ФорумКазинаPlayfina Casino - обща дискусия

Playfina Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от askold_12
|
3657 преглеждания 46 отговора |
|
12 3
Добавете пост
maestro808
преди 2 месеца

Уважаеми Maestro808,


Благодарим Ви за обратната връзка! Изглежда, че това е по-скоро лично мнение, отколкото градивна критика, и разбира се, имате право на мнение. Искаме да ви уверим, че нашият екип за обслужване на клиенти се състои от истински хора, които са посветени на подкрепата на нашите играчи. Също така съжаляваме, че не отговорихме на вашите очаквания, но искаме да ви уверим, че винаги се стремим да изпълняваме желанията на нашите играчи и правим всичко възможно, за да създадем приятна атмосфера за всички в сайта. Ако искате да обсъдите конкретни проблеми или имате предложения за подобрения, моля не се колебайте да се свържете с нас.


За вашия максимален комфорт,

Playfina казино

Автоматичен превод:
Playfina Casino
преди 2 месеца

Ако наистина съществувате, докажете ни го. Ако наистина сте за прозрачност и „максимално сигурно удобство", тогава ни разкажете за компанията и текущия човек зад клавиатурата. В крайна сметка те вярват, че работите законно и искат да спечелят повече клиенти и тяхното доверие. Въз основа на структурата на изречението мога да кажа, че публикацията на „ти" е генерирана от AI. Сигурен съм, че нито един клиентски поддръжник за 1500€-1900€ на месец не може да произведе толкова перфектен немски по граматика и правопис.


Фактът, че в края на вашето съобщение няма лични преди и след доставка, ми доказва, че фирмата ви не е прозрачна и крие нещо.


Жалко, но мненията могат да се разглеждат и като градивна критика. Тяхната реакция също ми доказва, че и те не се интересуват от мненията, което означава, че обслужването на клиентите им не изглежда по-добро от някои измамни компании, чиито лицензи са отнети.

Автоматичен превод:
maestro808
преди 2 месеца

Уважаеми Maestro808,

благодаря за отворените думи!


Относно имената: От съображения за защита на данните и за да защитим нашите служители, ние не винаги предоставяме пълните имена в комуникацията. Това следва най-добрите практики за поверителност, което не означава, че не сме прозрачни или имаме какво да крием. Разбираме, че това може да повдигне въпроси, но ви уверяваме, че е стандартна практика да гарантираме както поверителността на нашите екипи, така и сигурността на нашите клиенти.


Относно съвършенството на текстовете: Ние всъщност използваме съвременни инструменти за проверка на граматиката и правописа, за да предоставим отговори, които са възможно най-ясни и разбираеми. Но това не трябва да засенчва нашата човечност – ние сме тук, слушаме и искаме най-доброто за нашите потребители.


Ако имате конкретни въпроси, ще се радваме да ви помогнем.


Поздрави,

Вашият екип за обслужване на клиенти в Playfina

Автоматичен превод:
Playfina Casino
преди 2 месеца

Уважаеми представител на playfina,

Ако сте нает като представител за поддръжка на клиенти, обичайна практика е да се представите. Това няма нищо общо със защитата на данните. Можете също да направите като другите компании и да измислите идентичности. Тогава можете дори да заобиколите проблема със защитата на данните. Така че няма нищо лошо в това да нямате име в края на съобщението. За съжаление това не е аргумент или по-скоро много тънък, слаб аргумент.


Така че, ако поверителността на членовете на екипа е по-важна от доверието на клиентите и прозрачността, тогава току-що потвърдихте, че нямате представа за „обслужване на клиенти" и бих ви препоръчал още веднъж да вземете семинар или семинар за обслужване на клиенти . В крайна сметка не би трябвало да липсва качество и квалификация, ако използвате съвременни инструменти за перфектно формиране на изречения.


PS: Има ли обяви за работа в такава страхотна компания, която защитава служителите си повече от клиентите си?


Автоматичен превод:
maestro808
преди 2 месеца

Уважаеми Maestro808,


Благодарим ви за обратната връзка и разбираме, че мненията могат да се различават. За нас е важно всяка критика или мнение да се базира на добре обоснована информация. Въпреки че ценим обмена на идеи, ние също признаваме, че има ситуации, в които по-нататъшният диалог може да не е продуктивен.


Моля, бъдете сигурни, че нашият подход за защита на поверителността на нашите служители не подкопава нашия ангажимент за доверие и прозрачност на клиентите. Ние винаги се стремим да намерим баланс, който отчита както безопасността на нашите служители, така и удовлетворението на нашите клиенти.


Въпреки че може да не сме съгласни с определени практики, ние приемаме вашите отзиви сериозно и ще ги използваме като възможност да прегледаме и подобрим нашите процеси. Имайки това предвид, смятаме, че е най-добре да приключим нашата дискусия на този етап, с надеждата, че можем да продължим да разчитаме на вашето разбиране и подкрепа в други области.


Благодарим ви за разбирането и ви желаем всичко най-добро.

С Най-Добри Пожелания,


Вашият екип за обслужване на клиенти в Playfina

Автоматичен превод:
Playfina Casino
преди 2 месеца

Значи не мога да кандидатствам при вас? Благодарим ви за обратната връзка 🙂

Автоматичен превод:
maestro808
преди 2 месеца

Уважаеми Maestro808,


Благодарим ви за продължаващия интерес! Можете да изпратите вашето CV support@playfina.com изпрати. Ако вашите квалификации отговарят на текущите ни изисквания, със сигурност ще се свържем с вас, за да обсъдим допълнително.


С Най-Добри Пожелания,

Вашият екип за обслужване на клиенти в Playfina

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини