преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pulp Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте всички. Чакам сметката ми да бъде потвърдена и след това ще направя теглене. По отношение на ревютата, не мисля, че този сайт е свързан с максимални печалби, изглежда различно, но в друг от рецензиите се споменава, че прогресът не е запазен. Това е много странно и ми се случи с Justice League и Finn swirly каквото и да е. Това обаче никога не се е случвало в други сайтове, само в това пулп казино. Стискам палци, че изтеглянето ми е успешно тук...
Hi all. I’m waiting for my account to be verified and then will make a withdrawl. With reference to the reviews, I don’t think this site is linked to maximal wins, it looks different but another one of the reviews mentions progress not been saved. This is very strange and happened to me with justice league and Finn swirly whatever. It has never happened on other sites though, just this pulp casino. Fingers crossed my withdrawl is successful here…
Всичко изглежда добре досега, акаунтът е потвърден и тегленето на £600 е обработено. Ще се актуализира, когато пристигне и ще остави отзив. Обслужването на клиентите и състоянието на kyc бяха добри и лесни. Надяваме се, че това може да бъде добър вариант за казино, тъй като те имат някои добри слотове и добър уебсайт.
All looking good so far, account verified and £600 withdrawal processed. Will update when arrives and leave a review. Customer service and kyc status was all good and easy. Hopefully this could be a good casino option as they have some good slots and a good website.
Добър ден,
Ние наистина се радваме на тази новина и винаги онлайн, за да помогнем на нашите клиенти.
Приятен ден, в случай че имате някакви проблеми, моля, уведомете ни.
Екип на Pulpcasino
Good day,
We are really happy to here this news and always online to help our clients.
Have a good day, in case you do have any problems ,please let us know.
Pulpcasino Team
Благодарим Ви за обратната връзка. Надявам се скоро да получите тегленето си 🙂
Thank you for your feedback. I hope you'll get your withdrawal soon 🙂
Това са 3-те депозита, които направих в Pulp Casino, надявам се да получите парите си и скоро, но според мен те са ненадеждни
These are the 3 deposits I made to Pulp Casino I hope you get your money and soon but they are in my opinion untrustworthy
Тегленето все още предстои, чатът на живо каза, че ще получа парите в рамките на 5 работни дни. Наистина се надявам да е така, те продължават да ми предлагат някои наистина добри бонуси, но чакам да знам, че ще ми бъдат изплатени, преди да похарча повече.
Withdrawal still pending, live chat said I will have the money within 5 business days. I really hope so, they keep offering me some really good bonuses but I’m waiting to know I will get paid out before spending any more.
Направих депозит в Cadoola, когато влизам паролата не работи!
изпрати имейл за нулиране на паролата и имейлът не пристигна!
I made a deposit on Cadoola, when I go to login the password doesn't work!
sent an email to reset the password and the email did not arrive!
Fiz um depósito no Cadoola, quando vou fazer login não dá certo a senha !
mandou e-mail pra redefinição de senha e o e-mail não chega !
Изглежда сега се опитват да те изкушат. Продължавай, дай още няколко дни.
Seems they're trying to tempt you now. Keep up, give it a few more days.
Направих депозит в Cadoola, когато влизам паролата не работи!
изпрати имейл за нулиране на паролата и имейлът не пристигна!
I made a deposit on Cadoola, when I go to login the password doesn't work!
sent an email to reset the password and the email did not arrive!
Fiz um depósito no Cadoola, quando vou fazer login não dá certo a senha !
mandou e-mail pra redefinição de senha e o e-mail não chega !
Здравейте, моля, уверете се, че сте проверили папката на кошчето, както и промоции и спам или всяка друга подобна папка, която може да намерите в пощенската си кутия.
Hello, please make sure you checked the trash bin folder as well as promotions and spam or any other similar folder you may find in your mailbox.
Харесвате ли новия стил на предупреждения, които имаме на уебсайта? Мисля, че това е наистина страхотно нещо. Имахме някои минуси, посочени и преди, но сега имаме по-подробна информация като част от всяко едно предупреждение. Надявам се, че ще помогне на играчите и ще направи всичко по-ясно.
Do you like the new style of warnings we have on the website? I think it's a really cool thing. We had some cons there stated even before, but now we have more detailed info as a part of every single warning. I hope it's going to help the players and makes everything more clear.
Почти съм сигурен, че ми е било платено това, току-що получих £600 в сметката си, но не мога да видя откъде е, докато приложението на банката не се актуализира в понеделник/вторник. Поддръжката казва, че е изпратено до обработващата компания, за да ми плати, но на уебсайта пише, че все още чака. Все пак се чувствам обнадежден. Това изглежда добър уебсайт за казино.
I’m pretty sure I have been paid this, I have just got £600 into my account but I can’t see where it is from until the bank app updates on Monday/Tuesday. Support says it has been sent to the processing company to pay me but the website says still pending. Feeling hopeful though. This looks a good casino website.
Как си представяте 4-те депозита, които направих в 3 различни банкови сметки, базирани в Нигерия, една таксиметрова компания, друга счетоводна компания. Просто питам!
How do you figure the 4deposits I made going to 3 different bank accounts based in Nigeria one a Taxi company another one an accountant company. Just asking!
Не знам колега, но повечето казина, в които играя напоследък, имат странни надписи на депозитите. Дори някои от по-законните имат странни имена в дебитните транзакции. И аз съм мислил същото.
I don't know mate but most of the casinos I have been playing lately have strange wording on the deposits. Even some of the more legitimate ones have bizarre names on the debit transactions. I have thought the same though.
Е, изглежда, че сте получили печалбите си, което е добре 👍🏼. Причината да мисля, че всички те са част от групата Global Games Tech е, че се присъединих към 3 от тях, включително Pulp и винаги играя на един и същ слот Finn и Swirly spin, мисля, че разбирате как се играе, когато получите звездите ⭐️ или в играта, или в магическото кралство винаги е 5/7 2 звезди и след това 3, когато можете да получите максимум 7, също нещо, което никога преди не съм имал с Pulp, ключовете не бяха запазени = много странно. Може да сте добре, единственият начин да разберете е ако продължите да играете там.
Well it looks like you got your winnings which is good 👍🏼. The reason I think they are all part of the Global Games Tech group is that I joined 3 of them including Pulp and I always play the same slot Finn and the Swirly spin, I think you understand how it plays, when you get the stars ⭐️ either in the game or in the magic kingdom it’s always 5/7 2 stars and then 3 when you can get a maximum of 7 also something I never had before with Pulp the keys weren’t saved = very strange. You might be OK the only way you will find out is if you carry on playing there.
Здравейте
Направих теглене преди 18 дни, все още чаках, беше обработено и ми казаха 3 дати, когато ще имам парите и никога не ги получих на нито една от тях. Изчаква се 5700, за да бъде уведомено, че е в изчакване, след като беше казано, че е обработено. И сега ми казват, че не знаят кога ще получа парите. Ще го избегнат на всяка цена
Hello
I made a withdrawal 18 days ago still waiting, it had been processed and got told 3 dates when I would have the money and never got it on any of them. Waiting on 5,700 to now be told it’s pending again after being told it had been processed. And now they’re saying they don’t know when I will get the money. Would avoid it at all cost
Направих тегленето си преди 18 дни, като pulp casino все още чака. Получавам 3 дни кога ще имам парите си и така и не ги получих, за да ми кажат, че е обработено и след това отново чака. Ужасно обслужване и ужасно обслужване на клиенти чатовете на живо шега всичко, което правят, отива при нещо друго, с което трябва да чакаш отговор и никога не получаваш такъв. Не използвайте това казино!
I made my withdrawal 18 days ago with pulp casino still waiting.Getting told 3 days when I would have my money and never got them to then be told it has been processed and then it pending again.Awful service and awful customer service the live chats a joke everything they do goes to something else who you have to wait on an answer with and you never get one. Don’t use this casino !
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.