да продължим оттук нататък? Тук трябва да има решение, за да подредим това

Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябва да мога да си върна печалбите, ако не съм направил нищо нередно

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Мисля, че за нашия екип за оплаквания ще бъде много трудно да говори с казиното, като се има предвид лошата им репутация. Както казах, наистина е странно, че са върнали депозитите, ако смятат, че имате няколко сметки и имате доказателства за това. В този случай те не биха имали причина да връщат депозитите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Има ли нещо, което можете да направите тогава

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Здравейте,

Ще бъде най-добре да изчакате отговора на казиното, бих казал. Определено трябва да научим тяхната гледна точка и по-важното техните доказателства.

Боя се, че трябва да изчакаме в момента.

Автоматичен превод:
преди 2 години

свързахте ли се с тях за тази информация? Сега не получавам нищо от тях

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Здравейте,

Вярвам, че имаме или ще го направим. Това е стандартна процедура, особено ако казиното обвинява играчите в създаване на множество акаунти.

Изглежда отнема много време с Pulp Casino 🙁.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря за упоритата работа, оценявам го, очаквам с нетърпение да видя какво трябва да направят

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, чакам 4 дни, за да потвърдя акаунта си. Изпратих имейл на Pulp Casino за проверка и до момента нямах отговор.

Спечелих почти £2k и след като прочетох тези отзиви не вярвам, че ще видя и стотинка от това! СТОЙ НАСТРАНА!!!!

Автоматичен превод:
natklass70
преди 2 години

Здравейте,

Бих казал, че 4 дни не са толкова много в случая. Честно казано, прав си, че Pulp Casino не е много добър избор за сега.

Какво ще кажете за чат на живо? Мога да си представя, че също не е голяма помощ, прав ли съм?

Винаги можете да подадете жалба , така че другите да видят как работят нещата поне ако не можем да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря за упоритата работа, оценявам го, очаквам с нетърпение да видя какво трябва да направят

Автоматичен превод:
преди 2 години

Виждам, че чакаме реакцията на казиното.

Е, да се надяваме, че ще научим нещо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ви за отговора. Ще изчакам още няколко дни, за да видя дали ще бъда потвърден - мисля, че ще трябва да преглътна загубата (£2,500)….

Ще изпратя жалба и ще видя дали мога да получа обратно депозираните си пари?


Автоматичен превод:
natklass70
преди 2 години

Здравейте, няма никакъв проблем.

да кажем изчакайте до понеделник, ще се договорим ли?

Ако казиното отговори на друга текуща жалба , вероятно би имало смисъл да подадете своя собствена жалба, ако не - добре, страхувам се, че и за вас няма да изглежда много добре...


Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини