ФорумКазинаПроблем с теглене

Проблем с теглене

преди 9 месеца от arismagas7
|
3748 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
преди 9 месеца

Здравейте, искам да попитам нещо предишния ден играх в букмейкър и изтеглих сума, направих теглене и тя беше анулирана вчера затвориха сметката ми и днес я отвориха и балансът, който спечелих, е все още там, трябва да спомена че парите, които спечелих, бяха спечелени на aviator, тъй като играта нямаше да ми отнеме хашурата и спечелих само когато хванах множителя. Затова искам някой познат да ми каже дали ще мога да получа парите, които спечелих, защото не видях в условията да пише, че ако някой плод се развали, печалбата на клиента се анулира. Благодаря за отделеното време

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Първо ми кажи в кое казино си играл?

Автоматичен превод:
catwagumut
преди 9 месеца

В joker8

Автоматичен превод:
arismagas7
преди 9 месеца

Здравейте. Сигурни ли сте, че дори след повторното отваряне на акаунта ви не сте получили никакво предупреждение или информация относно вашия стил на игра? Играхте ли с бонус може би? 🤔 Трябва да се опитате да помолите екипа за поддръжка да го изчисти, бих казал, защото в противен случай няма да можем да знаем дали ще можете да изтеглите печалбите си. Бихте ли опитали да се свържете с тях и да ни уведомите, моля, ако имате повече подробности за вашата ситуация? 🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Първо ми кажи в кое казино си играл?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодарим ви за помощта 👌.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

не, днес не беше бонус, видях, че го взеха обратно, защото току-що спечелих голяма сума и дори не ми върнаха първоначалния депозит най-лошото казино никой не играе, ако спечелиш пари и си щастлив, че няма получават всичко, защото те вземат само това, което знаят

Автоматичен превод:
arismagas7
преди 9 месеца

Знаеш ли, виждам проблем тук. Казахте, че сте направили грешка, може би тази грешка е като нарушение на правилата на казиното и следователно печалбите ви са анулирани.

Мисля, че трябва да се свържете с чат или помощни служители и да зададете няколко въпроса относно стъпките, които казиното е предприело спрямо вас. Тяхната гледна точка е важна, след като се запознаем с всички подробности, можем да предположим дали подходът е бил справедлив.

И така, можете ли да се консултирате с вашата ситуация с казиното, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Не, не съм казал, че съм направил нещо нередно. Вече изпратих имейл от 4 дни и нямам отговор и когато говоря с екипа за поддръжка на живо, те продължават да ми казват, че проблемът ви е в процес на преглед и ако настоявам и им кажа, че вече чакам толкова много дни, те ме изхвърлят от моя материален акаунт (те направих това почти 10 пъти досега) подозрително нали? Освен това как казват, че сметката ми се одитира и те влизат и вземат всичките ми печалби предварително? Мислите ли, че имам шанс да получа тези пари или не като по-опитните хора. Благодаря отново за отделеното време

Автоматичен превод:
arismagas7
преди 9 месеца

Здравейте, получихте ли някакво обяснение от казиното или поддръжката или все още не сте стигнали до никъде? В този случай, ако има чекове по сметката ви, ще трябва да бъдете търпеливи.

Що се отнася до вашите печалби, вие също не сте получили никакъв отговор защо са били анулирани? Мисля, че би било полезно да получим отговор от казиното по тези неща, за да имаме по-добър преглед на ситуацията.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Изпратиха ми имейл и ми казаха, че доставчикът има някакъв бъг и правят всичко възможно, за да разрешат този проблем с приоритет, но не споменават, че ще си върна баланса и чакам да видя сега. Поддръжката на живо вчера ми каза, че ще получа един последен имейл за тази ситуация, така че искам да вярвам, че ще ми върнат баланса.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Имаше ли изплащане сега? Исках да знам най-новото състояние.


Благодаря 🙂

Автоматичен превод:
gurge55
преди 8 месеца

Здравейте, ако искате да отговорите на конкретен играч, би било хубаво да използвате бутона "отговори", защото получателят ще получи известие, че сте писали в неговия пост.

Както и да е, защо питате, имате ли теглене или бихте искали да играете тук? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

ААА добре . Просто съм нов тук. Благодаря за помощта с бутона за отговор. Да, интересувам се от изплащането в Joker8. Защото там спечелих малко 🙂 . След 7 дни тегленето ми беше обработено и отменено. Обслужването на клиенти ми каза да поискам различен метод за теглене. Кандидатствах за това вчера. Сега съм развълнуван да видя какво ще се случи.

Автоматичен превод:
gurge55
преди 8 месеца

Няма за какво, радвам се да помогна.

Що се отнася до вашето теглене, виждам, че казиното ви каза да използвате алтернатива, какъв метод сте използвали преди и какъв метод са използвали, за да ви кажат да изтеглите сега?

Ако ще има допълнителни проблеми, можете да ме уведомите и ще видим какво можем да направим, за да се опитаме да помогнем. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Депозирах с Visa. Явно не можеш да получиш пари отново там. Поддръжката току-що ми каза, че трябва да използвам друг метод за теглене. Не ми казаха кой точно. Определено имате хронологията на чатовете.

Ще се върна към него, ако има някакви затруднения, благодаря. 🙂

Автоматичен превод:
gurge55
преди 8 месеца

Смятам, че трябва да попитате поддръжката кой метод на плащане можете да използвате, само за да предотвратите бъдещи проблеми. Ще чакаме новини относно това, моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

1Joker изплатен, по банков път. Освен дългото време за обработка, за момента не мога да се оплача от нищо. Не се спазват обещаните 3 работни дни. Са около 7-10 работни дни. Има достатъчно налични игри. Само дето сайтът се претоварва от време на време. Но работи отново след 30 минути.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
gurge55
преди 8 месеца

Това е наистина добра новина за изплащането, наистина се радвам. Да, понякога може да има забавяне и вероятно не може да се предвиди, предполагам. Основното е, че сте доста доволни от това казино, нали? Ако искате да напишете отзив за вашето преживяване, просто го направете лесно, като следвате тази връзка 👈😉.

Автоматичен превод:
gurge55
преди 8 месеца

Здравейте, имам абсолютно същия проблем. От една седмица нищо не се случва. На имейлите не се отговаря и чатът винаги казва едно и също нещо, но нищо не се случва. Вече минаха 3 работни дни, защото между тях имаше празници. Имам ли шанс да го получа?

Автоматичен превод:
joker8casino
преди 8 месеца

Определено. За съжаление, трябва да изчакате 7-10 работни дни, с други думи може да отнеме 2 седмици. Но дръжте парите в очакване на теглене и не ги залагайте. Това искат да постигнат.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини