Направих тегленето си преди 18 дни, като pulp casino все още чака. Получавам 3 дни кога ще имам парите си и така и не ги получих, за да ми кажат, че е обработено и след това отново чака. Ужасно обслужване и ужасно обслужване на клиенти чатовете на живо шега всичко, което правят, отива при нещо друго, с което трябва да чакаш отговор и никога не получаваш такъв. Не използвайте това казино!
I made my withdrawal 18 days ago with pulp casino still waiting.Getting told 3 days when I would have my money and never got them to then be told it has been processed and then it pending again.Awful service and awful customer service the live chats a joke everything they do goes to something else who you have to wait on an answer with and you never get one. Don’t use this casino !
Здравейте,
имате ли идея дали някой от вашето домакинство може да се регистрира в това казино?
Защото най-честата причина за обвинението за няколко акаунта изглежда е едно и също IP + едно и също домакинство.
Hello,
do you have any idea if anybody from your household could register in this casino?
Because the most common reason for the multi-account accusation seems to be the same IP + same household.
Никой изобщо не би залагал в къщата, тъй като аз живея сама, така че е невъзможно и аз не бих повярвал на нищо. Pulp casino трябва да кажа. Броят на оправданията, които са използвали, е абсурден
Nobody at all would be gambling in the house hold as I live on my own so it’s impossible also I wouldn’t believe anything. Pulp casino have to say. The number of excuses they have used is ridiculous
Виждам.
След това трябва да изчакаме казиното, тъй като екипът за жалби им даде седмица, за да ни предоставят доказателство.
I see.
Then we have to wait for the casino since the complaint team gave them a week to provide us with proof.
Сега ми казват, че ми връщат 700 депозита, с които започнах. Изобщо няма да отговорят на съобщенията ми. Искам доказателства за „множественото счетоводство"
Бих посъветвал всички да се пазят от тези, най-голямата измама, която съм виждал. Бихте ли могли да ме свържете с някой от вашия екип, за да получа отговорите по-бързо.
They’re now saying they’re giving me a refund of 700 deposit that I started with. They won’t reply at all to my messages I’ve ask for evidence of the "multi accounting "
I would advise everyone to keep away from these,biggest scam I have ever seen.Could you put me in touch with one of Your team to get the replies quicker.
Здравейте,
Моля, препратете тази информация директно към нишката за оплаквания. Междувременно ще информирам колегата.
Hello,
Please forward this information to the complaint thread directly. I will inform my colleague in the meantime.
Таймерът не влияе върху възможността за публикуване на нова информация към жалбата.
Моля, използвайте тази връзка: https://casino.guru/pulp-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Ако изобщо не работи, моля, излезте и след това влезте отново.
След това опитайте да поставите тази актуализация в жалбата си още веднъж. Кажете ми, ако е помогнало, моля.
The timer does not affect the ability to post a piece of new information to the complaint.
Please use this link: https://casino.guru/pulp-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
If it does not work at all, please log off and then log on again.
Then try to put this update to your complaint once more. Let me know if it helped, please.
Добре.
Вече уведомих екипа за жалби. Сега не трябва да отнема много време.
Благодаря ти.
Good.
I notified the complaint team already. It should not take much time now.
Thank you.
Радвам се да помогна. 🙂
Надявам се всичко да работи добре. Ако имате нужда от нещо, просто го напишете тук 😀.
Happy to help. 🙂
Hope it will all work well. If you need anything, just write it down here 😀.
Все още чакам radka Просто искам да оправя това и да получа парите, които дължат Имам достатъчно доказателства, за да докажа, че не съм направил нищо
Still waiting radka I just want to get this sorted and get the money they owe I have enough evidence to prove I’ve done nothing
Съжалявам, но екипът за жалби все още има повече от 6 дни, за да отговори. Не съм казал, че ще разрешим случая незабавно. Уведомих екипа за вашата актуализация и за проблема с достъпа до вашата жалба.
Моля, бъдете търпеливи, има стотици играчи в една и съща ситуация, не можем да помогнем на всички едновременно.
Надявам се, че разбирате.
I'm sorry but the complaint team still has more than 6 days to respond. I did not say we will solve your case instantly. I notified the team about your update and the problem with accessing your complaint.
Please be patient, there are hundreds of players in the same situation, we can't help all of you at the same time.
I hope you understand.
Сега ми казват, че ми връщат 700 депозита, с които започнах. Изобщо няма да отговорят на съобщенията ми. Искам доказателства за „множественото счетоводство"
Бих посъветвал всички да се пазят от тези, най-голямата измама, която съм виждал. Бихте ли могли да ме свържете с някой от вашия екип, за да получа отговорите по-бързо.
They’re now saying they’re giving me a refund of 700 deposit that I started with. They won’t reply at all to my messages I’ve ask for evidence of the "multi accounting "
I would advise everyone to keep away from these,biggest scam I have ever seen.Could you put me in touch with one of Your team to get the replies quicker.
Това е доста интересно. Никога не съм чувал за казино, което да твърди, от една страна, че играчът има множество сметки, но от друга страна, те биха искали да възстановят депозитите. Това звучи странно, честно казано.
That's quite interesting. I've never heard about a casino who would claim on one side that a player has multiple accounts, but on the other hand, they'd be willing to refund the deposits. That sounds strange to be honest.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.