ФорумКазинаPlayfina Casino - обща дискусия

Playfina Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от askold_12
|
9581 преглеждания 58 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Playfina Casino
преди 10 месеца

Наистина това е като лудост, защото се обадих на моята банка, за да попитам за евентуални транзакции, които са се опитали да депозират през последната седмица и те очевидно не можаха да видят никакви опити, но хей, ще се уверя, че ВСИЧКИ подробности са 100 000% правилни този път! Благодаря

Автоматичен превод:
nonyabizzo1
преди 10 месеца

Уважаеми Nonyabizzo1,


Благодарим ви за бързия отговор и за това, че отделихте време да проверите в банката си. Оценяваме желанието ви да гарантирате, че всички подробности са правилни за следващата ви заявка за теглене.


Възможно е опитите за депозиране да не са били видими за вашата банка поради грешката в данните на сметката, тъй като всяка транзакция към невалидна сметка обикновено би била отхвърлена, преди да може да бъде обработена по-нататък.


Като напомняне, моля, уверете се, че клиринговият номер и името на бенефициента са въведени точно според вашите банкови записи. Ако имате съмнения или се нуждаете от пояснение, не се колебайте да се свържете с нас или с вашата банка.


След като изпратите заявката си за теглене с коригираните данни, ние ще я обработим бързо, за да гарантираме, че ще получите средствата си без допълнително забавяне. Вашето удовлетворение и доверие в нашите услуги са от първостепенно значение за нас.

Благодарим ви за съдействието и разбирането. Ние сме тук, за да ви помогнем на всяка стъпка от пътя.


С Най-Добри Пожелания,

Поддръжка на клиенти, казино Playfina

Автоматичен превод:
Playfina Casino
преди 10 месеца

Добре, изпратено е, 110% съм уверен, че всички подробности ще бъдат правилни! Благодаря

Автоматичен превод:
nonyabizzo1
преди 10 месеца

Уважаеми Nonyabizzo1,


Благодаря ви за търпението! Успешно обработихме тегленето и сега трябва да изчакате потвърждение от вашата платежна система. Ако имате въпроси или притеснения, не се колебайте да се свържете с нас.


Благодаря отново за разбирането!


С Най-Добри Пожелания,

Поддръжка на клиенти, казино Playfina

Автоматичен превод:
Playfina Casino
преди 10 месеца

Какво имаш предвид изчакайте потвърждение? Всички мои данни са верни, моята банка позволява на други pokie сайтове достъп до депозиране на пари в моята сметка през цялото време?

Автоматичен превод:
Playfina Casino
преди 10 месеца

filefile

Последно сложих swift кода за международни транзакции - който е CTBAAU2S.

Но транзакцията ми беше отхвърлена, бих казал заради това! Така че този път поставям само номера на банковата си сметка и bsb, това е буквално всичко, от което се нуждаете, за да прехвърлите пари в нечия сметка. Не искам потвърждение, искам само парите.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
nonyabizzo1
преди 10 месеца

Уважаеми Nonyabizzo1,


В момента не е необходимо да предоставяте допълнителна информация. От наша страна тегленето е успешно потвърдено. Трябва да изчакате окончателния статус на транзакцията от вашата платежна система и тъй като е уикенд и празник, това може да отнеме малко повече време. Всичко, което трябва да направите, е да изчакате средствата да бъдат кредитирани по вашата сметка.


С Най-Добри Пожелания,

Поддръжка на клиенти, казино Playfina

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Все още не съм получил нищо

Автоматичен превод:
nonyabizzo1
преди 10 месеца

Уважаеми Nonyabizzo1,


Вече изпратихме средствата на предоставените данни в петък, 5 януари 2024 г. Трябва да очаквате средствата да бъдат обработени от вашата платежна система. Ние нямаме контрол върху операциите на организацията трета страна, така че най-добрият начин на действие сега е да изчакате допълнителни актуализации за транзакцията. Ако имате някакви притеснения или въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас. Благодаря за разбирането.


С Най-Добри Пожелания,

Поддръжка на клиенти, казино Playfina

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Можете ли да ми изпратите имейл с номера за проследяване, UETR.

Автоматичен превод:
nonyabizzo1
преди 10 месеца

Уважаеми nonyabizzo1,


Пишем ви, за да ви уведомим за скорошната ви заявка за теглене. Средствата на обща стойност 880,01 AUD са върнати във вашия акаунт в Playfina. Това се случи на 2024-01-12 в 14:21:35, като причината за връщането беше посочена като „Невалиден акаунт".


Ясно е, че проблемът е в това, че банката не приема данните за плащане, които сте предоставили. Изпращахме средствата правилно всеки път въз основа на информацията, която ни предоставихте, но вашата банка многократно е отхвърляла тези транзакции.

Нашият екип забеляза, че името на вашия бенефициент включва тире („-"), което може да допринася за проблема. Препоръчваме ви да заявите тегленето отново, като се уверите, че името на бенефициента е въведено без тирето.


За да получите конкретни насоки какви подробности трябва да бъдат предоставени за успешна транзакция, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка директно чрез чат на живо или имейл support@playfina.com . Те са готови да ви помогнат да се уверите, че цялата информация за вашата сметка е точна и приемлива за вашата банка.

Благодаря ви за вниманието към този въпрос. Надяваме се да го разрешим бързо.


С Най-Добри Пожелания,

Екип за поддръжка на Playfina

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, добре. Така че само за да ИЗЯСНИМ ВСИЧКО, което законно може да ви направи прави, когато поискате „име на сметката" на страницата за теглене на банков превод. Контекст? Моето име? или името на сметката са моите банкови данни? И когато имаш предвид моето име е виновно? Пиша името си с тирето, както и моята банка, така че да, всички стоки, просто ще използвам друга банка.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
nonyabizzo1
преди 10 месеца

Уважаеми nonyabizzo1,


Разгледахме щателно вашия случай и искаме да потвърдим, че всички операции по теглене от вашия акаунт в Playfina са извършени правилно от наша страна. За съжаление сме изправени пред проблем с вашата банка, която отхвърля транзакциите. Това може да се дължи на неточности в предоставените от вас банкови данни. Моля, проверете отново тези данни или обмислете избора на алтернативна банка за транзакцията.


Забелязахме, че не сте отговорили на нашите имейли и не сте използвали нашата опция за чат на живо, както беше предложено по-рано. Нашият екип за поддръжка е винаги готов да помогне и да отговори на всякакви запитвания, за да ускори разрешаването на вашия проблем. Горещо препоръчваме използването на тези комуникационни канали за по-ефективен диалог и бързо разрешаване.


На Ваше разположение,

Екипът за поддръжка на Playfina

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

фалшива реклама за получаване на гласове, не препоръчвам това казино, то получава гласове, за да заблуди потребителите, че е добро казино, те изпращат няколко имейла и след това им казват, че не отговаряте на условията за получаване на безплатни завъртания file

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 8 месеца

Уважаеми Caniggia2021,


Благодарим ви, че споделихте отзивите си. Искаме да ви уверим, че никога не принуждаваме играчите да гласуват за нас против волята им. Ние участваме в номинации и се свързваме с нашите играчи, за да оценят нашето казино, само ако те желаят да го направят. В знак на признателност за отделеното време ги награждаваме с награди без депозит. Ние се придържаме към правилата за номинация, които гласят, че играчите могат да бъдат поканени да гласуват. Ако не сте получили безплатните завъртания за гласуване, моля, предоставете имейл адреса, свързан с вашия профил, или се свържете с нашия чат или имейл за техническа поддръжка. Уведомете ги, че сте дошли от този сайт, и ние ще проучим обстойно ситуацията. Извиняваме се за всяко объркване или причинено неудобство и се ангажираме да разрешим проблема незабавно.


Тук за вашите нужди,

Playfina казино

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Отвратително казино.


Регистрирах се преди около половин година, за да проверя кои RTP версии работят и бързо загубих интерес, когато видях 94% при няколко доставчици.


Уверих се да махна отметките от известията по имейл, но откакто се регистрирах, получавах ЕЖЕДНЕВЕН спам от тях.


Днешният имейл наистина взе тортата:


„Дайте ни 10-звезден преглед на AG и гласувайте за нас като Казино на годината и ние ще ви дадем 20 безплатни завъртания"


Сериозно?


Жалко.

Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 8 месеца

Уважаеми SCATT3R,


Благодарим Ви за обратната връзка! Съжаляваме за разочарованието, причинено от нашите имейли. Важно е да се отбележи, че ние не контролираме настройките на играта, включително RTP, както е определено от доставчика. Нашата платформа предлага разнообразна гама от игри от различни доставчици, за да се погрижим за различни предпочитания, и ние постоянно актуализираме нашите колекции от игри и доставчици. Извиняваме се за неудобството, причинено от известията по имейл. Ние високо ценим времето на нашите играчи и ги възнаграждаваме за тяхното внимание. Моля, предоставете вашия имейл адрес от вашия профил и ние ще гарантираме, че имейлите са деактивирани. Като алтернатива можете да се свържете с нашия чат за техническа поддръжка или да изпратите имейл за съдействие за бързо разрешаване на проблема.


с благодарност,

Playfina казино

Автоматичен превод:
Playfina Casino
преди 8 месеца

Съжалявам, но наистина си последният. Разбира се това е моето мнение. Колко перете на ден? Разбира се, имам предвид тениските за служителите, които седят в офисите на вашия кол център. Ах, съжалявам, това са ботове... Хммм 🤔 Заболява ме стомаха, когато видя офертата и началната страница на playfina.

Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 8 месеца

Просто направете обратното на това, което се иска. Или можете просто да бъдете директни и честни. scamfina тогава трябва да го приеме по този начин.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Те работят с поддръжници, генерирани от AI. всички отговори на playfina са контролирани от AI. Всеки, който използва Chatgpt или нещо подобно, може да види това.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини