ФорумКазинаSamiland Casino - обща дискусия

Samiland Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Nmcilroy
|
9859 преглеждания 75 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 1 година

Стискам палци!

Моля, актуализирайте ни

Автоматичен превод:
Dalnav
преди 1 година

Благодаря. ще направя

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей


също имам проблем със samiland.


няма да уредя последния мач (победа на Реал Мадрид с 2-1) в моя залог, така че да не получа моите €2666 fileте не отговарят на никакви имейли. Какво мога да направя??

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да разбера, че имате подобна ситуация. За съжаление ние не се занимаваме със спортни залагания, така че най-много, което мога да ви дам, са връзки, където можете да опитате да подадете жалба.

Ако е подходящо, тук:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Имам въпрос, няма ли някъде в Общите условия до кога може да се оцени мача? Знам, че някъде може да минат до 72 часа от края на мача, така че реших да попитам.

Както и да е, ако подадете жалба на някоя от споменатите връзки, уведомете ни как върви. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
Nmcilroy
преди 1 година

Мисля, че поне това може да е успокояващо, но бих попитал какво ви убеди да играете в това казино?

Според индекса за безопасност на нашия сайт е доста нисък, така че бих помислил два пъти дали да депозирам парите си там.

Колкото до оттеглянето, надявам се да е успешно. Кажете ни как се оказва, ако можете.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

първо имах добър опит.

Лесно и бързо теглене. (500 паунда)

второто беше брутално.

спечелих 1700 и на следващия ден всички печалби бяха взети обратно от системата.

балансът ми беше на нула и нямаше никакво обяснение.

не залагайте там, те си заслужават ниската оценка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хм, това звучи като доста сериозен проблем. Опитахте ли да подадете жалба за вашия случай някъде? Не мисля, че е съвсем правилно печалбите ви да бъдат анулирани и да не посочите причина за това.

Що се отнася до ниската оценка, мисля, че тук е ясно видима . Забелязахте ли го и вие? Аз също бих предпочел да избягвам това казино, но всеки решава дали ще го направи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Получих съобщение да се присъединя и това беше.


ако не получа парите си къде да отида да ги взема?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да, ще подам жалба. Благодаря

когато започнах да залагам в това казино, то все още не беше оценено на този уебсайт.

и тъй като изживяването в началото беше безпроблемно, аз им се доверих.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря!


можете ли да ми кажете какво е ADR и да правя?


Не познавам друг с този проблем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

ADR е основно трета страна, която функционира като посредник между потребителите и бизнеса за управление на жалби, като казино гуру, където можете да подадете жалба срещу казина, има и сайтове за спортни залагания, които правят същото, Джаро вече сподели някои опции, които можете проучете в случай, че трябва да подадете жалба. Преди да подадете жалба, препоръчвам първо да се свържете с казиното и да се опитате да разберете какво се случва с вашите неуредени залози, в случай че не успеят да отговорят или да разрешат ситуацията, можете да подадете жалба

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добри новини!!


изплатиха ми залога!


сега се опитвам да се оттегля


file

Автоматичен превод:
Rpo89
преди 1 година

Брилянтен. Надявам се, че тегленето ми премина от чакащо до платено. Можете ли да теглите само 500 € наведнъж?

Автоматичен превод:
Nmcilroy
преди 1 година

хубаво!

Да, 500 евро наведнъж.

първо трябва да се удостоверя. Колко време трябва да отнеме това 😅

Автоматичен превод:
Rpo89
преди 1 година

Отне ми около 4 дни. 500 евро на път, това е около 500 евро на седмица, ако е банков превод, но поне са ви платили, щастливи за вас

Автоматичен превод:
Rpo89
преди 1 година

Това е първата стъпка, надявам се тегленето да премине

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих съобщение да се присъединя и това беше.


ако не получа парите си къде да отида да ги взема?

Автоматичен превод:
преди 1 година

О, виждам. Добре е първо да разгледате казиното, преди да отидете да играете, но предполагам, че ще го направите сега, ако искате да отидете в ново.

Що се отнася до това, ако не получите парите си, мога само да препоръчам връзките, които вече споделих тук, където можете да подадете жалба, тъй като ние не се занимаваме със спортни залагания, тъй като нямаме експерти в това ■ площ.

Виждам обаче, че нещата са се развили както при вас, така и при другите играчи, така че се надявам, че и при вас ще бъде същото. Уведомете ни, когато имате нова информация. Стискам палци. 🤞🤞☘️

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, ще подам жалба. Благодаря

когато започнах да залагам в това казино, то все още не беше оценено на този уебсайт.

и тъй като изживяването в началото беше безпроблемно, аз им се доверих.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам. Когато сте имали безпроблемно първо преживяване, вероятно не бих си помислил, че може да е по-лошо втория път.

Както и да е, когато подадете жалба, можете ли да ни информирате за напредъка или резултата? Освен това, ако успеете да получите отговор от казиното защо са ви взели печалбите, можете да го споделите с нас. Дано вашият случай накрая има щастлив край. Късмет. 👍☘️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добри новини!!


изплатиха ми залога!


сега се опитвам да се оттегля


file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Страхотно, значи първата стъпка е зад вас. Сега, според това, което видях, трябва да проверите себе си. Нека видим колко време ви отнема този процес, тъй като според опита на Nmcilroy е бил 4 дни. Въпреки това, когато успеете, бихте ли ни казали колко време отне? Може да имате различен опит, така че мисля, че може да е полезно, ако го споделите с нас. Надявам се оттук нататък всичко да е по-лесно. Пожелавам ти най-доброто. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

здрасти


парите не са пристигнали днес, надявам се скоро. Все още не получавам отговори от имейли

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да оплака започна. Благодаря !!


Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти


парите не са пристигнали днес, надявам се скоро. Все още не получавам отговори от имейли

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, бих искал да ви напомня, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявката за теглене, така че ще видим как ще се окаже в крайна сметка. Можеш ли да останеш известно време и да проявиш търпение? Наистина се надявам, че в крайна сметка ще можете да получите парите си. Ще очаквам с нетърпение вашата актуализация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да оплака започна. Благодаря !!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Страхотно, така че ще изчакам да видя как ще се развие. Когато чуете нещо ново, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини