ФорумКазинаПромяна на пощата в 1win

Промяна на пощата в 1win

преди 1 година от enriqueorozcoaranda
|
2733 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте! Може ли някой да ме напътства как да поискам промяна на имейл акаунт в 1win? Регистрирах акаунта в Hotmail и не мога да тегля пари... Консултирах се с помощ от казиното и те ми казаха да премина към акаунт в Gmail. Поисках промяната, но не ми отговориха...

Автоматичен превод:
enriqueorozcoaranda
преди 1 година

Здравейте, тъй като ние не сме казино, не мога да ви кажа точно как трябва да го направите. Въпреки че сте написали, че сте се свързали с казиното, мисля, че те ще бъдат най-добрите, които ще ви посъветват. Значи все още не сте получили отговор от казиното като част от промяната на вашия имейл? Вярвам, че това е доста проста задача, която не би трябвало да е проблем за тях.

Ако мога да попитам, проблемът ви с оттеглянето продължава ли повече? Казиното каза ли ви каква е причината да промените имейла си, за да теглите пари?

Надявам се, че някой от играчите ще може да ви помогне, ако проблемът ви продължава, или казиното ще отговори и ще ви помогне.

Бихте ли ни уведомили как се развива вашата ситуация?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте!

Все още нямам промяната, днес изпратих отново каквото поискаха и те коментираха, че ще последват...

Първият аргумент, който ми дадоха, беше, че тяхната платформа не е съвместима с Hotmail, нещо, което ме кара да се чудя, защото ако не е съвместима, как са позволили регистрация...

Днес помощникът беше по-мил и съпричастен, коментирах, че той ще даде висок приоритет на молбата ми за изминалите дни и че промяната ще остане след няколко часа... Това беше тази сутрин, така че ще бъда гледам.


Автоматичен превод:
enriqueorozcoaranda
преди 1 година

Разбирам. И на мен обаче също като теб ми е странно, че при регистрацията имейла беше безпроблемен, а по-късно при теглене е друг.

Както и да е, радвам се, че казиното най-накрая ви сътрудничи и ще се опита да разреши ситуацията ви. Също така мисля, че не е нужно да губят играч заради такава простотия.

Тъй като вашият случай е с висок приоритет, надявам се скоро да бъде разгледан. Ако е така, не се колебайте да ни уведомите. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини