ФорумКазинаPulp Casino - обща дискусия

Pulp Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Mattyc
|
14406 преглеждания 62 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 2 години

Направих тегленето си преди 18 дни, като pulp casino все още чака. Получавам 3 дни кога ще имам парите си и така и не ги получих, за да ми кажат, че е обработено и след това отново чака. Ужасно обслужване и ужасно обслужване на клиенти чатовете на живо шега всичко, което правят, отива при нещо друго, с което трябва да чакаш отговор и никога не получаваш такъв. Не използвайте това казино!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Човек.. Когато прочетох това. Надявам се, момчета, да получите вашите неща. Желая ти успех в него!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих тегленето си преди 18 дни, като pulp casino все още чака. Получавам 3 дни кога ще имам парите си и така и не ги получих, за да ми кажат, че е обработено и след това отново чака. Ужасно обслужване и ужасно обслужване на клиенти чатовете на живо шега всичко, което правят, отива при нещо друго, с което трябва да чакаш отговор и никога не получаваш такъв. Не използвайте това казино!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, ще видим дали и как ще отговорят на вашата жалба.

Както и да е, проверихте ли нашите предупреждения? 🙁

file


Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега акаунтът ми е блокиран за много счетоводство очевидно. Те ми дължат 5700 теглене, като сега е 19-ият ден от него

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Здравейте,

имате ли идея дали някой от вашето домакинство може да се регистрира в това казино?

Защото най-честата причина за обвинението за няколко акаунта изглежда е едно и също IP + едно и също домакинство.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Никой изобщо не би залагал в къщата, тъй като аз живея сама, така че е невъзможно и аз не бих повярвал на нищо. Pulp casino трябва да кажа. Броят на оправданията, които са използвали, е абсурден

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Виждам.

След това трябва да изчакаме казиното, тъй като екипът за жалби им даде седмица, за да ни предоставят доказателство.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега ми казват, че ми връщат 700 депозита, с които започнах. Изобщо няма да отговорят на съобщенията ми. Искам доказателства за „множественото счетоводство"

Бих посъветвал всички да се пазят от тези, най-голямата измама, която съм виждал. Бихте ли могли да ме свържете с някой от вашия екип, за да получа отговорите по-бързо.

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Здравейте,

Моля, препратете тази информация директно към нишката за оплаквания. Междувременно ще информирам колегата.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте

Опитах и не ми позволява да го предадеш на екипа си и изобщо да ги накараш да се свържат с мен

Автоматичен превод:
преди 2 години

по моята жалба все още чакам отговор от вас

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Таймерът не влияе върху възможността за публикуване на нова информация към жалбата.

Моля, използвайте тази връзка: https://casino.guru/pulp-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Ако изобщо не работи, моля, излезте и след това влезте отново.

След това опитайте да поставите тази актуализация в жалбата си още веднъж. Кажете ми, ако е помогнало, моля.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Подредено благодаря

Бихте ли включили член на вашия отбор, моля, за да можем да пуснем топката

Благодаря

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Добре.

Вече уведомих екипа за жалби. Сега не трябва да отнема много време.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря приятел

крадено обслужване на клиенти от вас 👍

Автоматичен превод:
Anon12
преди 2 години

Радвам се да помогна. 🙂

Надявам се всичко да работи добре. Ако имате нужда от нещо, просто го напишете тук 😀.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още няма отговор

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още чакам radka Просто искам да оправя това и да получа парите, които дължат Имам достатъчно доказателства, за да докажа, че не съм направил нищо

Автоматичен превод:
Публикация на indiaslots е изтрит от Radka
Причина: Реклама
Anon12
преди 2 години

Съжалявам, но екипът за жалби все още има повече от 6 дни, за да отговори. Не съм казал, че ще разрешим случая незабавно. Уведомих екипа за вашата актуализация и за проблема с достъпа до вашата жалба.

Моля, бъдете търпеливи, има стотици играчи в една и съща ситуация, не можем да помогнем на всички едновременно.

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още