преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ninbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Направих депозит от 200 евро в това казино и спечелих над 4000 евро.
На 23.12 качих всички необходими документи в профила си. На 10.01 изпълних изискванията за залагане и изпратих документите си отново, но този път по имейл. Преди около 1 седмица те ме информираха в чата, че банковото ми извлечение трябва да е на английски (някое казино никога не е искало това от мен преди). Моята банка е полска, но преди 2 дни поръчах английска версия на този документ и ме информираха, че трябва да го подготвят за около 1 седмица.
Днес отворих акаунта си и балансът ми беше намален на 200 евро. Попитах в чата какво се е случило и бях информиран, че бонусът ми е изтекъл. Както казах преди, изпълних изискванията за залагане на 10.01 и всичко, което имах в сметката си, беше реален баланс. Дори поисках теглене на 1000 евро в моя крипто портфейл на 11.01, което не би било възможно, ако това беше бонус баланс.
Сега много интересно нещо. По време на моето залагане те добавиха John Hunter and the Tomb of the Scarab Queen към ограничените игри по време на активен бонус. Разбира се, печелел съм на този слот и преди🙂 Прилагам 2 екранни снимки по-долу. Направих първа екранна снимка веднага след като приключих с играта (аз също играех в този слот), така че можете да видите, че все още не е ограничен в този момент. Винаги проверявам правилата и условията, преди да започна да играя. След като направих първата екранна снимка, вече не играя (балансът на двете екранни снимки е еднакъв).
Това, което това казино ми причини, е кошмар. Проверих и има 6 оплаквания за това казино на вашия сайт. Всички тези играчи са имали подобни проблеми и казиното не е отговорило на нито едно от тези оплаквания. Всички тези играчи също не са получили нито един отговор за имейли от тях (точно като мен, изпратих им 7 имейла без отговор). Не съм сигурен дали има смисъл да подавам жалба за тях.
МНОГО ВАЖНО НЕЩО: 7bets.io е свързан с този сайт.
С Най-Добри Пожелания
Hello,
I have made a deposit on 200 euro to this casino and won over 4000 euro.
On 23.12 I uploaded all required documents in my profile. On 10.01 I met the wager requirements and I sent my documents again but this time via e-mail. Around 1 week ago they have informed me on the chat that my bank statement should be in English (any casino has never asked me for this before). My bank is Polish but 2 days ago I ordered English version of this document and I was informed that they should prepare it in around 1 week.
Today I opened my account and my balance was reduced to 200 euro. I asked on the chat what has happened and I was informed that my bonus expired. Like I said before I met the wager requirements on 10.01 and all what I had on my account it was a real balance. I even requested a withdrawal on 1000 euro to my crypto wallet on 11.01 what wouldn't have been possible if that was a bonus balance.
Now very interesting thing. During my wagering they have added John Hunter and the Tomb of the Scarab Queen to the restricted games during active bonus. Of course I have won on this slot before🙂 I'm attaching 2 screenshots below. I have made a first screenshot just after I have finished playing (I was also playing in this slot) so you can see that it was not restricted in this moment yet. I always check the terms and conditions before start playing. After I made a first screenshot I have not been playing anymore (the balance on both screenshots is the same).
This what this casino has done to me it is a nightmare. I have checked and there is 6 complaints about this casino on your site. All of these players has had simillar problems and the casino hasn't responded to any of these complaints. All of these players hasn't also received even one response for e-mails from them (exactly like me, I have sent 7 e-mails to them with no answer). I'm not sure if there is any sense to submit a complaint about them.
VERY IMPORTANT THING: 7bets.io is related to this site.
Best regards
Здравейте!
Съгласен съм, че това е типът история, която човек би предпочел да не преживее.
Открих обаче няколко интересни точки. Въпреки факта, че това казино не е особено първокласно по отношение на индекса на безопасност, бих искал да знам кога твърдят, че бонусът е изтекъл. Можеш ли да кажеш?
Освен това, можете ли да видите напредъка на залагането във вашата казино сметка по всяко време? Това би било страхотно нещо под формата на печатен екран.
Малко съм колеблив, когато става въпрос за игри. Поправете ме, ако греша, но казиното споменало ли е също забранени игри във връзка с тавана на печалбите? Или сте открили това сами, защото ви се е сторило странно?
Искам да кажа, че би било честно да не ви наказваме за промени, направени по време на игра, особено когато ограничените игри не се прилагат на софтуерно ниво.
Е, ще чакам отговора ви, за да съм сигурен.
Hello!
I agree that this is the kind of story one would prefer not to live through.
I found several interesting points, though. Despite the fact that this casino is not particularly top-notch in terms of safety index, I would like to know when they claim the bonus has expired. Can you say?
Additionally, can you see the wagering progress in your casino account at any time? That would be a great thing to have in the form of a printscreen.
I am a bit hesitant when it comes to games, though. Correct me if I'm wrong, but has the casino also mentioned forbidden games in relation to the winnings cap? Or have you found that on your own because it felt weird to you?
My point is that it would be fair not to penalize you for any changes made during gameplay, especially when restricted games are not enforced on the software level.
Well, I'll wait for your response, just to be sure.
Така че Радка 🙂, моля, спрете да добавяте измамни казина на този сайт!
Виждам много, имам много ситуации в толкова много различни казина, където ги намерих в този уебсайт, с добър рейтинг, ЗАЩОТО отхвърляте много лоши отзиви, особено за ново „представено" казино, вие отказвате моите отзиви, но след като Толкова много пъти съм бил измамен от тези казина, точно като Ninbet, съгласни сте с нас.
Уау, страхотно сте, вие само се грижите да рекламирате тези измамници!!!
Ще ви кажа нещо, около 30% от изброените казина тук на този уебсайт са абсолютна измама, дори и с глупав лиценз за Кюрасо, няма значение лицензът, те просто създават уебсайтове и привличат пари от играчите, доколкото е възможно, и след това създават свеж уебсайт на същата марка и ни мамете отново и отново и отново!!!!!
Играя повече от 5 години и толкова много пъти не мога да получа печалбите си, толкова е лошо и понякога може да нарани толкова зле играчите!!!!!!
So Radka 🙂 please stop adding scammy casinos on this site!
I see a lot, i have a lot situations in so many different casinos where i found them in this website, with good rating BECAUSE you reject a ton of bad reviews, especially on new "featured" casino you refuse my reviews, but after i am been so many times scammed by those casinos, just like Ninbet, you agree with us.
Wooow yre amazing, you only care to promote those scammers!!!
I will tell you something, around 30% on listed casinos here on this website are absolute scam, even with stupid curacao license, it doesnt matter license, they just create websites, and cashgrabbing players much as possible, and after that, they create a fresh website of the same brand and scam us again and again and again!!!!!
I play over 5 years and so many times i can't get my winnings, is so bad, and sometimes it can hurt players so bad!!!!!!
Здравейте, определено е добре да има казина тук, дори и тези, които не са добри, защото играчите могат да научат за тях, ако проверят отзивите и могат да решат дали да депозират там или не въз основа на информацията. Тъй като казиното има нисък индекс на безопасност , вероятно трябва да е ясно на всички, че това няма да е най-доброто казино за депозиране, не мислите ли?
Що се отнася до потребителския преглед, видях, че е одобрен, след като ви помоли да добавите повече неща, освен това, което сте загубили тук, така че не знам какъв е проблемът.
Колкото до твоето мнение, разбирам какво имаш предвид. Въпросът ми е, когато казвате, че казината с лиценз за Кюрасао не са добри, защо продължавате да играете в тях? Ако смятате, че имате проблем с тегленето, не би ли било най-добре да не играете там и да си спестите неприятностите?
Hi, it's definitely good to have casinos here, even the ones that are not good, because players can find out about them if they check out the reviews and can decide whether to deposit there or not based on the information. Since the casino has a low safety index, it should probably be clear to everyone that it won't be the best casino for depositing, don't you think?
As for the user review, I saw that it was approved, after asking you to add more things than just that you lost here, so I don't know what the problem is.
As for your opinion, I see what you mean. My question is when you say that casinos with curacao license are not good, why do you keep playing in them ? If you feel that you have an issue with the withdrawal, wouldn't it be best not to play there and save yourself the trouble ?
вие, момчета, сте глупави или се държите като... винаги трябва да обяснявам, сякаш говоря с дете, а вие винаги се опитвате да запазите бизнеса си в безопасност, говорете бла бла: "моето мнение" бла бла бла, НЕ не е за мен мнение, не споделям мнения, говоря от опит, а вие просто популяризирате много измами, ще играя на старите си казина, където никога нямам лош опит, и ще спра да търся тук за нещо ново, ЗАЩОТО правите казина тук, за да изглеждате добре, да изглеждам добре, но бях измамен 3 пъти в 3 различни казина миналия месец и сега трябва да подавам жалби, като губя времето си, вместо да си губя парите, и пиша рецензии, за да помогна на другите да стоят далеч от това??!
Джаро 🙂 чао чао нямам повече време за губене!!!!!!!!!
off you guys are stupid or act like... always i have to explain like im talking to a child, and you always trying to keep your business safe, talking bla bla: "my opinion" bla bla bla, NO its not about my opinion, i dont share opinions, im talking from experience, and you just promote ton of scams, i wil play on my old casinos where i never have bad experience, and stop searching here for something new BECAUSE you make casinos here to look OK, to look good, but i been scammed 3 times in 3 different casinos last month, and now i have to submit complains, wasting my time instead wasting my money, and writing reviews to help others stay away from this??!
Jaro 🙂 bye bye i don't have more time for wasting!!!!!!!!!
Уважаеми потребител,
Ще се опитам да запазя това обективно и рационално за вас, защото, доколкото мога да разбера, вие идвате тук във форума само за да се смеете на всичко, включително и на сериозни теми.
Виждате ли, ние нямаме проблеми с градивната критика, но вие досега не сте предоставили нищо градивно.
Ако някое казино ви е измамило, можете ли да представите доказателство и да подадете жалби ? Няма нищо добро в безсмислените обвинения и честно казано, вие самият сте много близо до това да се държите като измамник; забеляза ли?
Измама означава „нечестна схема; измама", което е почти подходът, който ни показвате сега.
Така че, спрете да обвинявате нас или някой друг в неща, които не си правите труда да обясните напълно, или достъпът ви до този форум ще бъде ограничен.
Мога да ви уверя - ако искате само да сочите с пръст, без да казвате нищо конкретно, и да ни злоупотребявате по въпроси, които звучите сякаш не разбирате, нямаме интерес да продължаваме с вас.
Вместо това предпочитаме да прекарваме времето си в подкрепа на разумни хора, които търсят помощ, а не на тези, които обикновено се оплакват.
( https://casino.guru/terms-and-conditions )
Dear user,
I'll try to keep this objective and rational for you because, as far as I can tell, you only come here on the forum to laugh at anything, serious topics included.
You see, we have no problems with constructive criticism, but you have provided nothing constructive so far.
If any casino has scammed you, could you present proof and submit complaints? There is no good in pointless accusations, and honestly, you are very close to acting like a scammer yourself; did you notice?
Scamming means "a dishonest scheme; a fraud" which is almost the approach you're showing us now.
So, stop accusing us or anyone else of things you don't bother to explain in full, or your access to this forum will be restricted.
I can assure you - if you only mean to point fingers without saying anything concrete and abuse us about matters you sound like you don't understand, we are not interested in going on with you.
Instead, we prefer to spend our time supporting reasonable people who seek help, not those who are generally complaining.
(https://casino.guru/terms-and-conditions)
Спечелих 16 000 £, пожелайте ми успех с тегленето. Не съм използвал нито един от техните бонуси. Ще актуализирам тук възможно най-скоро.
I won 16 000 £ wish me good luck with widrawal. I didn't use any of their bonuses . I ll update here asap .
Поздравления, спечелихте много пари. ☘️😊🎉
Потвърдихте ли вече сметката си в казиното? Предполагам, че казиното ще направи някои проверки, преди да ви изплати, така че може би ще отнеме известно време. Но това е само мое предположение. Ще се радвам, ако го получите възможно най-скоро.
Ще чакам актуализация.
Congratulations, you've won a lot of money. ☘️😊🎉
Have you verified your casino account yet ? I suppose the casino will do some checks before they pay you out, so maybe it will take some time. But that's just my guess. I'd be happy if you got it as soon as possible.
I'll wait for an update.
Здравейте
Моля, не споделяйте последните актуализации на „редактиране на публикация". Доколкото мога да кажа, най-вероятно никой друг освен мен няма да заснеме променената публикация. 🙏 Вие, разбира се, сте повече от добре дошли да разпространявате допълнителни новини на нова публикация.
Благодарим ви, че ни информирате!
Hey there.
Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.
Thank you for keeping us updated!
Хей, момчета, така че изглежда, че отново ще бъде същата история, тъй като всичко е идентично с проблемите, споменати от други хора.
Приеха всички проверки, ОСВЕН паспорта ми. Първо казаха, че версията, която актуализирах през сайта им, е с лошо качество. Добре, честно, тъй като поискаха максимален размер от 2 mb. Изпратих им имейл с паспорта си, тъй като поискаха обратната страна. Ще видя как ще е, но от непрофесионалните отговори в техния чат на живо разбирам откъде идват мненията.
Ще изчакам и определено няма да играя отново. Просто ще оставя този баланс да си стои там, докато документите ми бъдат проверени. Също така ще направя екранни снимки на всяка комуникация, която имам с техните представители, в случай че се наложи да започна дело срещу тях.
Hey guys so it seems like it will be same story again as everything is identical with issues other people mentioned.
They accepted all the verification BUT my passport . First they said that version I updated trough their site was bad quality. Ok fair enough as they asked for max 2 mb size . I sent em email with my passport as they requested back side . Will see how it goes but by unprofessional replies on their live chat I understand where opinions coming from .
I ll wait and I definitely won't play again. I ll just leave that balance to hang on there till my documents get verified . I will also take screenshots of whatever communication I have with their representatives in case I ll need to open case against them.
Мисля, че постъпваш по правилния начин и съм съгласен с всичко, което си направил. Разумно е, че сте направили екранни снимки и също така се опитвате да потвърдите и определено препоръчвам да не играете, докато всичко не е наред и не получите поне част от парите си, за да опитате и да видите как е с тегленето.
Определено ще изчакам актуализация и когато я получите, уведомете ме дали има нужда от помощ или не. 🙂
I think you're going about it the right way, and I agree with everything you've done. It's wise that you took screenshots and you're also trying to verify and I definitely recommend not playing until everything is fine and you get at least some of your money to try and see how it is with the withdrawal.
I'll definitely wait for an update and when you get it, let me know if help is needed or not. 🙂
Ще дам всичко от себе си и също така им казах, че ще кача всичко на casino guru и че правя екранна снимка на всеки разговор като доказателство, че съм проследил всичко необходимо. Техният подход леко се промени. Те казаха, че има заден регистър на проверката поради великденските празници. Същото вчера, когато споменах вашия сайт, те промениха подхода. Наистина съм късметлия, че не ме блокираха. Преди няколко месеца, когато видях отзиви, исках да изтрия акаунта си или да се самоизключа, но той беше игнориран и прозорецът за чат изчезна веднага. Изпратих имейли, но също нямаше отговор. Сега те отговарят направо в чата. Стискайте палци да ми позволят да изтегля поне част от печалбите. 🤞🤞
I ll try my best and I also told them I ll upload everything on casino guru and that I'm taking screenshot of each conversation as proof that I followed up with everything that was needed . Their approach changed slightly. They said that there is back log of verification due to easter holidays. Same yesterday when I mentioned your site they changed approach. I'm really lucky they didn't block me . Few months back when I saw reviews I wanted to delete my account or self exclude but it got ignored and also chat window disappeared immediately. I sent emails but also there was no reply. Now they replying straight away in chat. Fingers crossed they will let me withdraw at least portion of winnings. 🤞🤞
Здравей Azza.
Наречете ме оптимист, но бих очаквал нещо повече. Хазартната индустрия е един от най-конкурентните отрасли, но все пак съм убеден, че много казина не са в състояние да се грижат добре за своите клиенти. Мразя да съм неясно общ, но просто не мога да избия това мнение от главата си.
Както и да е и аз стискам палци!
Hello Azza.
Call me optimistic, but I would expect something more. The gambling industry is one of the most competitive branches, yet still, I'm convinced many casinos are not capable of taking good care of their customers. I hate to be vaguely general, but I just can't get this opinion out of my head.
Anyway, my fingers are crossed too!
Мисля, че те може да удължават процеса до по-висок шанс победителят да похарчи всички печалби до момента, в който одобрят тегленето. Този път нямат късмет, защото със сигурност няма да го направя.😃🤞 Все още чакам проверка на документи и съм малко притеснен дали такава компания разполага с пълните ми паспортни данни, но о, добре, не могат да направят много с това като моя кредитен рейтинг е твърде ниско, за да извърши измама от мое име🤣🤷♀️🤷♀️
I think they may be prolonging process to higher chance of winner spending all the winnings by the time they approve widrawal. This time they are unlucky because I won't be doing that for sure .😃🤞 still waiting for document verification and a bit anxious about such a company having my full passport details but oh well not much they can do with it as my credit score is too low to pull any fraud in my name🤣🤷♀️🤷♀️
Според мен имате правилния подход към това и се надявам, че казиното или което и да е друго казино наистина не го прави поради причината, която описахте. Те винаги имат нужда всички документи да са в правилния формат и с добро качество, за да могат да верифицират сметката, а това всъщност може да доведе до някои забавяния. Така че, моля, дръжте ни в течение за целия процес.🙂
You have the right approach to this, in my opinion, and I hope that the casino, or any casino, is really not doing it because of the reason you have described. They always need all the documents to be in the right format and a good quality, so they can verify the account, and that can lead to some delays, actually. So, please, keep us updated about the whole process.🙂
Здравейте, момчета, бърза актуализация. Досега не е завършена проверка, агентът в чата на живо не реагира, след като каза „оставете ме да проверя". Изпратих лицевата страна на паспорта си преди повече от 3 месеца и поисках обратно паспорта си преди повече от седмица. Изглежда същата история на други играчи, които обвиниха този сайт, че е измама. Продължих с моето разследване и всички други техни казина сайтове същите проблеми, невъзможен процес на проверка и още по-невъзможно теглене. 😔🙅♀️ Имах надежда, но изглежда е загуба на време.
Hello guys quick update . No verification completed so far, agent on live chat unresponsive after saying "let me check" I sent front of my passport over 3 months ago and requested back of my passport over week ago . Seems like same story of other players who accused this site of being a scam . I went on with my investigation and all their other casinos sites same issues , impossible verification process then even more impossible widrawal. 😔🙅♀️ I had hope but it seems to waste of time .
Хей, благодаря ти за актуализацията. Струва ми се, че е много дълго да се премине през процеса на проверка, всъщност. Ако смятате, че нашият екип може да ви помогне, моля, не се колебайте да подадете жалба тук. Просто следвайте тази връзка , моля, и съм сигурен, че екипът за оплаквания ще направи всичко възможно, за да разреши това.
Hey, thank you for the update. It seems to me way to long to go thru the verification process, actually. If you think our team could help you out, please feel free to submit a complaint here. Just follow this link, please, and I am sure, the complaints team will try their best to get this solved.
Благодаря ти, Роми, ще им дам възможност да проверят, дори ако се опитват да ме обезсърчат, като отнемат години.
След като бъда потвърден и имам проблеми с изтеглянето, със сигурност ще помоля за помощ. Най-накрая отговориха на имейла ми с думите „моля, изпратете ни лична карта или шофьорска книжка". Обясних, че единствената ми форма на лична карта е паспорт и нямам шофьорска книжка (изпратена им преди 3 месеца). На тяхната страница за проверка дори снимката показва паспорт, а не национална лична карта, която повечето държави дори нямат.
Thank you Romi I ll give them chance to verify even if they trying to discourage me by taking ages .
Once I'm verified and having issues with widrawal I ll surely ask for help . They finally replied to my email saying " please send us ID or driving licence " I explained that my only form of ID is passport and I don't have driving licence (sent to them 3 months ago). On their verification page even picture shows passport not national ID that most countries doesn't even have .
Разбирам, но тъй като това продължава толкова дълго, вероятно ще се оплача. Но ще оставя всичко на теб и няма да те принуждавам към нищо.
Както и да е, успяхте ли да откриете нова информация за проверката или все още не знаете нищо? Паспортът ти мина ли? 🙂
I understand, but since it's been going on for so long I'd probably go into complaint. But I'll leave it all up to you and I won't push you into anything.
Anyway, have you managed to find out any new information about the verification or do you not know anything yet ? Did your passport get through? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.