Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаPlayoro Casino - обща дискусия

Playoro Casino - обща дискусия (страница 2)

 от bartry
|
5 721 преглеждания 34 отговора |
|
1 2

НАПРАВИХА ВСИЧКО ПО МОИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ, НО ПОВТАРЯМ, ВОЛЯТА ИМ ДА НЕ МИ ВЪЗСТАНОВЯТ Е ЯСНА.

Автоматичен превод:
massimorns

Няма нужда да бъдете скептични и сте пуснали жалба, за да ни помолите да се опитаме да помогнем, така че изпратете на Петронела това, което тя иска от вас, и ние ще видим какво може да се направи. Въпреки че ситуацията е трудна, нищо не трябва да се губи.

Автоматичен превод:
Romi

Много е безотговорно да се даде на казино такъв висок индекс на сигурност, когато Playoro очевидно игнорира искания за закриване на акаунти или дори обаждания за предлагане на бонуси. Просто WOW

Автоматичен превод:
mtm119

Смятам, че говорите от собствен опит, както го виждам в жалбата ви. Вероника всъщност обясни как обикновено работи в онлайн казината. Те трябва да го приемат наистина сериозно, ако играч поиска закриване на акаунт поради пристрастяване към хазарта. Ако просто искате да закриете сметката, защото не ви харесват игрите или просто не се чувствате добре в някое казино, обикновено ви казват: „Е, просто не играйте повече тук."

Знаете ли какво имам предвид и къде е разликата?

Надявам се, че във вашия случай всичко ще се развие точно както желаете и тогава може би ще можете да играете в някое по-предпочитано от вас казино. Имате ли някакъв съвет, може би?🤔

Автоматичен превод:
Romi

Playoro не отговаря на такива имейли и не блокира акаунта. Ето защо казвам, че всъщност е престъпно деяние да дадете толкова висок индекс на сигурност на сайт като този, въпреки че те очевидно нямат мерки за защита на играчите - но casinoguru също живее от тези казина... 🙂

Автоматичен превод:
mtm119

Наистина съжалявам, ако казиното не е действало, помолете го, когато сте поискали закриване на акаунта ви поради пристрастяване към хазарта.

Мога ли да попитам дали сте изпратили документацията на Вероника, която тя поиска във вашата жалба , моля? Ако не, направете го възможно най-скоро, за да продължите с вашия случай.

Ние го приемаме много сериозно, когато става въпрос за защита на играчите, и всички казина, които не уважават своите играчи с проблемите с хазарта и подават жалба тук при нас, получават черни точки, което води до намаляване на индекса на безопасност.


Автоматичен превод:

Ужасно приложение, никога не печелите и първоначалните бонуси решават как да ги консумирате, абсолютно избягвайте

Автоматичен превод:
garreffaantonio5

Здравейте,

Можете ли да ми помогнете да разбера частта за бонусите, моля? Какво се обърка, чудя се.

Edited
Автоматичен превод:

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Автоматичен превод:

МНОГО ЛОШО КАЗИНО KAPEC ИЗОБЩО НЕ СА БИЛИ ВЗЕТИ ЛИЦЕНЗИРАНИ НИКОГА НЕ ИГРАЙТЕ НА ТОВА СМРЪДНО И ЖАЛКО КАЗИНО KRAPNIEKIV

Автоматичен превод:
templiers

здрасти

Надявам се, че ще се съгласите на последващ разговор, защото, например, въз основа на нашето най-ново проучване, изглежда, че това казино има лиценз за Кюрасао, но вие изглеждате притеснени за това и други въпроси, за които също бих искал да говоря за по-нататък, ако това е добре за вас.

Какво всъщност се случи с теб, чудя се. Моля, кажете.

Автоматичен превод:

Страхотно казино! Много доволен и страхотна поддръжка! Обичам да играя тук и съм много активен. Винаги получавате награда 😇

Автоматичен превод:
jimgde01

Здравей, това не се чува често от играчите, така че се радвам, че дойде да похвалиш казиното.

За какво точно получавате награди и под каква форма? Има ли бонуси или подобни?

Чувствайте се свободни да кажете повече.😀

Автоматичен превод:

.....много лошо и ужасно онлайн казино има само измама там не играйте никога няма да спечелите там играчите са измамени и трябва да чакате цял месец за печалбите си докато ви бъдат платени има само измамници не играйте там при никакви обстоятелства..................................

Автоматичен превод:
templiers

Здравейте, това ли се случи с вас или все още продължава? Трябваше ли да чакате месец за парите си? Това определено не е това, което всеки играч би искал, но можете да кажете повече за ситуацията, ако все още сте в нея и имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини