ФорумКазинаPowerUp Casino - обща дискусия

PowerUp Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от zanidona
|
4027 преглеждания 42 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Romi
преди 2 месеца

Така че, след като се свържа отново с поддръжката, вероятно ще бъде обработено скоро, но те не можаха да ми дадат никаква конкретна информация и не съм бил помолен за проверка до момента.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И така, днес измина цяла седмица и бавно усещам, че изобщо няма да получа печалбите си.

Автоматичен превод:
Kyami
преди 2 месеца

Поддръжката потвърди ли оттеглянето за вас?

Ако видите, че това наистина не води до никъде и 14-дневният срок изтече, нашият екип за оплаквания с радост ще разгледа този проблем и ще се опита да го разреши. Така че, моля, останете търпеливи още малко и след това ни уведомете, ако искате да подадете жалба. За съжаление, засега нашият екип няма да може да се намеси.

Ще чакаме актуализациите тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Затова се свързах отново с поддръжката днес и те ми казаха „Изплащането се обработва и ще получите имейл, когато бъде обработено". Получавам точно този текст за поддръжка постоянно от няколко дни и абсолютно нищо не се случва. Разбирам, че казината понякога имат забавяне на плащанията, но това, което не разбирам, е да чувам едни и същи глупости в продължение на една седмица и дори да не се доближава до започване на процеса на проверка или нещо друго.


По мое мнение, с такава абсолютно безпомощна поддръжка и толкова дълги времена за изплащане, не е абсолютно никакво забавление. Вече се съмнявам, че някога ще получа дори част от изплащането си. Услугата в сайта изглежда несъществуваща, което абсолютно не разбирам. Това не е начинът, по който задържате играчи и мога да кажа към момента, че това е най-лошото изживяване в казиното, което някога съм имал.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Сега ми казаха, че има забавяне, та се чудя как щеше да изглежда ако го нямаше, вероятно подобно. Това казино прави всичко възможно, за да забави изплащането възможно най-много. Колкото повече говоря с поддръжката, толкова по-съмнително става това казино. Няма да чакам изплащането повече и ще кажа веднага, че никой никога не трябва да играе на този съмнителен сайт, това казино е повече от просто нечестно и измамно, не си пилейте парите и играйте на прилични вместо това сайтове.

Автоматичен превод:
Kyami
преди 2 месеца

Обясниха ли ти за какво забавяне става въпрос? Какво може да го причини?🤔

Понякога чатът на живо не е напълно информиран за процеса на теглене и затова вярвам, че просто поставят едни и същи отговори.

Мога ли да попитам обаче какво смяташ да правиш сега? Ти каза, че няма да чакаш.🤔


Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Най-накрая получих парите

Автоматичен превод:
Kyami
преди 2 месеца

Хей, това е страхотно. Така се получи в крайна сметка. И без проверка, нали?

Ще продължите ли с това казино сега? Какво мислиш? 🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Няма начин, ако трябва да чакам една седмица за изплащане, за мен е безсмислено, ще се насоча към алтернативи,

Автоматичен превод:
Kyami
преди 2 месеца

От моя гледна точка нищо чудно, че си тръгваш. Е, успех другаде, със сигурност можем да разчитаме на вас за допълнителни прозрения, нали? Пожелавам ви скоро да намерите честно и бързо казино.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Вече опитах много добри казина, просто продължавам да тествам

Автоматичен превод:
Kyami
преди 2 месеца

Изглежда, че сте били много активни 🙂. Да се надяваме, че няма да вземете и някои лоши!

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Ще видим какво ще донесе бъдещето, винаги пиша отзивите си неутрално. Не се интересувам от RTP, а от изплащанията.

Автоматичен превод:
Kyami
преди 2 месеца

Така че ще очакваме с нетърпение да прочетем тези отзиви.😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Надявам се, че мога бързо да натрупам опит и че потребителите тук ще го прочетат и ще го използват в своя полза

Автоматичен превод:
Kyami
преди 1 месец

Надявам се, че това ще бъде добро изживяване и че ще се върнете, за да споделите някои положителни новини с нас.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Неетично казино.

Казино Гуру - Не знам как можете да рекламирате този сайт.

Подадох ви жалба.

Автоматичен превод:
LuckySimon
преди 1 месец

Здравейте, ние не рекламираме казина, но даваме информация за тях, което е доста голяма разлика, бих казал.

Както и да е, можеш ли да обясниш какво ти се случи там?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моите извинения @Jaro, съгласен съм, че е голяма разлика.

Просто е разочароващо, че казината могат да се измъкнат с неетично поведение с нулеви последствия.

Автоматичен превод:
LuckySimon
преди 1 месец

Ето един малък съвет, можете да ми отговорите, като използвате бутона „отговор", защото ако повече играчи се присъединят, мога да видя, че отговаряте директно на мен или го използвате за някой друг.

Освен това бих искал да попитам какво ви се случи в казиното? Цялата жалба още не е приключила, така че може изобщо да не остане без последствия.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини