ФорумКазинаПауър казино - обща дискусия

Пауър казино - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от Anonymized436
|
24743 преглеждания 98 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
Power Casino
преди 2 години

Pagliacci, неуспешен (във всякакъв смисъл). Все още трябва да ми върнеш парите! Радвам се, че сте затворили. Ръкав на умствено изостанал

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Здравей Маркес,

Правилно ли разбрах, че опитът ви да ескалирате проблема, като се свържете с отдела за лицензиране, е неуспешен?

Съжалявам, но според вашата жалба ( приключена като неоснователна ), ще бъда много изненадан, ако успеете.

Съжалявам, желая ти само най-доброто.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

здравей не

затворихте го като основателен.

Получих 3500 евро от казиното и съобщение от лицензополучателя, че поради моята жалба крайният избор е да премахна техния лиценз за игри.

Така че спечелих много 🙂

По-добре да не коментирам затворената жалба от ваша страна, също защото тогава ставам вулгарен 🙂

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Здравейте,

и поздравления. 🙂

Е, проверих отново и жалбата ви срещу Power Casino (за която имах предвид) беше затворена като неоснователна. Моля, проверете тази връзка: https://casino.guru/power-casino-player-s-account-has-not-been-blocked

file уведомете ме, ако видите същия резултат.

Ако обаче преди сте коментирали друга жалба, моля, направете го в подходящата тема за казиното или създайте нова тема в секцията за обсъждане на жалби.

Благодаря ти.

Честно - ще пропусна допълнителни коментари.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Затворихте го пред мен като неоправдано. Продължих сам с моите адвокати, директно с Gaming Curacao.

От поисканите 4000 върнах 3400, бих казал, че мина доста добре.

Ако зависеше от теб, трябваше да оставя парите си в ръцете на онези негодници, кой знае, може би щяха да ти дадат процент. Не знам.

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Здравейте,

въпреки че се опитваме да подкрепим играчите възможно най-добре, ние не говорим с авторитета на нито един адвокат. Следователно не можем да използваме никакъв вид ливъридж, ние служим само като посредник.

Благодаря ви за актуализацията, радвам се за вас.

Мога ли да знам какъв аргумент е приложил адвокатът, за да постигне това?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей разбира се,

поддържахме връзка с лицензополучателя. Подадохме лавина от различни документи в подкрепа на моята теза и просто лицензиантът направи всичко по правилата.

казината са длъжни НЕЗАБАВНО да закрият сметката, ако има проблем с хазарта. 2/3 дни време, колкото позволявате, не се толерират. Лицензополучателят е определил, че онлайн казината трябва да са готови и ефективни, когато става въпрос за хазарт.

И така, отне месец и половина, но успяхме да донесем у дома два много задоволителни резултата.

Можем да сме много доволни.

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Здравейте,

Трябва да кажа, че съм положително изненадан! Благодаря ти.

Предполагам, че първият задоволителен резултат би бил, че сте спечелили част от загубените си депозити, нали?

Лутане за второто обаче. Фактът, че лицензиращият орган сътрудничи и реши въпроса, може би?

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Здравейте, можете ли да ми кажете към кой лицензополучател сте кандидатствали? Свързах се с curacao-egaming.com и те казаха, че това казино не е едно от тях...



Автоматичен превод:
преди 2 години

Изглежда, че са решили да не се притесняват и пуснаха ново казино:

102fefa.bet

Сайт едно към едно powercasino.com

И в долния колонтитул на сайта същите данни:

file

така че внимавайте и с това казино.

Автоматичен превод:
ovaaal
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ви за предложението. Препратих тази информация на нашия екип за данни, ще я проверим. 👍

Автоматичен превод:
преди 2 години

можете ли все още да поискате пари обратно от тези казина?

Автоматичен превод:
Anonymized436
преди 2 години

Бих започнал с лицензиращия орган, но честно казано не знам дали изобщо е възможно да се справим със затворено казино. Освен това вече не мога да проверя подробностите за лиценза, така че не мога да ви дам допълнителни съвети, страхувам се.

Въз основа на някои скорошни оплаквания, казиното просто спря да плаща, преди да бъде затворено.

Така че изглежда като задънена улица. 🙁

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 1 година

Ако това е вярно, значи всичко е приключило добре само за един човек.

други играчи - не получиха плащанията си и освен това загубиха възможността да се оплачат навсякъде

някак несправедливо

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, опитвам се да преследвам парите, които това казино ми дължи откакто затвори. Имате ли някакво доказателство за техния лиценз от Кюрасао?

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 1 година

Здравейте, търся да отида при техния доставчик на лицензи. Имате ли някакво доказателство кой е бил някога?

Наистина ще се радвам на вашата помощ

Автоматичен превод:
ston98dd
преди 1 година

Здравейте, според нашата система те имаха валиден лиценз и като доказателство прилагам този линк: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/

Можете също така да опитате да подадете жалба тук, но не гарантирам, че тя ще бъде разрешена успешно.

Както и да е, желая ви късмет и се надявам да успеете да получите печалбите си.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, направих теглене от powerup casino и беше отложено с 10 дни и винаги ми казват, че тегленето ми е на финален етап през последните 5 дни.

Автоматичен превод:
leonidasmpok
преди 2 месеца

Здравей, това ли ти каза казиното? Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, което трябва да направят около тегленето, така че ако не се справят правилно, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Видях обаче, че си актуализирал жалбата си преди малко и каза, че парите са пристигнали. Това ли е и всичко е решено? 🙂

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини