преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayMojo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Как може прегледите тук да минават така? Бързото плащане е просто голяма лъжа.
How can the reviews here go through like this?Fast payment is just a big lie.
Wie können hier die Rezensionen so durchgehen?Schnelle Zahlung ist einfach eine große Lüge.
Хей, може би бихте могли да напишете нещо от вашия опит. Дали играчите са избирали бързо може да е вярно или не. Но не е лесно да се открие.
Както и да е, през какво сте преминали или през какво преминавате в това казино?
Hey, maybe you could write some of your experience. Whether players got picks quickly may be true or not. But it's not easy to find out.
Anyway, what have you been through or are you going through in this casino?
Проверката е много трудна, никога не съм изпитвал нещо подобно 🙈в сравнение с това, нормалните с лична карта, банка, местоживеене, селфи са детска игра (и това вече е досадно) Имам изплащане от 427 евро, чакащо след това Успях да използвам бонуса (само 20 евро депозит за щастие) про, про късмет 😃Надявам се Джаро да е добре 🍀 В този случай не мисля, че дори и най-добрият талисман за късмет може да направи нещо... Не мисля, че казиното проявява интерес. Ще ви държа в течение. Проверката отне около 6 до 7 часа и веднага ми беше казано: Но имайте предвид, че допълнителна проверка може да бъде поискана по всяко време поради лицензионни изисквания по преценка на администрацията на казиното 🙈, така че изглежда, че сте наполовина верифицирани... Ще ви държа в течение, бих предпочел да загубя, беше толкова стресиращо в поддръжката там 🤯. Трябваше да спра да играя в казиното, прекалено е стресиращо, когато става дума за теглене и това се случва отново и отново 🙈(дори почивките в казиното вече не помагат. Най-добри пожелания (следва продължение, ако не... нямат не съм изплатен) 🎄🙋♀️💫 имайки това предвид 😃Желая на всички ви добро начало на новата година и аз вече знам каква е новата ми резолюция 🎰 🙅♀️ ✌🏻
Verification is sooo difficult, I've never experienced anything like it 🙈compared to that, the normal ones with ID, bank, place of residence, selfie are child's play (and that is already annoying) I have a payout of 427 euros pending after I managed to use the bonus (only 20 euros deposit luckily) pro, pro luck 😃I hope Jaro is well 🍀 In this case, I don't think even the best lucky charm can do anything.... I don't think the casino is interested. I'll keep you updated. Verification took about 6 to 7 hours and I was told straight away: But please note that additional verification can be requested at any time due to licensing requirements at the discretion of the casino administration 🙈 so it feels like you're half verified... I'll keep you updated, I would have preferred to lose, it was that stressful in support there 🤯. I should have stopped playing in the casino, it's too stressful when it comes to cashing out and that happens over and over again 🙈(even casino breaks don't help anymore. Best wishes (to be continued, if not... they haven't paid out) 🎄🙋♀️💫with that in mind 😃I wish you all a good start to the new year and I already know what my new resolution is 🎰 🙅♀️ ✌🏻
Verifikation ist sooo schwer , hab sowas noch nie erlebt 🙈dagegen sind die normalen mit Perso , Bank , Wohnort, Selfie ein Kinderspiel( und die ist ja schon nervig) Hab eine Auszahlung von 427 Euro auf ausstehend, nachdem ich geschafft habe den Bonus umzusetzen ( nur 20 Euro Einzahlung zum Glück )pro,pro Glück 😃ich hoffe jaro geht es gut 🍀, in diesem Fall , kann glaub ich selbst der beste Glückbringer nichts machen …. Glaub das Casino hat garkein Bock . Ich halte euch auf den laufenden. Verifizierung hat ca 6 bis 7 std gedauert und mir wurde auch gleich mitgeteilt : Aber bitte beachten Sie, dass die zusätzliche Verifizierung jederzeit aufgrund von Lizenzanforderungen auf Entscheidung der Casino-Verwaltung angefordert werden kann 🙈also fühlt sich an als wäre man halb verifiziert… Ich halte euch auf den laufenden, ich hätte lieber verloren, so stressig war das im Support da 🤯. Ich hätte aufhören sollen mit Casino spielen, zu stressig wenns ans auszahlen geht und das immer und immer wieder 🙈( da bringen auch keine casino Pausen mehr was . Liebe grüße ( Fortsetzung folgt , falls nicht … haben sie nicht ausgezahlt ) 🎄🙋♀️💫in diesem Sinne 😃wünsch euch allen ein guten Start ins neue Jahr und ich weiß schon was mein neuer guter Vorsatz ist 🎰 🙅♀️ ✌🏻
Проверката най-накрая приключи, но изплащането не е обработено след 50 часа... Страхувам се, че отнемат пълните 72 часа, за да го направят. Поддръжката продължава да казва нещо различно... единият казва след 24 часа, другият казва, че ще бъде обработено през следващите няколко часа, а последният казва след 72 часа 🙈някой имал ли е подобни преживявания? Любопитен съм да видя дали ще изплатят, но вече нямам добро предчувствие (поради различните изявления от поддръжката) Ps 😃финансовият отдел е претоварен, колко често съм чувал това изявление и от различни казина... Сърдечни поздрави ✌🏻Ще изчакам и няма да пипам изплащането
Verification is finally complete but the payout has not been processed after 50 hours... I'm afraid they're taking the full 72 hours to do it. Support keeps saying something different... one says in 24 hours, the other says it will be processed in the next few hours and the last one said in 72 hours 🙈has anyone had similar experiences? I'm curious to see if they'll pay out, but I don't have a good feeling anymore (due to the different statements from support) Ps 😃the finance department is overworked, how often have I heard this statement and from different casinos... Kind regards ✌🏻I'll wait and not touch the payout
Verifizierung ist endlich durch aber die Auszahlung wurde nach 50 Stunden nicht bearbeitet… Ich befürchte, sie nehmen sich die kompletten 72 std Zeit dafür. Support sagt ständig was anderes .. einer sagt in 24 std , der andere sagt , in den nächsten Stunden wird es bearbeitet und der letzte sagte nun in 72 std 🙈hat jemand ähnliche Erfahrungen gemacht ? Bin gespannt ob sie auszahlen , aber habe kein gutes Gefühl mehr ( aufgrund der unterschiedlichen aussagen vom Support)Ps 😃die finanzabteilung ist überarbeitet, wie oft ich diese Aussage schon gehört habe und das von unterschiedlichen Casinos… Liebe Grüße ✌🏻ich warte ab und rühre die Auszahlung nicht an
🙈Трябва да се извиня, казиното удържа на думата си... има пари в сметката (никога не бих си помислил, че е възможно, имах наистина лошо предчувствие). Но беше трудно за вярване след всички различни изявления от подкрепата. Въпреки това излиза извинение
🙈I have to apologize, the casino kept its word... there is money in the account (I would never have thought that possible, I had a really bad feeling). But it was hard to believe after all the different statements from support. Nevertheless, an apology goes out
🙈muss mich entschuldigen, Casino hat Wort gehalten… Geld ist auf dem Konto ( hätte ich nie für möglich gehalten, hatte ein ganz schlechtes Gefühl) . War aber auch schwer zu glauben, nach all den unterschiedlichen Aussagen vom Support . Trotzdem eine Entschuldigung geht raus
Здравейте, хубаво е, че накрая се получи добре. Трябва да запомните, че между празниците и почивните дни трябва да е трудно за казината, защото тогава не работят или може да има малко хора. Но щом всичко се развива така, това е положителна новина.
Ако имате още нещо, ще сме тук.
Хубави празници и нова година.☘️🎄
Hi, it's nice that it turned out well in the end. You have to remember that between holidays and weekends it must be difficult for casinos, because they don't work then or they may have few people. But as long as everything turns out like this, then it is positive news.
If you have anything else, we'll be here.
Have a nice holiday and new year.☘️🎄
Пожелавам ви весели празници и щастлива нова година също 🍀Решението ми за новата година е да не играя повече в казина (надявам се да работи) най-добри пожелания 🙋♀️
I wish you happy holidays and a happy new year too 🍀My resolution for the new year is not to play in casinos anymore (I hope it works) best wishes 🙋♀️
Ich wünsch euch auch schöne Feiertage und ein schönes neue Jahr 🍀Mein Vorsatz fürs neue Jahr ist kein Casino mehr zu spielen ( ich hoffe es klappt ) ganz liebe grüße 🙋♀️
здравей
Бих искал да ви пожелая само най-доброто и през следващата година - ако може! Вашият резултат звучи много добре и се надявам, че няма да имате проблеми с това. Ако някога имате нужда от нас, добре, Джаро вече каза това 😀.
Hello!
I would like to wish you only the best for the upcoming year too - if I may! Your result sounds very good, and I hope you will have no issue handling that. If you ever need us, well, Jaro already said that 😀.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.