преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PowerUp Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здрасти,
Наистина смятам, че подобно изявление изисква повече подробности. Можете ли да обясните какво се обърка, моля? Може дори да успеем да ви помогнем, така че наистина си заслужава обяснението.
Информирай ни.
Hi there,
I truly think that such a statement requires more details. Can you explain what went wrong, please? We may be even able to help you, so it is truly worth an explanation.
Let us know.
здравей
Като новодошъл в този форум (работя активно с GambleJoe в продължение на много години, наред с други неща...) мога да дам принос веднага - благодаря ви много за много добрата оценка на PowerUpCasino. Разбирам добре всички точки, в момента чакам общо 1700 евро и ми се прави много, много трудно.
Заради атрактивния дизайн (да, знам...) реших да пробвам PowerUp Casino. Поне нямаше предупреждения, черни списъци и т.н. - все пак изглежда, че е казино, което не се интересува от растеж и лоялност на клиентите - не мога да обясня изкуствено създадените бариери пред изплащанията по друг начин.
Спечелих 1700 евро и впоследствие разбрах за скапаните условия за изплащане. Толкова много може да се разкрие: това е агония, а аз съм едва в началото... Имам и съмнения, че някога ще си получа парите. До момента е забелязано следното:
Днес около полунощ минаха 48 часа чакам да го обработят. Много съм развълнуван - търпеливо ще премина през целия процес и ще видя дали парите ми ще стигнат до мен, преди да дам окончателна оценка на казиното. Последният сервизен опит ми даде известна надежда, защото поне дойдоха честни думи. Ако тази надежда бъде попарена, разбира се, ще дам ясно предупреждение тук и навсякъде, където мога.
Жалко, PowerUp Casino. Просто не си разбрал принципа как да правиш пари...
Hi,
As a newcomer to this forum (I've been actively involved with GambleJoe for many years, among other things..) I can make a contribution right away - thank you very much for the very good assessment of the PowerUpCasino. I can understand all the points well, I am currently waiting for a total of EUR 1700 and it is being made very, very difficult for me.
Because of the attractive design (yes, I know...) I decided to give PowerUp Casino a try. At least there were no warnings, blacklists, etc. - however, it seems to be a casino that doesn't care about growth and customer loyalty - I can't explain the artificially created barriers to payouts otherwise.
I won EUR 1700 and subsequently found out about the lousy payout conditions. So much can be revealed: it's agony and I'm just at the beginning... I also have doubts that I'll ever get my money. The following has been noticed so far:
Around midnight today it's been 48 hours I'm waiting for it to be processed. I am very excited - I will patiently go through the whole process and see if my money gets to me before I give the casino a final rating. The last service experience gave me some hope, because at least honest words came. Should this hope be dashed, I will of course provide a clear warning here and everywhere I can.
Too bad PowerUp Casino. You just didn't understand the principle of how to make money...
Hi,
als Frischling in diesem Forum (bin u.a. bei GambleJoe viele Jahre aktiv dabei..) kann ich gleich mal etwas beitragen - vielen Dank für die sehr gute Einschätzung des PowerUpCasinos . Ich kann alle Punkte gut nachvollziehen, aktuell warte ich auf insgesamt 1700 EUR und es wird mir sehr, sehr schwer gemacht.
Aufgrund des attraktiven Designs (ja, ich weiß...) habe ich mich entschieden, dem PowerUp Casino eine Chance zu geben. Immerhin gab es keine Warnungen, Blacklist, o.Ä. - allerdings scheint es ein Casino zu sein, dem Wachstum und Kundenbindung egal sind - anders kann ich mir die hier künstlich erschaffenen Schranken bei der Auszahlung nicht erklären.
Ich habe 1700 EUR gewonnen und im Nachgang von den miesen Auszahlungsbedingungen erfahren. So viel sei verraten: es ist eine Qual und ich stehe erst ganz am Anfang... ich habe zudem Zweifel, ob ich je mein Geld erhalten werde. Folgendes ist bisher aufgefallen:
Heute um Mitternacht herum sind es 48 Stunden, die ich auf die Bearbeitung warte. Ich bin sehr gespannt - ich werde den gesamten Prozess geduldig mitmachen und schauen, ob mein Geld bei mir ankommt, bevor ich das Casino final bewerte. Die letzte Serviceerfahrung hat mir etwas Hoffnung gemacht, da wenigstens ehrliche Worte kamen. Sollte sich diese Hoffnung zerschlagen, werde ich selbstverständlich hier und überall wo ich kann für eine deutliche Warnung sorgen.
Schade, PowerUpCasino. Ihr habt das Prinzip einfach nicht verstanden, wie man Geld verdient...
Здравейте,
Чувствам, че би било безсмислено да добавям нещо към вашето добре написано резюме.
Само една малка подробност: стандартно е, че казината предпочитат една и съща опция за плащане както за депозит, така и за теглене, тъй като всички други опции, които искате да използвате за теглене, трябва първо да бъдат потвърдени и депозитът служи за проверка. Това е обичайно особено за първите няколко тегления.
Очаквам с нетърпение следващата публикация, но🤞
Hello,
I feel that would be meaningless to add anything to your well-written summary.
Just a slight detail: it is a standard, that casinos prefer the same payment option for deposit and as well for withdrawal because any other options you'd like to use for the withdrawal need to be verified first and the deposit serves as the verification. This is usual especially for the first few withdrawals.
Looking forward to the next post, though🤞
Здравейте всички,
един ден след моя пост получих поне първото изплащане от 500 EUR. Сега ще изчакам и ще видя какво ще се случи и дали изобщо можете да се доверите на Powerup Casino. Най-малкото, бих искал да заявя условно моето твърдение - към момента не изглежда да е "измамно" казино.
Много поздрави
Hello, everyone,
one day after my post I received at least the first payout of 500 EUR. I will now wait and see what happens and whether you can possibly trust the Powerup Casino. At the very least, I would like to tentatively state my statement - as of now it doesn't appear to be a "scam" casino.
Many greetings
Hallo zusammen,
einen Tag nach meinem Post ist zumindest die erste Auszahlung ihv 500 EUR bei mir eingetroffen. Ich werde nun abwarten und schauen, was passiert und ob man dem Powerup Casino evtl. doch vertrauen kann. Zumindest möchte ich meine Aussage vorsichtig auf "unter Vorbehalt" setzen - Stand jetzt sieht es nicht so aus, als würde es ein "scam" Casino sein.
Viele Grüße
Тогава ще приема това като добра новина, надявайки се, че останалите ще последват гладко.👍
I'll take that as good news then, hoping the rest will smoothly follow.👍
Актуализация: двете неуредени плащания на обща стойност 1000 евро дойдоха при мен едновременно преди няколко дни.
Следователно това НЕ е измамно казино (според моя опит).
Update: the two outstanding payments totaling 1000 euros both came to me at the same time a few days ago.
It is therefore NOT a scam casino (in my experience).
Update: die ausstehenden zwei Auszahlungen von insgesamt 1000 Euro sind vor einigen Tagen beide gleichzeitig bei mir eingegangen.
Es handelt sich somit um KEIN Scam Casino (meiner Erfahrung nach).
Благодаря ви за тази положителна актуализация! 🌟🎉👍
Просто трябва малко време, нали? 🙂
Thank you for this positive update! 🌟🎉👍
It just needs some time, right? 🙂
здравейте, за съжаление трябва да греба отново - ще бъде същата игра за следващата по-голяма печалба, този път не получих никаква обратна връзка.
Чакам 3 тегления по 500EUR всяко (което е максимумът) от 5 дни. Те не се обработват и получавам съобщения в акаунта, че „превишавам лимита" и трябва да изтрия една от заявките за теглене.
Достатъчно разочароващо е, че малко под 3000 евро изобщо не могат да бъдат изплатени, тъй като лимитите и крайните срокове са толкова нахално дълги (макс. една заявка за 500 евро на ден, максимум 7000 евро общо на месец на моето ниво).
Явно това казино все още не разбира как да задържи добри клиенти. Макс. Времето за изчакване от 5 дни е много дълго, можех да живея с това някъде, за съжаление този път изобщо не получих никакво плащане, а също и никакви знаци, защото чатът за съжаление разказва нещо ново всеки ден (разбира се нищо, което би имало добавено стойност ).
Разочароващо е, защото депозирам там 100-300, понякога 400 EUR всеки ден. Веднага щом спечелиш нещо, става трудно. Жалко
hello, unfortunately I have to row back again - it will be the same game for the next bigger win, this time I have not received any feedback at all.
I've been waiting for my 3 withdrawals of 500EUR each (which is the maximum) for 5 days. They are not being processed and I am getting messages in the account that I am "exceeding the limit" and should please delete one of the withdrawal requests.
It is frustrating enough that just under EUR 3000 cannot be paid out at all, since the limits and deadlines are so cheekily long (max. one request for EUR 500 per day, max. EUR 7000 in total per month at my level).
Apparently this casino still doesn't understand how to keep good customers. The max. 5 days waiting time is very long, I could live with that somewhere, unfortunately this time I didn't receive any payment at all and also no signs, because the chat unfortunately tells something new every day (of course nothing that would have any added value ).
It's frustrating because I deposit 100-300, sometimes 400 EUR there every day. As soon as you win something, it becomes tough. A pity
hallo, leider muss ich erneut zurückrudern - es ist beim nächsten größeren Gewinn das gleiche Spiel, dieses Mal habe ich noch überhaupt kein Feedback erhalten.
Ich warte seit 5 Tagen auf meine 3 Auszahlungen zu je 500EUR (was das Maximum ist). Sie werden nicht bearbeitet und ich erhalte Meldungen im Konto, ich würde das "Limit überschreiten" und sollte bitte eine der Auszahlungsanfragen löschen.
Es ist schon frustrierend genug, dass knapp 3000 EUR überhaupt nicht ausgezahlt werden können, da die Limits und Fristen so frech lang sind (jeden Tag max. eine Anfrage über 500 EUR, im Monat auf meinem Level 7000 EUR gesamt max.).
Offenbar versteht dieses Casino nach wie vor nicht, wie man gute Kunden an sich bindet. Die max. 5 Tage Wartezeit sind schon sehr lang, damit könnte ich irgendwo noch leben, leider habe ich dieses Mal überhaupt keine Auszahlung erhalten und auch keine Anzeichen, da der Chat leider mit jedem Tag etwas neues erzählt (natürlich nichts, was einen Mehrwert hätte).
Es ist schon frustrierend, da ich täglich 100-300, manchmal auch 400 EUR dort einzahle. Kaum gewinnt man etwas, wird es zäh. Schade
Здравей.
Е, и аз не бих се задоволил с подобни граници и ограничения. Предполагам, че проверката на други казина с по-високи лимити и евентуално по-плавни тегления звучи неизбежно.
Благодаря ви, че отделихте време и споделихте своята гледна точка!
Ако се борите по-дълго с последното теглене, помислете за процеса на оплакване . Безплатно е.
Hello there.
Well, I would not be satisfied with such limits and limitations either. I guess checking other casinos with higher limits, and possibly smoother withdrawals sounds inevitable.
Thank you for taking your time and sharing your point of view!
If you struggle longer with the latest withdrawal, consider the complaint process. It's free of charge.
Какво мислите за казино, чието обслужване на клиенти е толкова компетентно, колкото препечен хляб?!
Не виждам нито един доставчик на уебсайта по-долу, нито лиценз също, тук в Casino Guru е посочен доставчик, за когото никога не съм чувал. В казиното на поддръжката попитах няколко пъти кой е доставчикът на това казино, явно те самите не знаят за кого работят, дамата от поддръжката ми казва, доставчикът е на уебсайта, въпреки че писах няколко пъти че няма доставчик, а също и лиценз, тогава тя ме насочва към имейл адреса на казиното, който трябва да попитам по имейл.
Това казино е идентично с казината Rabidi NV по отношение на представяне, опит в поддръжката, постоянни грешки на сървъра и завъртания на барабани на Book of Dead и съм много сигурен, че това казино се управлява от Rabidi NV.
Това само по себе си не би било проблем, но съм блокиран от доставчика, защото постоянните проблеми в едно от казината от доставчика ми лазяха по нервите и поддръжката по това време не разбра, че просто искам нормален блокирах акаунт и не исках да го обсъждам повече и ме забраниха поради пристрастяване към хазарта, защото казината винаги реагират директно на нещо подобно, какъвто беше случаят. Така че не ми е позволено да играя в никое казино Rabidi NV.
Ако продължа да депозирам пари в това казино и ако имам късмет и спечеля, ако предположенията ми са верни, ще имам проблеми само с изплащането и така или иначе никога няма да получа печалбите си. Прекалено ли е да поискате доставчик и лиценз да са видими в долната част на уебсайта на казиното?
Предполагам, че доставчикът, посочен тук в Casino Guru, не е този на казиното. Поне за играчите в Германия.
What do you think of a casino whose customer service is as competent as a piece of toast?!
I don't see any provider on the website below, no license either, here at Casino Guru a provider is listed that I have never heard of. In the casino at the support I asked several times who the provider of this casino is, apparently they don't know themselves who they work for, the lady from the support says to me, the provider is on the website although I wrote several times that there is no provider and also no license, then she refers me to the e-mail address of the casino I should ask by e-mail.
This casino is identical to Rabidi NV casinos in terms of presentation, support expertise, constant server errors and Book of Dead reel spins and I am very sure that this casino is operated by Rabidi NV.
That would not be a problem in and of itself, but I am blocked by the provider because the constant problems in one of the casinos from the provider were getting on my nerves and the support at the time did not understand that I just wanted a normal account block and I didn't feel like discussing it any further and got banned because of gambling addiction because casinos always react directly to something like that, which was the case. So I am not allowed to play in any Rabidi NV casino.
If I continue to deposit money in this casino and if I should be lucky and win, if my assumptions are correct, I will only have problems with the payout and will never get my winnings paid out anyway. Is it too much to ask to have a provider and license visible at the bottom of the casino's website?
I am guessing that the provider listed here at Casino Guru is not that of the casino. At least for the players in Germany.
Was soll man von einem Casino halten, dessen Kundenservice so kompetent wie ein Stück Toastbrot ist?!
Ich sehe auf der Website unten keinen Anbieter, auch keine Lizenz, hier bei Casino Guru ist ein Anbieter angegeben, von dem ich nie gehört habe. Im Casino beim Support mehrmals nachgefragt, wer der Anbieter dieses Casinos ist, anscheinend wissen die selber nicht, für wen sie arbeiten, sagt die Dame vom Support zu mir, der Anbieter steht auf der Website obwohl ich mehrmals schrieb, dass da kein Anbieter steht und auch keine Lizenz, daraufhin verweist sie mich auf die E-Mailadresse des Casinos ich solle doch per Mail nachfragen.
Dieses Casino ist von der Aufmachung, der Kompetenz des Supports, der ständigen Serverfehler und der Drehungen der Walzen bei Book of Dead identisch mit den Casinos von Rabidi N.V und ich bin mir sehr sicher, dass dieses Casino vom Betreiber Rabidi N.V ist.
Das wäre an und für sich kein Problem, jedoch bin ich bei dem Anbieter gesperrt da mich die ständigen Probleme in einem der Casinos vom Anbieter auf die Nerven gingen und der Support es damals nicht verstand, dass ich einfach nur eine normale Sperre des Kontos will und ich dann keine Lust hatte weiter zu diskutieren und mich sperren lies wegen Spielsucht da Casinos ja bei sowas immer direkt reagieren, was auch der Fall war. Somit darf ich in keinem Casino von Rabidi N.V spielen.
Sollte ich in diesem Casino weiterhin Geld einzahlen und wenn ich mal Glück haben sollte und gewinnen sollte, werde ich, im Fall dass meine Vermutungen stimmen, ja nur Probleme mit der Auszahlung bekommen und meinen Gewinn sowieso nie ausgezahlt bekommen. Ist es denn zu viel verlangt, einen Anbieter und die Lizenz unten auf der Website des Casinos sichtbar zu machen?
Ich schätze mal, dass der Anbieter der hier bei Casino Guru angegeben ist, nicht der des Casinos ist. Zumindest für die Spieler in Deutschland.
Здравей.
Според мен терминът „доставчик" се отнася до компанията, която управлява това казино, прав ли съм? Честно казано, аз самият не мога да кажа със сигурност.
И така, собственикът, който открихме, е посочен в прегледа на казиното :
"Криейтив вижънс ЕООД"
Доставчикът на лиценза е Кюрасао - Антилфон:
Но за да съм сигурен, ще проверя отново собственика вместо вас. 🙂
Ще се върне, след като бъде направено.
Hello there.
The way I see it, the term "provider" refers to the company which runs this casino, am I correct? Honestly, I can't tell for sure myself.
So, the owner we found is stated in the casino review:
"Creative Visions Ltd"
The license provider is Curacao - Antillephone:
But to be sure, I'll check the owner again for you. 🙂
Will be back once it has been done.
Здравей Радка,
Благодаря за информацията. Точно, добре, за съжаление не мога да видя кой е оператора, виждам го само в сайта по-долу, където обикновено пише оператора и лиценза (виж снимката).
Благодаря ви, че проверихте, това е наистина важно за мен, защото за съжаление не са останали толкова много казина за играчи в Германия с любимите ми слотове. Е, вече има, но любимите ми слотове са блокирани за немски играчи в повечето казина, така че просто трябва да вляза в няколкото казина и едно от тях е това.
Наистина всичко в това казино ми напомня за Zet Casino, Casinoly, Exctewin и т.н. и всички казина са от Rabidi NV
Hello Radka,
Thanks for the info. Exactly, well, unfortunately I can't see who the operator is, I only see that on the website below where the operator and the license are usually written (see photo).
Thank you for checking that is really important to me because unfortunately there aren't that many casinos left for players in Germany with my favorite slots. Well, there are already, but my favorite slots are blocked for German players in most casinos, so I just have to access the few casinos and one of them is this one.
Really everything in this casino reminds me of Zet Casino, Casinoly, Exctewin etc and the casinos are all from Rabidi NV
Hallo Radka,
danke für die Info. Genau, also ich kann leider gar nicht sehen, wer der Betreiber ist ich sehe nur das auf der Website unten wo mormalerweise der Betreiber und die Lizenz steht (siehe Foto).
Danke, dass du das überprüfst das ist mir echt wichtig denn leider gibt es nicht mehr so viele Casinos für Spieler in Deutschland, mit meinen Lieblingsslots. Aso die gibt es schon, aber meine Lieblingsslots sind bei den meisten Casinos gesperrt für deutsche Spieler daher muss ich eben auf die wenigem Casinos zugreifen und eines davon ist dieses hier.
Wirklich alles in diesem Casino erinnert mich an Zet Casino, Casinoly, Exctewin usw. und die Casinos sind alle von Rabidi N.V.
Здравейте.
Подчертавам, че такава информация е важна и сега получих актуализацията:
„Rabidi е доставчикът, но Creative Visions Ltd ще бъде собственикът."
Тъй като изброяваме собственика, има смисъл Рабиди да е споменат чрез печата на лиценза.
Смятате ли, че актуализацията е полезна?
Hello.
I emphasize such information is important, and now I got the update:
"Rabidi is the provider but Creative Visions Ltd would be the owner."
Since we list the owner, it makes sense Rabidi is mentioned through the license seal.
Do you find the update useful?
това казино никога не е трябвало да получава над средното ниво, много съм разочарован от начина/как гуру може да даде на това казино над средната оценка
this casino should have bnever been given above average, very disappointed in way/how guru can give this casino above average rating
Какво изглежда не е наред с това казино, освен индекса за безопасност, който между другото не трябва да се бърка с рейтинг?
Искам да кажа, какво ви кара да мислите, че казиното се справя много по-зле? Опитайте ни, ние се стремим да помогнем.
Разбира се, помощта изисква определено обяснение. Е, ние сме тук.
За да отговорите как, любезно обърнете внимание на раздела, наречен „ Индекс на безопасност на PowerUp Casino обяснено "
What seems to be wrong with this casino, aside from the safety index, which should not be mistaken for a rating, by the way?
I mean, what makes you think the casino is doing far worse? Try us, we aim to help.
Of course, help requires a certain explanation. Well, we're here.
To answer how, kindly mind the tab called "Safety Index of PowerUp Casino explained"
Scam casino, Парите не са теглени повече от седмица, техническата поддръжка отговаря всеки път така: Уважаеми клиенти,
Бихме искали да ви информираме, че в момента имаме увеличен обем заявки, което доведе до забавяне на времето за отговор.
Моля, бъдете сигурни, че работим активно по всички заявки, като започнем с тези, получени преди вашата заявка. Ако изобщо е възможно, бихте ли се върнали за помощ след около 60 минути?
Оценяваме търпението ви през това време.
Scam casino, The money has not been withdrawn for more than a week, tech support answers every time like this : Dear Customer,
We would like to inform you that we are currently experiencing an increased volume of requests, which has resulted in a delay in response time.
Please be assured that we are actively working on all requests, starting with those received prior to your request. If at all possible, could you please return for assistance in about 60 minutes?
We appreciate your patience during this time.
Всъщност не е нищо необичайно, че едно казино може да има някои закъснения, които могат да се случат, ако има твърде много заявки, така че те се претоварват по някакъв начин или дори ако казиното няма достатъчно персонал.
Мога ли да попитам дали вашият акаунт е бил напълно верифициран там, имали ли сте успешно теглене преди, може би?
It is actually nothing unusual that a casino can have some delays which could happen if there have been too many requests, so they become overloaded somehow, or even if the casino is understaffed, as well.
May I ask if your account has been fully verified there, have you had any successful withdrawal before, perhaps?
Здравейте, поисках изплащането си на 17-ти и нищо не се е случило до днес (21-ви). Надявам се другата седмица да се случи нещо и да оставя ревю. Не успях да се проверя предварително, но се надявам да не намерят причини да забавят изплащането, защото смятам, че времето за изчакване е твърде дълго.
Hello, I requested my payout on the 17th and nothing has happened until today (21st). I hope that something happens next week and I can leave a review. I was not able to verify myself in advance, but I hope that they don't find any reasons to delay the payout because I think the waiting time is far too long.
Hallo ich habe meine Auszahlung am 17 beantragt und bis heute (21) ist nichts passiert, ich hoffe mal dass sich nächste Woche etwas tut und ich eine Bewertung abgeben kann. Verifizieren konnte ich mich im Vorfeld nicht ich hoffe doch, dass sie keine Gründe finden um die Auszahlung zu verzögern denn die Wartezeit halte ich für viel zu lang.
Поискаха ли ви проверка вече? Вярвам, че може да се дължи и на това, че уикендът е по средата. Не мислите ли така?🤔
Кажете ни как върви, моля, и се надяваме, че няма да отнеме много време.
Have they asked you for verification yet? I believe that it could also be due to the weekend being in the middle. Don't you think so?🤔
Let us know how it goes, please, and hopefully it won't take very long.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.