НачалоФорумКазинаPaston Casino - обща дискусия

Paston Casino - обща дискусия

преди 2 години от eddispeed
|
8 084 преглеждания 38 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Paston Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Опитах се да му закрия акаунта с тази гавра. че просто трябва да прочетете правилата и условията, за да знаете за какво става въпрос. Само опцията за самоизключване се появява за максимум три месеца... на вашия уебсайт не можете да го затворите напълно. Изненадан съм да видя тези хора като добро казино, тъй като те плащат само центове за слот машини дори с бонус награди, завъртания, които получавате като награда. ако играете на техните бонове, получавате добри награди, така че с техните правила и условия те ви оставят 30 евро и те останалото. последното, което ми направиха беше 1850 и останаха 1820... това в моя град се нарича измама и кражба.

Автоматичен превод:
eddispeed
преди 2 години

Здравей eddispeed.

Пробвахте ли чата на живо? Вярвам, че трябва да получите препоръка за имейл, чрез който да поискате самоизключване. Ако имате проблем с хазарта, без да казвате, че имате такъв, трябва да информирате казиното и казиното трябва да затвори акаунта ви.

За съжаление открихме, че инструментът за отговорен хазарт е съмнителен, така че мога само да гадая как работи казиното в такава ситуация.

Освен това, ако смятате, че сте били измамени и имате нужда от помощ, моля, споделете повече подробности и подайте жалба.

Заинтересовани ли сте?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Решено, благодаря ви много.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Проблем с депозита, те казаха, че ще бъде кредитиран след 15 -30 минути, но все още не кредитират сумата ми, депозирах на 29-ти, няколко пъти казаха, че ще бъде върната в банковата ви сметка, отидете и проверете по времето, когато отидох в моята банка и попитах банковото си извлечение, проверявам всички подробности, че парите не са кредит, моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
преди 2 години

Решено, благодаря ви много.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Щастлив съм, че проработи в крайна сметка.

Все пак бих искал да знам колко време чакахте общо и как го решихте в крайна сметка, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Проблем с депозита, те казаха, че ще бъде кредитиран след 15 -30 минути, но все още не кредитират сумата ми, депозирах на 29-ти, няколко пъти казаха, че ще бъде върната в банковата ви сметка, отидете и проверете по времето, когато отидох в моята банка и попитах банковото си извлечение, проверявам всички подробности, че парите не са кредит, моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, вярвам, че знаете, че трябва да подадете жалбата, защото вече имате 2 активни жалби и една по същия проблем. 😔

Е, не мога да те посъветвам по-добре в момента.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих 3700 в казино paston на 7 януари 2023 г. и те ми поставиха това, блокираха акаунта file а днес това file Не знам какво ще стане, но парите са мои и ги искам

Автоматичен превод:
Daniela2311
преди 1 година

Здравейте,

добре че намери тази тема, нека да проверим какво се случва!

За съжаление не мога да разчета печатния екран. Бихте ли били така любезни и копирали и поставили текста директно в публикацията за отговор, така че да може да бъде автоматично преведен на английски с едно кликване, моля?

Ако мога да предположа, вашият акаунт е под известно разследване или като сте поискали теглене, сте започнали процеса на проверка. Някои казина блокират акаунта, докато проверката или проверката за сигурност не приключи.

Все пак бих искал да знам какво пише в имейла, любезно ми отговорете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей зора

Добавихме нов коментар към вашия билет с ID 658273

Вашата проверка на самоличността с доказателство за живот е завършена. Вашият номер за проследяване е както следва:


cbcf3d41cac64eb2a1fc79b258876718


Запазете този номер. Нашите агенти може да го поискат.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година


Уведомяваме Ви, че Вашата документация е обработена и одобрена.


Ако имате други въпроси, можете да се свържете с нас в чата на живо на PASTÓN.es или чрез телефона за обслужване на клиенти от понеделник до неделя от 09:00 до 00:00 ч. И не забравяйте, че от PASTÓN.es , молим ви да играете отговорно.

Автоматичен превод:
Daniela2311
преди 1 година

здравей зора


Това е идентификационният номер за проследяване на вашия случай ID 657351


Информираме ви, че акаунтът ви в играта се проучва от отдела за риск, така че докато разследването приключи, акаунтът ви ще остане спрян.


На Ваше разположение,

Обслужване на клиенти

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми клиенти,

За процесите на сигурност и за спазване на действащото законодателство трябва да потвърдим вашата самоличност.

За да направите това, трябва да извършите тест за живот чрез следната връзка:

https://www.paston.es/members/veridas-proof-life-process.html

Трябва да следвате инструкциите, посочени във връзката. Ако извършвате процеса от компютър, можете да използвате уеб камерата или, ако предпочитате, можете да извършвате управлението от мобилно устройство с камерата.

В допълнение към доказателството за живот ще ви бъде предоставена опцията за селфи, което трябва да направите със същото приложение като връзката.

Имайте предвид, че сроковете за разглеждане и одобрение на документи може да се забавят във времето, затова Ви молим за търпение и разбиране.

Вашият акаунт ще остане спрян, докато разширената проверка на самоличността приключи.

Информираме ви, че оттеглянето ви е отказано.

Ако имате друг въпрос, можете да се свържете с нас в чата на живо на PASTÓN.es или чрез телефона за обслужване на клиенти от понеделник до неделя

от 09:00 сутринта до 00:00 часа сутринта И не забравяйте, че от PASTÓN.es ви молим да играете отговорно .

Автоматичен превод:
Daniela2311
преди 1 година

Вие завършихте процеса успешно. Скоро нашите агенти ще се свържат с вас.

Автоматичен превод:
Daniela2311
преди 1 година

Здравейте,

виждаш ли? Вашият акаунт беше под проверка за управление на риска, следователно акаунтът беше спрян, докато проверката не приключи. Това е стандартна процедура. Радвам се да видя, че сте завършили процеса успешно.👍

Изглежда, че всичко е наред, нали?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Еми незнам

Автоматичен превод:
Daniela2311
преди 1 година

Прочетох всички имейли, които сте получили от казиното, и не ми звучи така, сякаш имат някакъв истински проблем с вас. Искаха да потвърдят самоличността ви, изглежда, че са я потвърдили, така че ще изчакам, докато агентът се свърже с вас. Ако те не се свържат в рамките на една седмица, бих препоръчал да напомните на казиното за вашия случай.

Както и да е, уведомете ни, когато агентът се свърже с вас. Надявам се, че ще завърши по положителен начин за вас 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още не са ме потвърдили, така че не се притеснявайте, не съм

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих картите за депозит, за да видя дали имам късмет и те ми дават отговор

Автоматичен превод:
Daniela2311
преди 1 година

Предполагам, че са ви поискали картите, нали? Обикновено това е част от процеса на проверка.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини