ФорумКазинаPlayoro Casino - обща дискусия

Playoro Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от bartry
|
3693 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Playoro Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Предупреждавам ви за това казино, бонусите не работят, обслужването на клиенти не знае защо бонусът не е добавен, казват, че техническият отдел се грижи за това, попитах кога проблемът ще бъде решен, те отговори, че след няколко дни не препоръчвам това казино

Автоматичен превод:
bartry
преди 9 месеца

Бих казал, че техническите проблеми са, за съжаление, доста често срещани в наши дни. Въпреки че съм съгласен, че когато се случи нещо подобно, поддръжката трябва да е готова да облекчи „болката" на клиентите.

Какво ще кажете да им дадете още няколко дни и след това да опитате отново? Може би ще бъдете положително изненадани, а може би не.

Лично аз не смятам, че краткосрочните неочаквани прекъсвания диктуват цялостното качество на казиното. 🤷‍♂️

Но оценявам вашето мнение и ви благодаря за вашия опит.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Някой изтеглил ли е досега от това казино и има ли някакви проблеми, поисках теглене преди два дни, но не получих нищо обратно..

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ако депозирате тук с бонус, имате право да играете само с 1 доставчик. нищо за мен.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Някой изтеглил ли е досега от това казино и има ли някакви проблеми, поисках теглене преди два дни, но не получих нищо обратно..

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, мисля, че още не е време за паника, два дни е напълно добре. Даваме на казината 14 дни, за да направят своя избор, така че тепърва започвате. Опитахте ли да пишете на чат на живо или поддръжка, за да видите как върви тегленето ви? Играхте ли с бонуса или не?

Както и да е, позволете ми да ви задам още един основен въпрос и той е, имате ли верифициран акаунт в казино?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ако депозирате тук с бонус, имате право да играете само с 1 доставчик. нищо за мен.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е доста необичайно ограничение или по-скоро не съм го срещал много пъти. Обикновено става въпрос за някои специфични игри, които са ограничени, но това вероятно е изключение.

Не успяхте ли да спечелите с този бонус в крайна сметка?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравей Джаро,

Никога не играя с бонус и акаунтът ми е верифициран. Говорих с чат на живо тази сутрин и ми казаха, че ще бъде обработен утре. поисках го миналия петък и те казаха, че отнема два работни дни, но ще ви уведомя как е утре.

Автоматичен превод:
delc22
преди 9 месеца

Благодарим ви със сигурност ще бъде полезно, когато ни дадете актуализация. Мислех си, че уикендът не попада в това време, така че се надявам, че ако чатът на живо ви е казал, че трябва да ги получите до утре, това ще се случи.

Вярвам, че ще се върнете с добри новини. 🙂🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Получих моето теглене към моя акаунт в Neteller тази сутрин, така че те са верни на думата си. Отне няколко дни, но накрая го получих.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Предупреждавам ви за това казино, бонусите не работят, обслужването на клиенти не знае защо бонусът не е добавен, казват, че техническият отдел се грижи за това, попитах кога проблемът ще бъде решен, те отговори, че след няколко дни не препоръчвам това казино

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте,

Бих искал да ви помоля да не редактирате по-старата си публикация, за да добавите актуализация, вместо това можете да напишете нова, така че всички да имаме шанс да сме в крак с напредъка.

Ако не бях получил имейл с информация за промяната, аз лично нямаше да я забележа. Тъй като само администраторите получават такива имейли, останалите във форума няма да знаят.

Оценяваме вашето разбиране. 🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Получих моето теглене към моя акаунт в Neteller тази сутрин, така че те са верни на думата си. Отне няколко дни, но накрая го получих.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е страхотна новина, бих казал. 🎉🎉☘️🤗

Мисля, че няколко дни не е лошо нещо и поздравления.

Както и да е, ще останете ли в това казино, когато вече знаете колко време отнема най-важният процес за играчите, тегленето?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

да, и аз така си помислих.

Не можах да спечеля нищо. Моят депозит излезе празен.


Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 9 месеца

О, това е много лошо. Вероятно не бих взел подобен бонус отново, защото бих искал да играя на игри, които са добри за мен, разбира се, ако не са ограничени.

Както и да е, пробвахте ли това казино без бонуса? 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не знам как да закрия акаунта си в това казино? От 29.2 се опитах да закрия акаунта си повече от 8 пъти поради отговорен проблем с хазарта без успех, всеки път, когато предлагат бонус или просто не затворят акаунта ми. Обаждат се и вечер, за да предложат бонус. Това доведе до големи загуби за мен. Неразбираемо, подадох жалба, но отнема време и това само води до допълнителни загуби.. защо имат толкова висок рейтинг..

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 8 месеца

Съжалявам за проблема, който срещате с това казино. Видях жалбата ви тук с нашия екип и се надявам, че ще могат да ви помогнат. Запазихте ли оригиналния имейл, изпратен до казиното, където ги молите да затворят акаунта ви поради проблеми с хазарта? Винаги е добре да пазите имейлите или дори някои екранни снимки, за да можете да ги използвате, когато имате нужда от доказателство.

Когато става дума за индекса за безопасност на казино, ние вземаме под внимание много фактори, които включват размер на казиното, оплаквания на играчи, удръжки за ограничителни или нечестни практики, точки, добавени за положителни качества, както и свързани казина. Така че всички членове на нашия екип за данни винаги преминават през огромно количество информация за всяко казино и то само след като индексът за безопасност е зададен.

Разбира се, казиното не трябва да предлага никакви бонуси и да се опитва да ви примами да играете, когато знае за проблемите с хазарта. Наистина се надявам нашият екип за жалби да успее да разреши този проблем. Моля, бъдете силни и се опитайте да не се поддавате на предложенията, които се опитват да ви пробутат.🙏

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

ВНИМАНИЕ ПО ВРЕМЕ НА ФАЗАТА НА ДЕПОЗИТ СУМИТЕ НЕ СЕ КРЕДИТИРАТ И НЕ СЕ ВРЪЩАТ. НЕ ИГРАЙТЕ В ТОЗИ САЙТ. ТЕ ОТГОВАРЯТ ОТИДЕ ЧАТ И КАЗВАТ, ЧЕ ДО 5 ДНИ ЩЕ ВЪРНАТ СУМИТЕ, НО СА МИНАЛИ 35 ДНИ И ОКОЛО 15 ЧАТА И НИЩО НЕ ДАВАТ. КОГАТО ПЕЧЕЛЕТЕ, СА ОТНЕМАЕ ПОВЕЧЕ ОТ 15 ДНИ ЗА АКРЕДИТИРАНЕ И СЛЕД БЕЗБРОЙ НАПОМНЯНИЯ. МНОГО ЛОШО ДА НЕ КАЖА СЛЪНЦЕ

Автоматичен превод:
massimorns
преди 7 месеца

Може би сте проверили с вашия доставчик на плащания относно този проблем? Понякога този вид проблем или забавяне всъщност не е от страна на казината.🤷‍♀️ Опитайте се да разберете нещо за плащанията с тях и ни уведомете, моля.

Също така, когато е възможно, моля, актуализирайте жалбата си, където Petronela очаква вашия отговор.🙏

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Всъщност направих многократни обаждания до банката, но нищо не се случи. Бих искал да отбележа, че това се случва само с конопената каса и аз също го съобщих

Автоматичен превод:
massimorns
преди 7 месеца

Добре, разбирам, благодаря. Така че сега трябва да изчакаме и да видим какво ще разбере нашият екип за жалби. Изпратихте ли им информацията, която Petronela поиска? Моля, не забравяйте да го направите, за да може тя да продължи с вашия случай.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини