преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Playoro Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Предупреждавам ви за това казино, бонусите не работят, обслужването на клиенти не знае защо бонусът не е добавен, казват, че техническият отдел се грижи за това, попитах кога проблемът ще бъде решен, те отговори, че след няколко дни не препоръчвам това казино
I warn you about this casino, the bonuses don't work,the customer service doesn't know why the bonus wasn't added,they say the technical department is taking care of it,I asked when the problem will be solved,they replied that in a few days,I don't recommend this casino
Бих казал, че техническите проблеми са, за съжаление, доста често срещани в наши дни. Въпреки че съм съгласен, че когато се случи нещо подобно, поддръжката трябва да е готова да облекчи „болката" на клиентите.
Какво ще кажете да им дадете още няколко дни и след това да опитате отново? Може би ще бъдете положително изненадани, а може би не.
Лично аз не смятам, че краткосрочните неочаквани прекъсвания диктуват цялостното качество на казиното. 🤷♂️
Но оценявам вашето мнение и ви благодаря за вашия опит.
I'd say technical issues are, sadly, pretty common these days. Though I agree that when something like this happens, support should be ready to ease the customers' "pain".
How about giving them those few more days, then trying that again? Maybe you'll be positively surprised, and maybe you won't.
Personally, I don't think short-term unexpected outages dictate the overall casino quality. 🤷♂️
But I appreciate your opinion and thank you for your experiences.
Някой изтеглил ли е досега от това казино и има ли някакви проблеми, поисках теглене преди два дни, но не получих нищо обратно..
Has anyone withdrawn from this casino yet and has there been any issues , i requested withdrawal two days ago but havent heard anything back..
Здравейте, мисля, че още не е време за паника, два дни е напълно добре. Даваме на казината 14 дни, за да направят своя избор, така че тепърва започвате. Опитахте ли да пишете на чат на живо или поддръжка, за да видите как върви тегленето ви? Играхте ли с бонуса или не?
Както и да е, позволете ми да ви задам още един основен въпрос и той е, имате ли верифициран акаунт в казино?
Hi, I don't think it's time to panic yet, two days is perfectly fine. We give casinos 14 days to make their selections, so you're just getting started. Have you tried to write to live chat or support to see how your withdrawal is going ? Did you play with the bonus or not ?
Anyway, let me ask you one more basic question and that is, do you have a verified casino account ?
Това е доста необичайно ограничение или по-скоро не съм го срещал много пъти. Обикновено става въпрос за някои специфични игри, които са ограничени, но това вероятно е изключение.
Не успяхте ли да спечелите с този бонус в крайна сметка?
This is quite an unusual restriction, or rather I have not encountered it many times. Usually it's about some specific games that are restricted but this is probably an exception.
Didn't you manage to win with this bonus in the end ?
Здравей Джаро,
Никога не играя с бонус и акаунтът ми е верифициран. Говорих с чат на живо тази сутрин и ми казаха, че ще бъде обработен утре. поисках го миналия петък и те казаха, че отнема два работни дни, но ще ви уведомя как е утре.
Hi Jaro,
I never play with bonus and my account is verified. I spoke to live chat this morning and they told me it will be processed tomorrow. i requested it last friday and they say it takes two business days but ill let you know how it goes tommorow.
Благодарим ви със сигурност ще бъде полезно, когато ни дадете актуализация. Мислех си, че уикендът не попада в това време, така че се надявам, че ако чатът на живо ви е казал, че трябва да ги получите до утре, това ще се случи.
Вярвам, че ще се върнете с добри новини. 🙂🤞
Thank you for sure it will be useful when you give us an update. I was thinking that the weekend doesn't fall within that time, so I'm hoping that if live chat told you that you should have them by tomorrow, it will happen.
I trust that you will come back with good news. 🙂🤞
Получих моето теглене към моя акаунт в Neteller тази сутрин, така че те са верни на думата си. Отне няколко дни, но накрая го получих.
Recieved my withdrawal to my Neteller account this morning so they are true to their word. Takes a few days but got it in the end.
Предупреждавам ви за това казино, бонусите не работят, обслужването на клиенти не знае защо бонусът не е добавен, казват, че техническият отдел се грижи за това, попитах кога проблемът ще бъде решен, те отговори, че след няколко дни не препоръчвам това казино
I warn you about this casino, the bonuses don't work,the customer service doesn't know why the bonus wasn't added,they say the technical department is taking care of it,I asked when the problem will be solved,they replied that in a few days,I don't recommend this casino
Здравейте,
Бих искал да ви помоля да не редактирате по-старата си публикация, за да добавите актуализация, вместо това можете да напишете нова, така че всички да имаме шанс да сме в крак с напредъка.
Ако не бях получил имейл с информация за промяната, аз лично нямаше да я забележа. Тъй като само администраторите получават такива имейли, останалите във форума няма да знаят.
Оценяваме вашето разбиране. 🙏
Hello,
I'd like to ask you not to edit your older post to add an update, feel free to write a new one instead, so we all have a chance to keep up with the progress.
If I had not received an email informing me of the change, I personally would not have noticed it. Since only admins get such emails, the rest of the forum wouldn't know.
We appreciate your understanding. 🙏
Това е страхотна новина, бих казал. 🎉🎉☘️🤗
Мисля, че няколко дни не е лошо нещо и поздравления.
Както и да е, ще останете ли в това казино, когато вече знаете колко време отнема най-важният процес за играчите, тегленето?
Now that's great news I'd say. 🎉🎉☘️🤗
I think a couple of days is not a bad thing and congratulations.
Anyway, are you going to stay with this casino when you already know how long the most important process for the players, the withdrawal, takes ?
да, и аз така си помислих.
Не можах да спечеля нищо. Моят депозит излезе празен.
yes, I thought that too.
I couldn't win anything. My deposit came up empty.
ja das habe ich mir auch gedacht.
gewinnen konnte ich rein gar nichts. meine einzahlung ist leer runtergelaufen.
О, това е много лошо. Вероятно не бих взел подобен бонус отново, защото бих искал да играя на игри, които са добри за мен, разбира се, ако не са ограничени.
Както и да е, пробвахте ли това казино без бонуса? 🙂
Oh, that's too bad. I probably wouldn't take a bonus like that again because I would like to play on games that are good for me, of course if they weren't restricted.
Anyway, did you try this casino without the bonus ? 🙂
Не знам как да закрия акаунта си в това казино? От 29.2 се опитах да закрия акаунта си повече от 8 пъти поради отговорен проблем с хазарта без успех, всеки път, когато предлагат бонус или просто не затворят акаунта ми. Обаждат се и вечер, за да предложат бонус. Това доведе до големи загуби за мен. Неразбираемо, подадох жалба, но отнема време и това само води до допълнителни загуби.. защо имат толкова висок рейтинг..
I don't know how to close my account at this casino? Since 29.2, I have tried to close my account more than 8 times due to responsible problem gambling without success, every time they offer a bonus or just don't close my account. They also call in the evenings to offer a bonus. This has produced great losses for me. Unfathomable, I filed a complaint but it takes time and this only produces additional losses.. why do they have such a high rating..
Entiedä miten saan suljettua tilini tällä kasinolla? Olen 29.2 jälkeen yli 8kertaa yrittänyt sulkea tiliäni vastuullisen ongelmapelaamisen takia tuloksetta, joka kerta he tarjoavat bonusta tai eivät vaan sulje tiliäni. He myös soittelevat iltaisin tarjotakseen bonusta. Tämä on tuottanut suuret menetykset minulle. Käsittämätöntä, tein valituksen mutta siinä kestää ja tämä tuottaa vaan lisätappiota.. miksi heillä on noin korkea arvostelu..
Съжалявам за проблема, който срещате с това казино. Видях жалбата ви тук с нашия екип и се надявам, че ще могат да ви помогнат. Запазихте ли оригиналния имейл, изпратен до казиното, където ги молите да затворят акаунта ви поради проблеми с хазарта? Винаги е добре да пазите имейлите или дори някои екранни снимки, за да можете да ги използвате, когато имате нужда от доказателство.
Когато става дума за индекса за безопасност на казино, ние вземаме под внимание много фактори, които включват размер на казиното, оплаквания на играчи, удръжки за ограничителни или нечестни практики, точки, добавени за положителни качества, както и свързани казина. Така че всички членове на нашия екип за данни винаги преминават през огромно количество информация за всяко казино и то само след като индексът за безопасност е зададен.
Разбира се, казиното не трябва да предлага никакви бонуси и да се опитва да ви примами да играете, когато знае за проблемите с хазарта. Наистина се надявам нашият екип за жалби да успее да разреши този проблем. Моля, бъдете силни и се опитайте да не се поддавате на предложенията, които се опитват да ви пробутат.🙏
I'm sorry about the issue you are experiencing with this casino. I have seen your complaint here with our team, and hope they will be able to help you out. Did you keep the original email sent to the casino, where you ask them to close your account due to the gambling problems? It is always good to keep the emails, or even some screenshots, so they can be use whenever you'll need some proof.
When it comes to the safety index of a casino, we take into consideration many factors, which includes size of the casino, player complaints, deductions for restrictive or unfair practices, points added for positive qualities and also related casinos. So all the members of our data team always go thru a huge amount of information about each casino, and only after the safety index is set.
Of course the casino should not offer any bonuses and try to lure you to play, whenever they know about the gambling problems. I really hope our complaint team will be able to sort this issue out. Please stay strong and try not to fall for the offers they try to push on you.🙏
ВНИМАНИЕ ПО ВРЕМЕ НА ФАЗАТА НА ДЕПОЗИТ СУМИТЕ НЕ СЕ КРЕДИТИРАТ И НЕ СЕ ВРЪЩАТ. НЕ ИГРАЙТЕ В ТОЗИ САЙТ. ТЕ ОТГОВАРЯТ ОТИДЕ ЧАТ И КАЗВАТ, ЧЕ ДО 5 ДНИ ЩЕ ВЪРНАТ СУМИТЕ, НО СА МИНАЛИ 35 ДНИ И ОКОЛО 15 ЧАТА И НИЩО НЕ ДАВАТ. КОГАТО ПЕЧЕЛЕТЕ, СА ОТНЕМАЕ ПОВЕЧЕ ОТ 15 ДНИ ЗА АКРЕДИТИРАНЕ И СЛЕД БЕЗБРОЙ НАПОМНЯНИЯ. МНОГО ЛОШО ДА НЕ КАЖА СЛЪНЦЕ
ATTENTION DURING THE DEPOSIT PHASE, THE SUMES ARE NOT CREDITED OR RETURNED. DO NOT PLAY ON THIS SITE. THEY ANSWER GO CHAT AND SAY THAT WITHIN 5 DAYS THEY WILL RETURN THE AMOUNTS, BUT 35 DAYS HAVE PASSED AND ABOUT 15 CHATS AND THEY DON'T GIVE ANYTHING. WHEN YOU WIN, IT TAKES MORE THAN 15 DAYS TO BE ACCREDITED AND AFTER COUNTLESS REMINDERS. VERY BAD NOT TO SAY SUN
ATTENZIONE IN FASE DI DEPOSITO, LE SOMME NON VENGONO ACCREDITATE E NEMMENO RESTITUITE.NON GIOCATE SU QUESTO SITO. RISPONDONO VA CHAT E DICONO CHE ENTRO 5 GIORNI RESTITUISCONO LE SOMME, MA SONO PASSATI 35 GIORNI E CIRCA 15 CHAT E NON EROGANO NIENTE. QUANDO VINCETE, CI METTONO PIU' DI 15 GIORNI PER ACCREDIATE E DOPO INNUMEREVOLI SOLLECITI. MOLTO PESSIMI PER NON DIRE SOLE
Може би сте проверили с вашия доставчик на плащания относно този проблем? Понякога този вид проблем или забавяне всъщност не е от страна на казината.🤷♀️ Опитайте се да разберете нещо за плащанията с тях и ни уведомете, моля.
Също така, когато е възможно, моля, актуализирайте жалбата си, където Petronela очаква вашия отговор.🙏
Have you checked with your payment provider regarding this issue, perhaps? Sometimes this kind of issue, or delay is not on the casinos side, actually.🤷♀️ Try to find out something about the payments with them and let us know, please.
Also whenever possible, please, update your complaint, where Petronela is waiting for your reply.🙏
Всъщност направих многократни обаждания до банката, но нищо не се случи. Бих искал да отбележа, че това се случва само с конопената каса и аз също го съобщих
I actually made multiple calls to the bank, but nothing happened. I would like to point out that this only happens with the hempy cash box and I have also communicated it
in realta' ho fatto piu' chiamate all'istituto bancario , ma niente da fare. faccio presente che solo con l'incassatore canapay succede questo e l'ho pure comunicato
Добре, разбирам, благодаря. Така че сега трябва да изчакаме и да видим какво ще разбере нашият екип за жалби. Изпратихте ли им информацията, която Petronela поиска? Моля, не забравяйте да го направите, за да може тя да продължи с вашия случай.
Ok, understand, thank you. So now we need to wait and see what our complaint team will find out. Have you send them the information Petronela asked for? Please make sure to do that, so she can move forward with your case.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.