ФорумКазинаNinbet Casino - обща дискусия

Ninbet Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от Mixer
|
3533 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ninbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Здравейте,


Направих депозит от 200 евро в това казино и спечелих над 4000 евро.

На 23.12 качих всички необходими документи в профила си. На 10.01 изпълних изискванията за залагане и изпратих документите си отново, но този път по имейл. Преди около 1 седмица те ме информираха в чата, че банковото ми извлечение трябва да е на английски (някое казино никога не е искало това от мен преди). Моята банка е полска, но преди 2 дни поръчах английска версия на този документ и ме информираха, че трябва да го подготвят за около 1 седмица.

Днес отворих акаунта си и балансът ми беше намален на 200 евро. Попитах в чата какво се е случило и бях информиран, че бонусът ми е изтекъл. Както казах преди, изпълних изискванията за залагане на 10.01 и всичко, което имах в сметката си, беше реален баланс. Дори поисках теглене на 1000 евро в моя крипто портфейл на 11.01, което не би било възможно, ако това беше бонус баланс.

Сега много интересно нещо. По време на моето залагане те добавиха John Hunter and the Tomb of the Scarab Queen към ограничените игри по време на активен бонус. Разбира се, печелел съм на този слот и преди🙂 Прилагам 2 екранни снимки по-долу. Направих първа екранна снимка веднага след като приключих с играта (аз също играех в този слот), така че можете да видите, че все още не е ограничен в този момент. Винаги проверявам правилата и условията, преди да започна да играя. След като направих първата екранна снимка, вече не играя (балансът на двете екранни снимки е еднакъв).

Това, което това казино ми причини, е кошмар. Проверих и има 6 оплаквания за това казино на вашия сайт. Всички тези играчи са имали подобни проблеми и казиното не е отговорило на нито едно от тези оплаквания. Всички тези играчи също не са получили нито един отговор за имейли от тях (точно като мен, изпратих им 7 имейла без отговор). Не съм сигурен дали има смисъл да подавам жалба за тях.


МНОГО ВАЖНО НЕЩО: 7bets.io е свързан с този сайт.


С Най-Добри Пожелания

filefile

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Mixer
преди 9 месеца

Здравейте!

Съгласен съм, че това е типът история, която човек би предпочел да не преживее.

Открих обаче няколко интересни точки. Въпреки факта, че това казино не е особено първокласно по отношение на индекса на безопасност, бих искал да знам кога твърдят, че бонусът е изтекъл. Можеш ли да кажеш?

Освен това, можете ли да видите напредъка на залагането във вашата казино сметка по всяко време? Това би било страхотно нещо под формата на печатен екран.

Малко съм колеблив, когато става въпрос за игри. Поправете ме, ако греша, но казиното споменало ли е също забранени игри във връзка с тавана на печалбите? Или сте открили това сами, защото ви се е сторило странно?

Искам да кажа, че би било честно да не ви наказваме за промени, направени по време на игра, особено когато ограничените игри не се прилагат на софтуерно ниво.

Е, ще чакам отговора ви, за да съм сигурен.


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Така че Радка 🙂, моля, спрете да добавяте измамни казина на този сайт!

Виждам много, имам много ситуации в толкова много различни казина, където ги намерих в този уебсайт, с добър рейтинг, ЗАЩОТО отхвърляте много лоши отзиви, особено за ново „представено" казино, вие отказвате моите отзиви, но след като Толкова много пъти съм бил измамен от тези казина, точно като Ninbet, съгласни сте с нас.

Уау, страхотно сте, вие само се грижите да рекламирате тези измамници!!!

Ще ви кажа нещо, около 30% от изброените казина тук на този уебсайт са абсолютна измама, дори и с глупав лиценз за Кюрасо, няма значение лицензът, те просто създават уебсайтове и привличат пари от играчите, доколкото е възможно, и след това създават свеж уебсайт на същата марка и ни мамете отново и отново и отново!!!!!

Играя повече от 5 години и толкова много пъти не мога да получа печалбите си, толкова е лошо и понякога може да нарани толкова зле играчите!!!!!!

Автоматичен превод:
SlotsWinner777
преди 9 месеца

Здравейте, определено е добре да има казина тук, дори и тези, които не са добри, защото играчите могат да научат за тях, ако проверят отзивите и могат да решат дали да депозират там или не въз основа на информацията. Тъй като казиното има нисък индекс на безопасност , вероятно трябва да е ясно на всички, че това няма да е най-доброто казино за депозиране, не мислите ли?

Що се отнася до потребителския преглед, видях, че е одобрен, след като ви помоли да добавите повече неща, освен това, което сте загубили тук, така че не знам какъв е проблемът.

Колкото до твоето мнение, разбирам какво имаш предвид. Въпросът ми е, когато казвате, че казината с лиценз за Кюрасао не са добри, защо продължавате да играете в тях? Ако смятате, че имате проблем с тегленето, не би ли било най-добре да не играете там и да си спестите неприятностите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

вие, момчета, сте глупави или се държите като... винаги трябва да обяснявам, сякаш говоря с дете, а вие винаги се опитвате да запазите бизнеса си в безопасност, говорете бла бла: "моето мнение" бла бла бла, НЕ не е за мен мнение, не споделям мнения, говоря от опит, а вие просто популяризирате много измами, ще играя на старите си казина, където никога нямам лош опит, и ще спра да търся тук за нещо ново, ЗАЩОТО правите казина тук, за да изглеждате добре, да изглеждам добре, но бях измамен 3 пъти в 3 различни казина миналия месец и сега трябва да подавам жалби, като губя времето си, вместо да си губя парите, и пиша рецензии, за да помогна на другите да стоят далеч от това??!

Джаро 🙂 чао чао нямам повече време за губене!!!!!!!!!

Автоматичен превод:
SlotsWinner777
преди 9 месеца

Уважаеми потребител,

Ще се опитам да запазя това обективно и рационално за вас, защото, доколкото мога да разбера, вие идвате тук във форума само за да се смеете на всичко, включително и на сериозни теми.

Виждате ли, ние нямаме проблеми с градивната критика, но вие досега не сте предоставили нищо градивно.

Ако някое казино ви е измамило, можете ли да представите доказателство и да подадете жалби ? Няма нищо добро в безсмислените обвинения и честно казано, вие самият сте много близо до това да се държите като измамник; забеляза ли?

Измама означава „нечестна схема; измама", което е почти подходът, който ни показвате сега.

Така че, спрете да обвинявате нас или някой друг в неща, които не си правите труда да обясните напълно, или достъпът ви до този форум ще бъде ограничен.

Мога да ви уверя - ако искате само да сочите с пръст, без да казвате нищо конкретно, и да ни злоупотребявате по въпроси, които звучите сякаш не разбирате, нямаме интерес да продължаваме с вас.

Вместо това предпочитаме да прекарваме времето си в подкрепа на разумни хора, които търсят помощ, а не на тези, които обикновено се оплакват.

( https://casino.guru/terms-and-conditions )



Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Спечелих 16 000 £, пожелайте ми успех с тегленето. Не съм използвал нито един от техните бонуси. Ще актуализирам тук възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Azza
преди 7 месеца

Поздравления, спечелихте много пари. ☘️😊🎉

Потвърдихте ли вече сметката си в казиното? Предполагам, че казиното ще направи някои проверки, преди да ви изплати, така че може би ще отнеме известно време. Но това е само мое предположение. Ще се радвам, ако го получите възможно най-скоро.

Ще чакам актуализация.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Спечелих 16 000 £, пожелайте ми успех с тегленето. Не съм използвал нито един от техните бонуси. Ще актуализирам тук възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте


Моля, не споделяйте последните актуализации на „редактиране на публикация". Доколкото мога да кажа, най-вероятно никой друг освен мен няма да заснеме променената публикация. 🙏 Вие, разбира се, сте повече от добре дошли да разпространявате допълнителни новини на нова публикация.


Благодарим ви, че ни информирате!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей, момчета, така че изглежда, че отново ще бъде същата история, тъй като всичко е идентично с проблемите, споменати от други хора.

Приеха всички проверки, ОСВЕН паспорта ми. Първо казаха, че версията, която актуализирах през сайта им, е с лошо качество. Добре, честно, тъй като поискаха максимален размер от 2 mb. Изпратих им имейл с паспорта си, тъй като поискаха обратната страна. Ще видя как ще е, но от непрофесионалните отговори в техния чат на живо разбирам откъде идват мненията.

Ще изчакам и определено няма да играя отново. Просто ще оставя този баланс да си стои там, докато документите ми бъдат проверени. Също така ще направя екранни снимки на всяка комуникация, която имам с техните представители, в случай че се наложи да започна дело срещу тях.

Автоматичен превод:
Azza
преди 7 месеца

Мисля, че постъпваш по правилния начин и съм съгласен с всичко, което си направил. Разумно е, че сте направили екранни снимки и също така се опитвате да потвърдите и определено препоръчвам да не играете, докато всичко не е наред и не получите поне част от парите си, за да опитате и да видите как е с тегленето.

Определено ще изчакам актуализация и когато я получите, уведомете ме дали има нужда от помощ или не. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Ще дам всичко от себе си и също така им казах, че ще кача всичко на casino guru и че правя екранна снимка на всеки разговор като доказателство, че съм проследил всичко необходимо. Техният подход леко се промени. Те казаха, че има заден регистър на проверката поради великденските празници. Същото вчера, когато споменах вашия сайт, те промениха подхода. Наистина съм късметлия, че не ме блокираха. Преди няколко месеца, когато видях отзиви, исках да изтрия акаунта си или да се самоизключа, но той беше игнориран и прозорецът за чат изчезна веднага. Изпратих имейли, но също нямаше отговор. Сега те отговарят направо в чата. Стискайте палци да ми позволят да изтегля поне част от печалбите. 🤞🤞

Автоматичен превод:
Azza
преди 7 месеца

Здравей Azza.

Наречете ме оптимист, но бих очаквал нещо повече. Хазартната индустрия е един от най-конкурентните отрасли, но все пак съм убеден, че много казина не са в състояние да се грижат добре за своите клиенти. Мразя да съм неясно общ, но просто не мога да избия това мнение от главата си.

Както и да е и аз стискам палци!

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Мисля, че те може да удължават процеса до по-висок шанс победителят да похарчи всички печалби до момента, в който одобрят тегленето. Този път нямат късмет, защото със сигурност няма да го направя.😃🤞 Все още чакам проверка на документи и съм малко притеснен дали такава компания разполага с пълните ми паспортни данни, но о, добре, не могат да направят много с това като моя кредитен рейтинг е твърде ниско, за да извърши измама от мое име🤣🤷‍♀️🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Azza
преди 7 месеца

Според мен имате правилния подход към това и се надявам, че казиното или което и да е друго казино наистина не го прави поради причината, която описахте. Те винаги имат нужда всички документи да са в правилния формат и с добро качество, за да могат да верифицират сметката, а това всъщност може да доведе до някои забавяния. Така че, моля, дръжте ни в течение за целия процес.🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, момчета, бърза актуализация. Досега не е завършена проверка, агентът в чата на живо не реагира, след като каза „оставете ме да проверя". Изпратих лицевата страна на паспорта си преди повече от 3 месеца и поисках обратно паспорта си преди повече от седмица. Изглежда същата история на други играчи, които обвиниха този сайт, че е измама. Продължих с моето разследване и всички други техни казина сайтове същите проблеми, невъзможен процес на проверка и още по-невъзможно теглене. 😔🙅‍♀️ Имах надежда, но изглежда е загуба на време.

Автоматичен превод:
Azza
преди 7 месеца

Хей, благодаря ти за актуализацията. Струва ми се, че е много дълго да се премине през процеса на проверка, всъщност. Ако смятате, че нашият екип може да ви помогне, моля, не се колебайте да подадете жалба тук. Просто следвайте тази връзка , моля, и съм сигурен, че екипът за оплаквания ще направи всичко възможно, за да разреши това.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Благодаря ти, Роми, ще им дам възможност да проверят, дори ако се опитват да ме обезсърчат, като отнемат години.

След като бъда потвърден и имам проблеми с изтеглянето, със сигурност ще помоля за помощ. Най-накрая отговориха на имейла ми с думите „моля, изпратете ни лична карта или шофьорска книжка". Обясних, че единствената ми форма на лична карта е паспорт и нямам шофьорска книжка (изпратена им преди 3 месеца). На тяхната страница за проверка дори снимката показва паспорт, а не национална лична карта, която повечето държави дори нямат.

Автоматичен превод:
Azza
преди 7 месеца

Разбирам, но тъй като това продължава толкова дълго, вероятно ще се оплача. Но ще оставя всичко на теб и няма да те принуждавам към нищо.

Както и да е, успяхте ли да откриете нова информация за проверката или все още не знаете нищо? Паспортът ти мина ли? 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини