НачалоФорумКазинаPlay Boom Casino - обща дискусия

Play Boom Casino - обща дискусия

17 853 преглеждания 70 отговора |
преди 2 години
|
1 2...4
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Play Boom Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Тук досега не съм имал оплаквания. Много бонуси и изплащания винаги излизаха в рамките на един работен ден. Всичко може да се играе в бонуса.

Автоматичен превод:
asgard18
преди 2 години

Изобщо не е лоша обратна връзка. От колко време играете там, моля? 🙂

Редактирано
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Имах добър опит с тях дни преди да оттегля хубави печалби. Но след като спечелят над 2000 и искат да го осребрят, те внезапно твърдят, че е задължително да се използва холандска банкова сметка, когато винаги съм използвал Revolut и Revolut е единствената банкова сметка, която имам, тъй като не мога да направя холандска.


Редактиране:


Най-накрая изплатиха печалбите!

Редактирано
Автоматичен превод:
Interstellar
преди 2 години

Здравейте,

Радвам се да го чуя! Имам предвид, че имаш парите.

Виждам обаче, че жалбата ви все още чака преглед. Тъй като имате парите сега, смятам, че не е необходимо - прав ли съм?

В определени случаи казината може да имат основателна причина да променят опцията за плащане и се съмнявам, че ще можем да ви помогнем. Е, ще видим, предполагам.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що получих плащането, Playboom casino е добро казино, но ме объркаха за момент. Като цяло те уважиха ролята си да ми изплатят печалбите!

file

Редактирано
Автоматичен превод:
Interstellar
преди 2 години

Здрасти.

Какво облекчение 🙂. Така че това беше доста недоразумение, предполагам. Благодаря ви за тази актуализация.

Винаги е добре да знаеш резултата, особено добър!

Казиното спечели ли доверието ви?

Автоматичен превод:
Interstellar
преди 2 години

Ще се надявам на най-доброто!

Наистина оценявам, че споменахте тези ограничения, много полезен инструмент. За съжаление, от моя гледна точка, все още малко подценен.

Очакваме актуализация на Nest 🤞

Автоматичен превод:
Interstellar
преди 2 години

Здравейте,

аз не мога Мога само да уведомя екипа за жалби - също така забелязах, че вече сте публикували заявката в нишката за жалби.

Имам чувството, че се случва нещо друго, а не забавеното плащане, нали?

Автоматичен превод:
Interstellar
преди 2 години

Честно - благодаря.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Измамиха ме с голямо теглене на 8500 евро. Те изградиха доверието ми в тях, за да ме убият, когато спечеля много. Невероятно. Тук също виждам, че рейтингът им за отговорен хазарт е висок… моля, не е вярно. Техните инструменти като лимит на залагане и лимит на загуба не работят.

Редактирано
Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 2 години

Здравейте, бихте ли обяснили какво се е случило? Спечелихте много, а след това?

Наистина бих искал да знам какъв е проблемът, защото ако казиното не е действало справедливо, можем да се опитаме да ви помогнем чрез жалба.

Прочетете повече подробности за целия процес тук:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Редактирано
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Депозирах доста на уебсайта им и след като почти загубих целия си баланс, имах късмет 100x на моя номер със 70 евро, така че станаха 7000+1500, които ми бяха останали, и станаха 8500. Дни след дни те продължаваха да връщат баланса ми, след като поискаха за теглене, като ми каза, че Revolut няма право да тегли към. Докато аз вече се оттеглих 3 пъти към моя Revolut. След като всички агенти на живо ми казаха същите глупости, аз получих един на име Крис, Крис ми каза, че е имало грешки (а, но те казаха НЕПОЗВОЛЕНО) преди...

Крис ми каза да поискам теглене и то ще бъде в списъка с висок приоритет и ще бъде прието същия ден. Беше около 17:00, когато разговарях с Крис, легнах си, след като зададох лимит на загуба и залог от 10 евро. Ограниченията не работеха и след като им изпратих всички доказателства, те ме блокираха след няколко дни. Много е тъжно, че направиха това.

Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 2 години

Добре, това, което описахте, със сигурност трябва да бъде споменато в жалбата ви. Случайно ли сте правили екранни снимки на тези разговори? Сигурен съм, че Томас би оценил всичко, което имате.

Някои случаи са по-трудни за ескалиране без предоставяне на свързана комуникация. Начинът, по който го виждам, по-голямата част от тази ситуация беше извършена конкретно чрез чат на живо, прав ли съм?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Имам всички екранни снимки и преписи на чат в имейла си, защото се страхувах, че това може да се случи. И го направи..

Редактирано
Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 2 години

Надявах се да имаш. И така, ако мога да препратя всичко свързано с Томас, ако още не сте го направили? 🙂

Това трябва да му помогне да улови пълната картина.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Просто не разбирам защо ще си петнят имиджа с 8500 евро. Дори за малко казино това не би трябвало да е проблем.

Редактирано
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Кога вашият колега ще започне да се свързва с казиното?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Просто не разбирам защо ще си петнят имиджа с 8500 евро. Дори за малко казино това не би трябвало да е проблем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не бих казал, че €8,5K трябва да се считат за голяма сделка за казиното, така че в това съм съгласен с вас. Най-вероятно проблемът е другаде. Само имайте предвид, че казиното може да разреши проблема по всяко време, сигурен съм, че сте ги уведомили за несъгласието си, така че казиното не е ограничено по никакъв начин. Сигурен съм, че Томас ще стигне до казиното, когато види, че е необходимо. Обикновено лицето, което обработва жалби, първо представя подробностите по случая и след това обмисля най-добрия подход, като има предвид цялостния процес на оплакване. Понякога дори не им се налага да достигат до казиното.

Е, моля, следете с оплакването си. Таймерът показва, че Томас все още има време да го актуализира. За съжаление, броят на подадените жалби продължава да нараства, но се борим да намерим нови специалисти за обработка на жалби.

Бъдете търпеливи, моля. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Всичко, което се надявам е, че казиното ще разреши това.

Автоматичен превод:
1 2...4

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини