НачалоФорумКазинаPlayAmo Casino - обща дискусия

PlayAmo Casino - обща дискусия (страница 2)

10 019 преглеждания 52 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост

Най-доброто онлайн казино😁

Автоматичен превод:

Много добро казино!!!

Автоматичен превод:

Наистина ми харесва да играя в това казино, има много слотове, които харесвам, имах добри печалби, тегленията са наистина много бързи, а поддръжката и VIP мениджърът са страхотни.

Автоматичен превод:
Macs307

Здравейте, когато говорите за тегления, колко бързо са парите в сметката ви? Какъв метод използвате за теглене?

Що се отнася до любимите ви слотове, които са тук, кои са те?

Мисля, че отговорите могат да бъдат полезни за други играчи, ако следват тази тема. 😎😁

Автоматичен превод:

супер забавно и удобно за потребителя, надеждно казино и те хостват толкова голямо разнообразие от най-добрите слотове, игри и игри на живо, които бихте намерили в 5-звездно казино.

Изплащанията са супер бързи, а домакините са приятелски настроени и услужливи, особено Дана

Автоматичен превод:
megsnorelle1

Е, това е хубаво да се чуе. Бихте ли ни разказали повече за вашия опит с плащането в това казино, моля? Със сигурност бихме искали да ви представим някои подробности за това какви игри играете или дори колко бързо са тегленията.😉

Автоматичен превод:

Наскоро се опитах да тегля от PlayAmo и те продължават да отказват моя банков/банков превод. Получавам извинение след извинение. Не съм въвел правилния BIC/Swift номер, не съм включил идентификационния си номер на банката, не съм включил идентификационния си номер на клона и т.н. и т.н. губех ума си. Един човек ми казва да включа моя 3-цифрен банков идентификатор след моя BIC/Swift код, след което друг човек ми казва да премахна провинцията и пощенския код от мястото, определено за физическия адрес на банката. Тяхната система иска 11-цифрен (минимум) номер на банкова сметка, но моята има само 6 цифри (за което говорих с моята банка), един от отделите за онлайн поддръжка казва да добавя моя банков идентификационен номер и транзитен номер пред номера на банковата ми сметка. Никой не ми дава точен отговор. Някой друг да има същия проблем и знае ли как да го поправи?

Автоматичен превод:
12019467Kb

О, боже... Сигурно е наистина досадно. Всеки път, когато чуя за комуникационен проблем от такова естество, искам да кажа: „Хей, просто организирайте Skype разговор и уредете нещата лично. Плащането на играча трябва да бъде основният приоритет, без никакви ненужни усложнения."

Е, мога също така да си представя, че това ще предизвика изцяло нов кръг от дебат. Във всеки случай, мога ли да знам колко време се занимавахте с подробностите за трансфера? Този въпрос възниква с причина: въпреки че предоставяме на играчи при подобни обстоятелства безплатна поддръжка, ние също така даваме на казината краен срок, до който да решат проблема сами. 🙁

Въпреки това, като се има предвид, че подаването на жалба е безплатно, това може да е мъдър ход.

Ще ви дам подробностите, а вие ми кажете какво мислите:

https://casinoguru-en.com/how-we-resolve-casino-complaints


Автоматичен превод:
Radka

Вече минаха повече от 2 седмици. Вчера подадох отново ново теглене. Сайтът казва, че е в процес, но те казаха това вече 5 пъти. Всеки път, когато изпратя теглене, те изпращат имейл ден или 2 по-късно и казват, че е отхвърлено от моята банка. Свързах се с моята банка и те ме информираха, че не могат да откажат това, което не получават. Поисках номер на транзакция/номер за проследяване от казиното и те не го предоставят. Когато попитах защо е отказано, те препращат загрижеността ми до така наречения финансов отдел за разследване. Всеки път получавам различни инструкции относно въвеждането на моята банкова информация. Веднъж дори ми казаха да въведа BSB код, който се използва само в австралийските банки. Отново обясних, че съм от Канада. Не знам дали не могат да четат или просто запълват екрана със запазени обяснения.

Автоматичен превод:

Надяваме се, че някой тук може да ми помогне да разреша това.

Автоматичен превод:
12019467Kb

Вярвам, че постъпихте правилно, като подадохте жалба тук. Нашият екип просто се нуждае от допълнителна информация от вас, за да може да започне да разследва въпроса. Веднага щом ги предоставите, ще продължи напред и се надяваме, че скоро ще можем да открием причината за причиняването на цялата тази ситуация.

Моля, елате при нас с всякакви новини от казиното.

Автоматичен превод:



депозит от €430, играх само от Германия, спечелих €4000, казиното затвори акаунта ви, първо ви казаха, че е заради ограничената държава, след това казаха на Casino Guru, че е заради грешно име.

filefilefilefilefile


Автоматичен превод:

„Искам също да подчертая, че PlayAmo е официално в черен списък от Casinomeister поради многократно несправедливо отношение към играчите. Моят случай съвпада точно с типа поведение, за което предупреждават."


Автоматичен превод:
Aloball

Хм, ако беше базирано на държава с ограничения, тогава вероятно щяхме да бъдем на ваша страна и да продължим да преговаряме с казиното, за да ви изплатим печалбата, но ако имаше и грешка в личните ви данни, няма какво да направим.

Значи, направихте ли грешка? Просто не забелязахте нещо или защо се случи това?

Важно е да знаете, че ако направите нещо подобно в което и да е казино, те ще вземат печалбите ви и ще блокират акаунта ви.

Автоматичен превод:
Jaro

Честно казано, това се случва за първи път.

Това беше честна грешка при автоматично попълване и нищо друго.

Ако проблемът беше в името, никога не ми беше даден честен шанс да потвърдя акаунта си с правилните данни, въпреки че в чата на живо ми казаха, че е възможно.

Искам също да подчертая, че депозитът е направен от моята банкова сметка, която е регистрирана на моето истинско име. Това доказва, че не съм се опитвал да използвам фалшива самоличност, истинските ми данни и средства вече са били свързани със сметката.



Автоматичен превод:
Aloball изтри публикацията
Aloball

Наистина е жалко, защото вярвам, че ако е било просто една честна грешка, може да се случи.

Във всеки случай, всеки играч е отговорен за това, което предоставя на казиното, а личните данни са много важни.

Най-добре е играчите винаги да проверяват отново, когато се регистрират, за да се уверят, че няма грешки.

Вярвам, че не си го направил/а нарочно, но казиното реагира както би реагирало всяко казино.

Урокът за в бъдеще е винаги да проверявате нещата, дори и само за сигурен случай.

Автоматичен превод:
Jaro

Вярвам, че не би трябвало да се случва по този начин и Playamo биха посочили причината като държава с ограничения. Както виждате, когато ме информираха, причината беше, че съм нарушил условията им, тъй като играя от държава с ограничения, което не е вярно, защото Германия не е държава с ограничения.

но после тук измислиха нещо различно. file


Автоматичен превод:

Аз също бих искал този отговор да бъде възпроизведен отново


Как е възможно PlayAmo да работи с такава лоша репутация и черни списъци, но да се хвали с изключителни точки в Casino Guru?



Автоматичен превод:


Как е възможно PlayAmo да работи с такава лоша репутация и черни списъци, но да се хвали с изключителни точки в Casino Guru?



Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини