ФорумКазинаPlayoro Casino - обща дискусия

Playoro Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 9 месеца от bartry
|
3677 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
преди 7 месеца

НАПРАВИХА ВСИЧКО ПО МОИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ, НО ПОВТАРЯМ, ВОЛЯТА ИМ ДА НЕ МИ ВЪЗСТАНОВЯТ Е ЯСНА.

Автоматичен превод:
massimorns
преди 7 месеца

Няма нужда да бъдете скептични и сте пуснали жалба, за да ни помолите да се опитаме да помогнем, така че изпратете на Петронела това, което тя иска от вас, и ние ще видим какво може да се направи. Въпреки че ситуацията е трудна, нищо не трябва да се губи.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Много е безотговорно да се даде на казино такъв висок индекс на сигурност, когато Playoro очевидно игнорира искания за закриване на акаунти или дори обаждания за предлагане на бонуси. Просто WOW

Автоматичен превод:
mtm119
преди 4 месеца

Смятам, че говорите от собствен опит, както го виждам в жалбата ви. Вероника всъщност обясни как обикновено работи в онлайн казината. Те трябва да го приемат наистина сериозно, ако играч поиска закриване на акаунт поради пристрастяване към хазарта. Ако просто искате да закриете сметката, защото не ви харесват игрите или просто не се чувствате добре в някое казино, обикновено ви казват: „Е, просто не играйте повече тук."

Знаете ли какво имам предвид и къде е разликата?

Надявам се, че във вашия случай всичко ще се развие точно както желаете и тогава може би ще можете да играете в някое по-предпочитано от вас казино. Имате ли някакъв съвет, може би?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Playoro не отговаря на такива имейли и не блокира акаунта. Ето защо казвам, че всъщност е престъпно деяние да дадете толкова висок индекс на сигурност на сайт като този, въпреки че те очевидно нямат мерки за защита на играчите - но casinoguru също живее от тези казина... 🙂

Автоматичен превод:
mtm119
преди 4 месеца

Наистина съжалявам, ако казиното не е действало, помолете го, когато сте поискали закриване на акаунта ви поради пристрастяване към хазарта.

Мога ли да попитам дали сте изпратили документацията на Вероника, която тя поиска във вашата жалба , моля? Ако не, направете го възможно най-скоро, за да продължите с вашия случай.

Ние го приемаме много сериозно, когато става въпрос за защита на играчите, и всички казина, които не уважават своите играчи с проблемите с хазарта и подават жалба тук при нас, получават черни точки, което води до намаляване на индекса на безопасност.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ужасно приложение, никога не печелите и първоначалните бонуси решават как да ги консумирате, абсолютно избягвайте

Автоматичен превод:
garreffaantonio5
преди 1 месец

Здравейте,

Можете ли да ми помогнете да разбера частта за бонусите, моля? Какво се обърка, чудя се.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Автоматичен превод:
преди 1 месец

МНОГО ЛОШО КАЗИНО KAPEC ИЗОБЩО НЕ СА БИЛИ ВЗЕТИ ЛИЦЕНЗИРАНИ НИКОГА НЕ ИГРАЙТЕ НА ТОВА СМРЪДНО И ЖАЛКО КАЗИНО KRAPNIEKIV

Автоматичен превод:
templiers
преди 1 месец

здрасти

Надявам се, че ще се съгласите на последващ разговор, защото, например, въз основа на нашето най-ново проучване, изглежда, че това казино има лиценз за Кюрасао, но вие изглеждате притеснени за това и други въпроси, за които също бих искал да говоря за по-нататък, ако това е добре за вас.

Какво всъщност се случи с теб, чудя се. Моля, кажете.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини