ФорумКазинаПауър казино - обща дискусия

Пауър казино - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от Anonymized436
|
25397 преглеждания 98 отговора |
|
1...3 4 5
преди 2 години

Стигнахте до целевата страница с вашата промоция.

Щракнете върху „Вземете сега", за да се опитате да продължите напред и най-вероятно ще откриете, че тяхното казино не работи.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
pozndarya
преди 2 години

Благодарим Ви за обратната връзка. Опитах и разбрах, че съм бил пренасочен към друго казино. 😀

Екипът ни разследва в момента.

Ще се свържа с вас, когато имам нещо ново за споделяне.

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, благодаря Ви.

Разбрахме, че наистина има проблем.

В момента проверяваме ситуацията директно в казиното. Ще ви уведомя веднага щом разберем.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 2 години

имам същия проблем

Аз също чакам неизплатените си плащания.

на имейли не се отговаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

POWERCASINO Бих искал незабавен отговор на моя адрес

andre-schneider@hotmail.de

Автоматичен превод:
gs7bvr6kr8
преди 2 години

От колко време чакате плащанията?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Изминаха повече от 14 дни

Автоматичен превод:
gs7bvr6kr8
преди 2 години

Само една бърза актуализация относно това казино:

Означихме това казино като затворено на нашия уебсайт. Казиното е затворено и е загубил лиценза си. Бившият им служител също потвърди, че казиното е загубило лиценза си, уволни го и вероятно е затворено 🙁

Автоматичен превод:
peterbusnik
преди 2 години

Следващия път се научите как да теглите по-рано. Има ли някакви закони? трябва да се уважава. Можете ли да играете в някои страни? НЕ! и тогава е правилно казиното да се затвори. как загубихте пари, аз ги загубих,.

Законите ги има и са еднакви за всички. И следователно те трябва да бъдат уважавани.

Вие от Чехия дори не можехте да играете, значи също нарушавате закона на вашата страна.


О, забравих, направих екранна снимка на вашия отговор. Моите адвокати и аз ще се радваме да поискаме и от вас малко пари. Следващия път, преди да говорите, пребройте до 10.


Здравей Чехия


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Просто исках да знаете, че изтрих публикацията, на която сте отговорили.

Не ми хареса езикът и посланието като цяло.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ви, но бих искал да знам името му, тъй като бих искал да му изпратя писмо от моя адвокат.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Мога ли да имам контакт по имейл с бившия служител? Бих искал да ви задам няколко въпроса. И някои от тях биха искали моите адвокати да ги направят.

мога ли да имам телефонен номер или имейл адрес на лични?

grqzie хиляда

Автоматичен превод:
peterbusnik
преди 2 години

Благодаря ти Чехия. Ще се възползвам добре, ще видиш 😘

ще се видим скоро

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ти Чехия. Ще се възползвам добре, ще видиш 😘

ще се видим скоро

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, временно забранявам този потребител за обиден език и агресивно поведение.

За да се изяснят нещата, адресът, който той „спомена", беше нещо като шега, очевидно 🙁.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мога ли да имам контакт по имейл с бившия служител? Бих искал да ви задам няколко въпроса. И някои от тях биха искали моите адвокати да ги направят.

мога ли да имам телефонен номер или имейл адрес на лични?

grqzie хиляда

Автоматичен превод:
преди 2 години

С цялото си уважение, това няма да се случи.

Не можем да споделяме лична информация дори насаме. Ако бях този служител, не бих позволил да препращат телефонния ми номер или имейл адрес.

Надявам се, че разбирате.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Ха, благодаря за информацията. Много се интересувах от казината, особено сега, когато останахме у дома по време на блокирането.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имате ли новини за тази каша?

Преди всичко бих искал да знам дали някой е имал опит с лицензополучателите на различните сайтове на кюрасао. Активирах всичките си оплаквания, изпратих необходимите документи според техните имейли, които получих. След това не получих повече отговори по въпроса. Някой минал ли е през това преди и може ли да ми кажете как ще се развие ситуацията?

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

За съжаление нямам повече информация.

Честно казано, не мога да си представя какво може да се постигне, когато казиното бъде затворено.

Това казино е лицензирано под властта на Кюрасао (GCB). Не бих казал, че отиват по-далеч, за да помогнат на играчите.

Чувствайте се свободни да разглеждате форума, има няколко власти на Кюрасао, но според играчите, те не са изключително полезни, бих казал. Но това е просто да кажем общ преглед.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини