ФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от kszysio
|
26043 преглеждания 229 отговора |
|
1...5 6 7...12
Добавете пост
преди 7 месеца

Току-що съобщих за казиното тук:

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing


Всички трябва да правите едно и също нещо.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някой да чака теглене от 19/3/24 или предишни дни?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добре с всичко това, но след толкова много оплаквания рейтингът ви за това казино все още е висок! Колко още жалби трябват? Трябваше да информирате и защитавате играчите от измамни казина, нали? Свързахте ли се за моя случай, отговориха ли?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

От 219 жалби те имат само 5 неразрешени, така че това е една от основните причини. Ако казиното се опитва да разреши всички проблеми, тогава е добре за играчите, ако се случат такива. Не става въпрос само за това колко имат, а как се справят с тях. За всеки, който не е разрешен, казиното получава черни точки и индексът на безопасност ще варира в зависимост от това.

Що се отнася до контакта с казиното, ще бъдете информирани за това във вашата жалба, така че ще бъде въпрос на време.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Току-що съобщих за казиното тук:

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing


Всички трябва да правите едно и също нещо.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, не виждам казиното да има лиценз от Кюрасао. Защо ги докладвахте там? Не мисля, че могат да ви помогнат с това, ако казиното не е лицензирано там.

Автоматичен превод:
VasileiosKountouras
преди 7 месеца

Здравейте, ако сте чакали доста дълго време за вашите тегления и следователно от датата, която споменавате, бавно ще започна да мисля за жалбата. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, така че ако това не се случи, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Както и да е, получавате същия отговор и трябва да имате търпение? Или казиното ви каза нещо повече? Вече имате потвърден акаунт тук?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Това е 13-ият ден след като поисках тегленето

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Да, продължават да говорят за закъснения и не, казиното все още не е поискало проверка

Автоматичен превод:
VasileiosKountouras
преди 7 месеца

Ами благодаря, ако парите не бяха пристигнали до няколко дни, щях да пусна жалба.

Можете да го направите на този линк . Ще добавя и ръководство, за да знаете какво да очаквате в случай на целия процес.

Виждам обаче, че казиното има едно и също обяснение за всички, но ми се струва малко вероятно, защото играчите, които са чакали по-дълго, в крайна сметка трябва да имат пари.

Няма какво да направите, освен да чакате и да бъдете търпеливи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Може би 5 неразрешени, но 214 Сигурен съм, че отне повече от 15 дни за едно плащане! Те играят с търпеливи играчи и се надяват да отменят тегленето, поради което все още чакат! Моята оценка е 1/10! Най-лошото казино, играно някога

Автоматичен превод:
VasileiosKountouras
преди 7 месеца

Василис, не пускай нито едно евро, а просто чакай и продължавай да се оплакваш тук и в други подобни сайтове! Хората са просто измамници!

Днес 2/4 парите дойдоха от 16/3 всеки път, когато трябва да сте търпеливи,

Пожелавам ти да ги вземеш, макар че от това, което видях, ще ти свалят шапка и ще отнеме много време! Успех на всички и стойте далеч от това казино

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Може би 5 неразрешени, но 214 Сигурен съм, че отне повече от 15 дни за едно плащане! Те играят с търпеливи играчи и се надяват да отменят тегленето, поради което все още чакат! Моята оценка е 1/10! Най-лошото казино, играно някога

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Разбирам, че това казино може да е в долната част на списъка ви, но тъй като ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, 15 дни, макар и доста, все още са като цяло норма. Така че, ако плащат парите на играча, това не е неразрешена жалба.

Освен това не се основава на това колко оплаквания имат казината едно срещу друго като цяло, а как се справят с нещата. Казвал съм го и преди. Така че аз твърдо вярвам, че и в този случай ще бъде същото и парите ще дойдат при вас, а след това ще можете да ги оставите, тъй като не са подходящи за вас. 👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Повярвайте ми, всеки, който е играл там, сега го има в края на списъка си, защото го заслужава! Но те разбирам, сайтовете се нуждаят от спонсори и реклами, за да ги поддържат! Както и да е, надявам се всички играчи да получат парите си от това проклето казино

Автоматичен превод:
strogianis
преди 7 месеца

Надявам се също, че всички играчи ще получат пари. Предполагам, че според вас не знаете как работи тук и нямаме никакви реклами или нещо подобно. Освен това нашият източник не са казината, а самите играчи, така че не виждам причина да предпочитаме едната или другата страна. Всичко е да се подреди всичко справедливо. Така че изчакайте с обвиненията и ще се надявам на положителен резултат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Когато видя 8.3 оценка за казино, което никога не отговаря на чат на живо или имейли и има нужда от 15-20 дни за теглене, нещо там не е наред! Не съм обвинявал за нещо, просто казах, че нещо не е наред

Автоматичен превод:
strogianis
преди 7 месеца

Да, тогава бих казал, че имате определено право да мислите, че когато едно казино се отнася с вас така.

Въпреки това, според вашата жалба , знам, че сте получили парите си в крайна сметка, което ме радва. 🙂 ☘️

Сега имате възможност да напуснете това казино със спокойствието, че сте получили всичко. Ще направиш ли това и вместо това ще отидеш ли да играеш някъде другаде?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Вече играя някъде другаде!

винаги, когато играя за първи път в казино, ги тествам с малко теглене, за да ги проверя! Posido току-що загуби ежедневен играч и вярвам, че в крайна сметка никой няма да играе в това измамно казино

Автоматичен превод:
strogianis
преди 7 месеца

На какво играеш приятел? Нека да проверя дали има игри с лосове

Автоматичен превод:
VasileiosKountouras
преди 7 месеца

Играя Wolfy, човече, и той има всичко!

и бонуси без оборот и те отговарят и сравнително, макар и ново тук, изглежда много полезно казино! Все още не съм заявил да тегля, но един приятел ми каза, че парите ще бъдат в рамките на 24 часа

Автоматичен превод:
strogianis
преди 7 месеца

Супер бъдете добре

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вече играя някъде другаде!

винаги, когато играя за първи път в казино, ги тествам с малко теглене, за да ги проверя! Posido току-що загуби ежедневен играч и вярвам, че в крайна сметка никой няма да играе в това измамно казино

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Очевидно това е добра тактика, вероятно бих направил същото. Малък депозит и тествано казиното. Има много да разберете дали ви харесва или не. Така че този конкретен не е спечелил с вас. Успех със следващия. 😉

Автоматичен превод:
1...5 6 7...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини