ФорумКазинаPlayamo Casino - обща дискусия

Playamo Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Mister_Schweiz
|
4498 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 8 месеца

Най-доброто онлайн казино😁

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Много добро казино!!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Наистина ми харесва да играя в това казино, има много слотове, които харесвам, имах добри печалби, тегленията са наистина много бързи, а поддръжката и VIP мениджърът са страхотни.

Автоматичен превод:
Macs307
преди 8 месеца

Здравейте, когато говорите за тегления, колко бързо са парите в сметката ви? Какъв метод използвате за теглене?

Що се отнася до любимите ви слотове, които са тук, кои са те?

Мисля, че отговорите могат да бъдат полезни за други играчи, ако следват тази тема. 😎😁

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

супер забавно и удобно за потребителя, надеждно казино и те хостват толкова голямо разнообразие от най-добрите слотове, игри и игри на живо, които бихте намерили в 5-звездно казино.

Изплащанията са супер бързи, а домакините са приятелски настроени и услужливи, особено Дана

Автоматичен превод:
megsnorelle1
преди 8 месеца

Е, това е хубаво да се чуе. Бихте ли ни разказали повече за вашия опит с плащането в това казино, моля? Със сигурност бихме искали да ви представим някои подробности за това какви игри играете или дори колко бързо са тегленията.😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Наскоро се опитах да тегля от PlayAmo и те продължават да отказват моя банков/банков превод. Получавам извинение след извинение. Не съм въвел правилния BIC/Swift номер, не съм включил идентификационния си номер на банката, не съм включил идентификационния си номер на клона и т.н. и т.н. губех ума си. Един човек ми казва да включа моя 3-цифрен банков идентификатор след моя BIC/Swift код, след което друг човек ми казва да премахна провинцията и пощенския код от мястото, определено за физическия адрес на банката. Тяхната система иска 11-цифрен (минимум) номер на банкова сметка, но моята има само 6 цифри (за което говорих с моята банка), един от отделите за онлайн поддръжка казва да добавя моя банков идентификационен номер и транзитен номер пред номера на банковата ми сметка. Никой не ми дава точен отговор. Някой друг да има същия проблем и знае ли как да го поправи?

Автоматичен превод:
12019467Kb
преди 2 месеца

О, боже... Сигурно е наистина досадно. Всеки път, когато чуя за комуникационен проблем от такова естество, искам да кажа: „Хей, просто организирайте Skype разговор и уредете нещата лично. Плащането на играча трябва да бъде основният приоритет, без никакви ненужни усложнения."

Е, мога също така да си представя, че това ще предизвика изцяло нов кръг от дебат. Във всеки случай, мога ли да знам колко време се занимавахте с подробностите за трансфера? Този въпрос възниква с причина: въпреки че предоставяме на играчи при подобни обстоятелства безплатна поддръжка, ние също така даваме на казината краен срок, до който да решат проблема сами. 🙁

Въпреки това, като се има предвид, че подаването на жалба е безплатно, това може да е мъдър ход.

Ще ви дам подробностите, а вие ми кажете какво мислите:

https://casinoguru-en.com/how-we-resolve-casino-complaints


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Вече минаха повече от 2 седмици. Вчера подадох отново ново теглене. Сайтът казва, че е в процес, но те казаха това вече 5 пъти. Всеки път, когато изпратя теглене, те изпращат имейл ден или 2 по-късно и казват, че е отхвърлено от моята банка. Свързах се с моята банка и те ме информираха, че не могат да откажат това, което не получават. Поисках номер на транзакция/номер за проследяване от казиното и те не го предоставят. Когато попитах защо е отказано, те препращат загрижеността ми до така наречения финансов отдел за разследване. Всеки път получавам различни инструкции относно въвеждането на моята банкова информация. Веднъж дори ми казаха да въведа BSB код, който се използва само в австралийските банки. Отново обясних, че съм от Канада. Не знам дали не могат да четат или просто запълват екрана със запазени обяснения.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Надяваме се, че някой тук може да ми помогне да разреша това.

Автоматичен превод:
12019467Kb
преди 2 месеца

Вярвам, че постъпихте правилно, като подадохте жалба тук. Нашият екип просто се нуждае от допълнителна информация от вас, за да може да започне да разследва въпроса. Веднага щом ги предоставите, ще продължи напред и се надяваме, че скоро ще можем да открием причината за причиняването на цялата тази ситуация.

Моля, елате при нас с всякакви новини от казиното.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини