преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PrimaPlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой друг играл ли е тук и искането му за теглене е отказано, защото предполагаемо сте направили залог, който е над лимита от $5 според условията на бонуса? Отхвърлиха изплащането ми, защото казаха, че съм заложил $20...въпреки че НИКОГА не съм правил залог над $2,00 през целия си живот. Моята история на игра ясно показва това, но те настояват, че съм го направил, когато поисках доказателство и копие от историята си на игра за този ден, получих екранна снимка на нещо, което изглежда като запис в електронна таблица в Excel само с този залог от $20. Мисля, че са пълни глупости. и те просто казват това, за да се отърват от плащането ми. Кълна се в живота си, че никога не съм залагал $20. Така че се чудя дали това може да е модел и те са правили това на други?? Освен това исках да споделя моята история, за да сте наясно. Кажете ми какъв е вашият опит. Благодаря ви 😊
Has anyone else played here and had their withdrawals request denied because you supposedly placed a bet that was over the $5 limit per the bonus terms? They rejected my payout because they say I placed a $20 bet….even though I have NEVER placed a bet over $2.00 in my entire life. My play history clearly shows that but they hi insist I did, when I asked for proof and a copy of my play history for that day I got a screenshot of what looks like an entry on an excel spreadsheet with only this $20 bet. I think they’re full of sh!t. and they’re just saying this to get out of paying me. I swear on my life I never placed a $20 bet. So I’m wondering if this may be a pattern and they’ve done this to others?? Plus I wanted to share my story for you all to be aware. Let me know how your experience has been. Thank you 😊
здрасти
Бях на път да кажа, че една грешка никога не трябва да се счита за крайна причина за конфискуване на цялата печалба, ако нещастният играч не е спечелил несправедливо предимство пред казиното. След това прочетох по-нататък и имах чувството, че не знаете за такъв залог,... Е, радвам се, че подадохте жалбата !
Нека видим дали казиното ви доказва, че грешите, като показва редовна история на игрите. Колебая се да повярвам, че фалшифицирането на свръхзалог би струвало оспорваната сума от $400. Какво мислиш?
Както и да е, нетърпелив съм да видя отговора на казиното - със сигурност.
Hi!
I was about to say that one mistake should never be considered an ultimate reason for confiscating the whole winnings if the unlucky player did not gain an unfair advantage over the casino. Then I read further and got the feeling you are not aware of such a bet,... Well, I'm glad you submitted the complaint!
Let's see whether the casino proves you wrong by showing regular gaming history. I hesitate to believe forging an over-bet would be worth a disputed amount of $400. What do you think?
Anyway, I'm eager to see the casino's response - for sure.
представих тяхното предполагаемо „доказателство" за този един залог и със сигурност не изглежда като достоверно доказателство, което е сигурно. Всеки може да въведе информация в електронна таблица, исках доказателство, което се показва, когато отидете в историята на играта ви, което обикновено е екранна снимка на печелившата комбинация от линии. Подозрително моята хронология на играта липсваше, така че не можах да вляза в нея, за да проверя сам. Всичко изглежда толкова необичайно. Благодаря ти за коментарите Радка…Очаквам с нетърпение и техния отговор.
i have submitted their supposed "proof" of this one bet and it certainly doesn’t look like credible proof that’s for sure. Anyone could type info into a spreadsheet, I was asking for the proof that displays when you go into your game play history which is usually a screenshot of the winning line combination. Suspiciously, my game history was missing so I couldn’t access it to check myself. It all seems so unusual. Thank you for your comments Radka…I look forward to their reply as well.
Това е добре, сигурен съм, че Ник оценява всичко, което изпрати. За съжаление, все още нямам достъп, съгласен съм, че не е много взискателно да се създаде лист в Excel, това е вярно. 🙂
Липсата на история на играта е друг интересен момент! Вместо това предпочитам да пропусна дивите спекулации, очаквайки с нетърпение да видя накъде ще ни отведе жалбата.
Ще бъда тук, ако има новини! 👌🙌
That's good, I'm sure Nick appreciates all things you sent. Sadly, I don't have access still, I agree it's not very demanding to create an Excel sheet, that's true. 🙂
Missing game history is another interesting point! I'll rather skip wild speculations instead, looking forward to seeing where the complaint leads us.
I'll be here in case news arises! 👌🙌
Prima Play Casino не изплати печалбите ми, тъй като играех с други освен слотове, СЛЕД КАТО ИЗПЪЛНИХ ИЗИСКВАНИЯТА ЗА БОНУСА и парите бяха без никакви ограничения. Освен това те измислят нови правила и/или тълкувания, докато се опитват да направят тази практика легитимна! Има ли начин да си взема парите, които ми дължат?
Prima Play Casino did not pay my winnings as I played with other than slots AFTER I HAD COMPLETED THE BONUS REQUIREMENTS and the money was free of any restriction. Furthermore, they make up new rules and/or interpretations as they try to make this practice look legit! Is there a way I can the money they owe me?
Някакви идеи Джаро как мога да ги окажа натиск?
Any ideas Jaro as to how I can put pressure on them?
Здравейте, преместих публикациите ви под казиното, за което говорите. Въпреки това, когато сте играли с бонуса, сте играли на игрите, които са били разрешени, да? След като изпълнихте изискванията за залагане, вие играехте на други слотове, защото изпълнихте всичко необходимо. Имате ли все още парите си в акаунта си на играч? Каква причина ви даде казиното да не ви плати парите?
Кажете ми, за да мога да добия по-добра представа за ситуацията.
Hi, I've moved your posts under the casino you're talking about. However, when you played with the bonus, you played on the games that were allowed yes ? After fulfilling the wager requirements you played on other slots, because you fulfilled everything that was needed. Do you still have your money in your player account ? What reason did the casino give you for not paying you the money ?
Let me know so I can get a better idea of the situation.
Благодаря за съдействието, Джаро! Използвах бонус за депозиране и успях да направя игра, без да играя никакви ограничени игри. След това, след като завърших играта и СЛЕД като ВСИЧКИ ОГРАНИЧЕНИЯ на бонуса бяха премахнати от спечелената сума, както можех да видя в достъпната за мен секция за каса, играх някои ограничени игри. Когато поисках w/d от сумата, която очевидно беше моя, те започнаха да измислят всякакви извинения като:..... " Тъй като бонусът беше използван за натрупване на тези средства, правилата за бонуса се прилагат, докато средствата бъдат изчерпани са изтеглени напълно. За съжаление, това важи във вашия случай, тъй като бонус средствата все още са били в акаунта, когато са играни изключените игри".... и подобни глупави измислени извинения и отказват да плащат навън. Прочетох отново всичките им правила, но не намерих такива ограничения!!!!! Мислите ли, че има шанс те да изпълнят задълженията си? Те връщат само моя депозит и губят всички печалби!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thank you for assisting me, Jaro! I used a depositing bonus and managed to make a playthrough without playing any restricted games. Then, after I completed the playthrough and AFTER ALL RESTRICTIONS of the bonus were removed from the won amount as I could see in the cashier section available to me, I played some restricted games. When I requested w/d of the amount that was clearly mine, they started coming up with all kinds of excuses like:..... " As a bonus was used to accrue these funds, the bonus rules are applied until the funds have been withdrawn completely. Unfortunately, this does apply in your case as the bonus funds were still in the account when the excluded games were played".... and similar silly made-up-as-we-go- excuses and refuse to pay out. I read again all their rules but I could not find such restrictions!!!!! Do you think there is a chance that they will honor their obligation? They only game back my deposit and forfeit all winnings!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Моля.
Освен ако това, което казвате, не е споменато в Правилата и условията или в информацията, когато сте взели бонуса, тогава бих препоръчал да подадете жалба на тази връзка: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola
Ще видим докъде ще стигне екипът ни, но няма да ви обещавам резултата предварително, тъй като работя само с написаното от вас.
Както и да е, смятате ли, че си струва да опитате? Кажи ми
You're welcome.
Unless what you are saying was mentioned in the Terms and Conditions or in the information when you took the bonus, then I would recommend filing a complaint on this link: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola
We'll see where our team gets, but I won't promise you the result in advance, as I'm only working with what you wrote.
Anyway, do you think it is worth a try ? Let me know
Jaro , опитах да използвам връзката по-горе, но не мога да подам жалбата си, тъй като ми казва, че името ми вече съществува и не знам какво друго да направя. Така че копирах написаното и се надявам, че можете да ми помогнете да го обработя. Наистина оценявам вашето съдействие.......
"""Депозирах с бонус, който изискваше завършване на X кръгове и игра само на определени игри {слотове}. След като завърших необходимите кръгове и според малката икона на екрана на казиното, парите бяха без никакви ограничения и готови да бъде изтеглен. Реших да играя някои от ограничените игри {videopoker} и го направих известно време. По-късно поисках aw/d и след като потвърдих акаунта си, като подадох всички необходими документи.
Бях отказан w/d, тъй като, според предложените от тях извинения,..... " правилата предвиждат, че парите все още са ограничени до бонус ограниченията......" Посочих, че когато играх ограничено игри, моите пари нямаха ограничения и, разбира се, всички игри бяха достъпни за мен, ЗА РАЗЛИЧНО НА НЕ, КОГАТО ИГРИТЕ СА ОБВЪРЗАНИ С БОНУСА! Също така проверих правилата им и нищо дори не показва неправомерното им твърдение.""""
878/5000
Jaro , I tried using the link above but I cannot file my complaint as it tells me that my name already exists and I don't know what else to do. So I copied what I wrote and I hope that you can help me process it. I really appreciate your assitance.......
"""I deposited with a bonus which required completing X number of rounds and playing only certain games {slots}. After I completed the required rounds and according to the little icon on the casino screen, the money was free of any restriction and ready to be withdrawn. I decided to play some of the restricted games{videopoker} and did so for a while. Later, I requested a w/d, and after I verified my account by submitting all required documents.
I was denied the w/d as, according to their offered excuses,..... " the rules stipulated that the money was still tight up to the bonus restrictions......" I pointed out that when I played restricted games my money had no restrictions and of course, all games were available to me as OPPOSED TO NOT WHEN THE GAMES WERE TIED DOWN TO THE BONUS! I also double-checked their rules and nothing even indicates their wrongful claim.""""
878/5000
Здравейте, съжалявам, че пиша толкова късно, но бих искал да попитам дали вашият потребителски профил е - stamatinapolykreti, защото ако е, акаунтът ви не е верифициран и само проверени играчи могат да подадат жалба. Можете ли да ми изясните, моля?
Hi, sorry for writing back so late, but I would like to ask if your user profile is- stamatinapolykreti because if it is, your account is not verified and only verified players can submit a complaint. Can you clarify for me please ?
Виждам, че акаунтът ми е stamatinapolykreti, но не знам как да верифицирам акаунта си. И аз вече подадох жалбата си два пъти, но разбира се, не бях публикуван. Благодаря ви за цялата помощ и можете ли да помогнете за потвърждаването на акаунта ми?
I can see that my account is stamatinapolykreti but I don't know how to verify my account. And I have already submitted my complaint twice but of course, I has not been posted. Than kyou for all help and can you give a hand in verifying my account?
Да, няма да можете да подадете оплакване, докато не потвърдите акаунта си. Възможно ли е проблемът да е, че сте забравили данните за акаунта си?
Ако не си спомняте, можете да създадете друг акаунт и да се верифицирате, за да можете да подадете жалбата, защото честно казано не знам къде може да имате проблем.
Yes, you won't be able to make a complaint until you verify your account. Could the problem be that you forgot your account details ?
If you don't remember, you can create another account and verify yourself to be able to submit the complaint, because to be honest I don't know where you might have a problem.
Те направиха същото с мен и след това откраднаха всички пари, които имах в сметката си, те не са нищо повече от банда крадци
They did the same to me, and then stole all the money I had in my account, they're nothing more than a bunch of thieves
A mim fizeram o mesmo, e de seguida roubaram-me todo o dinheiro que tinha na conta, não passam de um bando de ladrões
моето име е Stamatina и профилът ми изглежда добре за мен, тъй като виждам цялата кореспонденция. Също така мога да видя коментарите на други играчи и дори тези на казиното!!!! ..... благодаря много, но наистина мисля, че всичко ще излезе от това
my login is Stamatina and my profile looks ok to me as I can see all the correspondence. Also, I can see other players' comments and even the casino's ones!!!! ..... thanks a lot but I seriously think anything will come out of it
За първи път ми е, но друго казино направи нещо различно, за да ми донесе $400,00 ... Това е хазартен живот !!!!!!!!!!
It's the first time for me, but another casino did something different to get me $400.00 ... That's gambling life !!!!!!!!!!
Για μένα είναι η πρώτη φορά αλλά και άλλο καζινο έκανε κάτι διαφορετικ'ο γιά να μου φάει $400.00 ... That's gambling life !!!!!!!!!!
Не, това не е живот на играта, а просто кражба от играчите
No, it's not game life, it's simply stealing from players
Não, não é vida de jogo, é simplesmente roubar os jogadores
Честно да ви кажа те са крадци но ние които не се учим сме идиоти!!!! Знам нещо за това, играя от много години!!!! Току-що успях да го докарам дори лодка, дори води, защото се научих да не се запалвам!!!!
To tell you the truth, they are thieves but we who don't learn are also idiots!!!! I know something about this, I've been playing for many years!!!! I've just managed to bring it even boat, even waters because I learned not to get passionate!!!!
Να σου πω την αλήθεια, αυτοί ειναι κλέφτες αλλά κι εμείς που δεν μαθαίνουμε, είμαστε ηλίθιοι!!!! Κάτι ξ΄ερω απ' αυτά, παίζω πολλά χρόνια!!!! Απλά έχω καταφέρει να το φέρνω ίσα βάρκα, ίσα νερά γιατί έμαθα να μην παθιάζομαι!!!!
Не трябва да се борим, за да получим нашите печалби ПЕРИОД!! Особено когато надхвърляме и спазваме техните нелепи правила и условия. Изглежда, че онези от нас, които го правят.... в крайна сметка ще бъдат отхвърлени поради измислено правило или ситуация, която е очевидно невярна като тази, за която ми отказаха (вижте оригиналния пост по-горе). След няколко опита да им докажа, че грешат, те просто спряха да отговарят на съобщенията ми и дори игнорираха исканията на Casino Guru, тъй като се опитаха да ми помогнат, след като подадох официално оплакване, за което съм много благодарен. Ако това не крещи ВИНА само по себе си, тогава не знам какво друго прави. За съжаление онлайн хазартът не се регулира от никакви правителствени органи, така че ако ги държите отговорни или се опитвате да ги съдите, няма да доведе до нищо друго освен до фалит. Това е тъжна ситуация, така че единственото нещо, което можем да направим като играчи, е да се оплакваме на всяка налична платформа за преглед, за да предупредим другите с надеждата, че тези мошеници ще се разорят, защото никой не посещава техните сайтове. Надяваме се, че в близко бъдеще ще бъде въведено нещо, което ще регулира тези задници и ще ги затвори, когато нарушават правата на играчите. Пожелавам ви късмет и МОЛЯ, отделете време, за да проучите тези сайтове за хазарт и да вземете всяка жалба сериозно, когато ги проверявате. Шансовете са достатъчно против нас в този вискозен свят...трябва да си напишем старателно домашното, за да се защитим.
We shouldn't have to fight to get our winnings PERIOD!! Especially when we go above and beyond to play by their ridiculous terms and conditions. It seems like those of us that do....will end up being declined over a made up rule or a situation that is blatantly false like the one they denied me for (see above original post). After several attempts to prove them wrong they simply stopped replying to my messages and even ignored Casino Guru's requests as they did try to assist me after I submitted a formal complaint, which I am very grateful for. If this doesn't scream GUILT in itself then I don't know what else does. Unfortunately online gambling isn't regulated by any government entities so holding them responsible or trying to sue them gets you absolutely nowhere but broke. It's a sad situation so the only thing we can do as players is to complain on every available review platform to warn others in the hopes that these crooks go broke because nobody frequents their sites. Hopefully something gets put into place in the near future that will regulate these assholes and shut them down when they violate its' players rights. I wish you all the best of luck and PLEASE PLEASE take the time to research these gambling sites and take every complaint seriously when you do vet them. The odds are stacked against us enough in this viscous world...we HAVE to to our homework thoroughly to protect ourselves.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.