Наистина съжалявам, ако казиното не е действало, помолете го, когато сте поискали закриване на акаунта ви поради пристрастяване към хазарта.
Мога ли да попитам дали сте изпратили документацията на Вероника, която тя поиска във вашата жалба , моля? Ако не, направете го възможно най-скоро, за да продължите с вашия случай.
Ние го приемаме много сериозно, когато става въпрос за защита на играчите, и всички казина, които не уважават своите играчи с проблемите с хазарта и подават жалба тук при нас, получават черни точки, което води до намаляване на индекса на безопасност.
I am really sorry if the casino did not act ask they should when you requested the closure of your account due to gambling adiction.
May I ask if you sent the documentation to Veronika she asked for in your complaint, please? If not, do so as soon as possible in order to move forward with your case.
We take it really seriously when it comes to the protection of the players, and all the casinos that do not respect their players with the gambling problems and file a complaint here with us get black points, which leads to a decrease in the safety index.
Автоматичен превод: