ФорумКазинаPrimaPlay Casino - обща дискусия

PrimaPlay Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от mrmileena
|
4960 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 10 месеца

Не трябва да се борим, за да получим нашите печалби ПЕРИОД!! Особено когато надхвърляме и спазваме техните нелепи правила и условия. Изглежда, че онези от нас, които го правят.... в крайна сметка ще бъдат отхвърлени поради измислено правило или ситуация, която е очевидно невярна като тази, за която ми отказаха (вижте оригиналния пост по-горе). След няколко опита да им докажа, че грешат, те просто спряха да отговарят на съобщенията ми и дори игнорираха исканията на Casino Guru, тъй като се опитаха да ми помогнат, след като подадох официално оплакване, за което съм много благодарен. Ако това не крещи ВИНА само по себе си, тогава не знам какво друго прави. За съжаление онлайн хазартът не се регулира от никакви правителствени органи, така че ако ги държите отговорни или се опитвате да ги съдите, няма да доведе до нищо друго освен до фалит. Това е тъжна ситуация, така че единственото нещо, което можем да направим като играчи, е да се оплакваме на всяка налична платформа за преглед, за да предупредим другите с надеждата, че тези мошеници ще се разорят, защото никой не посещава техните сайтове. Надяваме се, че в близко бъдеще ще бъде въведено нещо, което ще регулира тези задници и ще ги затвори, когато нарушават правата на играчите. Пожелавам ви късмет и МОЛЯ, отделете време, за да проучите тези сайтове за хазарт и да вземете всяка жалба сериозно, когато ги проверявате. Шансовете са достатъчно против нас в този вискозен свят...трябва да си напишем старателно домашното, за да се защитим.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

добре казано и благодаря за споделянето!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те направиха същото с мен и след това откраднаха всички пари, които имах в сметката си, те не са нищо повече от банда крадци

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, тъй като същото се случи и с вас, мисля, че няма какво да чакате и бих препоръчал да подадете жалба тук на този линк:https://casino.guru/complaints/all

Как обаче нарушихте максималния залог? Казиното току-що ли ви показа малко Excel? Или вашият случай беше специфичен?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не трябва да се борим, за да получим нашите печалби ПЕРИОД!! Особено когато надхвърляме и спазваме техните нелепи правила и условия. Изглежда, че онези от нас, които го правят.... в крайна сметка ще бъдат отхвърлени поради измислено правило или ситуация, която е очевидно невярна като тази, за която ми отказаха (вижте оригиналния пост по-горе). След няколко опита да им докажа, че грешат, те просто спряха да отговарят на съобщенията ми и дори игнорираха исканията на Casino Guru, тъй като се опитаха да ми помогнат, след като подадох официално оплакване, за което съм много благодарен. Ако това не крещи ВИНА само по себе си, тогава не знам какво друго прави. За съжаление онлайн хазартът не се регулира от никакви правителствени органи, така че ако ги държите отговорни или се опитвате да ги съдите, няма да доведе до нищо друго освен до фалит. Това е тъжна ситуация, така че единственото нещо, което можем да направим като играчи, е да се оплакваме на всяка налична платформа за преглед, за да предупредим другите с надеждата, че тези мошеници ще се разорят, защото никой не посещава техните сайтове. Надяваме се, че в близко бъдеще ще бъде въведено нещо, което ще регулира тези задници и ще ги затвори, когато нарушават правата на играчите. Пожелавам ви късмет и МОЛЯ, отделете време, за да проучите тези сайтове за хазарт и да вземете всяка жалба сериозно, когато ги проверявате. Шансовете са достатъчно против нас в този вискозен свят...трябва да си напишем старателно домашното, за да се защитим.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Съгласен съм на 100%, че винаги е добра идея да направите проучване за казино, защото играчът може да научи много, преди да депозира някъде.

Въпреки това много съжалявам, че вашата жалба и целият случай се развиха по начина, по който се развиха, и казиното не отговори. Удовлетворението под формата на черни точки очевидно не е достатъчно, но е поне нещо, ако играчът ще премине и през оплаквания.

Много ми се иска да не ти се случва подобен случай, защото със сигурност не е приятно да се занимаваш с подобни грижи и да не получиш парите, които ти се полагат отгоре.

Пожелавам ви късмет за в бъдеще и се надявам, че ще се справите добре.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини