ФорумКазинаPulp Casino - обща дискусия

Pulp Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Mattyc
|
15455 преглеждания 62 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 2 години

Човек.. Когато прочетох това. Надявам се, момчета, да получите вашите неща. Желая ти успех в него!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих тегленето си преди 18 дни, като pulp casino все още чака. Получавам 3 дни кога ще имам парите си и така и не ги получих, за да ми кажат, че е обработено и след това отново чака. Ужасно обслужване и ужасно обслужване на клиенти чатовете на живо шега всичко, което правят, отива при нещо друго, с което трябва да чакаш отговор и никога не получаваш такъв. Не използвайте това казино!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, ще видим дали и как ще отговорят на вашата жалба.

Както и да е, проверихте ли нашите предупреждения? 🙁

file


Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега акаунтът ми е блокиран за много счетоводство очевидно. Те ми дължат 5700 теглене, като сега е 19-ият ден от него

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Здравейте,

имате ли идея дали някой от вашето домакинство може да се регистрира в това казино?

Защото най-честата причина за обвинението за няколко акаунта изглежда е едно и също IP + едно и също домакинство.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Никой изобщо не би залагал в къщата, тъй като аз живея сама, така че е невъзможно и аз не бих повярвал на нищо. Pulp casino трябва да кажа. Броят на оправданията, които са използвали, е абсурден

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Виждам.

След това трябва да изчакаме казиното, тъй като екипът за жалби им даде седмица, за да ни предоставят доказателство.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега ми казват, че ми връщат 700 депозита, с които започнах. Изобщо няма да отговорят на съобщенията ми. Искам доказателства за „множественото счетоводство"

Бих посъветвал всички да се пазят от тези, най-голямата измама, която съм виждал. Бихте ли могли да ме свържете с някой от вашия екип, за да получа отговорите по-бързо.

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Здравейте,

Моля, препратете тази информация директно към нишката за оплаквания. Междувременно ще информирам колегата.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте

Опитах и не ми позволява да го предадеш на екипа си и изобщо да ги накараш да се свържат с мен

Автоматичен превод:
преди 2 години

по моята жалба все още чакам отговор от вас

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Таймерът не влияе върху възможността за публикуване на нова информация към жалбата.

Моля, използвайте тази връзка: https://casino.guru/pulp-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Ако изобщо не работи, моля, излезте и след това влезте отново.

След това опитайте да поставите тази актуализация в жалбата си още веднъж. Кажете ми, ако е помогнало, моля.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Подредено благодаря

Бихте ли включили член на вашия отбор, моля, за да можем да пуснем топката

Благодаря

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Добре.

Вече уведомих екипа за жалби. Сега не трябва да отнема много време.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря приятел

крадено обслужване на клиенти от вас 👍

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Радвам се да помогна. 🙂

Надявам се всичко да работи добре. Ако имате нужда от нещо, просто го напишете тук 😀.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още няма отговор

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още чакам radka Просто искам да оправя това и да получа парите, които дължат Имам достатъчно доказателства, за да докажа, че не съм направил нищо

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Съжалявам, но екипът за жалби все още има повече от 6 дни, за да отговори. Не съм казал, че ще разрешим случая незабавно. Уведомих екипа за вашата актуализация и за проблема с достъпа до вашата жалба.

Моля, бъдете търпеливи, има стотици играчи в една и съща ситуация, не можем да помогнем на всички едновременно.

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега ми казват, че ми връщат 700 депозита, с които започнах. Изобщо няма да отговорят на съобщенията ми. Искам доказателства за „множественото счетоводство"

Бих посъветвал всички да се пазят от тези, най-голямата измама, която съм виждал. Бихте ли могли да ме свържете с някой от вашия екип, за да получа отговорите по-бързо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е доста интересно. Никога не съм чувал за казино, което да твърди, от една страна, че играчът има множество сметки, но от друга страна, те биха искали да възстановят депозитите. Това звучи странно, честно казано.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още чакам отговор Остава 1 ден за отговор

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини