НачалоФорумКазинаPlayMojo Casino - обща дискусия

PlayMojo Casino - обща дискусия (страница 2)

3 406 преглеждания 22 отговора |
преди 1 година
|
1 2
Добавете пост
jwmdhl
преди 7 месеца

О, това определено не е приятно. Предполагам, че не са ти казали нищо за това, нали?

Надявам се, че ще ни сътрудничат и ще стигнем до същината на проблема и някак си ще го разрешим.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте. Да, тегленията са голям проблем в тази верига казина. Обикновено отнемат поне 72 часа.

С други думи, плащанията не се обработват предварително.

Едва след 72 часа, за да има клиентът време

може би да отмените плащането 😉


Но също така усещам, че изплащането се случва дори след 7 дни

не се случва. Но аз имам право да подам жалба едва след 14 дни...

Автоматичен превод:
LittleFu
преди 6 месеца

Не че не е позволено да подадете жалба тук; въпросът е, че нашият екип не е в състояние да се намеси в нито един случай преди 14-дневния срок, знаете.

Имате ли някакви проблеми с тегленето сега? Чувствайте се свободни да подадете оплакването си по всяко време.

Автоматичен превод:
jwmdhl изтри публикацията
jwmdhl
преди 6 месеца

За съжаление, жалбата ви беше затворена като „неоснователна" след преглед на доказателствата, с които разполагаме. Михал ви обясни цялата причина и в последното съобщение на жалбата ви:

Със съжаление Ви информирам, че не мога да Ви помогна по този въпрос. Въз основа на доказателствата, които прегледах, не е имало комуникация относно ограничения на акаунта на или преди 1 април. Съобщенията от 2 април обаче показват, че сте се свързали с казиното, за да поискате безплатни завъртания и сте споменали, че сте загубили печалбите си поради невъзможност да ги изтеглите. В тези съобщения не се споменаваха никакви ограничения на акаунта.

Освен това, ситуацията се усложнява от факта, че притежавате множество акаунти в PlayMojo Casino. Това затруднява точното съпоставяне на предоставените от вас екранни снимки със съответните акаунти. Изглежда също така има несъответствия между вашите екранни снимки и записите от системата на казиното. Важно е да се отбележи, че доказателствата на казиното ясно показват кои съобщения принадлежат към кой акаунт, докато това разграничение е неясно в предоставените от вас материали.

Казиното работи под егидата на Kahnawake (KGC) , така че не се колебайте да се свържете с тях по всяко време.

Автоматичен превод:
jwmdhl изтри публикацията
jwmdhl изтри публикацията
jwmdhl изтри публикацията
jwmdhl изтри публикацията
jwmdhl изтри публикацията
jwmdhl
преди 6 месеца

Наистина съжалявам, че не можахме да Ви бъдем повече полезни във Вашия случай.

Моля, свържете се с лицензиращия орган. Можете да намерите контактите тук .

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Загуба на равновесие чрез необуздана игра в нетрезво състояние и след това

обвиняваш казиното във виновно. Харесва ми това 😉

Автоматичен превод:
jwmdhl изтри публикацията
1 2

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини