ФорумКазинаPolestar Casino - обща дискусия

Polestar Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от kszysio
|
12488 преглеждания 60 отговора |
|
1 2 34
преди 1 година

Radka ivh мисля, че Kristina за съжаление вече няма да отговаря по случая, все още има 15 часа отворени поради доклада, който ivh направи. Не знам дали kristina ще отговори. Надявам се да можете да ми помогнете със случая или да се обадите на някой да ми помогне, става дума за много пари за мен, които ми трябват в следващите няколко дни.


С Най-Добри Пожелания


Автоматичен превод:
mihaelstnc
преди 1 година

Здравейте,

както виждам, жалбата е актуализирана с друго искане за информация. Тя най-вероятно скоро ще прехвърли жалбата ви на нов отговорник, след като всички подробности бъдат изяснени.

Знам, че имате нужда от парите, но ние също се нуждаем от време, за да си сътрудничим. Бъдете търпеливи, моля.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

добър вечер на компанията,

Претърпях неудобство в казино Polestar, което не можете да си представите... Опитвам се да изтегля 700 € от парите си и в продължение на 14 дни общувам само с чата на живо, те винаги ми казват различни неща и ме повишават във финансите отдел, който няма отговор на нито един от моите имейли вече 14 дни….Някой да помогне?????Опитвам се да си получа парите!

Автоматичен превод:
nikolakis68
преди 9 месеца

Здравей. Съжалявам, че сте попаднали в подобна ситуация, разбирам колко разочароващо трябва да е. Добре, че подадохте жалба тук, нашият екип ще се опита да ви помогне с този проблем. За съжаление те бяха много заети с толкова много оплаквания, но мога да ви уверя, че ще направят всичко възможно, за да разрешат оплакването ви.

Това първият ви опит за теглене ли е или сте имали успешни преди? Просто питам, защото всъщност казахте, че не сте сигурни дали акаунтът ви е потвърден. В повечето казина това е основният ключ, за да получите вашето теглене, първо да преминете процеса на проверка. Изпратихте ли вече документите си в казиното?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не, не съм теглил отново, за първи път е и относно проверката и изпратих 5 имейла, за да го направя, те никога не ми отговарят... Говорих отново с чата на живо вчера и сега ми казаха след 14 дни за изпращане на подробности без официални документи... Толкова просто и схематично... Но изпратих и официални документи, защото виждам, че тегленето на парите ми се бави неоправдано... Ако не поисках да пратя поне чата на живо, нямам никаква информация от никъде... Моля, вижте цялата история на откритите оплаквания на Guru Casino...

Благодаря ви предварително за помощта!!!!

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
nikolakis68
преди 9 месеца

Така че според това, което пишете, вашият акаунт все още не е верифициран. Даваме на казината 14 дни за този процес, както и за теглене на парите, така че както Роми каза, добре е, че сте подали жалба.

Вероятно обаче ще бъде най-важно да си сътрудничите с казиното, докато завършите проверката и тогава се надяваме, че ще получите парите си възможно най-скоро. Когато го оправите или имате нова актуализация, не забравяйте да ни уведомите във вашата жалба, а също и във форума.

Желая ти късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Скъпи приятелю Джаро, преди всичко благодаря на теб и Casino Guru за цялата помощ... От 27/01, когато проблемът ми започна, до сега 12/02 имам всички разговори на представителите на чата на живо на ваше разположение.. , Това са безпрецедентни ситуации, с които като клиент на много компании за залагания и казино се сблъсквам за първи път... Поисках идентификация с много собствен натиск да направя след 10 дни и ми казаха, че за момента не е необходимо...Представете си, че може да се наложи и в бъдеще да страдам още повече!!!! Тогава, след като говорих с тях няколко пъти и ги помолих да направят нещо, те ми казаха да изпратя на support@polestarcasino в техния финансов отдел моите данни без официални документи, така че само в писмена форма..Казвам ви отново с моето изпробване!!!!!Имам го на екранна снимка..!!!!Никога не съм изпитвал това преди.. .Така че след като го направих, но също така изпратих официални документи с опита си отново по моя инициатива и изпратих общо 6 имейла до сега, когато ви пиша, не съм получил и най-малката актуализация!!!!! Трябва също така да ви кажа, че получих повече от 15 пъти известие, че те ще се свържат с вас възможно най-скоро и че ще получа парите си….НИЩО…!!!!Позволете ми също да ви кажа, че докато разговаряме те внезапно затворете чата на живо и ме изгонете, защото винаги ги натискам учтиво!!!Най-лошото???Всеки път трябва да разкажа цялата история от началото и всеки път те заключават, че са го поставили като спешно и ще бъде решено.... Вече 17 ДНИ НИКОЙ не се е свързвал с мен! Всеки ден чатя с livechat, няма споразумение, от една страна ми казват, че не могат да се свържат с финансовия отдел, а от другата ми казват, че сме се свързали с отдела и е приоритет....!!! Абсолютно неудобство и парите ми остават там!!!!

Така че разбирате какво сътрудничество искате от мен, когато от другата страна няма ясна и съществена комуникация!!!

Да не споменавам отново сумите, които ми поискаха да играя в началото, за да уж завърша залога си и накрая ми се извиниха, защото все пак беше грешка... Единият да играе 46 €, другият да играе, но 38 €, след това 29€ и нищо не се случи и не можах да си получа парите отново.... Цялата история е в екранни снимки....

Надявам се въпросът да приключи както трябва и да не се повтори на друг човек... Срамота е да влагаме парите си, депозитите се правят веднага и има такова неудобство и лошо отношение към тегленето!!!!

БЛАГОДАРЯ отново за всичко...!!!!!

Автоматичен превод:
nikolakis68
преди 9 месеца

Благодаря ти, че го описваш така. Съгласен съм с вас, защото със сигурност не е лесно, когато правите основно всичко, което казиното ви казва да направите, но не получавате никакъв отговор или актуална информация на какъв етап са нещата. Но от ваша страна вие правите всичко необходимо, така че тъй като имате оплакване , нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин.

Също така определено е полезно да имате екранни снимки, защото това ще бъде абсолютно полезно за нашия екип.

Въпреки това се надявам, че тази ситуация ще се разреши възможно най-скоро и ще получите парите си. Ако има някаква нова информация за вашия случай, моля, уведомете ме.

Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

От 27/01 говоря всеки ден с чата на живо на компанията и имам на ваше разположение всички разговори до днес 13/2...!!!!Ако наистина ги прочетете, ще разберете възмущението, страданието и различните версии, които те предлагат да правите всеки път, особено първите дни….18 дни днес…Няма актуализация-няма комуникация и парите ми са там…..

file

Автоматичен превод:
nikolakis68
преди 9 месеца

Съжалявам да видя през какво си преминал досега. Иска ми се да мога да кажа, че имам решението за вас.

Тъй като не искам да ви причинявам повече страдания, ще пропусна обичайните си въпроси или спекулации и ще оставя споделянето на напредъка на вас.

След като сте в настроение, бих искал да видя различните версии, които споменахте, например.

Искрено се надявам да има изход от тази бъркотия. Моля, следвайте жалбата, въпреки че също отнема време. 🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Така че ще напиша тук различните и странни версии от първия момент, в който поисках теглене и, разбира се, по-долу ще ви изпратя колкото се може повече екранни снимки, за да ви докажа, че думите ми и безпрецедентното ми страдание са верни... Пазете се ... Не се притеснявам толкова от забавянето, което разбира се няма смисъл, а от много лошата информация и комуникация...

Така че, когато поисках моето теглене на €700, започна невероятна ситуация, казвайки ми, че трябва да изиграя сума, за да завърша залога си…Казаха ми €46…Нищо.. След това трябва да изиграя €38….Нищо… След това € 28. .Накрая те се извиниха и ми казаха, че са направили грешка и че съм завършил залога си… НЕВЕРОЯТНО????

И така минаха дни и ми казаха, че трябва да почистя Chrome и да сменя браузъра... Направих го... Разбира се, пак нищо... Дните минаваха, пращах имейли възмутени, без отговор.. Така че по моя собствена подкана им казах да изпратя данните си за идентификация и за по-бързо теглене и те ми казаха да ги изпратя на ръка до финансовия отдел!!!!!!!Питам ги просто така, без официално документи??? Те казват да…. и с официални документи.... Разбира се, никога не получих отговор.... Изпратих им 6 имейла...!!! 19 дни до момента говоря ежедневно с чат на живо и заключаваме, тъй като те трябва да видят отново цялата история, че проблемът ми ще бъде решен възможно най-скоро и как това е приоритет!!!!!!19 дни…!!!!От 27/01/2024…..Мога да ви кажа колко пъти бях блокиран така внезапно и трябваше да ги пиша отново….Също така някои представители ми казаха, че нямат комуникация със съответния отдел, а някои други, че те говорят директно с финансовия отдел и виждат моя проблем…..Кажете ми след всичко това на какво да вярвам, какво да очаквам и как да обработя тази ситуация…..?????Така че ви изпращам по-долу възможно най-много това, което ти казах, за да повярваш, че думите ми са верни...

Моите пари, парите, които спечелих, докато, разбира се, направих депозити от почти €300, все още са там и все още чакам да ги получа... Защо? Никога досега не съм изпитвал такава ситуация, докато съм клиент на няколко компании за залагания...!!!!!

Благодаря ви и ви изпращам екранни снимки, но за ваше съжаление те са на гръцки...

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
nikolakis68
преди 9 месеца

Е, това е впечатляващ дисплей!

Също така проверих накратко жалбата ви и всеки е добре дошъл да направи същото тук 👈, трябва да кажа, че оценявам колко информация сте поставили там. Според мен е време някой в казиното да си събере мислите и да се обърне към вас по подходящ начин като към свой клиент.

Опитайте се да се задържите, моля.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не правя нищо, освен да чакам……

20 дни днес и никакъв напредък за съжаление...!!!

Автоматичен превод:
nikolakis68
преди 9 месеца

Разбирам, че това не е нещо, което би било приятно, но за съжаление в момента няма друга възможност, тъй като жалбата все още се проучва. Твърдо вярвам, че цялата ситуация ще се разреши. Времето е единственото нещо, което трябва да жертваме сега.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добре, нищо друго не мога да направя.. Чакам.. Дано тази ситуация приключи както трябва, за да сме коректни всички в задълженията си.. От моя страна обаче ви обясних въпроса като искрено, доколкото можех и всичко това ме изненадва, защото не съм се сблъсквал и друг път...

Благодаря ти много за всичко

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Развитие, за което не знам повече....Взеха ми €500 от сметката...!!!!!!!!

Чакам инфо

file

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини