НачалоФорумКазинаPlayMojo Casino - обща дискусия

PlayMojo Casino - обща дискусия

3 419 преглеждания 22 отговора |
преди 1 година
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayMojo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Как може прегледите тук да минават така? Бързото плащане е просто голяма лъжа.

Автоматичен превод:
Cutzii
преди 1 година

Хей, може би бихте могли да напишете нещо от вашия опит. Дали играчите са избирали бързо може да е вярно или не. Но не е лесно да се открие.

Както и да е, през какво сте преминали или през какво преминавате в това казино?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Проверката е много трудна, никога не съм изпитвал нещо подобно 🙈в сравнение с това, нормалните с лична карта, банка, местоживеене, селфи са детска игра (и това вече е досадно) Имам изплащане от 427 евро, чакащо след това Успях да използвам бонуса (само 20 евро депозит за щастие) про, про късмет 😃Надявам се Джаро да е добре 🍀 filefilefile В този случай не мисля, че дори и най-добрият талисман за късмет може да направи нещо... Не мисля, че казиното проявява интерес. Ще ви държа в течение. Проверката отне около 6 до 7 часа и веднага ми беше казано: Но имайте предвид, че допълнителна проверка може да бъде поискана по всяко време поради лицензионни изисквания по преценка на администрацията на казиното 🙈, така че изглежда, че сте наполовина верифицирани... Ще ви държа в течение, бих предпочел да загубя, беше толкова стресиращо в поддръжката там 🤯. Трябваше да спра да играя в казиното, прекалено е стресиращо, когато става дума за теглене и това се случва отново и отново 🙈(дори почивките в казиното вече не помагат. Най-добри пожелания (следва продължение, ако не... нямат не съм изплатен) 🎄🙋‍♀️💫 имайки това предвид 😃Желая на всички ви добро начало на новата година и аз вече знам каква е новата ми резолюция 🎰 🙅‍♀️ ✌🏻

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Проверката най-накрая приключи, но изплащането не е обработено след 50 часа... Страхувам се, че отнемат пълните 72 часа, за да го направят. Поддръжката продължава да казва нещо различно... единият казва след 24 часа, другият казва, че ще бъде обработено през следващите няколко часа, а последният казва след 72 часа 🙈някой имал ли е подобни преживявания? Любопитен съм да видя дали ще изплатят, но вече нямам добро предчувствие (поради различните изявления от поддръжката) Ps 😃финансовият отдел е претоварен, колко често съм чувал това изявление и от различни казина... Сърдечни поздрави ✌🏻Ще изчакам и няма да пипам изплащането

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

🙈Трябва да се извиня, казиното удържа на думата си... има пари в сметката (никога не бих си помислил, че е възможно, имах наистина лошо предчувствие). Но беше трудно за вярване след всички различни изявления от подкрепата. Въпреки това излиза извинение

Автоматичен превод:
Leeamaria
преди 11 месеца

Здравейте, хубаво е, че накрая се получи добре. Трябва да запомните, че между празниците и почивните дни трябва да е трудно за казината, защото тогава не работят или може да има малко хора. Но щом всичко се развива така, това е положителна новина.

Ако имате още нещо, ще сме тук.

Хубави празници и нова година.☘️🎄

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Пожелавам ви весели празници и щастлива нова година също 🍀Решението ми за новата година е да не играя повече в казина (надявам се да работи) най-добри пожелания 🙋‍♀️

Автоматичен превод:
Leeamaria
преди 11 месеца

здравей

Бих искал да ви пожелая само най-доброто и през следващата година - ако може! Вашият резултат звучи много добре и се надявам, че няма да имате проблеми с това. Ако някога имате нужда от нас, добре, Джаро вече каза това 😀.



Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

❤️Благодарим ви, вие сте най-добрите!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбира се, депозирането на пари не е проблем. Въпреки това, когато става въпрос за изплащане на печалби, възникват проблеми. Всички тегления се анулират, предполагаемо поради проблеми с банката или компанията за кредитни карти. След това ще бъдете помолени да изберете различен метод за теглене - само за да бъдете отложени отново...

Автоматичен превод:
Neo_23
преди 10 месеца

Здравей, съжалявам да науча за проблемите ти в казиното. Опитахте ли се да попитате банката дали са имали проблеми с получаването на парите ви? Когато казиното препоръча алтернатива, те все пак отмениха ли вашите тегления? Можете ли да ми кажете дали това е вярно или не? Колко време продължава тази ситуация, моля?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Решено е... Парите са изплатени

Автоматичен превод:
Neo_23
преди 9 месеца

Не можах да чуя нищо по-добро. Как най-накрая го решихте? Помогна ли алтернативата, предоставена от казиното? Колко време чакахте парите в крайна сметка? 🤔😊☘️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Отне няколко дни. Опитите ми да изтегля парите винаги първоначално са били анулирани. В крайна сметка се получи.

Автоматичен превод:
Neo_23
преди 9 месеца

Така че се радвам да го чуя, дори да имаше по-малко проблеми. Какъв метод на плащане използвахте в крайна сметка?🙂

Автоматичен превод:
jwmdhl изтри публикацията
jwmdhl
преди 7 месеца

О, значи това е нещо, което не бива да се допуска. Мисля, че когато зададете лимит, той трябва да е функционален и това определено не трябва да се случва. Попитахте ли и казиното защо не работи? Казаха ли ви нещо за това?

Както и да е, добре е, че сте подали жалба и ще видим дали можем да помогнем. надявам се

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
jwmdhl изтри публикацията
jwmdhl изтри публикацията
1 2

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини