преди 1 година
здравей
също имам проблем със samiland.
няма да уредя последния мач (победа на Реал Мадрид с 2-1) в моя залог, така че да не получа моите €2666 те не отговарят на никакви имейли. Какво мога да направя??
Hi,
also got a problem with samiland .
the wont settle the last game (real Madrid 2-1 win) in my bet so I dont recieve my €2666 they dont answer any mails. What can i do??
Здравейте, съжалявам да разбера, че имате подобна ситуация. За съжаление ние не се занимаваме със спортни залагания, така че най-много, което мога да ви дам, са връзки, където можете да опитате да подадете жалба.
Ако е подходящо, тук:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Имам въпрос, няма ли някъде в Общите условия до кога може да се оцени мача? Знам, че някъде може да минат до 72 часа от края на мача, така че реших да попитам.
Както и да е, ако подадете жалба на някоя от споменатите връзки, уведомете ни как върви. Възможно ли е това?
Hi, I'm sorry to hear that you have a similar situation. Unfortunately we don't deal with sports betting so the most I can give you are links where you can try to file a complaint.
If it would be appropriate, here:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I have a question, don't they have somewhere in the Terms and Conditions until when the match can be evaluated ? I know somewhere it can be up to 72 hours from the end of the match, so I thought I'd ask.
Anyway, if you file a complaint on any of the links mentioned, let us know how it goes. Would that be possible ?
Мисля, че поне това може да е успокояващо, но бих попитал какво ви убеди да играете в това казино?
Според индекса за безопасност на нашия сайт е доста нисък, така че бих помислил два пъти дали да депозирам парите си там.
Колкото до оттеглянето, надявам се да е успешно. Кажете ни как се оказва, ако можете.
I think at least that might be reassuring, but I would ask what convinced you to play in this casino ?
According to the safety index on our site, it's pretty low, so I would think twice about depositing my money there.
As for the withdrawal, I hope it will be successful. Let us know how it turns out if you could.
Здравейте,
първо имах добър опит.
Лесно и бързо теглене. (500 паунда)
второто беше брутално.
спечелих 1700 и на следващия ден всички печалби бяха взети обратно от системата.
балансът ми беше на нула и нямаше никакво обяснение.
не залагайте там, те си заслужават ниската оценка.
Hello,
i had first a good experience .
Easy and fast withdrawal. (500 pounds )
the second was brutal.
i won 1700 and the day after ,all the wining were taken back from the system .
my balance was at zero and no explanation whatsoever.
do not gamble there , they deserve their low rating .
Хм, това звучи като доста сериозен проблем. Опитахте ли да подадете жалба за вашия случай някъде? Не мисля, че е съвсем правилно печалбите ви да бъдат анулирани и да не посочите причина за това.
Що се отнася до ниската оценка, мисля, че тук е ясно видима . Забелязахте ли го и вие? Аз също бих предпочел да избягвам това казино, но всеки решава дали ще го направи.
Hm that sounds like a pretty serious problem. Have you tried filing a complaint about your case somewhere? I don't think it's quite right if your winnings are cancelled and you don't give any reason why.
As for the low rating, I think it is clearly visible here. Have you noticed it too? I would also prefer to avoid this casino, but it's up to everyone whether they do so.
Получих съобщение да се присъединя и това беше.
ако не получа парите си къде да отида да ги взема?
I got a text to join one and this was it.
if I dont get my money where do I go to to get it?
Да, ще подам жалба. Благодаря
когато започнах да залагам в това казино, то все още не беше оценено на този уебсайт.
и тъй като изживяването в началото беше безпроблемно, аз им се доверих.
Yes I will file a complaint. Thanks
when I started to gamble on this casino, it was not yet rated on this website.
and because the experience at first was seamless , I trusted them.
ADR е основно трета страна, която функционира като посредник между потребителите и бизнеса за управление на жалби, като казино гуру, където можете да подадете жалба срещу казина, има и сайтове за спортни залагания, които правят същото, Джаро вече сподели някои опции, които можете проучете в случай, че трябва да подадете жалба. Преди да подадете жалба, препоръчвам първо да се свържете с казиното и да се опитате да разберете какво се случва с вашите неуредени залози, в случай че не успеят да отговорят или да разрешат ситуацията, можете да подадете жалба
An ADR is basically a third party that functions as an intermediary between users and businesses to manage complaints, like casino guru where you can file a complaint against casinos, there are also sports betting sites that do the same, Jaro already shared some options you can explore in case you need to file a complaint. Before filing a complaint I recommend to contact the casino first and try to find out what's going on with your unsettled bets, in case they fail to reply or solve the situation you can file a complaint
Брилянтен. Надявам се, че тегленето ми премина от чакащо до платено. Можете ли да теглите само 500 € наведнъж?
Brilliant. My withdrawal went from pending to gone paid I hope. Can you only withdrawal 500€ at a time?
хубаво!
Да, 500 евро наведнъж.
първо трябва да се удостоверя. Колко време трябва да отнеме това 😅
nice!
Yes €500 a time.
first I need to verify myself.. How long should that take 😅
Отне ми около 4 дни. 500 евро на път, това е около 500 евро на седмица, ако е банков превод, но поне са ви платили, щастливи за вас
It took me about 4 days. €500 a time it’s about €500 a week if its bank transfer but least they’ve paid you happy for you
Това е първата стъпка, надявам се тегленето да премине
That's the first step, hopefully the withdrawal goes through
О, виждам. Добре е първо да разгледате казиното, преди да отидете да играете, но предполагам, че ще го направите сега, ако искате да отидете в ново.
Що се отнася до това, ако не получите парите си, мога само да препоръчам връзките, които вече споделих тук, където можете да подадете жалба, тъй като ние не се занимаваме със спортни залагания, тъй като нямаме експерти в това ■ площ.
Виждам обаче, че нещата са се развили както при вас, така и при другите играчи, така че се надявам, че и при вас ще бъде същото. Уведомете ни, когато имате нова информация. Стискам палци. 🤞🤞☘️
Oh, I see. It's good to have a look at the casino first before you go to play, but I guess you'll do that now if you want to go to a new one.
As for if you don't get your money, I can only recommend the links I've already shared here where you can file a complaint, because we don't deal with sports betting, as we don't have the experts in this area.
However, I can see that things have moved on for you and other players as well, so hopefully it will be the same for you. Let us know when you have new information. Fingers crossed. 🤞🤞☘️
Да, ще подам жалба. Благодаря
когато започнах да залагам в това казино, то все още не беше оценено на този уебсайт.
и тъй като изживяването в началото беше безпроблемно, аз им се доверих.
Yes I will file a complaint. Thanks
when I started to gamble on this casino, it was not yet rated on this website.
and because the experience at first was seamless , I trusted them.
Разбирам. Когато сте имали безпроблемно първо преживяване, вероятно не бих си помислил, че може да е по-лошо втория път.
Както и да е, когато подадете жалба, можете ли да ни информирате за напредъка или резултата? Освен това, ако успеете да получите отговор от казиното защо са ви взели печалбите, можете да го споделите с нас. Дано вашият случай накрая има щастлив край. Късмет. 👍☘️
I understand. When you had a problem-free first experience, I probably wouldn't have thought that it could be worse the second time.
Anyway, when you file a complaint, can you update us on the progress or outcome ? Also, if you manage to get an answer from the casino as to why they took your winnings, you can share it with us. Hopefully your case will have a happy ending in the end. Good luck. 👍☘️
Страхотно, значи първата стъпка е зад вас. Сега, според това, което видях, трябва да проверите себе си. Нека видим колко време ви отнема този процес, тъй като според опита на Nmcilroy е бил 4 дни. Въпреки това, когато успеете, бихте ли ни казали колко време отне? Може да имате различен опит, така че мисля, че може да е полезно, ако го споделите с нас. Надявам се оттук нататък всичко да е по-лесно. Пожелавам ти най-доброто. 😊
Great, so the first step is behind you. Now, according to what I've seen, you have to verify yourself. Let's see how long this process takes you, since according to Nmcilroy's experience it was 4 days. However, when you succeed, could you let us know how long it took ? You might have a different experience so I think it could be useful if you share it with us. I hope everything will be easier from here on. Wish you the best. 😊
здрасти
парите не са пристигнали днес, надявам се скоро. Все още не получавам отговори от имейли
Hi.
the money didn’t arrive today hopefully it does soon. Still not getting replies from emails
Здравейте, бих искал да ви напомня, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявката за теглене, така че ще видим как ще се окаже в крайна сметка. Можеш ли да останеш известно време и да проявиш търпение? Наистина се надявам, че в крайна сметка ще можете да получите парите си. Ще очаквам с нетърпение вашата актуализация.
Hi, I would like to remind you that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal request, so we will see how it turns out in the end. Can you remain for some time and be patient ? I really hope that you will be able to get your money eventually. I'll be eagerly awaiting your update.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.