НачалоФорумКазинаPlayAmo Casino - обща дискусия

PlayAmo Casino - обща дискусия

преди 1 година от Mister_Schweiz
|
5 034 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayAmo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Бихте ли ми казали кой е лицензодателят (органът) на PlayAmo? Curaçao GCB (Dama NV) ли е, както пише в CasinoGuru, или е MGA? Много благодаря



Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 1 година

Здравейте, отговорът е GCB, Antillephone:

file

Пазете се от лошата репутация на казиното, само 4,1 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

Скъпа Радка

Благодаря за вашият отговор. Забелязах нещо странно. Но може би всичко не е толкова лошо и постъпвам правилно.


Подадох жалба в казината на B2C оператора N1 Interactive limited (MGA лицензирано казино) (някои от техните марки). Случайно се свързах и с playamo с оплакването си. В тази жалба изброявам някои разпоредби на MGA, които казината са нарушили. Казината отговориха. Всичко хубаво и правилно. Но Playamo (Antillephone) отговори едновременно и дословно с MGA Casino. Нормално и законно ли е те да имат същия орган за управление и/или жалби като MGA? Ключова дума: ключова функция? Отново се казва, че Playamo е „свързан" с казината на MGA (бисквитки, avalon, bobcasino)


file



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


добър ден. Също така вече подадох жалба срещу Dama NV (GetSlots) в Кюрасао, тъй като очевидно умишлено измамих €2900.

https://casinoguru-uk.com/getslots-casino-player-winnings-have-been-capped


Изпратих жалбата по имейл. Имате ли идеи как мога да предприема действия срещу измамниците?


Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 1 година

Уважаеми Mister_Schweiz

Това е интересно, мога да разбера, че свързани казина - което означава, че са под едно и също ръководство или едни и същи акционери и т.н. - вероятно биха реагирали по същия или подобен начин, без значение под какъв лиценз оперира всяко казино. Вярвам, че това може да се разбере, защото вероятно едни и същи хора се занимават с жалбата. Но останах с впечатлението, че вие сте по-загрижени за отговора на MGA и властите на Антилфон - че са сходни, прав ли съм? 🤔

Просто искам да съм сигурен, благодаря.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам дали това е съвместимо с ключовите функции, когато казината с различни лицензи имат един и същ отдел за управление и оплаквания. Също така намирам за изключително нечестно, когато лицензирано казино от Кюрасао отговаря на жалба със същите думи като жалбата срещу лицензирано от MGA казино.

Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 1 година

Здравейте, това е въпрос за обсъждане, но фактът, че казината с различни лицензи имат едно и също управление, не трябва да е проблем. Това е масова практика, защото лицензите се заплащат. И ако имат едно и също ръководство, има голяма вероятност подобни хора да отговарят.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой напоследък е имал проблеми с Playamo. обикновено винаги е било най-доброто. Изплащане в рамките на часове. Но този път казвам, че това е проблем с coinspad (техният край) и чакам 3 дни и все още нищо. Когато казвам, че не мога да депозирам, те са много нетърпеливи да го поправят.

Cjrid

Автоматичен превод:
Phantom05
преди 1 година

Все по-често виждаме, че трети страни доставчици на плащания в казиното се борят да предоставят своите услуги на казината. Ако случаят е такъв и тук, вероятно ще отнеме известно време, за да го преодолеете.

Фактът, че вие също не можете да депозирате, ме уверява, че проблемът е по-сложен. Бих казал, че трябва да изчакате, докато проблемът бъде отстранен.

Между другото, радвам се, че това е първият ви проблем в това казино, проверих индекса му за безопасност - добре, ще бъда доста нащрек: https://casino.guru/Playamo-Casino-review#tab=js-tab - репутация

Стискам палци и ни дръжте в течение.

Между другото, има ли алтернативни работещи опции за плащане, които можете да опитате, ако възникне нужда?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много хубаво казино.

Препоръчайте

асистентът за игри Alexa много внимателен, наистина го препоръчвам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Има луд брой игри, можете да намерите всичко тук. Playamo приема криптовалути (BTC, ETH и др.) и има бонуси за депозит и безплатни завъртания, въпреки че други казина дават повече бонуси като trustdice и bc. Но това, което отличава Playamo от останалите, е тяхното обслужване на клиенти! Което е абсолютно невероятно. Поздравете най-добрия VIP мениджър в играта Илона! Ти си най-добрият.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много хубаво казино.

Препоръчайте

асистентът за игри Alexa много внимателен, наистина го препоръчвам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете ли да се сетите какво повече да кажете за казиното, когато казвате, че е добро, освен поддръжката? Имат ли с какво да те спечелят?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Има луд брой игри, можете да намерите всичко тук. Playamo приема криптовалути (BTC, ETH и др.) и има бонуси за депозит и безплатни завъртания, въпреки че други казина дават повече бонуси като trustdice и bc. Но това, което отличава Playamo от останалите, е тяхното обслужване на клиенти! Което е абсолютно невероятно. Поздравете най-добрия VIP мениджър в играта Илона! Ти си най-добрият.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, от описанието ти виждам, че обичаш да играеш с бонуси. Успяхте ли да спечелите с някакъв бонус в това казино? Освен това, успяхте ли да изтеглите от казиното, когато споменавате криптовалути?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всеки казва каквото иска и опита, който има, не е нужно да сте там и да казвате каквото искате, просто играйте и мълчете

Автоматичен превод:
Boybiza
преди 1 година

Да, така е, всеки може да има мнение. Тъй като съм администратор на форума, е напълно нормално да искам повече информация, тъй като може да бъде полезна и за други играчи. Така че в този случай не е нужно да бъдете ненужно груби веднага и искам да ви предупредя, защото ако продължите да правите това, ще бъдете баннати.

Що се отнася до самото казино, бих искал да спомена, че го похвалихте тук и се опитахте да го похвалите с потребителски преглед. Не съм сигурен обаче дали прегледът на потребителя е честен и написан само от един акаунт. Освен това вътрешната ни система откри твърде много прилики с други отзиви, вече изпратени за това казино, така че исках да помоля за повече подробности. Ще добавя, че правим това, за да запазим потребителската оценка възможно най-автентична.

Както и да е, въз основа на написаното бих искал само да кажа, че е разрешен само един потребителски преглед на акаунт и това също е ясно записано в нашите правила, които можете да намерите тук:

https://casino.guru/terms-and-conditions

Също така вашият потребителски преглед беше маркиран като мотивиран от казино. Обещано ли ви е някакво обезщетение в замяна?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте на всички, топ многобоно казино

Автоматичен превод:
Pietronap
преди 1 година

Всъщност изглежда, че когато само един човек или група, споделящи същия интерес, се опитват да публикуват възможно най-много страхотни отзиви.

Свързани ли сте по някакъв начин с казиното или с другите „играчи" с отхвърлени, предубедени потребителски отзиви?

Тъй като виждам, че вашият преглед също е отхвърлен, отново поради твърде много прилики,..


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Просто стой далеч от тук.

Много зле !!

Страшно усещане за игра!!

По-често от всякога слотовете винаги са били на ръба на изчерпването.

Това няма нищо общо с хазарта. Иначе съотношението ми депозит/залог е минимум 1:10

Тук просто скапано 1:2, което е наистина жалко.

Безплатните завъртания ви носят между €1,90 и €4,5 въпреки 30 завъртания. Това наистина е невъзможно. Дори и да изгорите парите си, ще получите повече от тях, отколкото ако играете тук!!

Според мен могат да се говорят много неща, които са напълно фалшиви и съмнителни, както твърдят нашите политици. Такива сайтове трябва да бъдат блокирани в Европа.

След това можете да финансирате всичко друго с вашите игри

Автоматичен превод:
Hofmann561
преди 11 месеца

Здравейте, според това, което описахте, нямате добро изживяване в казиното.

Но за съжаление трябва да се каже, че казиното винаги има предимство в дългосрочен план пред играча, който обикновено губи парите си там. Виждам, че това се е случвало и на вас и ако чувствате, че нещо не е наред, аз дори не бих играл в такова казино.

Също така видях, че казиното има много неразрешени оплаквания и доста нисък индекс на безопасност . Така че вероятно бих го избегнал.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини