НачалоФорумКазинаNeed For Spin Casino - обща дискусия

Need For Spin Casino - обща дискусия

преди 2 години от Jamethai888
|
15 095 преглеждания 66 отговора |
|
1 2...4
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Need For Spin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

5 дни и нищо не се случва с тегленето ми. Поддръжката казва, че трябва да се свържа с финансовия отдел, те не могат да проверят състоянието на теглене нищо по въпроса. Тези отдели не отговарят на имейли и не работят през всички уикенди. Така че е опасно казино за игра, опция за ограничение на депозита и т.н.

Автоматичен превод:
Jamethai888
преди 2 години

Здравейте,

Благодаря ви за информацията. Това е сравнително ново казино, създадено тази година, не можах да намеря оплакване срещу него, следователно мисля, че това казино не е толкова опасно, дори репутацията му е много добра .

Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? Оттегляли ли сте се от този сайт преди?

Освен това, чудя се в какъв статус е вашето оттегляне сега?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Акаунтът е напълно потвърден след странен документ за селфи плюс всички нормални документи за самоличност, адрес, банка, кредитна карта и т.н. и т.н. И това е вече преди 5 дни, след което нищо не се случва. Това е моето първо (и последно) оттегляне от тях, ако изобщо има успех.

Много начини не са нормални казино, затова имам предвид опасни.


Странен процес на потвърждение, без опции за отговорност, поддръжката не може да отговори нищо относно състоянието на теглене, без теглене през уикендите, някои руски отговори в чата и т.н.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден Jamethai888 ,

Проучих надлежно вашия случай и нека да разгледаме накратко какво имаме:

  1. Нашият финансов екип ви изпрати три писма, преди акаунтът ви да бъде напълно потвърден.
  2. Вие съзнателно отказахте да изпратите вашето селфи, като отложихте процеса на проверка на вашите действия.
  3. Вие обидихте нашия финансов екип, като се опитахте да ги поставите под натиск да приемат вашите документи.
  4. Не само това, но вие приехте установените правила на уебсайта, но в имейла, който изпратихте, казахте от вас: „Да, знам, че приемам всички t&c, но кой го прочете всичко."
  5. Вашият акаунт беше потвърден и тегленето продължи успешно.
  6. Вашият акаунт беше закрит, както поискахте в имейлите си.
  7. Да, имаме рускоезична поддръжка на клиенти, както много други казина, и сме объркани от вашите изказвания като: руски престъпници...

Надявам се, че съм бил достатъчно полезен във вашия случай и съм хвърлил малко светлина върху вашата история.

Желая ти всичко най-добро, Jarmo!


Поздрави,

Нуждаете се от представител на Spin Casino.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Какъв вид, ако казиното пише този вид лъжи. Питате тези документи миналата седмица и аз изпращам всички документи 31 минути по-късно, когато правя това селфи и събирам всички документи. Никога не съм отхвърлял молбата ви. Мога да изпратя екранна снимка тук по-късно, ако искате?


След това ви моля да приемете тези документи, за да мога да получа тегленето си, това е "натиск"


Разбира се, че мога да ви дам обратна връзка с t&c за казиното, нали? Мисля, че обикновено компанията харесва обратната връзка?

И така, след вашата лъжа и лошо обслужване всичко е наред, когато акаунтът ми е закрит след ужасно преживяване.


Успех, слава на украини.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей, Джармо!

Прав си, грешката е моя и се извинявам за това, не ни предостави и двете страни на лична карта, не и селфи. Между другото, наистина не мисля, че наричането на финансовия екип като идиоти е добър начин за комуникация.

Освен това споменах отговора ви по имейл относно приемането на T&C. Ако прочетете нашите правила преди регистрация, вероятно нашето казино няма да ви пасне и никога няма да имате такова „ужасно преживяване", защото ще знаете преди това, че работното време на финансовия ни отдел е от понеделник до петък.

За да обобщим всичко това: Важно е да прочетете T&C преди регистрация в който и да е уебсайт.

Приятен ден!

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти

Знам, че сте ново казино, но също така трябва да се научите как да общувате. Ако поискате екранна снимка на кредитна карта и имате нужда от двете страни, трябва да го попитате ясно. Този случай не го правите.

Друг пример.. Днес изпращате имейл и казвате точно така:

" Отидете в акаунта си и проверете дали общата сума на вашите депозити от миналата седмица е 50 евро или повече.

💬 Изпратете ни съобщение чрез чат на живо и поискайте своя кешбек бонус 15%"

Това също не е ясна информация, не е вярно това, което казвате в този имейл.

В края на краищата е лесно да се комуникира ясно и тогава никой не се ядосва, а вие можете да запазите клиента си доволен и да останете на сайта си.


Отзивите ми за тази заявка за селфи (ако някой друг прочете това) са просто „сериозно?" Защото преди почти всички казина да попитат за процеса на проверка само екранна снимка на лична карта или шофьорска книжка, това е добре. След това някои казина започват да питат някои SELFIE с лична карта, което е малко досадно, но приемливо. За първи път виждам запитване какво правиш, още по-досадно:

„Селфи с вашия паспорт/лична карта на фона на нашия сайт Needforspin.com"


... чакай малко, как изобщо да направя това? Играч, който има само едно устройство, мобилен телефон, не може дори да тегли от вашето казино, нали? Или първо трябва да купят компютър или таблет?


Добре, затварям акаунта си, така че този случай е приключен от моя страна. Така че успех и подобрете обслужването си, ако не загубите играча си един по един.

Автоматичен превод:
Need For Spin Casino
преди 2 години

Здравейте, как е, човекът каза вълшебните думи:

Слава Украйна.

И вие го принуждавате да покаже документи, може би тези пари ги инвестира в икономиката на страната. И му правиш селфи. Не може така.


Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Здравей лександър,

за съжаление не разбирам мнението ти. Какво има, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Какъв вид, ако казиното пише този вид лъжи. Питате тези документи миналата седмица и аз изпращам всички документи 31 минути по-късно, когато правя това селфи и събирам всички документи. Никога не съм отхвърлял молбата ви. Мога да изпратя екранна снимка тук по-късно, ако искате?


След това ви моля да приемете тези документи, за да мога да получа тегленето си, това е "натиск"


Разбира се, че мога да ви дам обратна връзка с t&c за казиното, нали? Мисля, че обикновено компанията харесва обратната връзка?

И така, след вашата лъжа и лошо обслужване всичко е наред, когато акаунтът ми е закрит след ужасно преживяване.


Успех, слава на украини.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

Моля ви да се държите любезно. Ако смятате, че нещо не е наред, подайте жалба . В момента намирам вашия подход за не толкова приятелски настроен, ако мога да кажа, затова искам да ви напомня, че представителят на казиното се свърза с вас, за да предостави подкрепа.

Бих искал да спомена и правилата на форума:

"3.8. Ние си запазваме правото да премахваме, редактираме или затваряме всяко генерирано от потребителя съдържание или акаунта на потребителя по всяко време без предизвестие и по наше усмотрение в случаите, когато генерираното от потребителя съдържание е злоупотребяващо по природа или нарушава приложимите закони или клаузи, посочени в настоящите Условия."

https://casino.guru/terms-and-conditions

Надявам се, че разбирате.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря Радка.

Добре, виждате ли отзивите ми към казиното не са приятелски настроени и трябва да подам оплакване?

Ако прочетете цялата нишка (не само този мой текст, който коментирате сега), можете да видите, че вече казвам, че този случай е добре от моя страна и също изглежда като казино..така че няма причина да се оплаквате, нали?

Странно, че не виждате нищо лошо, когато казиното споделя тук частен разговор между мен и тях, но това вече не ме изненадва как се отнасяте към играчите срещу казиното...

Надявам се, че някой ден разбирате и играча.

Благодаря.

Автоматичен превод:
Jamethai888
преди 2 години

Здравей Jamethai888,

Въпреки че разбирам, че може да се чувствате така, сякаш не разбирам вашата гледна точка, разбирам.

Именно това е причината за подаване на жалбата. Обърнахте се към представителя на казиното като към лъжец и обявихте други не толкова приятни изявления, затова ви помолих да се държите прилично. Предполагам, че е съвсем ясно.

Всъщност не ме интересува дали сте писали по-рано, че казиното не е толкова лошо в този момент, пука ме, защото също така написахте, че сте били излъгани.

Ако смятате, че казиното ви е измамило по някакъв начин, подайте жалба - това не е някакъв вид отмъщение, а неутрална територия, където екипът за оплакване разследва и служи като посредник.

Надявам се разбирате, че твърдения без никакви доказателства (подадени чрез жалби) са само думи.

Така че ви моля отново любезно да обмислите подаването на жалбата , моля. Ние сме тук, за да помогнем.




Автоматичен превод:
преди 2 години

Радка.

Моля, разберете, няма нужда да правите оплаквания, защото случаят вече е приключен от моя страна и от страна на казиното, само вие продължавайте да говорите за този случай.

Дори казината казват, че ми дават грешна информация и казват тук във форума за мен публично нещо, което никога не правя...така че ако не мога да кажа лъжата, добре е да знам за в бъдеще в този форум грешната информация не може да каже дума лъжа. Какви други думи са забранени тук?

Благодаря.

Автоматичен превод:
Jamethai888
преди 2 години

Добре, ако случаят е приключен, няма повече дебати по темата на жалбата - достатъчно справедливо.

Просто виждам, че представителят на казиното се е опитал да предостави подкрепа или обяснение, което понякога се случва и не виждам нищо лошо в това. Това всъщност е нещо добро, проблемите могат да бъдат обяснени.

Тук думата "лъжа" явно не е забранена. Но за да се твърди, че нещо е истина, трябва да се представят някакви доказателства, не мислите ли?

Освен това, грубите думи едва ли са обратна връзка, бих казал, но предполагам, че споменахте ужасното си преживяване, свързано с, да кажем, неясна комуникация и заявки за селфита, нали?





Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, Радка, още веднъж ти отговарям, защото изглежда така, сякаш казваш, че казвам лъжа без доказателства.

Вярно е, че казвам думата лъжа, да.. и предлагам да изпратя екранна снимка, ако има доказателства, ако е необходимо. Веднага след това казиното приема и се извинява, че всъщност не съм отхвърлил никаква заявка, както казват в първото съобщение.

Ако ти, Радка, все още се нуждаеш от доказателства, ще се радвам да ги изпратя, но не казвай, че наричам някого лъжец без доказателства, добре.




Автоматичен превод:
Jamethai888
преди 2 години

Здравей отново,

забелязахте ли, че ви помолих да предоставите доказателства чрез жалбата? 🙂

По твоите думи случаят е решен, добре според мен.

Ние се интересуваме, когато играчът е малтретиран, а жалбата служи като място за такива доказателства . Това е всичко, което възнамерявам да подчертая.

Освен това казиното се извини за грешката, бих го приел.

Не е необходим допълнителен отговор обаче.




Автоматичен превод:
преди 2 години

Това казино иска множество документи, които са инвазивни, включително писане на Iban номера на хартия, искане за селфи с лична карта и много други. Те не отговарят на никакви имейли и екипът за поддръжка на клиенти не отговаря.


Изпратих им всичко, но не ми верифицират акаунта. Искрено се притеснявам, че няма да получа изплащането си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей, скъпи Meh5005,

Както виждам, вашият акаунт е напълно потвърден днес.

Понякога можем да поискаме допълнителни документи по време на процеса на проверка, това е стандартна процедура и това също е посочено в нашите Общи условия.


Пожелавам ви страхотен ден!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изненадващо това беше потвърдено едва след като публикувах това съобщение. Бях изпращал едни и същи документи много пъти, преди да бъдат приети. Тегленето все още не е обработено.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини