Здравейте, чакам 4 дни, за да потвърдя акаунта си. Изпратих имейл на Pulp Casino за проверка и до момента нямах отговор.
Спечелих почти £2k и след като прочетох тези отзиви не вярвам, че ще видя и стотинка от това! СТОЙ НАСТРАНА!!!!
Hi, I’ve been waiting 4 days to get my account verified. I’ve emailed Pulp Casino chasing verification and to date had no reply.
I’ve won nearly £2k and after reading these reviews don’t believe I will being seeing a penny of it! STAY AWAY!!!!
Здравейте,
лоши новини. Последната жалба беше затворена като неразрешена, тъй като казиното не реагира на нея.
Мисля, че това казва всичко 🙁
Някаква актуализация от ваша страна, моля?
Hello,
bad news. The last complaint was closed as unresolved because the casino did not react to it.
I think that that says everything 🙁
Any update from your side, please?
Здравейте, бях потвърден миналата сряда и тегленето ми все още е в процес. Зададох го днес чрез чат на живо и ми казаха, че запитването ми е било предадено на „Екипа за плащания" и ще получа актуализация по имейл – все още нищо! утре пак ще гоня...
Благодаря
Hi, I got verified last Wednesday and my withdrawal is still pending. I queried it today via live chat and was told my query had been passed onto the ‘Payments Team’ and I would receive an email update - nothing yet! I will chase again tomorrow…
Thanks
здравей,
Бих ги преследвал всеки ден.
Независимо как може да изглежда сега, не се колебайте да изпратите жалбата си. Всяка жалба служи за цел и може да привлече интерес на всеки друг. Поне другите може да бъдат предупредени.
¨ Дръжте ни в течение, моля.
Hi,
I'd chase them each day.
Despite how it may look now, feel free to submit your complaint. Each complaint serves a purpose and may catch anybody else interest. At least the others may be warned.
¨Keep us posted, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.