НачалоФорумКазинаNV Casino - обща дискусия

NV Casino - обща дискусия

 от Stalas
|
1 071 преглеждания 45 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NV Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Добър вечер, направих акаунт, изпратих всички документи за идентификация и поисках теглене...колко време ще трябва да чакам??

Автоматичен превод:
Stalas

здравей

Със сигурност най-добрият начин да разберете е да се свържете с поддръжката и те трябва да ви разкажат всичко за това.

Опитахте ли го вече?

Кога точно сте поискали тегленето, моля?

Автоматичен превод:

Добър вечер, свързах се с тях...Вчера изпратих всичките си документи за проверка на сметката ми и поисках теглене на парите ми...Днес внезапно отмениха тегленето ми и ми поискаха странни документи, а именно селфи снимка, на която държа банковата си карта...Изпратих този документ и пак нищо

Автоматичен превод:
Stalas

Това е стандартен KYC, за да ви кажем истината и сме виждали това в много казина.

Вероятно ще направят допълнителна проверка, която обикновено се извършва, когато сумата е по-висока.

Може ли да е този случай?

Автоматичен превод:

Здравейте, спечелих общо 3000 и се опитвам да се верифицирам от неделя. Днес ми казаха, че трябва да направя селфи с личната си карта и моят казино профил на уебсайта трябва да се вижда на заден план. Вече качих всичко; ще видим какво ще стане по-нататък. 😵‍💫

Автоматичен превод:
Hanseat95

Благодарим ви, че ни информирахте. Със сигурност ни дръжте в течение. Надяваме се, че скоро ще бъдете потвърдени.

Автоматичен превод:
Romi

Днес първият ми опит беше отхвърлен. Направих друга снимка и я качих. Надявам се да работи.

Автоматичен превод:
Hanseat95

Все пак обясниха ли защо е отхвърлен?🤔

Автоматичен превод:
Romi

Качеството не беше достатъчно добро

. Въпреки това не е лесно да се направи селфи с лична карта в ръка и уебсайтът все още трябва да се вижда ясно на заден план

Автоматичен превод:
Hanseat95

Да, със сигурност го разбирам. Казината обаче винаги се нуждаят от него с добро качество, защото трябва да се уверят, че всичко е наред.

И така, успя ли да го одобриш втория път?

Автоматичен превод:
Romi

Актуализация: Вече съм потвърден и чакам изплащането си.

Автоматичен превод:
Romi

Сега просто трябва да чакам изплащането си. Казаха ми, че може да отнеме до 30 дни.

Автоматичен превод:
Hanseat95

Първоначално много се радвах за вас, но след това забелязах до 30 дни. Е, забелязах „Ограничения за теглене на месец - €5000" Предполагам, че трябва да е малко по-бързо.


Автоматичен превод:
Radka

Добре, значи искаш да кажеш, че не трябва да чакам 30 дни? Поддръжката ми каза, че може да отнеме до 30 дни.

Автоматичен превод:
Hanseat95

Радка просто искаше да каже, че сумата ви не е до лимита, така че дано успеят да процедират по-бързо.

За съжаление не можем да знаем точното време. Със сигурност обаче ни дръжте в течение и ще стискам палци тук.🤞

Автоматичен превод:

Плащането отново е отхвърлено. Сега съм помолен да кача доказателство за заплата... никога не свършва.

Автоматичен превод:
Hanseat95

Здравейте, и аз минавам през това в момента. Чакам няколко дни за потвърждение и все се отхвърля. Дължа 5000 евро и ще си ги получа. Вчера ходих при адвокат и той ми каза да изчакам още няколко дни и ако нищо не стане, той ще се погрижи и ще ми вземе парите. И не ми струва нищо, благодарение на правната защита.

Автоматичен превод:

Плащането отново е отхвърлено. Сега съм помолен да кача доказателство за заплата... никога не свършва.

Автоматичен превод:

Така че може би е най-добрият момент да подадете жалба.

какво ще кажеш

Ако все още забавят плащането, нашият екип ще се намеси.

Моля, следвайте тази връзка , за да го направите, и опишете цялата ситуация.

Автоматичен превод:

Здравейте, и аз минавам през това в момента. Чакам няколко дни за потвърждение и все се отхвърля. Дължа 5000 евро и ще си ги получа. Вчера ходих при адвокат и той ми каза да изчакам още няколко дни и ако нищо не стане, той ще се погрижи и ще ми вземе парите. И не ми струва нищо, благодарение на правната защита.

Автоматичен превод:

Мога ли да попитам колко време чакате оттеглянето си, моля?

Ако видите, че ви дават и обратна връзка, нашият екип за оплаквания е тук, за да ви помогне.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини