ФорумКазинаPaston Casino - обща дискусия

Paston Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от eddispeed
|
7485 преглеждания 38 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

И колко време обикновено отнемат?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Колко време трябва да потвърдите акаунта ми и да ми дадете теглене?

Автоматичен превод:
Daniela2311
преди 1 година

Здравейте,

ние не сме казиното , съжалявам, че не мога да отговоря на този въпрос. Моля, влезте в своя казино профил и попитайте поддръжката за това.

Най-общо казано, може да отнеме няколко дни в зависимост от текущата професия на казиното.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Знам, че не си казиното, благодаря

Автоматичен превод:
Daniela2311
преди 1 година

Тогава ни уведомете как върви вашето теглене, моля. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Все още не ми казват, че преглеждат и нямат срок да ми кажат

Автоматичен превод:
преди 1 година

В отговор на вашето запитване ви уведомяваме, че няма определен срок за приключване на проучването, извършено от отдела за риск, така че до приключване на разследването вашият акаунт ще остане спрян.


След като проучването приключи, ние ще ви информираме за него по имейл.


В допълнение, по отношение на оттеглянето, което ни съобщавате, ви информираме, че в имейла, който ви беше изпратен, беше посочено, че оттеглянето е отказано. Нямаме повече информация за това.


На Ваше разположение,

Обслужване на клиенти


Автоматичен превод:
Daniela2311
преди 1 година

Здравейте,

не искам да ви плаша, все пак има смисъл проверката за сигурност да не е ясно обяснена на играча, защото това може да развали самата проверка. Понякога отнема дори няколко месеца, но това е само обща информация, приемете я като бележка. Причините за такъв допълнителен преглед на акаунта може доста да варират, но бих казал, че може да има някои прилики с група играчи, същите модели или нещо, което трябва да бъде проучено.

Напълно разбирам, че това е доста невероятна ситуация за обикновен играч, опитайте се да бъдете търпеливи, моля. Екипът за оплаквания ще направи всичко възможно, за да ви подкрепи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще чакам, но няма какво да крия

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Сега, когато Даниел Ън не ми плати, вие също го виждате нормален

Автоматичен превод:
Daniela2311
преди 1 година

Можете ли любезно да обясните малко по-подробно, моля? Нямам представа какво искаш да изразиш. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Че Даниел видя имейлите нормално и аз му казвам дали сега го вижда нормално

Автоматичен превод:
Daniela2311
преди 1 година

Мисля, че вече го разбрах - благодаря.

Да, дори един вид допълнителна проверка е съвсем нормално. Може да се задейства автоматично от системата на казиното. Важно е да се каже, че за да получите печалбите, първо трябва да се направи тази проверка или KYC. Доколкото мога да преценя, това все още е така в момента.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това вече не е нормално

Автоматичен превод:
Daniela2311
преди 1 година

Както знаете, Томас поиска от казиното да се включи в жалбата и да ни информира. Остават 2 дни за обяснение.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ама ще ти кажат???

Автоматичен превод:
Daniela2311
преди 1 година

Страхувам се, че трябва да изчакаме това да се разбере.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Депозирах 20 евро в Lucky Dreams на 1 март 2024 г. чрез незабавен превод. Парите бяха дебитирани от мен и отхвърлени от казиното. Само до днес

Автоматичен превод:
Gerd11
преди 7 месеца

Здравейте!

Във вашата жалба намерих тази част „Парите бяха дебитирани от моята сметка и не са възстановени до днес, 19.03.2024 г."

Обикновено бих приел това като актуализация с разрешен проблем, но предпочитам да ви попитам дали съм прав.

По един или друг начин, самата жалба може да изисква актуализация, любезно го направете тук 👈.

Не се колебайте да ме коригирате относно неправилно поставения депозит.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини