Уважаеми nonyabizzo1,
Пишем ви, за да ви уведомим за скорошната ви заявка за теглене. Средствата на обща стойност 880,01 AUD са върнати във вашия акаунт в Playfina. Това се случи на 2024-01-12 в 14:21:35, като причината за връщането беше посочена като „Невалиден акаунт".
Ясно е, че проблемът е в това, че банката не приема данните за плащане, които сте предоставили. Изпращахме средствата правилно всеки път въз основа на информацията, която ни предоставихте, но вашата банка многократно е отхвърляла тези транзакции.
Нашият екип забеляза, че името на вашия бенефициент включва тире („-"), което може да допринася за проблема. Препоръчваме ви да заявите тегленето отново, като се уверите, че името на бенефициента е въведено без тирето.
За да получите конкретни насоки какви подробности трябва да бъдат предоставени за успешна транзакция, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка директно чрез чат на живо или имейл support@playfina.com . Те са готови да ви помогнат да се уверите, че цялата информация за вашата сметка е точна и приемлива за вашата банка.
Благодаря ви за вниманието към този въпрос. Надяваме се да го разрешим бързо.
С Най-Добри Пожелания,
Екип за поддръжка на Playfina
Dear nonyabizzo1,
We're writing to update you about your recent withdrawal request. The funds, totaling AUD 880.01, have been returned to your Playfina account. This occurred on 2024-01-12 at 14:21:35, with the reason for the return cited as "Invalid account."
It's clear that the issue lies with the bank not accepting the payment details you've provided. We've sent the funds correctly each time based on the information you gave us, but your bank has repeatedly rejected these transactions.
Our team has noted that your beneficiary name includes a hyphen ("-"), which could be contributing to the issue. We recommend that you request the withdrawal again, ensuring that the beneficiary name is entered without the hyphen.
To get specific guidance on what details need to be provided for a successful transaction, please contact our support team directly via live chat or email support@playfina.com. They are ready to assist you in ensuring that all your account information is accurate and acceptable to your bank.
Thank you for your attention to this matter. We hope to resolve it promptly.
Best regards,
Playfina Support Team
Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод: