преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NV Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър вечер, направих акаунт, изпратих всички документи за идентификация и поисках теглене...колко време ще трябва да чакам??
Good evening, I have created an account, I have sent all the documents for identification and I have requested a withdrawal...how long will I have to wait??
καλησπερα εχω κανει λογαριασμο εχω στειλει ολα τα εγγραφα για ταυτοποιηση και εχω ζητησει αναληψη...ποσο θα πρεπει να περιμενω??
здравей
Със сигурност най-добрият начин да разберете е да се свържете с поддръжката и те трябва да ви разкажат всичко за това.
Опитахте ли го вече?
Кога точно сте поискали тегленето, моля?
Hello.
Surely the best way to find out is to get in touch with the support, and they should tell you all about it.
Have you tried that already?
When exactly have you requested the withdrawal, please?
Добър вечер, свързах се с тях...Вчера изпратих всичките си документи за проверка на сметката ми и поисках теглене на парите ми...Днес внезапно отмениха тегленето ми и ми поискаха странни документи, а именно селфи снимка, на която държа банковата си карта...Изпратих този документ и пак нищо
Good evening, I got in touch with them...Yesterday I sent all my documents for verification of my account and requested a withdrawal of my money...Today they suddenly canceled my withdrawal and asked me for strange documents, namely a selfie photo of me holding my bank card...I sent this document and still nothing
Καλησπέρα ηρθα σε επαφη μαζι τους...Χτες εστειλα ολα τα έγγραφα μου για επαλήθευση του λογαριασμού μου και ζητησα και αναληψη των χρημάτων μου...Σημερα ξαφνικα μου ακυρωσαν την ανάληψη μου και μου ζητησαν περιεργα εγγραφα,δηλαδη selfie φωτογραφια μου να κραταω τη καρτα της τράπεζας μου...Εστειλα και αυτο το έγγραφο και ακομα τιποτα
Това е стандартен KYC, за да ви кажем истината и сме виждали това в много казина.
Вероятно ще направят допълнителна проверка, която обикновено се извършва, когато сумата е по-висока.
Може ли да е този случай?
It is a standard KYC to tell you the truth, and we have seen this in many casinos.
They will probably do some additional verification, which usually takes place when the amount is higher.
Could it be this case?
Здравейте, спечелих общо 3000 и се опитвам да се верифицирам от неделя. Днес ми казаха, че трябва да направя селфи с личната си карта и моят казино профил на уебсайта трябва да се вижда на заден план. Вече качих всичко; ще видим какво ще стане по-нататък. 😵💫
Hello, I've won a total of 3,000 and have been trying to verify myself since Sunday. Today I was told I have to take a selfie with my ID, and my casino profile on the website has to be visible in the background. I've uploaded everything now; we'll see what happens next. 😵💫
Hallo , ich habe 3000 insgesammt gewonnen und Versuche mich jetzt seit Sonntag zu Verifizieren . Heute wurde mir mitgeteilt ich soll noch ein Selfie mit Personalausweis und im Hintergrund muss die mein Casino Profil auf der Webseite zu sehen sein . Habe jetzt alles hochgeladen mal sehen was als nächstes kommt 😵💫
Благодарим ви, че ни информирахте. Със сигурност ни дръжте в течение. Надяваме се, че скоро ще бъдете потвърдени.
Thank you for informing us. Surely keep us updated. Hopefully soon you will be verified then.
Днес първият ми опит беше отхвърлен. Направих друга снимка и я качих. Надявам се да работи.
My first attempt was rejected today. I took another picture and uploaded it. I hope it works.
Mein erster Versuch wurde heute abgelehnt. Ich habe nochmal ein Bild aufgenommen und es hochgeladen. Ich hoffe es klappt.
Все пак обясниха ли защо е отхвърлен?🤔
Did they explain why it was rejected, though?🤔
Качеството не беше достатъчно добро
. Въпреки това не е лесно да се направи селфи с лична карта в ръка и уебсайтът все още трябва да се вижда ясно на заден план
The quality was not good enough
. However, it is not easy to take a selfie with ID in hand and the website must still be clearly visible in the background
Die Qualität war nicht gut genug
. Es ist aber nicht einfach ein Selfie mit Ausweis in der Hand zu machen und im Hintergrund muss die Website noch gut zu sehen sein
Да, със сигурност го разбирам. Казината обаче винаги се нуждаят от него с добро качество, защото трябва да се уверят, че всичко е наред.
И така, успя ли да го одобриш втория път?
Yeah, I surely understand that. The casinos always need it in good quality, though, because they need to make sure everything is okay.
So, have you managed to get it approved the second time?
Сега просто трябва да чакам изплащането си. Казаха ми, че може да отнеме до 30 дни.
Now I just have to wait for my payout. I've been told it can take up to 30 days.
Jetzt muss ich nur noch auf meine Auszahlung warten. Mir wurde mitgeteilt es kann bis zu 30 Tagen dauern .
Първоначално много се радвах за вас, но след това забелязах до 30 дни. Е, забелязах „Ограничения за теглене на месец - €5000" Предполагам, че трябва да е малко по-бързо.
Initially I was quite happy for you, yet then I spotted up to 30 days. Well, I spotted "Withdrawal limits per month - €5,000" Should be slightly quicker, I guess.
Добре, значи искаш да кажеш, че не трябва да чакам 30 дни? Поддръжката ми каза, че може да отнеме до 30 дни.
OK, so you mean I don't have to wait 30 days? Support told me it could take up to 30 days.
OK also meinen sie ich muss keine 30 Tage warten ? Der Support sagte mir es kann bis zu 30 Tage dauern.
Радка просто искаше да каже, че сумата ви не е до лимита, така че дано успеят да процедират по-бързо.
За съжаление не можем да знаем точното време. Със сигурност обаче ни дръжте в течение и ще стискам палци тук.🤞
Radka just wanted to say that your amount is not up to the limit, so hopefully they will be able to proceed with it faster.
We are unfortunately not able to know the exact time. Surely keep us informed, though, and I will keep my fingers crossed here.🤞
Плащането отново е отхвърлено. Сега съм помолен да кача доказателство за заплата... никога не свършва.
The payment has been rejected again. I'm now asked to upload proof of salary... it never ends.
Die Auszahlung wurde jetzt wieder abgelehnt. ich soll jetzt noch ein gehaltsnachweis hochladen... es nimmt kein ende
Здравейте, и аз минавам през това в момента. Чакам няколко дни за потвърждение и все се отхвърля. Дължа 5000 евро и ще си ги получа. Вчера ходих при адвокат и той ми каза да изчакам още няколко дни и ако нищо не стане, той ще се погрижи и ще ми вземе парите. И не ми струва нищо, благодарение на правната защита.
Hi, I'm going through this right now too. I've been waiting a few days for verification, and it keeps getting rejected. I owe €5,000, and I'll get it. I went to a lawyer yesterday, and he told me to wait a few more days, and if nothing happens, he'll take care of it and get the money for me. And it doesn't cost me anything, thanks to legal protection.
Hi du ich mache es auch gerade durch, warte auch schon paar Tage auf die Verifizierung und wird immer abgelehnt. Habe 5000€ drauf und die werde ich bekommen. War gestern beim Anwalt und er sagte ich soll noch paar Tage warten und wenn nix passiert wird er es in Angriff nehmen und mir das Geld holen. Und für mich kostet es nix dank Rechtschutz.
Плащането отново е отхвърлено. Сега съм помолен да кача доказателство за заплата... никога не свършва.
The payment has been rejected again. I'm now asked to upload proof of salary... it never ends.
Die Auszahlung wurde jetzt wieder abgelehnt. ich soll jetzt noch ein gehaltsnachweis hochladen... es nimmt kein ende
Така че може би е най-добрият момент да подадете жалба.
какво ще кажеш
Ако все още забавят плащането, нашият екип ще се намеси.
Моля, следвайте тази връзка , за да го направите, и опишете цялата ситуация.
So, perhaps it is the best time to file a complaint.
What do you say?
If they are still delaying the payment, our team will intervene.
Please follow this link to do so, and describe the whole situation.
Здравейте, и аз минавам през това в момента. Чакам няколко дни за потвърждение и все се отхвърля. Дължа 5000 евро и ще си ги получа. Вчера ходих при адвокат и той ми каза да изчакам още няколко дни и ако нищо не стане, той ще се погрижи и ще ми вземе парите. И не ми струва нищо, благодарение на правната защита.
Hi, I'm going through this right now too. I've been waiting a few days for verification, and it keeps getting rejected. I owe €5,000, and I'll get it. I went to a lawyer yesterday, and he told me to wait a few more days, and if nothing happens, he'll take care of it and get the money for me. And it doesn't cost me anything, thanks to legal protection.
Hi du ich mache es auch gerade durch, warte auch schon paar Tage auf die Verifizierung und wird immer abgelehnt. Habe 5000€ drauf und die werde ich bekommen. War gestern beim Anwalt und er sagte ich soll noch paar Tage warten und wenn nix passiert wird er es in Angriff nehmen und mir das Geld holen. Und für mich kostet es nix dank Rechtschutz.
Мога ли да попитам колко време чакате оттеглянето си, моля?
Ако видите, че ви дават и обратна връзка, нашият екип за оплаквания е тук, за да ви помогне.
May I ask how long you have been waiting for your withdrawal, please?
If you see that they give you the runaround as well, our complaint team is here to help.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.