преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Need For Spin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
5 дни и нищо не се случва с тегленето ми. Поддръжката казва, че трябва да се свържа с финансовия отдел, те не могат да проверят състоянието на теглене нищо по въпроса. Тези отдели не отговарят на имейли и не работят през всички уикенди. Така че е опасно казино за игра, опция за ограничение на депозита и т.н.
5 days and nothing happen to my withdrawal. Support say i have to contact financial department, they cannot check withdrawal status anything about it. Those department not answer email and not work at all weekends. So its dangerous casino to play, no deposit limit option etc.
Здравейте,
Благодаря ви за информацията. Това е сравнително ново казино, създадено тази година, не можах да намеря оплакване срещу него, следователно мисля, че това казино не е толкова опасно, дори репутацията му е много добра .
Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? Оттегляли ли сте се от този сайт преди?
Освен това, чудя се в какъв статус е вашето оттегляне сега?
Моля, уведомете ме.
Hello,
thank you for your information. It's a relatively fresh casino established this year, I could not find any complaint against it, hence I think that this casino is not so dangerous, even its reputation is very good.
Has your account been fully verified, please? Have you withdrawn from this site before?
Additionally, in what status is your withdrawal now, I wonder?
Kindly let me know.
Акаунтът е напълно потвърден след странен документ за селфи плюс всички нормални документи за самоличност, адрес, банка, кредитна карта и т.н. и т.н. И това е вече преди 5 дни, след което нищо не се случва. Това е моето първо (и последно) оттегляне от тях, ако изобщо има успех.
Много начини не са нормални казино, затова имам предвид опасни.
Странен процес на потвърждение, без опции за отговорност, поддръжката не може да отговори нищо относно състоянието на теглене, без теглене през уикендите, някои руски отговори в чата и т.н.
Account is fully verified after strange selfie document plus all normal ID, address, bank, credit card, etc etc. And its already 5 days ago, then nothing happen. Its my first (and last) withdrawal from them if its ever success.
Many ways not normal casino, that why i mean dangerous.
Strange verifcation process, no responsibility options, support cannot answer anything about cashout status, no cashout weekends, some russian chat answer, etc
Добър ден Jamethai888 ,
Проучих надлежно вашия случай и нека да разгледаме накратко какво имаме:
Надявам се, че съм бил достатъчно полезен във вашия случай и съм хвърлил малко светлина върху вашата история.
Желая ти всичко най-добро, Jarmo!
Поздрави,
Нуждаете се от представител на Spin Casino.
Good day Jamethai888,
I have properly investigated your case, and let's take a closure look in what we have:
I hope I was helpful enough in your case and shed some light on your story.
Wish you all the best, Jarmo!
Kind regards,
Need for Spin Casino Representative.
Какъв вид, ако казиното пише този вид лъжи. Питате тези документи миналата седмица и аз изпращам всички документи 31 минути по-късно, когато правя това селфи и събирам всички документи. Никога не съм отхвърлял молбата ви. Мога да изпратя екранна снимка тук по-късно, ако искате?
След това ви моля да приемете тези документи, за да мога да получа тегленето си, това е "натиск"
Разбира се, че мога да ви дам обратна връзка с t&c за казиното, нали? Мисля, че обикновено компанията харесва обратната връзка?
И така, след вашата лъжа и лошо обслужване всичко е наред, когато акаунтът ми е закрит след ужасно преживяване.
Успех, слава на украини.
What kind if casino write this kind of lies. You ask those documents last week and i send all documents 31 minutes later when i make this selfie and collect all documents. I never rejected anyting your request. I can send screenshot here later if you want?
After that i ask yo accept thise documents so i can get my cashout, its kot "pressure"
Sure i can give feedback to you casino t&c , right? I think normally company like feedbacks?
So, after your lie and low service all is good when my account is closed after horrible experience.
Good luck, slava ukraini.
Хей, Джармо!
Прав си, грешката е моя и се извинявам за това, не ни предостави и двете страни на лична карта, не и селфи. Между другото, наистина не мисля, че наричането на финансовия екип като идиоти е добър начин за комуникация.
Освен това споменах отговора ви по имейл относно приемането на T&C. Ако прочетете нашите правила преди регистрация, вероятно нашето казино няма да ви пасне и никога няма да имате такова „ужасно преживяване", защото ще знаете преди това, че работното време на финансовия ни отдел е от понеделник до петък.
За да обобщим всичко това: Важно е да прочетете T&C преди регистрация в който и да е уебсайт.
Приятен ден!
Hey, Jarmo!
You are right, it's my mistake and I apologize for that, you didn't provide us both sides of ID card, not selfie. By the way, I really don't think that calling Financial Team like idiots it's a good way to communicate.
Moreover, I mentioned your email reply about accepting T&C's. If you read our rules before registration, probably our casino wouldn't fit you, and you never have such "horrible experience" because you would know before that our Financial Department working hour is from Monday to Friday.
To summarize all this: It's important to read the T&C before registration in any website.
Have a wonderful day!
здрасти
Знам, че сте ново казино, но също така трябва да се научите как да общувате. Ако поискате екранна снимка на кредитна карта и имате нужда от двете страни, трябва да го попитате ясно. Този случай не го правите.
Друг пример.. Днес изпращате имейл и казвате точно така:
" Отидете в акаунта си и проверете дали общата сума на вашите депозити от миналата седмица е 50 евро или повече.
💬 Изпратете ни съобщение чрез чат на живо и поискайте своя кешбек бонус 15%"
Това също не е ясна информация, не е вярно това, което казвате в този имейл.
В края на краищата е лесно да се комуникира ясно и тогава никой не се ядосва, а вие можете да запазите клиента си доволен и да останете на сайта си.
Отзивите ми за тази заявка за селфи (ако някой друг прочете това) са просто „сериозно?" Защото преди почти всички казина да попитат за процеса на проверка само екранна снимка на лична карта или шофьорска книжка, това е добре. След това някои казина започват да питат някои SELFIE с лична карта, което е малко досадно, но приемливо. За първи път виждам запитване какво правиш, още по-досадно:
„Селфи с вашия паспорт/лична карта на фона на нашия сайт Needforspin.com"
... чакай малко, как изобщо да направя това? Играч, който има само едно устройство, мобилен телефон, не може дори да тегли от вашето казино, нали? Или първо трябва да купят компютър или таблет?
Добре, затварям акаунта си, така че този случай е приключен от моя страна. Така че успех и подобрете обслужването си, ако не загубите играча си един по един.
Hi.
I know you are new casino but also you need to learn how to communicate. If you ask screen shot of credit card and you need both side, you have to ask that clearly. This case you dont.
Other example..Today you send email and say exactly like this :
"Go to your account and check if the total amount of your deposits from past week is 50 EUR or more.
💬 Message us via live chat and request your cashback bonus 15%"
That is also not clear information, its not true what you say in this email.
After all its easy to communicate clearly and then no one piss off, and you can keep your customer happy and stay on your site.
My feedback to this selfie request (if someone else read this) is just "seriously?" Because before almost all casinos ask on verification process just screenshot of ID or driver licence, thats fine. Then some casinos start to ask some SELFIE with ID card what is little bit annoying but acceptable. First time i see request what you do, even more annoying:
"A selfie with your passport / ID card against the background of our site Needforspin.com"
...so wait a minute, how i even make this? Player who have only one device, mobile phone, cannot even withdrawal from you casino, right? Or they have to go buy PC or tablet first?
Ok, my account i close so this case is close on my side. So good luck and improve you service if you dont lost your player one by one.
Здравейте, как е, човекът каза вълшебните думи:
Слава Украйна.
И вие го принуждавате да покаже документи, може би тези пари ги инвестира в икономиката на страната. И му правиш селфи. Не може така.
Hello, how is it, the man said the magic words:
Slava Ukraine.
And you force him to show documents, maybe he invests this money in the country's economy. And you take a selfie to him. Can not be so.
Здравствуйте, как же так, человек сказал волшебные слова:
slava ukraini.
А вы его заставляете документы показывать, может он эти деньги вкладывает в экономику страны. А вы ему селфи. Нельзя так.
Здравей лександър,
за съжаление не разбирам мнението ти. Какво има, моля?
Hello leksandr,
sadly, I do not understand your point. What's the matter, please?
Какъв вид, ако казиното пише този вид лъжи. Питате тези документи миналата седмица и аз изпращам всички документи 31 минути по-късно, когато правя това селфи и събирам всички документи. Никога не съм отхвърлял молбата ви. Мога да изпратя екранна снимка тук по-късно, ако искате?
След това ви моля да приемете тези документи, за да мога да получа тегленето си, това е "натиск"
Разбира се, че мога да ви дам обратна връзка с t&c за казиното, нали? Мисля, че обикновено компанията харесва обратната връзка?
И така, след вашата лъжа и лошо обслужване всичко е наред, когато акаунтът ми е закрит след ужасно преживяване.
Успех, слава на украини.
What kind if casino write this kind of lies. You ask those documents last week and i send all documents 31 minutes later when i make this selfie and collect all documents. I never rejected anyting your request. I can send screenshot here later if you want?
After that i ask yo accept thise documents so i can get my cashout, its kot "pressure"
Sure i can give feedback to you casino t&c , right? I think normally company like feedbacks?
So, after your lie and low service all is good when my account is closed after horrible experience.
Good luck, slava ukraini.
Здравей,
Моля ви да се държите любезно. Ако смятате, че нещо не е наред, подайте жалба . В момента намирам вашия подход за не толкова приятелски настроен, ако мога да кажа, затова искам да ви напомня, че представителят на казиното се свърза с вас, за да предостави подкрепа.
Бих искал да спомена и правилата на форума:
"3.8. Ние си запазваме правото да премахваме, редактираме или затваряме всяко генерирано от потребителя съдържание или акаунта на потребителя по всяко време без предизвестие и по наше усмотрение в случаите, когато генерираното от потребителя съдържание е злоупотребяващо по природа или нарушава приложимите закони или клаузи, посочени в настоящите Условия."
https://casino.guru/terms-and-conditions
Надявам се, че разбирате.
Hello there,
I ask you kindly to behave. If you feel that something is wrong, submit a complaint. At the moment I find your approach not so friendly if I may say, hence I want to remind you that the casino representative reached out to you to provide support.
I would also like to mention the forum rules:
"3.8. We reserve the right to remove, edit, or close any User generated content or the User’s account at any time without prior notice and at our sole discretion in cases where the User generated content is abusive in nature, or breaks any applicable laws or clauses outlined in these Terms."
https://casino.guru/terms-and-conditions
I hope you understand.
Благодаря Радка.
Добре, виждате ли отзивите ми към казиното не са приятелски настроени и трябва да подам оплакване?
Ако прочетете цялата нишка (не само този мой текст, който коментирате сега), можете да видите, че вече казвам, че този случай е добре от моя страна и също изглежда като казино..така че няма причина да се оплаквате, нали?
Странно, че не виждате нищо лошо, когато казиното споделя тук частен разговор между мен и тях, но това вече не ме изненадва как се отнасяте към играчите срещу казиното...
Надявам се, че някой ден разбирате и играча.
Благодаря.
Thanks Radka.
Ok you see my feedback to casino is not friendly and i have to make complaint?
If you read whole thread,( not only this my text what you comment now) you can see i already say this case is ok by my side, and looks like casino too..so no any reason to make any complaint, right?
Funny you dont see anything wrong when casino share here some private conversation between me and them, but thats not suprise me anymore how you treat players versus casino...
I hope you some day understand player side too.
Thanks.
Здравей Jamethai888,
Въпреки че разбирам, че може да се чувствате така, сякаш не разбирам вашата гледна точка, разбирам.
Именно това е причината за подаване на жалбата. Обърнахте се към представителя на казиното като към лъжец и обявихте други не толкова приятни изявления, затова ви помолих да се държите прилично. Предполагам, че е съвсем ясно.
Всъщност не ме интересува дали сте писали по-рано, че казиното не е толкова лошо в този момент, пука ме, защото също така написахте, че сте били излъгани.
Ако смятате, че казиното ви е измамило по някакъв начин, подайте жалба - това не е някакъв вид отмъщение, а неутрална територия, където екипът за оплакване разследва и служи като посредник.
Надявам се разбирате, че твърдения без никакви доказателства (подадени чрез жалби) са само думи.
Така че ви моля отново любезно да обмислите подаването на жалбата , моля. Ние сме тук, за да помогнем.
Hello Jamethai888,
Even though I understand that you may feel like I do not understand your point of view, I do.
This is precisely the reason for submitting the complaint. You addressed the casino representative as a liar and proclaimed other not-so-pleasant statements hence I asked you to behave. I guess that it's quite clear.
I do not actually care if you previously wrote that the casino is not so bad at this point, I care because you also wrote that you've been lied to.
If you think that the casino has cheated you in some way, submit a complaint - it's not some kind of revenge it is a neutral ground where the Complain Team investigates and serves as a mediator.
I hope you understand that statements without any proof (submitted through complaints) are just words.
So I ask you again kindly consider submitting the complaint, please. We are here to help.
Радка.
Моля, разберете, няма нужда да правите оплаквания, защото случаят вече е приключен от моя страна и от страна на казиното, само вие продължавайте да говорите за този случай.
Дори казината казват, че ми дават грешна информация и казват тук във форума за мен публично нещо, което никога не правя...така че ако не мога да кажа лъжата, добре е да знам за в бъдеще в този форум грешната информация не може да каже дума лъжа. Какви други думи са забранени тук?
Благодаря.
Radka.
Please understand, no need to make any complaint because case is closed my and casino side already, only you keep talk this case.
Even casino say they give me wrong information and say here forum about me by public something what i never do...so if i cannot say its lie, its good to know on future at this forum wrong information cannot say word lie. What else words is banned here?
Thanks.
Добре, ако случаят е приключен, няма повече дебати по темата на жалбата - достатъчно справедливо.
Просто виждам, че представителят на казиното се е опитал да предостави подкрепа или обяснение, което понякога се случва и не виждам нищо лошо в това. Това всъщност е нещо добро, проблемите могат да бъдат обяснени.
Тук думата "лъжа" явно не е забранена. Но за да се твърди, че нещо е истина, трябва да се представят някакви доказателства, не мислите ли?
Освен това, грубите думи едва ли са обратна връзка, бих казал, но предполагам, че споменахте ужасното си преживяване, свързано с, да кажем, неясна комуникация и заявки за селфита, нали?
Ok, if the case is closed no further debate on the subject of the complaint - fair enough.
I just only see that the casino representative tried to provide support or explanation it sometimes happens and I can see no harm in that. It's actually a good thing, problems can be explained.
The word "lie" is obviously not banned here. But to claim that something is true, some evidence must be presented, don't you think?
Furthermore, harsh words are hardly feedback, I'd say but I reckon that you referred to your horrible experience associated with let's say unclear communication and selfie requests, right?
Добре, Радка, още веднъж ти отговарям, защото изглежда така, сякаш казваш, че казвам лъжа без доказателства.
Вярно е, че казвам думата лъжа, да.. и предлагам да изпратя екранна снимка, ако има доказателства, ако е необходимо. Веднага след това казиното приема и се извинява, че всъщност не съм отхвърлил никаква заявка, както казват в първото съобщение.
Ако ти, Радка, все още се нуждаеш от доказателства, ще се радвам да ги изпратя, но не казвай, че наричам някого лъжец без доказателства, добре.
Ok Radka one more time i answer you because its look like you say i say word lie without show evidence.
True is i say word lie yes.. and offer send screenshot if evidence if needed. Right after that casino accept and apogize that i dont actually rejected any request what they say on first message.
If you Radka still need some evidence, i am happy to send it but dont say i call anyone lier without evidence, ok.
Здравей отново,
забелязахте ли, че ви помолих да предоставите доказателства чрез жалбата? 🙂
По твоите думи случаят е решен, добре според мен.
Ние се интересуваме, когато играчът е малтретиран, а жалбата служи като място за такива доказателства . Това е всичко, което възнамерявам да подчертая.
Освен това казиното се извини за грешката, бих го приел.
Не е необходим допълнителен отговор обаче.
Hello again,
have you noticed that I asked you to provide evidence through the complaint? 🙂
By your words, the case has been solved, well ok by me.
We care when the player is mistreated, and complaint serves as the place for pieces of such evidence. That is all I intend to stress out.
Furthermore, the casino apologized for the mistake, I would accept that.
No further answer is needed though.
Това казино иска множество документи, които са инвазивни, включително писане на Iban номера на хартия, искане за селфи с лична карта и много други. Те не отговарят на никакви имейли и екипът за поддръжка на клиенти не отговаря.
Изпратих им всичко, но не ми верифицират акаунта. Искрено се притеснявам, че няма да получа изплащането си.
This casino is asking for a barrage of documents that are invasive, including writing the Iban number on a paper, asking for a selfie holding the ID card and much more. They are not replying to any emails and the customer support team does not reply.
I've sent them everything, but they are not verifying my account. I am genuinely concerned I won't receive my payout.
Здравей, скъпи Meh5005,
Както виждам, вашият акаунт е напълно потвърден днес.
Понякога можем да поискаме допълнителни документи по време на процеса на проверка, това е стандартна процедура и това също е посочено в нашите Общи условия.
Пожелавам ви страхотен ден!
Hi dear Meh5005,
As I can see, your account has been fully verified today.
Occasionally, we can request additional documents during verification process, it is standard procedure, and this is also specified in our Terms & Conditions.
Wish you a great day!
Изненадващо това беше потвърдено едва след като публикувах това съобщение. Бях изпращал едни и същи документи много пъти, преди да бъдат приети. Тегленето все още не е обработено.
Surprisingly this was only verified after I had posted this message. I had sent the same documents many times before they were accepted. Withdrawal still has not been processed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.