преди 8 месеца
2
Наистина ми харесва да играя в това казино, има много слотове, които харесвам, имах добри печалби, тегленията са наистина много бързи, а поддръжката и VIP мениджърът са страхотни.
I really enjoy playing in this casino, it has a lot of slots i like, i've had good winnings, the withdrawals are really really fast and support and VIP manager are great.
Здравейте, когато говорите за тегления, колко бързо са парите в сметката ви? Какъв метод използвате за теглене?
Що се отнася до любимите ви слотове, които са тук, кои са те?
Мисля, че отговорите могат да бъдат полезни за други играчи, ако следват тази тема. 😎😁
Hello, when you talk about withdrawals, how fast is the money in your account ? What method do you use to withdraw ?
As for your favourite slots that are here, what are they ?
I think the answers might be helpful for other players if they follow this thread. 😎😁
супер забавно и удобно за потребителя, надеждно казино и те хостват толкова голямо разнообразие от най-добрите слотове, игри и игри на живо, които бихте намерили в 5-звездно казино.
Изплащанията са супер бързи, а домакините са приятелски настроени и услужливи, особено Дана
super fun and user friendly, trustworthy casino and they host such a wide variety of the best slots, games and live gaming that you'd find at a 5 star casino.
The payouts are super quick and the hosts are friendly and helpful, especially Dana
Е, това е хубаво да се чуе. Бихте ли ни разказали повече за вашия опит с плащането в това казино, моля? Със сигурност бихме искали да ви представим някои подробности за това какви игри играете или дори колко бързо са тегленията.😉
Well that is nice to hear. Could you tell us more about your experience paying at this casino, please? We would surely like to here some details, about what games do you play, or even how fast the withdrawals are.😉
Наскоро се опитах да тегля от PlayAmo и те продължават да отказват моя банков/банков превод. Получавам извинение след извинение. Не съм въвел правилния BIC/Swift номер, не съм включил идентификационния си номер на банката, не съм включил идентификационния си номер на клона и т.н. и т.н. губех ума си. Един човек ми казва да включа моя 3-цифрен банков идентификатор след моя BIC/Swift код, след което друг човек ми казва да премахна провинцията и пощенския код от мястото, определено за физическия адрес на банката. Тяхната система иска 11-цифрен (минимум) номер на банкова сметка, но моята има само 6 цифри (за което говорих с моята банка), един от отделите за онлайн поддръжка казва да добавя моя банков идентификационен номер и транзитен номер пред номера на банковата ми сметка. Никой не ми дава точен отговор. Някой друг да има същия проблем и знае ли как да го поправи?
I recently tried to withdraw from PlayAmo and they keep declining my bank/wire transfer. I have received excuse after excuse. I haven't entered the right BIC/Swift number, I didn't include my Bank ID, I didn't include my Branch ID etc etc. I have entered the information over and over, confirmed it with my bank because I thought I was losing my mind. One person tells me to include my 3 digit bank ID after my BIC/Swift code, then another person tells me to remove the province and the postal code from the space allocated for the banks physical address. Their system asks for an 11 digit (minimum) bank account number but mine has only 6 digits (which I talked to my bank about) , one of the online support says to add my Bank ID and Transit number infront of my bank account number. No one gives me a straight answer. Anyone else have the same problem and know how to fix this?
О, боже... Сигурно е наистина досадно. Всеки път, когато чуя за комуникационен проблем от такова естество, искам да кажа: „Хей, просто организирайте Skype разговор и уредете нещата лично. Плащането на играча трябва да бъде основният приоритет, без никакви ненужни усложнения."
Е, мога също така да си представя, че това ще предизвика изцяло нов кръг от дебат. Във всеки случай, мога ли да знам колко време се занимавахте с подробностите за трансфера? Този въпрос възниква с причина: въпреки че предоставяме на играчи при подобни обстоятелства безплатна поддръжка, ние също така даваме на казината краен срок, до който да решат проблема сами. 🙁
Въпреки това, като се има предвид, че подаването на жалба е безплатно, това може да е мъдър ход.
Ще ви дам подробностите, а вие ми кажете какво мислите:
https://casinoguru-en.com/how-we-resolve-casino-complaints
Oh my... It must be really annoying. Every time I hear about a communication problem of this nature, I want to say, "Hey, just set up a Skype call and work things out in person. The player's payment should be the main priority, without any needless complications."
Well, I can also imagine that this would spark a whole new round of debate. In any case, may I know how long have you been dealing with the transfer details? This question arises for a reason: although we give players in similar circumstances free support, we also give casinos a deadline by which to fix the issue on their own. 🙁
Nevertheless, considering that filing a complaint is free, it might be a wise move.
I will give you the specifics, and you tell me what you think:
https://casinoguru-en.com/how-we-resolve-casino-complaints
Вече минаха повече от 2 седмици. Вчера подадох отново ново теглене. Сайтът казва, че е в процес, но те казаха това вече 5 пъти. Всеки път, когато изпратя теглене, те изпращат имейл ден или 2 по-късно и казват, че е отхвърлено от моята банка. Свързах се с моята банка и те ме информираха, че не могат да откажат това, което не получават. Поисках номер на транзакция/номер за проследяване от казиното и те не го предоставят. Когато попитах защо е отказано, те препращат загрижеността ми до така наречения финансов отдел за разследване. Всеки път получавам различни инструкции относно въвеждането на моята банкова информация. Веднъж дори ми казаха да въведа BSB код, който се използва само в австралийските банки. Отново обясних, че съм от Канада. Не знам дали не могат да четат или просто запълват екрана със запазени обяснения.
It's been over 2 weeks now. I resubmitted a new withdrawal yesterday. The site says it's in progress but they have said that 5 times now. Each time I submit a withdrawal they email a day or 2 later and say it was declined by my bank. I contact my bank and they inform me they cannot decline what they do not receive. I have asked for a transaction number/trace number from the Casino and they will not supply it. When I ask why it was declined, they forward my concern to the so called finance department for investigation. Each time I receive different instructions about entering my banking information. I was even told once to enter a BSB Code which is only used in Australian banks. I explained again I was from Canada. I don't know if they can't read or just filling the screen with saved explanations.
Вярвам, че постъпихте правилно, като подадохте жалба тук. Нашият екип просто се нуждае от допълнителна информация от вас, за да може да започне да разследва въпроса. Веднага щом ги предоставите, ще продължи напред и се надяваме, че скоро ще можем да открием причината за причиняването на цялата тази ситуация.
Моля, елате при нас с всякакви новини от казиното.
I believe that you have done the right thing to submit a complaint here. Our team just needs some additional information from you so they can start to investigate the matter. As soon as you provide those, it'll move forward, and hopefully soon we'll be able to find out the reason for causing this whole situation.
Please come to us with any news from the casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.