ФорумКазинаПауър казино - обща дискусия

Пауър казино - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от Anonymized436
|
25380 преглеждания 98 отговора |
|
12 3 45
Anonymized198
преди 2 години

ЗДРАВЕТЕ, ПРЕПОРЪЧВАМ ВИ ДА СМЕНИТЕ СЕГА!

ИГРАХ САМО 10 EUR ТОЗИ МЕСЕЦ И ПОЛУЧИХ БОНУС ОТ 1000 EUR + 125 БЕЗПЛАТНИ ЗАвъртания, ОТ КОЕТО Спечелих ОКОЛО 200 EUR, ПРЕПОРЪЧВАМ ВИ ДА ИЗпробвате В ТОВА КАЗИНО

https://investroncom.wixsite.com/casinoitalia

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Здравейте,

Прочетох оплакванията ви и наистина мисля, че вече трябва да знаете как работят нещата.

Моля, не се колебайте да изпратите друга жалба, за да може нашият екип да проучи въпроса отново.

Доколкото разбрах, вече сте заложили част от депозита си? Правилно ли е?

В никакъв случай не се опитвайте да играете с депозита. Ако казиното ви е обещало възстановяване на сумата, сигурен съм, че не брои загубените пари.

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

здравей,

Е, ако сте заложили парите си, едва ли можете да обвинявате казиното. Имате ли активен баланс от 500 в казино сметката си или не, моля?


Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Здравейте,

Много зависи от това как и кога сте поискали самоизключване. Честно казано, всичко си има правила.

Сигурен съм, че нашият екип за жалби ще се погрижи добре, не се притеснявайте.

В момента Кристина очаква вашия отговор относно молбата ви за самоизключване, моля.

Можете да отговорите тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

ПРОЧЕТЕТЕ ДОБРЕ МОЯТА ИСКА, ПРИКЛЮЧЕНА ДНЕС, БЕЗ ДА СИ ПОЛУЧИЛА НИЩО, НЕ ПЛАЩАЙТЕ ПАРИ В ТОВА КАЗИНО, ЗАЩОТО ИЗМАМЯТ ХОРАТА !!!


Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

https://casinoguruit.com/power-casino-il-ritiro-del-giocatore-e-stato-ritardato-2

НЕ ВЛАГАЙТЕ ПАРИ В ТОВА КАЗИНО, ТЕ ИЗМАМЯВАТ ХОРАТА!

Автоматичен превод:
преди 2 години

ВНИМАНИЕ!! POWERCASINO НЕ ПЛАЩА РЕДОВНАТА ПЕЧАЛБА ОТ 3600,00 AUD:

https://casinoguruit.com/power-casino-il-ritiro-del-giocatore-e-stato-ritardato-2


Автоматичен превод:
преди 2 години

ВСИЧКИ казина, в които плащате веднъж, ви позволяват да загубите след това, няма изключение, след изплащане не се сблъсквате с нищо във всяка игра

Автоматичен превод:
преди 2 години

ВНИМАНИЕ!! POWERCASINO НЕ ПЛАЩА РЕДОВНАТА ПЕЧАЛБА ОТ 3600,00 AUD:

https://casinoguruit.com/power-casino-il-ritiro-del-giocatore-e-stato-ritardato-2


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Nemokid,

Съжалявам, че служителите на казиното постъпиха така.

Изяснихме своята гледна точка:

„Играчът от Италия е недоволен от процеса на теглене. Казиното се свърза с играча и му каза, че печалбите му са били анулирани, тъй като са се регистрирали от ограничена страна. Държавата не е посочена като ограничена и играчът е в състояние да регистрирайте се, депозирайте и играйте без проблем. Казиното нямаше да преразгледа позицията си и установихме, че това е в противоречие с нашия кодекс за честни хазарти, така че жалбата беше приключена като „неразрешена"".

Следователно казиното получи черни точки за несправедливост .

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 2 години

Здравейте, мога да ви помогна, ако искате.

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Здравейте,

Проверих оплакванията ви и трябва да кажа, че открих широк спектър от проблеми, както и широк спектър от общите резултати на казиното.

Както и да е, като цяло, искането за самоизключване в казино със съмнителна репутация може да бъде сложно, както и да се оплаквате, че не сте спечелили нищо в казино с резултат от около 2 точки.

Съжалявам, че сте загубили парите си, може би можете да попитате всяко казино, в което обичате да играете, колко време им е необходимо за блокиране на акаунт чрез чат на живо.

Просто идея.

Моля, споделете резултата от вашата жалба с органа - благодаря.



Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Мога само да ви кажа, че Кристина е невероятна колежка и едва ли бихме могли да си представим да работим без нея. Тя е важна част от екипа, когато става въпрос за справяне с нови оплаквания, сортирането им и препращането на други членове на екипа. Това не означава, че не може да направи грешка, но най-общо казано, тя е много добра в работата си.

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Не мога да коментирам предоставените от вас доказателства.

Но когато става въпрос за времето за изчакване за разкриване на акаунта въз основа на заявката за самоизключване, ние винаги приемаме 1-3 работни дни. Няма нищо общо с нито един член на отбора. Това е стандартната практика.


Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Обсъждахме практиката много пъти. Изводът е прост. Казиното трябва да закрие сметката в разумен период от време. Разгледах отхвърлената жалба. Разбира се, би било хубаво да се свържете с поддръжката на клиенти на живо и да я затворите в рамките на няколко минути. Всъщност работи по този начин в някои казина.

От друга страна, когато погледнете правилата и условията на казиното, те изрично казват, че агентът за чат на живо не може да закрие акаунта и това трябва да стане чрез имейл адреса.

Това ми казва, че акаунтът не е затворен просто защото агентите нямат тази опция, а не защото агентът не би свършил работата си правилно.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Power Casino
преди 2 години

Здравейте, имам въпрос защо сайтът на power casino не ми работи?

Автоматичен превод:
andysek08
преди 2 години

Здравейте, можете ли да направите екранна снимка на сайта на казиното, който виждате, и да го качите тук? Вашият уебсайт на казиното може да блокира вашия интернет доставчик. Мисля, че Power Casino приема играчи от Чехия, но няма лиценз в Чехия, така че е възможно някои интернет доставчици да ги блокират.

Сега го пробвах и при мен също не става. Ще трябва да използвам VPN за достъп до сайта.

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сайтът явно не работи.

file

и се опитах да мина под vpn на други държави - резултатът е същият

Автоматичен превод:
pozndarya
преди 2 години

Здравейте,

Мога да осъществя достъп до сайта дори без да работи VPN приложение в момента:

file

Можете ли да опитате отново, моля? Тогава може да е някакъв технически проблем от нашата страна.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър вечер (power casino 7.beat / cs)

Исках да попитам дали някой знае защо сайтът на power casino не работи от днес. „Вчера все още играх там и днес сайтът не съществува" Благодаря ви за отговорите

Автоматичен превод:
Andysek
преди 2 години

Красива сутрин

ако сте Andysek, различен от andysek08 🙂, препращам отговора на Daniel, той все още е уместен:

„Здравейте, можете ли да направите екранна снимка на това, което виждате в сайта на казиното и да го качите тук? Възможно е уебсайтът на казиното да е блокиран от вашия интернет доставчик. Мисля, че Power Casino приема играчи от Чешката република, но няма лиценз в Чешката република, така че е възможно някои доставчици на интернет услуги да ги блокират.

Сега го пробвах и при мен също не става. Ще трябва да използвам VPN за достъп до сайта.

"

Току-що разбрахме, че наистина има проблем и разследваме ситуацията в казиното. Ще те уведомя.



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини