НачалоФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 26)

109 886 преглеждания 620 отговора |
преди 3 години
|
1...25 26 27...32
Добавете пост
Jaro
преди 6 месеца

Здравейте. Да, попитах в чата. Казаха, че трябва да напиша имейл. Вече го направих преди два дни. Днес получих отговор, че не разбират какво искам. Трябва да пиша подробно. Току-що го направих отново. Само си губят времето.

това е текстът, който написах

Добър ден. Какво не разбирате? Защо все още не мога да правя плащания към вашето казино? Плащанията ми са блокирани от вашето казино, въпреки че акаунтът ми вече е напълно валиден? Какво друго ми е необходимо, за да получа печалбите си? Спрете да си губите времето. Това вече е извън лимита. Пълна грубост.


Какво не може да се разбере тук 🤦😡😡😡

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Верасчен ми.

das ist der Antwort von denen.

Obwohl hatte ich alles unten im text beschrieben

Сиана (Посидо)

17 юни 2025 г., 17:08 ч. EEST

Уважаеми Вадим Ренер,


Лимитите за теглене варират в зависимост от нивото на вашата сметка, което се определя от вашата игрална активност през последните 90 календарни дни.


То се променя и в зависимост от съотношението на вашите депозити, тегления, както и получените бонуси.


Нивото се изчислява автоматично от нашата система и ние не можем да повлияем ръчно на състоянието на акаунта на който и да е играч.


Вашият текущ статус (Ниво 5) ви позволява да теглите до 1500 евро на всеки 24 часа, до максимум 3 активни заявки за теглене.

Ако имате допълнителни въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл [email protected] или чрез чат на живо.


С най-добри пожелания,

Обслужване на клиенти

Вадим Ренер

17 юни 2025 г., 14:15 ч. EEST




Добър ден. Какво не разбирате? Защо все още не мога да правя плащания към вашето казино? Плащанията ми са блокирани от вашето казино, въпреки че акаунтът ми вече е напълно валиден? Какво друго ми е необходимо, за да получа печалбите си? Спрете да си губите времето. Това вече е извън лимита. Пълна грубост.

--

Автоматичен превод:
Wadim78
преди 6 месеца

Те се опитват да ви накарат да похарчите колкото е възможно повече пари. VIP нивото се определя само от депозити и тегления, а не от хазартна активност (голяма лъжа). Бях ниво 4 и след две тегления от по 1000 евро, те ръчно ме понижиха до ниво 1 с 0%. След това трябваше да чакам поне 10 дни за тегленията от 500 евро.

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 6 месеца

Да, това е. Те отделят време с Хорнунг, така че аз проигравам всичко на хазарт.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те отговориха отново и все още не могат да разберат какво имам предвид под завещание. Това е истинска наглост.


изпратете им копие от имейла


Шегуваш ли се? Блокирахте ми плащанията и смеете да ме питате какъв е проблемът ми? Луд ли сте? Искам си парите обратно, а вие не ми позволявате, защото блокирахте плащанията ми. Вижте снимката, която качих за вас. На нея пише: Казиното блокира плащанията ми. Защо? Предавам този случай на адвокат. Писна ми от лъжите ви и всичките ви нелепи извинения.


Тъй като се преструваш, че не ме разбираш, отговори ми на един въпрос: Защо не мога да поискам теглене на средствата?


Четвъртък, 17 юни 2025 г., 22:13 +03:00 от Support Posido < >:


Вашата заявка (30462497) е актуализирана. Отговорете на този имейл, за да добавите още коментари.

Аналиса (Посидо)

17 юни 2025 г., 22:13 ч. EST

Уважаеми Вадим Ренер,


Благодарим ви, че се свързахте с нашия екип за поддръжка.


За да можем да Ви помогнем допълнително, бихме искали да ни предоставите допълнителни обяснения относно Вашето запитване.


Предварително Ви благодаря за съдействието.

Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас по имейл на [email protected] или чрез чат на живо.


Най-добри пожелания,

Обслужване на клиенти

Вадим Ренер

17 юни 2025 г., 17:31 ч. CEST


Как мога да изтегля? Тегленията ми са блокирани от вашето казино. Опитвате ли се да ме измамите?

Вадим Ренер


Автоматичен превод:
Wadim78
преди 6 месеца

Можете ли да ми помогнете и с тегленията от Robocat 500eur? Те закриха акаунта и не отговарят на имейли... благодаря, искаха да изпратят данни за банков превод, но не отговарят.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте. Да, попитах в чата. Казаха, че трябва да напиша имейл. Вече го направих преди два дни. Днес получих отговор, че не разбират какво искам. Трябва да пиша подробно. Току-що го направих отново. Само си губят времето.

това е текстът, който написах

Добър ден. Какво не разбирате? Защо все още не мога да правя плащания към вашето казино? Плащанията ми са блокирани от вашето казино, въпреки че акаунтът ми вече е напълно валиден? Какво друго ми е необходимо, за да получа печалбите си? Спрете да си губите времето. Това вече е извън лимита. Пълна грубост.


Какво не може да се разбере тук 🤦😡😡😡

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Тогава вероятно печелят време и имат забавяне, като в този случай бих препоръчал да не правите нищо с парите, докато не ви бъде разрешено да ги изтеглите.

Определено не играйте с тях, за да не загубите и за да може все пак да ви бъде помогнато. Знам колко е разочароващо, защото не бих искал да преживея същото само по чувство. Не знам какво може да се крие зад това, когато акаунтът ви е бил потвърден, така че вярвам, че когато нашият екип разгледа оплакването ви, няма да отнеме много време на казиното да го изясни за нас, ако не ви познава.

Но ще трябва да почакаме за това. 🙁

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Можете ли да ми помогнете и с тегленията от Robocat 500eur? Те закриха акаунта и не отговарят на имейли... благодаря, искаха да изпратят данни за банков превод, но не отговарят.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вече ти отговорих и водим разговор в темата, която е посветена на казино RoboCat. Моля те, не смесвай две различни неща тук и нека останем там, където писахме заедно. Съмнявам се, че играч, който се затруднява с тегленията си, ще може да ти помогне по някакъв начин в съвсем различно казино с твоя проблем.

Така че се опитай да се придържаш към това, което ти написах.

Благодаря ти. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Благодаря

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Просто исках да кажа, че тази казино мрежа е под едни и същи компании (robocat, malinabet, rabona, posido, nomini, pistolo, wazamba и т.н.) и всяка от тях има проблеми с тегленията... ако те блокират на един сайт, няма да ти ги изпратят на останалите.

Автоматичен превод:
DAVES25
преди 5 месеца

Разбира се, че е добре, че принадлежат към една и съща група и разбирам защо сте написали това. Когато обаче нещо се отнася до друго казино, би било добре да пишете директно на него, защото тогава всеки би могъл да пише за различни неща за казиното Posido, което е темата, въпреки че е в същата група, и тогава би имало много различна информация за много казина.

Фактът, че принадлежат към една и съща група, може да не е причина да не получавате пари отникъде. Въпреки това, от моя опит, от това, което виждам играчите да пишат за тези казина, те изплащат сравнително късно. Понякога е до две седмици, с което играчите вероятно не разчитат, когато идват да играят там.

Ако обаче отнеме 2 седмици или наближава тази дата и все още нямате парите, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.

За съжаление, вероятно няма нищо друго, което можете да направите, и освен ако нямате проблем с проверката или нещо друго и просто трябва да чакате, няма бързане.

Но вярвам, че ще си получиш парите и тогава ще можеш да решиш дали да продължиш да играеш тук.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте. Акаунтът ми е потвърден от седмица и все още не са ми платили. Чакам изплащане от седмица. 😡😡😡😡 Какво друго можем да направим?

Автоматичен превод:
Wadim78
преди 5 месеца

Очевидно просто трябва да чакаме. Даваме на казината 14 дни, за да платят на играчите, и това казино плаща точно по това време. Доста късно е и често е неприемливо за играчите, но така стоят нещата.

Така че търпението все още ще е необходимо, ще е важно да не играете хазарт с парите и да не се хващате на капан, за да не се получи зле за вас накрая.

Знам, че това вероятно не е това, което искате да чуете, но пиша това главно, защото съм се сблъсквал с тази ситуация с много играчи в това казино.😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря за отговора. Ако им отнеме 14 дни да платят 800 евро, тогава ще получа останалите си 25 000 евро след около година. 😂😂😂

Не съм играл с тях от седмица. Опитват се да ме измамят. Няма да им позволя да го направят; няма да загубя и стотинка. Добре, тогава ще чакаме.

Дори и да струва 1600 евро на месец, това е страхотно. Ако знаете, че сте платили 125 евро, а сте взели 26 800 евро. 🙏🙏

Автоматичен превод:
Wadim78
преди 5 месеца

Търпение. Спечелих над 10 000 евро три пъти в тези казина Rabidi и теглих много бавно (и харчех много пари). Винаги на слотове от оператора Hacksaw. Как го спечелихте?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря за отговора. Ако им отнеме 14 дни да платят 800 евро, тогава ще получа останалите си 25 000 евро след около година. 😂😂😂

Не съм играл с тях от седмица. Опитват се да ме измамят. Няма да им позволя да го направят; няма да загубя и стотинка. Добре, тогава ще чакаме.

Дори и да струва 1600 евро на месец, това е страхотно. Ако знаете, че сте платили 125 евро, а сте взели 26 800 евро. 🙏🙏

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Знам, че други играчи писаха, че често са получавали всичките си тегления наведнъж. Така че, ако можете да влезете само 3 пъти за по 500 евро, те са дошли почти едновременно. Надявам се, че и при вас ще е така, въпреки че бих казал, че в днешно време е малко дълго да се чака 2 седмици за 500.

За съжаление не можем да го ускорим, но ако имате проблем с получаването му, определено подаването на жалба е добър вариант.

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 5 месеца

Винаги играя едни и същи игри.

На 24.04 спечелих 16000€ със Super x (тази игра играя най-много) с 2€ изиграни и 8001 x дадени

и на 23 май същата игра, но изиграна с 1 евро и дадена 8002 пъти.

След това продължих да играя с Bock of Fallen, където често получавах 1000x с 1€, а когато играех за ключа със 7€, също получавах 1000x.

Така стигнах до €31 800 и след това загубих €5 000.

Сега изобщо не играя там.

Те имат неплатени 1800 евро и все още чакам останалите 25 000 евро.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Имам по 800 евро на ден. Чакам, какво друго да правя? 😂😂

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 5 месеца

Колко време ви отне да обработите всички плащания?

Автоматичен превод:
Wadim78
преди 5 месеца

Обикновено първите три тегления са бързи, след това отнема повече време. Нетърпението ми ме накара да загубя много пари (сигурен съм, че както казват други играчи, те пипат нещо, когато си спечелил наскоро, за да намалят RTP). Но успях да издържа около три месеца. Те винаги плащат, но си имат своите лоши навици.

Автоматичен превод:
1...25 26 27...32
Отидете на страницаот 32 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини