преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayAmo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бихте ли ми казали кой е лицензодателят (органът) на PlayAmo? Curaçao GCB (Dama NV) ли е, както пише в CasinoGuru, или е MGA? Много благодаря
Could you please tell me who the licensor (authority) of PlayAmo is? Is it Curaçao GCB (Dama N.V) as it says on CasinoGuru or is it the MGA? Many Thanks
Здравейте, отговорът е GCB, Antillephone:
Пазете се от лошата репутация на казиното, само 4,1 🤔
Hello, the answer is GCB, Antillephone:
Beware of the bad casino reputation though, just 4,1 🤔
Скъпа Радка
Благодаря за вашият отговор. Забелязах нещо странно. Но може би всичко не е толкова лошо и постъпвам правилно.
Подадох жалба в казината на B2C оператора N1 Interactive limited (MGA лицензирано казино) (някои от техните марки). Случайно се свързах и с playamo с оплакването си. В тази жалба изброявам някои разпоредби на MGA, които казината са нарушили. Казината отговориха. Всичко хубаво и правилно. Но Playamo (Antillephone) отговори едновременно и дословно с MGA Casino. Нормално и законно ли е те да имат същия орган за управление и/или жалби като MGA? Ключова дума: ключова функция? Отново се казва, че Playamo е „свързан" с казината на MGA (бисквитки, avalon, bobcasino)
Dear Radka
Thanks for your answer. I noticed something strange. But maybe everything isn't that bad and I'm doing the right thing.
I have filed a complaint with the casinos of B2C operator N1 Interactive limited (MGA licensed casino) (some of their brands). I also accidentally contacted playamo with my complaint. In this complaint I list some MGA regulations that the casinos have broken. The casinos answered. All good and right. But Playamo (Antillephone) replied at the same time and verbatim as the MGA Casino. Is it normal and legitimate that they have the same management and/or grievance body as MGA? Keyword: key function? Again, it says that Playamo is "related" to MGA casinos (cookies, avalon, bobcasino)
Здравейте,
добър ден. Също така вече подадох жалба срещу Dama NV (GetSlots) в Кюрасао, тъй като очевидно умишлено измамих €2900.
https://casinoguru-uk.com/getslots-casino-player-winnings-have-been-capped
Изпратих жалбата по имейл. Имате ли идеи как мога да предприема действия срещу измамниците?
Hello,
good day. I have also already filed a complaint against Dama NV (GetSlots) in Curacao as I obviously intentionally cheated out of €2,900.
https://casinoguru-uk.com/getslots-casino-player-winnings-have-been-capped
I sent the complaint via email. Do you have any ideas how I can take action against the scammers?
Hallo,
guten Tag. Ich habe auch schon Beschwerde gegen die Dama NV (GetSlots) in Curacao eingereicht, da ich offensichtlich vorsätzlich um 2.900 € betrogen.
https://casinoguru-de.com/getslots-casino-die-gewinne-des-spielers-wurden-begrenzt
Habe die Beschwerde bei Mail geschickt. Habt Ihr noch Ideen wie ich gegen die Betrüger vorgehen kann?
Уважаеми Mister_Schweiz
Това е интересно, мога да разбера, че свързани казина - което означава, че са под едно и също ръководство или едни и същи акционери и т.н. - вероятно биха реагирали по същия или подобен начин, без значение под какъв лиценз оперира всяко казино. Вярвам, че това може да се разбере, защото вероятно едни и същи хора се занимават с жалбата. Но останах с впечатлението, че вие сте по-загрижени за отговора на MGA и властите на Антилфон - че са сходни, прав ли съм? 🤔
Просто искам да съм сигурен, благодаря.
Dear Mister_Schweiz
That is interesting, I can understand that related casinos - meaning under the same management, or the same shareholders, and so on - would probably respond the same or similar way, no matter under which license each casino operates. I believe that this can be understood because probably the same people deal with the complaint. But I got the impression, that you are more concerned about the response from the MGA and Antillephone authorities - being similar, am I correct? 🤔
I just want to be sure, thank you.
Не знам дали това е съвместимо с ключовите функции, когато казината с различни лицензи имат един и същ отдел за управление и оплаквания. Също така намирам за изключително нечестно, когато лицензирано казино от Кюрасао отговаря на жалба със същите думи като жалбата срещу лицензирано от MGA казино.
I don't know if this is compatible with the key functions when casinos of different licenses have the same management and complaints department. I also find it highly dishonest when a Curacao licensed casino responds to a complaint with the same words as the complaint against a MGA licensed casino.
Здравейте, това е въпрос за обсъждане, но фактът, че казината с различни лицензи имат едно и също управление, не трябва да е проблем. Това е масова практика, защото лицензите се заплащат. И ако имат едно и също ръководство, има голяма вероятност подобни хора да отговарят.
Hello, it is a matter for discussion, but the fact that casinos with different licenses have the same management does not have to be a problem. This is a common practice because licenses are paid for. And if they have the same management, there is a high probability that similar people will answer.
Някой напоследък е имал проблеми с Playamo. обикновено винаги е било най-доброто. Изплащане в рамките на часове. Но този път казвам, че това е проблем с coinspad (техният край) и чакам 3 дни и все още нищо. Когато казвам, че не мога да депозирам, те са много нетърпеливи да го поправят.
Cjrid
Anyone had issues with Playamo lately.there normally always been the best . Pay out within hours . But this time saying it’s a coinspad issue(their end)and ive been waiting 3 days and still nothing . When I say I can’t deposit either their more than eager to fix it .
Cjrid
Все по-често виждаме, че трети страни доставчици на плащания в казиното се борят да предоставят своите услуги на казината. Ако случаят е такъв и тук, вероятно ще отнеме известно време, за да го преодолеете.
Фактът, че вие също не можете да депозирате, ме уверява, че проблемът е по-сложен. Бих казал, че трябва да изчакате, докато проблемът бъде отстранен.
Между другото, радвам се, че това е първият ви проблем в това казино, проверих индекса му за безопасност - добре, ще бъда доста нащрек: https://casino.guru/Playamo-Casino-review#tab=js-tab - репутация
Стискам палци и ни дръжте в течение.
Между другото, има ли алтернативни работещи опции за плащане, които можете да опитате, ако възникне нужда?
More and more often we see that casino's 3rd party payment providers struggle to provide their services to casinos. If this is also the case here, it will probably require some time to get through it.
The fact that you also can't deposit assures me the issue is more complex. I'd say you had to wait until the issue is fixed.
By the way, I'm glad this is your first trouble in this casino, I checked its safety index - well, I would be quite alerted: https://casino.guru/Playamo-Casino-review#tab=js-tab-reputation
My fingers are crossed and keep us posted.
By the way, are there any alternative working payment options you can try if the need arises?
Има луд брой игри, можете да намерите всичко тук. Playamo приема криптовалути (BTC, ETH и др.) и има бонуси за депозит и безплатни завъртания, въпреки че други казина дават повече бонуси като trustdice и bc. Но това, което отличава Playamo от останалите, е тяхното обслужване на клиенти! Което е абсолютно невероятно. Поздравете най-добрия VIP мениджър в играта Илона! Ти си най-добрият.
There are a crazy number of games, you can find everything here. Playamo accepts cryptocurrencies(BTC, ETH, etc.), and has deposit bonuses, and free spins, although other casinos give more bonuses like trustdice and bc. But what makes Playamo stand out from the rest is their customer service! Which is absolutely amazing. Shout out to the best VIP Manager in the game Ilona! Your the best.
Можете ли да се сетите какво повече да кажете за казиното, когато казвате, че е добро, освен поддръжката? Имат ли с какво да те спечелят?
Can you think of anything more to say about the casino when you say it is good apart from the support ? Do they have something to win you over ?
Има луд брой игри, можете да намерите всичко тук. Playamo приема криптовалути (BTC, ETH и др.) и има бонуси за депозит и безплатни завъртания, въпреки че други казина дават повече бонуси като trustdice и bc. Но това, което отличава Playamo от останалите, е тяхното обслужване на клиенти! Което е абсолютно невероятно. Поздравете най-добрия VIP мениджър в играта Илона! Ти си най-добрият.
There are a crazy number of games, you can find everything here. Playamo accepts cryptocurrencies(BTC, ETH, etc.), and has deposit bonuses, and free spins, although other casinos give more bonuses like trustdice and bc. But what makes Playamo stand out from the rest is their customer service! Which is absolutely amazing. Shout out to the best VIP Manager in the game Ilona! Your the best.
Здравей, от описанието ти виждам, че обичаш да играеш с бонуси. Успяхте ли да спечелите с някакъв бонус в това казино? Освен това, успяхте ли да изтеглите от казиното, когато споменавате криптовалути?
Hi, I see from your description that you like to play with bonuses. Have you managed to win with any bonus in this casino ? Additionally, have you managed to withdraw from the casino when you mention cryptocurrencies?
Всеки казва каквото иска и опита, който има, не е нужно да сте там и да казвате каквото искате, просто играйте и мълчете
Everyone says what they want and the experience they have, you don't have to be there saying what you want, just play and shut up
Cada um diz o que quer e a experiência que tem nao tens que estar para ai a dizer o que te apetece joga e cala te
Да, така е, всеки може да има мнение. Тъй като съм администратор на форума, е напълно нормално да искам повече информация, тъй като може да бъде полезна и за други играчи. Така че в този случай не е нужно да бъдете ненужно груби веднага и искам да ви предупредя, защото ако продължите да правите това, ще бъдете баннати.
Що се отнася до самото казино, бих искал да спомена, че го похвалихте тук и се опитахте да го похвалите с потребителски преглед. Не съм сигурен обаче дали прегледът на потребителя е честен и написан само от един акаунт. Освен това вътрешната ни система откри твърде много прилики с други отзиви, вече изпратени за това казино, така че исках да помоля за повече подробности. Ще добавя, че правим това, за да запазим потребителската оценка възможно най-автентична.
Както и да е, въз основа на написаното бих искал само да кажа, че е разрешен само един потребителски преглед на акаунт и това също е ясно записано в нашите правила, които можете да намерите тук:
https://casino.guru/terms-and-conditions
Също така вашият потребителски преглед беше маркиран като мотивиран от казино. Обещано ли ви е някакво обезщетение в замяна?
Yes that's right, everyone can have their opinion. As I am an admin on the forum, it is perfectly normal for me to ask for more information, as it can also be useful for other players. So in this case you don't have to be unnecessarily harsh right away, and I want to warn you because if you continue to do that, you'll get banned.
As for the casino itself, I would like to mention that you praised it here and tried to praise it with a user review. However, I'm not sure if the user review was honest and written from just one account. Also our internal system detected too many similarities to other reviews submitted already to this casino, so I wanted to ask for more details. I will add, that we do this in order to keep the user rating as genuine as possible.
Anyway, on the basis of what has been written, I would just like to say that only just one user review is allowed per account and It's also clearly written in our rules, which you can find here:
https://casino.guru/terms-and-conditions
Also your user review was marked as casino motivated. Have you been promised any compensation in return?
Всъщност изглежда, че когато само един човек или група, споделящи същия интерес, се опитват да публикуват възможно най-много страхотни отзиви.
Свързани ли сте по някакъв начин с казиното или с другите „играчи" с отхвърлени, предубедени потребителски отзиви?
Тъй като виждам, че вашият преглед също е отхвърлен, отново поради твърде много прилики,..
Actually, it seems like when just one person or a group sharing the same interest is trying to post as many great reviews as possible.
Are you somehow related to the casino or to the other "players" with rejected, biased user reviews?
Because I see your review was rejected too, again because of too many similarities,..
Просто стой далеч от тук.
Много зле !!
Страшно усещане за игра!!
По-често от всякога слотовете винаги са били на ръба на изчерпването.
Това няма нищо общо с хазарта. Иначе съотношението ми депозит/залог е минимум 1:10
Тук просто скапано 1:2, което е наистина жалко.
Безплатните завъртания ви носят между €1,90 и €4,5 въпреки 30 завъртания. Това наистина е невъзможно. Дори и да изгорите парите си, ще получите повече от тях, отколкото ако играете тук!!
Според мен могат да се говорят много неща, които са напълно фалшиви и съмнителни, както твърдят нашите политици. Такива сайтове трябва да бъдат блокирани в Европа.
След това можете да финансирате всичко друго с вашите игри
Just stay away from here.
Really bad !!
Abysmal gaming feeling!!
More often than ever, slots have always felt on the verge of running out.
This has nothing to do with gambling. Otherwise my deposit to stake ratio is a minimum of 1:10
Here just lousy 1:2 that's really miserable.
Free spins bring you between €1.90 and €4.5 despite 30 spins. That's really impossible. Even if you burn your money you will get more out of it than if you play here!!
In my opinion, a lot can be said that is completely fake and dubious as our politicians claim. Such sites should be blocked in Europe.
Afterwards you can finance anything else with your games
Bleibt bloß weg hier .
Wirklich schlecht !!
Abgrundtief mieses Spielgefühl!!
Slots haben so oft wie noch nie gefühlt immer kurz vor knapp .
Das hat nichts mit Glücksspiel zu tun woanders ist mein Verhältnis Einzahlung zu Einsätzen Minimum 1zu10
Hier Grade mal lausige 1zu2 das wirklich miserabel.
Freispiele bringen trotz 30drehungen Grade mal 1,90€-4,5€. Sowas wirklich unmöglich . Selbst wenn du dein Geld verbrennst hast du mehr davon wie wenn du hier spielst !!
Meiner Meinung nach komplett Fake und unseriös wie unsere Politiker behaupten kann man viel . Solche Seiten sollten gesperrt sein im europäischen Raum .
Nachher finanziert ihr noch sonst wenn mit eurem Spielen
Здравейте, според това, което описахте, нямате добро изживяване в казиното.
Но за съжаление трябва да се каже, че казиното винаги има предимство в дългосрочен план пред играча, който обикновено губи парите си там. Виждам, че това се е случвало и на вас и ако чувствате, че нещо не е наред, аз дори не бих играл в такова казино.
Също така видях, че казиното има много неразрешени оплаквания и доста нисък индекс на безопасност . Така че вероятно бих го избегнал.
Hi, according to what you described you don't have a good casino experience.
But unfortunately it has to be said that the casino always has an advantage in the long run over the player who usually ends up losing his money there. I can see that this has happened to you as well, and if you feel that something is wrong, I wouldn't even play in such a casino.
I've also seen that the casino has a lot of unresolved complaints and a pretty low safety index. So I would probably avoid it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.