ФорумКазинаNeed For Spin Casino - обща дискусия

Need For Spin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Jamethai888
|
13668 преглеждания 66 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 2 години

И буквално 10 минути след като публикувах последното си съобщение, получих потвърждение на плащането си. Странно. Не трябва да е така.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей, скъпи Meh5005,

Моля, не търсете никакви трикове. Финансовият ни екип върши своята работа и ако има закъснения, значи е имало някаква причина.

Щастлив съм, че получихте плащането си днес и се надявам да се видим отново в нашето казино.


Пожелавам ти приятен ден!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Нов съм в това казино, изпратих всички документи, които ми поискаха и чакам положително развитие. Направих две заявки за теглене. С лошите отзиви, които прочетох, съм обезпокоен и притеснен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих заявка за теглене на 200€... Да видим как ще ме обслужат

Автоматичен превод:
Makidgk
преди 1 година

Искаш ли да ни изядат, братко? Изпратих и документи ... страхувам се, че такива компании няма да използват нашите документи никъде другаде.

Автоматичен превод:
Makidgk
преди 1 година

Братко, аз също съм грък, ако видиш съобщението, отговори, да поддържаме връзка и да си вземем парите..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Братко, получих имейл, че акаунтът ми е напълно идентифициран. Сега чакаме тегленията, имам две от €500 и още €800 средства за теглене

Автоматичен превод:
Makidgk
преди 1 година

Браво човече радвам се че останах ме питаха колко пъти за документи ...какво точно изпрати можеш ли да ми кажеш? Ще съм ви много благодарен. Весели празници със здраве.

Автоматичен превод:
SakDedes1
преди 1 година

Брат, изпратих скрийншот от електронното банкиране (който показва депозита) Написах в имейл сам iban, BIC на банката и нейното име, изпратих селфи с дипломата си, но и с паспорта и текущата сметка. Вчера ги изпратих и бяха идентифицирани. Сега нека да разгледаме тегленията

Автоматичен превод:
Makidgk
преди 1 година

Благодаря ти много приятелю, бъди здрав. Банката позволява ли ни да правим от моментната снимка на електронното печене? Направих депозит с дебитна карта. Изпратих селфи и сметка за стационарен телефон. Повече не ме питаха. Не съм писал Иван и т.н., но изпратих снимка. Какво да кажа, не знам дали имам нужда от нещо, надявам се да видиш мнм, както го направи. Разбрахте ли, че вашият акаунт е удостоверен? Изпратиха ви имейл. ; Във вашите тегления какво пише, че все още чакат????

Автоматичен превод:
SakDedes1
преди 1 година

Изпратиха ми имейл, брато. За тегленията ми казаха, че се приемат 24 часа, затова пак пише чакащо. Кажи, че изглежда всичко върви нормално, приятелю. Отзивите са това, което ме уплаши

Автоматичен превод:
преди 1 година

И аз, брат, един от същите. Трябва ли да изпратя снимка от депозит чрез e-baking? Депозитът казва за smx услуга и нещо подобно ... Какво да изпратя? а на хартията написано Иван и т.н със снимка или да я сканирам?

Автоматичен превод:
SakDedes1
преди 1 година

мнение Изпратете ми писмено iban, BIC и име на банката, като за електронно банкиране изпратете снимка на депозита. Успех приятелю! Надявам се да получим парите си

Автоматичен превод:
SakDedes1
преди 1 година

Брат, много добри новини, че вашият акаунт е идентифициран. Вярвам, че нормално ще си получим парите, но ако не, първо ще подадем жалба в този сайт и от това, което виждам, са ни помогнали, но вярвам, че всичко ще бъде наред.

Автоматичен превод:
Makidgk
преди 1 година

Хайде братле, току-що получих съобщение, че акаунтът ми е удостоверен... Аз съм стар караванджия и всичко ми изглежда странно...какво да правим, ако получим своя @@? Как да се движим?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Приятелю, напускам те за сега, имам малко работа. Нека поговорим от тук, ако имате или имате новини, добре? Бъди добре

Автоматичен превод:
SakDedes1
преди 1 година

Станете приятел и ако видите нещо ми кажете. Ще се свържем

Автоматичен превод:
Makidgk
преди 1 година

Здравейте момчета, надявам се нещата да ви помогнат и всичко да мине гладко. Чрез нашата оценка това казино има много добра репутация от Casino Guru, въпреки че потребителските отзиви не изглеждат много обещаващи. Моля, дръжте ни в течение. Благодаря ти✨

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Здравейте... Ще видим какво казино ще препоръчате... Ако не получим отговор след 24 часа, ще имаме нужда от вашата помощ

Автоматичен превод:
SakDedes1
преди 1 година

Здравейте, разбира се, винаги сте добре дошли да подадете жалба от Casino Guru, когато смятате, че казиното се отнася с вас лошо и несправедливо. Ако акаунтът ви е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни от заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини