ФорумКазинаPulp Casino - обща дискусия

Pulp Casino - обща дискусия

преди 2 години от Mattyc
|
15976 преглеждания 62 отговора |
|
1 2...4
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pulp Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте всички. Чакам сметката ми да бъде потвърдена и след това ще направя теглене. По отношение на ревютата, не мисля, че този сайт е свързан с максимални печалби, изглежда различно, но в друг от рецензиите се споменава, че прогресът не е запазен. Това е много странно и ми се случи с Justice League и Finn swirly каквото и да е. Това обаче никога не се е случвало в други сайтове, само в това пулп казино. Стискам палци, че изтеглянето ми е успешно тук...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всичко изглежда добре досега, акаунтът е потвърден и тегленето на £600 е обработено. Ще се актуализира, когато пристигне и ще остави отзив. Обслужването на клиентите и състоянието на kyc бяха добри и лесни. Надяваме се, че това може да бъде добър вариант за казино, тъй като те имат някои добри слотове и добър уебсайт.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден,

Ние наистина се радваме на тази новина и винаги онлайн, за да помогнем на нашите клиенти.

Приятен ден, в случай че имате някакви проблеми, моля, уведомете ни.


Екип на Pulpcasino

Автоматичен превод:
Mattyc
преди 2 години

Благодарим Ви за обратната връзка. Надявам се скоро да получите тегленето си 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Оттеглянето все още не е прието, но се надяваме скоро.

Автоматичен превод:
Mattyc
преди 2 години

filefilefile Това са 3-те депозита, които направих в Pulp Casino, надявам се да получите парите си и скоро, но според мен те са ненадеждни

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

file Накрая направих 4 депозита 🤪

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тегленето все още предстои, чатът на живо каза, че ще получа парите в рамките на 5 работни дни. Наистина се надявам да е така, те продължават да ми предлагат някои наистина добри бонуси, но чакам да знам, че ще ми бъдат изплатени, преди да похарча повече.

Автоматичен превод:
Mattyc
преди 2 години

Изчакайте парите

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих депозит в Cadoola, когато влизам паролата не работи!

изпрати имейл за нулиране на паролата и имейлът не пристигна!

Автоматичен превод:
Mattyc
преди 2 години

Изглежда сега се опитват да те изкушат. Продължавай, дай още няколко дни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих депозит в Cadoola, когато влизам паролата не работи!

изпрати имейл за нулиране на паролата и имейлът не пристигна!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, моля, уверете се, че сте проверили папката на кошчето, както и промоции и спам или всяка друга подобна папка, която може да намерите в пощенската си кутия.

Автоматичен превод:
Anonymized209
преди 2 години

Харесвате ли новия стил на предупреждения, които имаме на уебсайта? Мисля, че това е наистина страхотно нещо. Имахме някои минуси, посочени и преди, но сега имаме по-подробна информация като част от всяко едно предупреждение. Надявам се, че ще помогне на играчите и ще направи всичко по-ясно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Почти съм сигурен, че ми е било платено това, току-що получих £600 в сметката си, но не мога да видя откъде е, докато приложението на банката не се актуализира в понеделник/вторник. Поддръжката казва, че е изпратено до обработващата компания, за да ми плати, но на уебсайта пише, че все още чака. Все пак се чувствам обнадежден. Това изглежда добър уебсайт за казино.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Mattyc
преди 2 години

Как си представяте 4-те депозита, които направих в 3 различни банкови сметки, базирани в Нигерия, една таксиметрова компания, друга счетоводна компания. Просто питам!

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Не знам колега, но повечето казина, в които играя напоследък, имат странни надписи на депозитите. Дори някои от по-законните имат странни имена в дебитните транзакции. И аз съм мислил същото.

Автоматичен превод:
Mattyc
преди 2 години

Е, изглежда, че сте получили печалбите си, което е добре 👍🏼. Причината да мисля, че всички те са част от групата Global Games Tech е, че се присъединих към 3 от тях, включително Pulp и винаги играя на един и същ слот Finn и Swirly spin, мисля, че разбирате как се играе, когато получите звездите ⭐️ или в играта, или в магическото кралство винаги е 5/7 2 звезди и след това 3, когато можете да получите максимум 7, също нещо, което никога преди не съм имал с Pulp, ключовете не бяха запазени = много странно. Може да сте добре, единственият начин да разберете е ако продължите да играете там.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте

Направих теглене преди 18 дни, все още чаках, беше обработено и ми казаха 3 дати, когато ще имам парите и никога не ги получих на нито една от тях. Изчаква се 5700, за да бъде уведомено, че е в изчакване, след като беше казано, че е обработено. И сега ми казват, че не знаят кога ще получа парите. Ще го избегнат на всяка цена

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих тегленето си преди 18 дни, като pulp casino все още чака. Получавам 3 дни кога ще имам парите си и така и не ги получих, за да ми кажат, че е обработено и след това отново чака. Ужасно обслужване и ужасно обслужване на клиенти чатовете на живо шега всичко, което правят, отива при нещо друго, с което трябва да чакаш отговор и никога не получаваш такъв. Не използвайте това казино!

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини