ФорумКазинаNinbet Casino - обща дискусия

Ninbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 10 месеца от Mixer
|
3673 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Jaro
преди 7 месеца

Здравей Джаро, операторът на чат на живо ми каза, че имат нужда от допълнителен документ за самоличност под формата на шофьорска книжка, която дори не притежавам. Качих паспорта си отново чрез сайт, а не чрез имейл и чакам преглед (чудесно е да знам, че измамникът притежава документите ми). Никога не споменаха, че паспортът не е добър, дори одобриха селфи със същия паспорт, но не и самия паспорт 🤣🤣 🤯 Аз също изпратих имейл и им казах, че нямам друга форма на документ за самоличност. Освен това първоначално моето доказателство за адрес беше отбелязано като потвърдено, но сега поискаха хартиен формуляр, който вече предоставих. Освен това нито една от техните игри не работи, така че предполагам, че не са платили на доставчиците си. Попитах в чата защо игрите им не работят и те казаха, че имам нужда от vpn 🤣🤣🤭 Преди не ми трябваше. Ще изчакам още няколко дни и ако този път не бъде одобрен, определено ще искам да подам жалба. Благодаря, че попита .

Автоматичен превод:
Azza
преди 7 месеца

Е, нека изчакаме и бъдем търпеливи, за да видим как ще се развие всичко. Не забравяйте да направите екранна снимка, когато казиното ви каже, че можете да използвате VPN в случай на проблеми.

Доста тъжно е, когато казиното продължава да иска едно и също нещо от вас, одобрява и след това същото нещо отново и отново.

Имаш стоманени нерви, бих казал.

Тогава ще чакам актуализация. 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте момчета, просто бърза актуализация. Не беше възможно да се проверят документи. Определено измама, така че се отървах от баланса за 2 минути на висок залог 500£ на завъртане. Определено не бих си направил труда да губя време, опитвайки се да измъкна смисъл от това.

Автоматичен превод:
Azza
преди 5 месеца

О, когато мина толкова време, казах, че е възможно да подадете жалба при нас. Не си ли мислил за това? Нашият екип ще се опита да разбере какво е необходимо и да ви помогне.

По този начин казиното всъщност спечели и може би дори получи това, което искаше и много съжалявам, че сте загубили пари. Със сигурност не е добра реклама и е още по-тъжно, ако не са малко пари.

Сега обаче нищо не може да се направи, въпреки че ми е неприятно да го кажа. Но ако някога отново имате подобен проблем, не се колебайте да се свържете с нас, може би не всичко ще бъде загубено.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Да, разбирам, но щеше да е загубено време и също така за щастие не загубих много от собствените си пари. Мисля, че ако депозирам голяма сума и след това бъда измамен, ще имам силата на волята да се справя с това лице. Все пак ви благодаря за желанието да помогнете. Пожелавам ви прекрасен ден.

Автоматичен превод:
Azza
преди 5 месеца

Жалко, защото дори в крайна сметка да не беше много това, което сте депозирали, правото ви да спечелите не беше погасено. Но решението е взето, така че единственото, което можете да направите, е да си вземете поука и да се надяваме, че няма да се повтори.

Желая и на теб приятен остатък от деня. 😉

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини