преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Paston Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитах се да му закрия акаунта с тази гавра. че просто трябва да прочетете правилата и условията, за да знаете за какво става въпрос. Само опцията за самоизключване се появява за максимум три месеца... на вашия уебсайт не можете да го затворите напълно. Изненадан съм да видя тези хора като добро казино, тъй като те плащат само центове за слот машини дори с бонус награди, завъртания, които получавате като награда. ако играете на техните бонове, получавате добри награди, така че с техните правила и условия те ви оставят 30 евро и те останалото. последното, което ми направиха беше 1850 и останаха 1820... това в моя град се нарича измама и кражба.
I tried to close his account with this riffraff. that you just have to read terms and conditions to know what they are about. Only the self-exclusion option appears for a maximum of three months... on your website you cannot close it completely. I am surprised to see these people as a good casino, since they only pay cents for slot machines even with bonus prizes, spins, that you get as a prize. if you play their bons you get good prizes, so with their terms and conditions they leave you 30 euros and they the rest. the last one they did to me was 1850 and they stayed 1820... that in my town is called cheating and stealing.
he intentado cerrar le cuenta con esta gentuza. que solo hay que leer terminos y condiciones para saber de que van. solo sale la opcion d autoexclusion por tres meses maximo...en su web no puedes cerrarla completamente. me sorprende ver a esta gente como buen casino,ya que solo pagan las maquinas slots centimos hasta con premios de bonos,tiradas ,que te salgan como premio. si juegas sus bons cambia cojes buenos premios,asi con sus terminos y condiciones te dejan 30 euros y ellos el resto. la ultima que me hicieron 1850 habia cacado y se quedaron ellos 1820.. eso en mi pueblo se llama defraudar y robar.
Здравей eddispeed.
Пробвахте ли чата на живо? Вярвам, че трябва да получите препоръка за имейл, чрез който да поискате самоизключване. Ако имате проблем с хазарта, без да казвате, че имате такъв, трябва да информирате казиното и казиното трябва да затвори акаунта ви.
За съжаление открихме, че инструментът за отговорен хазарт е съмнителен, така че мога само да гадая как работи казиното в такава ситуация.
Освен това, ако смятате, че сте били измамени и имате нужда от помощ, моля, споделете повече подробности и подайте жалба.
Заинтересовани ли сте?
Hello eddispeed.
Have you tried the live chat? I believe you should get recommend some email through that you ask for self-exclusion. If you have a gambling problem, not saying you have one, you should inform the casino and the casino should close your account.
Sadly, we found the responsible gambling tool questionable, so I can only guess how the casino operates in such a situation.
Furthermore, if you think you were cheated and need help, please share more details and submit a complaint.
Are you interested?
Проблем с депозита, те казаха, че ще бъде кредитиран след 15 -30 минути, но все още не кредитират сумата ми, депозирах на 29-ти, няколко пъти казаха, че ще бъде върната в банковата ви сметка, отидете и проверете по времето, когато отидох в моята банка и попитах банковото си извлечение, проверявам всички подробности, че парите не са кредит, моля, помогнете ми
Deposit problem they said it will be credict in with in 15 -30 min but still not credict my amount i deposited at 29 th some times they said it will be returned to your bank account go and check at the time i went to my bank and asked my bank statement i check all details that money was not credict please help me
Щастлив съм, че проработи в крайна сметка.
Все пак бих искал да знам колко време чакахте общо и как го решихте в крайна сметка, моля?
I'm happy it worked, after all.
I would still like to know for how long have you been waiting in total and how do solved it in the end, please?
Проблем с депозита, те казаха, че ще бъде кредитиран след 15 -30 минути, но все още не кредитират сумата ми, депозирах на 29-ти, няколко пъти казаха, че ще бъде върната в банковата ви сметка, отидете и проверете по времето, когато отидох в моята банка и попитах банковото си извлечение, проверявам всички подробности, че парите не са кредит, моля, помогнете ми
Deposit problem they said it will be credict in with in 15 -30 min but still not credict my amount i deposited at 29 th some times they said it will be returned to your bank account go and check at the time i went to my bank and asked my bank statement i check all details that money was not credict please help me
Здравейте, вярвам, че знаете, че трябва да подадете жалбата, защото вече имате 2 активни жалби и една по същия проблем. 😔
Е, не мога да те посъветвам по-добре в момента.
Hello, I believe you know that you have to submit the complaint because you have already 2 active complaints now and one concerning the same issue. 😔
Well, I can't advise you better, at the moment.
Спечелих 3700 в казино paston на 7 януари 2023 г. и те ми поставиха това, блокираха акаунта а днес това Не знам какво ще стане, но парите са мои и ги искам
I won 3700 in casino paston on January 7, 2023 and they have put this on me, they block the account and today this I don't know what will happen but it's my money and I want it
Yo en casino paston gane el 7 de enero del 2023 3700 e y me han puesto esto bloquean la cuenta y hoy esto no se qué pasará pero es mi dinero y lo quiero
Здравейте,
добре че намери тази тема, нека да проверим какво се случва!
За съжаление не мога да разчета печатния екран. Бихте ли били така любезни и копирали и поставили текста директно в публикацията за отговор, така че да може да бъде автоматично преведен на английски с едно кликване, моля?
Ако мога да предположа, вашият акаунт е под известно разследване или като сте поискали теглене, сте започнали процеса на проверка. Някои казина блокират акаунта, докато проверката или проверката за сигурност не приключи.
Все пак бих искал да знам какво пише в имейла, любезно ми отговорете.
Hello,
it's good that you found this thread, let's check what is happening!
Sadly, can't read the printscren, would you be so kind and copy and paste the text directly to the reply post so it can be auto-translated to English per one click, please?
If I may guess, your account is under some investigation, or by asking for the withdrawal, you started the verification process. Some casinos blocks account until the verification or security check is completed.
Still, I'd like to know what the email says, kindly reply to me.
здравей зора
Добавихме нов коментар към вашия билет с ID 658273
Вашата проверка на самоличността с доказателство за живот е завършена. Вашият номер за проследяване е както следва:
cbcf3d41cac64eb2a1fc79b258876718
Запазете този номер. Нашите агенти може да го поискат.
hello dawn
We have added a new comment on your ticket with ID 658273
Your identity verification with proof of life has been completed. Your tracking number is as follows:
cbcf3d41cac64eb2a1fc79b258876718
Save this number. Our agents may request it.
Hola aurora
Hemos añadido un nuevo comentario en tu ticket con ID 658273
Se ha completado tu verificación de identidad con prueba de vida. Tu número de seguimiento es el siguiente:
cbcf3d41cac64eb2a1fc79b258876718
Guarda este número. Es posible que nuestros agentes te lo soliciten.
Уведомяваме Ви, че Вашата документация е обработена и одобрена.
Ако имате други въпроси, можете да се свържете с нас в чата на живо на PASTÓN.es или чрез телефона за обслужване на клиенти от понеделник до неделя от 09:00 до 00:00 ч. И не забравяйте, че от PASTÓN.es , молим ви да играете отговорно.
We inform you that your documentation has been managed and approved.
If you have any other question, you can contact us in the Live Chat of PASTÓN.es or through the Customer Service phone from Monday to Sunday from 09:00 a.m. to 00:00 a.m. And don't forget that, from PASTÓN.es, we ask you to play responsibly.
Te informamos de que tu documentación ha sido gestionada y aprobada.
Si tienes otra consulta, puedes ponerte en contacto con nosotros en el Chat en vivo de PASTÓN.es o a través del teléfono de Atención al Cliente de Lunes a Domingo de 09:00h a 00:00h. Y no olvides que, desde PASTÓN.es, te pedimos jugar con responsabilidad.
здравей зора
Това е идентификационният номер за проследяване на вашия случай ID 657351
Информираме ви, че акаунтът ви в играта се проучва от отдела за риск, така че докато разследването приключи, акаунтът ви ще остане спрян.
На Ваше разположение,
Обслужване на клиенти
hello dawn
This is the identification number for tracking your case ID 657351
We inform you that your game account is under study by the Risk Department, so until the investigation is complete, your account will remain Suspended.
Sincerely,
Customer Service
Hola aurora
Este es el número de identificación para el seguimiento de tu caso ID 657351
Te informamos de que tu cuenta de juego se encuentra en estudio por el Departamento de Riesgo, por lo que hasta que la investigación finalice, tu cuenta permanecerá Suspendida.
Atentamente,
Servicio de Atención al Cliente
Уважаеми клиенти,
За процесите на сигурност и за спазване на действащото законодателство трябва да потвърдим вашата самоличност.
За да направите това, трябва да извършите тест за живот чрез следната връзка:
https://www.paston.es/members/veridas-proof-life-process.html
Трябва да следвате инструкциите, посочени във връзката. Ако извършвате процеса от компютър, можете да използвате уеб камерата или, ако предпочитате, можете да извършвате управлението от мобилно устройство с камерата.
В допълнение към доказателството за живот ще ви бъде предоставена опцията за селфи, което трябва да направите със същото приложение като връзката.
Имайте предвид, че сроковете за разглеждане и одобрение на документи може да се забавят във времето, затова Ви молим за търпение и разбиране.
Вашият акаунт ще остане спрян, докато разширената проверка на самоличността приключи.
Информираме ви, че оттеглянето ви е отказано.
Ако имате друг въпрос, можете да се свържете с нас в чата на живо на PASTÓN.es или чрез телефона за обслужване на клиенти от понеделник до неделя
от 09:00 сутринта до 00:00 часа сутринта И не забравяйте, че от PASTÓN.es ви молим да играете отговорно .
Dear Customer,
For security processes and to comply with current legislation, we must verify your identity.
To do this, you must carry out a life test through the following link:
https://www.paston.es/members/veridas-proof-life-process.html
You must follow the instructions indicated in the link. If you carry out the process from a PC, you can use the webcam, or if you prefer, you can carry out the management from a mobile device with the camera.
In addition to the proof of life, you will be provided with the selfie option, which you must take with the same application as the link.
Keep in mind that the deadlines for reviewing and approving documents could be delayed over time, so we ask for your patience and understanding.
Your account will remain suspended until the enhanced identity verification is complete.
We inform you that your withdrawal has been denied.
If you have another question, you can contact us in the Live Chat of PASTÓN.es or through the Customer Service phone from Monday to Sunday
from 09:00 a.m. to 00:00 a.m. And don't forget that, from PASTÓN.es, we ask you to play responsibly .
Estimado/a Cliente,
Por procesos de seguridad y para cumplir con la legislación vigente, debemos verificar tu identidad.
Para ello es preciso que realices una prueba de vida a través del siguiente link:
https://www.paston.es/members/veridas-proof-life-process.html
Deberás seguir las instrucciones que se indican en el enlace. Si realizas el proceso desde un PC, puedes utilizar la webcam, o si lo prefieres, puedes realizar la gestión desde un dispositivo móvil con la cámara.
Además de la prueba de vida, se te facilitará la opción del selfie, que debes realizar con la misma aplicación del enlace.
Ten en cuenta que los plazos de revisión y aprobación de documentos podrían demorarse en el tiempo, por lo que te pedimos paciencia y comprensión.
Tu cuenta permanecerá suspendida hasta que la verificación de identidad reforzada finalice.
Te informamos de que tu retirada ha sido denegada.
Si tienes otra consulta, puedes ponerte en contacto con nosotros en el Chat en vivo de PASTÓN.es o a través del teléfono de Atención al Cliente de Lunes a Domingo
de 09:00h a 00:00h. Y no olvides que, desde PASTÓN.es, te pedimos jugar con responsabilidad.
Вие завършихте процеса успешно. Скоро нашите агенти ще се свържат с вас.
You have completed the process successfully. Soon our agents will contact you.
Has completado el proceso con éxito. Pronto nuestros agentes se pondrán en contacto contigo.
Здравейте,
виждаш ли? Вашият акаунт беше под проверка за управление на риска, следователно акаунтът беше спрян, докато проверката не приключи. Това е стандартна процедура. Радвам се да видя, че сте завършили процеса успешно.👍
Изглежда, че всичко е наред, нали?
Hello,
see? Your account was under a risk management check hence the account was suspended until the check is done. This is a standard procedure. I'm happy to see that you completed the process successfully.👍
Seems that all is well, isn't it?
Прочетох всички имейли, които сте получили от казиното, и не ми звучи така, сякаш имат някакъв истински проблем с вас. Искаха да потвърдят самоличността ви, изглежда, че са я потвърдили, така че ще изчакам, докато агентът се свърже с вас. Ако те не се свържат в рамките на една седмица, бих препоръчал да напомните на казиното за вашия случай.
Както и да е, уведомете ни, когато агентът се свърже с вас. Надявам се, че ще завърши по положителен начин за вас 🙂
I read all the e-mails you received from the casino and it doesn't sound to me like they have some real issue with you. They wanted to verify your identity, it sounds like they verified so I'd wait until the agent will contact you. If they don't get in touch within a week, I'd recommend to remind the casino about your case.
Anyway, let us know when the agent gets in touch with you. I hope it will end up in a positive way for you 🙂
Предполагам, че са ви поискали картите, нали? Обикновено това е част от процеса на проверка.
I suppose they asked you for the cards, right? It's usually part of the verification process.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.