Здравейте,
ние не сме казиното , съжалявам, че не мога да отговоря на този въпрос. Моля, влезте в своя казино профил и попитайте поддръжката за това.
Най-общо казано, може да отнеме няколко дни в зависимост от текущата професия на казиното.
Hello,
we are not the casino, I'm sorry I can't answer this question. Please log in to your casino profile and ask the support about that.
Generally speaking, it may take a few days based on the casino curent occupation.
Знам, че не си казиното, благодаря
I know you're not the casino thanks
Ya se que no eres el casino gracias
Тогава ни уведомете как върви вашето теглене, моля. 🤞
Then let us know how is your withdrawal faring, please. 🤞
Все още не ми казват, че преглеждат и нямат срок да ми кажат
They still don't tell me that they are reviewing and they don't have a deadline to tell me
Todavía nada me dicen que están revisando y no tienen plazo para decirme
В отговор на вашето запитване ви уведомяваме, че няма определен срок за приключване на проучването, извършено от отдела за риск, така че до приключване на разследването вашият акаунт ще остане спрян.
След като проучването приключи, ние ще ви информираме за него по имейл.
В допълнение, по отношение на оттеглянето, което ни съобщавате, ви информираме, че в имейла, който ви беше изпратен, беше посочено, че оттеглянето е отказано. Нямаме повече информация за това.
На Ваше разположение,
Обслужване на клиенти
In response to your query, we inform you that there is no stipulated period for completion of the study carried out by the Risk Department, so until the investigation is complete, your account will remain suspended.
Once the study is completed, we will inform you of it via email.
In addition, regarding the withdrawal that you communicate to us, we inform you that in the email that was sent to you, it was indicated that the withdrawal was denied. We do not have more information about it.
Sincerely,
Customer Service
En respuesta a tu consulta, te informamos de que no hay una plazo estipulado para la finalización del estudio que realiza el Departamento de Riesgo, por lo que hasta que la investigación finalice, tu cuenta permanecerá suspendida.
Una vez concluya dicho estudio, te informaremos de ello a través del email.
Además, con respecto a la retirada que nos comunicas, te informamos de que en el email que se te envió, se te indicó que la retirada estaba denegada. No disponemos de más información al respecto.
Atentamente,
Servicio de Atención al Cliente
Здравейте,
не искам да ви плаша, все пак има смисъл проверката за сигурност да не е ясно обяснена на играча, защото това може да развали самата проверка. Понякога отнема дори няколко месеца, но това е само обща информация, приемете я като бележка. Причините за такъв допълнителен преглед на акаунта може доста да варират, но бих казал, че може да има някои прилики с група играчи, същите модели или нещо, което трябва да бъде проучено.
Напълно разбирам, че това е доста невероятна ситуация за обикновен играч, опитайте се да бъдете търпеливи, моля. Екипът за оплаквания ще направи всичко възможно, за да ви подкрепи.
Hello,
don't want to scare you, still, it makes sense that the security check is not clearly explained to the player, because it could spoil the check itself. Sometimes it takes even a few months but that's just general information, take it as a note. Reasons for such additional account review may quite vary, but I'd say that there may be some similarities with a group of players, the same patterns, or anything that needs to be investigated.
I perfectly understand that it is quite an unbelievable situation for a casual player, try to be patient, please. The complaint team will do its best to support you.
Ще чакам, но няма какво да крия
I'll wait but I have nothing to hide
Esperaré pero yo no tengo nada que esconder
Сега, когато Даниел Ън не ми плати, вие също го виждате нормален
Now that Daniel Un hasn't paid me, you see him normal too
Ahora que Daniel que Un no me han pagado lo ves normal también
Можете ли любезно да обясните малко по-подробно, моля? Нямам представа какво искаш да изразиш. 🤔
Can you kindly explain a bit further, please? I have no clue what you wished to express. 🤔
Мисля, че вече го разбрах - благодаря.
Да, дори един вид допълнителна проверка е съвсем нормално. Може да се задейства автоматично от системата на казиното. Важно е да се каже, че за да получите печалбите, първо трябва да се направи тази проверка или KYC. Доколкото мога да преценя, това все още е така в момента.
I think got it now - thank you.
Yes, even a kind of additional check is quite normal. It may be triggered automatically by the casino's system. It's important to say that in order to get the winnings, this check or KYC must be done first. As far as I can tell, this is still the case at the moment.
Както знаете, Томас поиска от казиното да се включи в жалбата и да ни информира. Остават 2 дни за обяснение.🤞
As you know, Tomas asked the casino to step into the complaint and update us. 2 Days left for them to explain.🤞
Страхувам се, че трябва да изчакаме това да се разбере.
We have to wait for that to be found out, I'm afraid.
Депозирах 20 евро в Lucky Dreams на 1 март 2024 г. чрез незабавен превод. Парите бяха дебитирани от мен и отхвърлени от казиното. Само до днес
I deposited 20 euros at Lucky Dreams on March 1st, 2024 via instant transfer. The money was debited from me and rejected by the casino. Only until today
Ich habe bei Lucky Dreams am 01.03.2024 20 Euro per Sofortüberweisung einbezahlt. Das Geld wurde bei mir abgebucht und vom Casino abgelehnt.Nur bis heute
Здравейте!
Във вашата жалба намерих тази част „Парите бяха дебитирани от моята сметка и не са възстановени до днес, 19.03.2024 г."
Обикновено бих приел това като актуализация с разрешен проблем, но предпочитам да ви попитам дали съм прав.
По един или друг начин, самата жалба може да изисква актуализация, любезно го направете тук 👈.
Не се колебайте да ме коригирате относно неправилно поставения депозит.
Hey there!
In your complaint, I found this part, "The money was debited from my account and has not been refunded until today, 19.03.2024."
Normally, I would take that as a problem-solved sort of update, but I prefer to ask you whether I'm right.
One way or another, the complaint itself could use an update, kindly do so right here 👈.
Don't hesitate to correct me regarding the misplaced deposit.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.