НачалоФорумКазинаNineCasino - обща дискусия

NineCasino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от vetsosan6
|
27 556 преглеждания 178 отговора |
|
1...8 9
Romi
преди 2 месеца

За съжаление нямам записа. Моят акаунт вече е затворен след тази процедура. Случаят никога няма да намери своето решение. Живеем във времена, когато всичко трябва да се записва. Дори пътен инцидент с помощта на автомобилна камера. Това е самата истина!


Моето всъщност мото: Не играйте в Nine Casino и ще спечелите в живота.



Автоматичен превод:
Anonymized713
преди 2 месеца

Ако обаче имате оставащо салдо в тази сметка в казиното, нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси и може би да намери решение за това.

какво ще кажеш

Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наскоро две от моите заявки за теглене бяха анулирани и парите не бяха върнати в сметката на играча. Когато попитах защо се случи това, не получих отговор.

Автоматичен превод:
mareczek9222
преди 1 месец

здравей

Бихте ли уточнили думата „наскоро" за нас? Например, много казина няма да предоставят информация относно изплащанията през почивните дни, тъй като финансите работят само в работни дни.

Да се ​​надяваме обаче, че не е лош знак. Ще чакам подробности от вас!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ето колко още хора ще ограбят след това, за да кажат лъжа след лъжа, за да не плащат, те са се оказали грешни, за съжаление гуру казиното няма правомощия да ги разбие. Моята банка ми каза, че са знаели откъде са депозирани парите от и в данните си за регистрация предоставих цялото си пребиваване не отнема около 8 месеца, за да разбера, че депозитите се изплащат от банка в Обединеното кралство големи измамници са ninecasino Ще ги преследвам, когато дойде време, ще ги ударя, обещавам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Двете ми тегления от 6 ноември бяха анулирани и парите бяха върнати в акаунта ми на играч.

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Говорих с моята банка, моята банка каза, че ninecasino са знаели откъде идват депозитите 🇬🇧 Великобритания Обединено кралство Англия, така че няма извинения

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ninecasino знаеше от коя страна идват депозитите 🇬🇧 Англия Великобритания Обединено кралство, моята банка ми каза

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ето колко още хора ще ограбят след това, за да кажат лъжа след лъжа, за да не плащат, те са се оказали грешни, за съжаление гуру казиното няма правомощия да ги разбие. Моята банка ми каза, че са знаели откъде са депозирани парите от и в данните си за регистрация предоставих цялото си пребиваване не отнема около 8 месеца, за да разбера, че депозитите се изплащат от банка в Обединеното кралство големи измамници са ninecasino Ще ги преследвам, когато дойде време, ще ги ударя, обещавам.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Съжалявам, че трябва да потвърдя, че не всяка ситуация може да бъде решена в полза на играча. Вярвам, че би било честно да добавите вашия случай тук .

Просто в случай, че на други ще им е интересно да видят как свърши.

Успех с чукането, предполагам.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Двете ми тегления от 6 ноември бяха анулирани и парите бяха върнати в акаунта ми на играч.

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

При такива обстоятелства бих казал, че е изключително важно да помолите казиното за подходящо обяснение; в противен случай можем само теоретично да разгледаме възможностите.

И така, мога ли да знам какви са причините зад анулирането? Чувствайте се свободни да заснемете екранна снимка на разговора, ако сте на път да попитате или споделите тялото на имейла, включително вече даденото обяснение.

Вместо да правя предположения твърде рано, ще те чакам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Днес получих пари в сметката си на играч и успешно тегля средствата си.

Автоматичен превод:
mareczek9222
преди 1 месец

В крайна сметка не чакахте толкова много от това, което видях и се радвам, че парите дойдоха при вас без повече излишни проблеми. Търпението в такива случаи е важно и понякога отнема време.

Както и да е, ще дадете ли още един шанс на това казино?😊☘️

Автоматичен превод:
mareczek9222
преди 1 месец

Получих си парите.

Автоматичен превод:
mareczek9222
преди 1 месец

Чудесно, значи всички пари са изчезнали? Вече нямате активни тегления? 🙂

Също така, мислите ли, че ще дадете още един шанс на това казино и ще играете отново тук?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Един играч е получил парите си, защо няма да платят моите пари

Автоматичен превод:
MAX10ARGENTINA
преди 1 месец

Тъй като според жалбата сте играли от ограничена държава и казиното ви е възстановило депозита. Не мисля, че има нещо лошо в това решение. Винаги трябва да проверявате такива неща, преди да играете някъде, за да избегнете всякакви неприятности преди това. 😥

Автоматичен превод:
преди 6 дни

добро утро

преди малко спечелих 80 000 крони от 25 крони в ninecasino. За щастие, когато направих депозит, премахнах всички бонуси, за да мога да изтегля правилно. От опит предпочетох да тегля с помощта на IBAN в максималната сума от 25 000 крони, след което от казиното ми поискаха лична карта и селфи, като казаха, че всичко е потвърдено наред. Сега тегленето ми е в режим на изчакване, където чакам одобрение. Можете ли да ми отговорите колко време ще трябва да чакам, докато потвърдят тегленето и сумата пристигне в сметката? В същото време прочетох няколко отрицателни отзива в тази тема. Доколко мога да се доверя на това казино, че наистина ще одобри и изпрати плащането? Благодаря ви предварително за отговора. file

Автоматичен превод:
dmarek115
преди 5 дни

Здравейте, мисля, че все още няма за какво да се притеснявате. Ако сте преминали през тази тема, вероятно сте видели, че играчите са били платени и ако сте преминали през проверка, вероятно е само въпрос на време.

Тъй като сте теглили чрез банков превод, това може да отнеме няколко работни дни, така че ще трябва да имате търпение и да изчакате тегленето ви да бъде одобрено първо.

Така че не искам да оценявам времето, което ще отнеме парите ви да пристигнат, но ще спомена, че даваме на казината 14 дни за този процес.

Ако това не се случи и парите не пристигнат, тогава не се колебайте да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Надявам се, че няма да се наложи.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Аз съм редовен играч в nine casino от много години. Всичко беше наред, докато не успях да спечеля повече от 800 евро. След като поисках да верифицирам картите си, които съм използвал за депозиране и всичко мина добре. Моите карти бяха проверени. След това без причина ме помолиха отново да верифицирам личната си карта. Не можах да го проверя онлайн, тъй като вече няма моята държава, изпратих им по имейл. Първо поискаха селфи без лична карта, защото аз съм изпратил селфи с лична карта. Изпратих отново личната си карта и селфито си без лична карта. Казаха ми да ги кача онлайн. Обяснявам, че не мога да ги кача онлайн и ги изпращам по пощата, защото онлайн поддръжката ми каза това. След това току-що получих имейл, че акаунтът ми е затворен. Виждам тук, че това е практика на nine casino да не плаща никакво теглене. Те не дадоха никакво обяснение защо закриха акаунта ми и какво се случва с средствата, които имах в акаунта си. Имах там 800 евро. Все още не знам какво ще стане със средствата, които имах в акаунта си. Изглежда, че вече искат да теглят пари. Може би изтеглят 50-100 евро. Бъдете внимателни момчета с това казино. Безопасността за играчите е на първо място в онлайн казината. Те просто искат вашите пари, когато е време за теглене, тогава всичко става трудно или да кажем невъзможно.

Автоматичен превод:
1...8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини