ФорумКазинаN1 Casino - обща дискусия

N1 Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Habikab
|
10099 преглеждания 57 отговора |
|
12 3
Добавете пост
преди 6 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

file

Как си обяснявате това??

Автоматичен превод:
christui9
преди 6 месеца

Хм от екранните снимки разбирам, че депозитът трябва да се превърти 1x за AML, което е добре. Казахте, че сте счупили максималния залог, но виждам от следващата екранна снимка, че залогът ви е €2, което не би трябвало да е проблем за мен. Не мисля, че е редно да ви вземат парите, защото все още можете да завъртите 1x депозит дори след победа, така че е добре, че сте подали жалба. Да видим как ще подходи нашият отбор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Благодаря ви, наистина го оценявам

Автоматичен превод:
christui9
преди 6 месеца

Няма за какво, надявам се, че ще мога да ви помогна и ще получите парите си.

Все пак си мисля, че може да сте изпълнили това условие, ако сте успели да се оттеглите. В противен случай не трябва да ви позволяват да го правите. Парите пристигнаха ли във вашата сметка или още не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Да, 3000 пристигнаха днес в банковата ми сметка

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Джаро, имам страхотни новини, проучих проблема и те ми върнаха цялата сума, благодаря за помощта

Автоматичен превод:
christui9
преди 6 месеца

Толкова се радвам да го чуя и е страхотно, че не отне много време и накрая всичко се получи добре. Надявам се, че сега ще можете да изтеглите парите си и няма да има повече проблеми. От казиното обясниха ли ви какъв е проблемът?

Освен това, ако мога да ви попитам, имате ли нещо против да споменете този факт в жалбата, така че Ник да знае, че е решен?

Бих бил благодарен. 😊😎

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Джаро, ще пиша отново, когато всичко се оправи, vip мениджърът помогна много, но в момента не мога да тегля, все още чакам

Автоматичен превод:
christui9
преди 6 месеца

Разбира се, това е добра точка и вероятно все още няма нужда да затваряте жалбата, освен ако всичко не е наред.

Както и да е, можете определено да споменете, че имате известен напредък, но ако кажете на Ник, че проблемът все още не е разрешен и бихте искали да оставите жалбата отворена, докато парите постъпят в сметката ви, тогава няма да има проблем с това.

Надяваме се, че ще можете да получите останалите средства и да им се насладите.

Кажете ми, ако има промяна във вашия случай. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Как да се свържа с nick?

Автоматичен превод:
christui9
преди 6 месеца

Просто му пишете в жалбата и той ще разгледа, тоест всичко, което трябва да посочите там.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей, Джаро, проблемът е разрешен, благодаря за всичко

Автоматичен превод:
christui9
преди 5 месеца

Това е страхотно и наистина се радвам, че в крайна сметка нещата се получиха. Как успяхте да го разрешите? Ще останеш ли да играеш тук? 🎉☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Да, мениджърът ми помогна и ще продължа да играя в N1casino

Автоматичен превод:
christui9
преди 5 месеца

Хубаво е да чуя това. Ако искате да напишете отзив, описващ вашето преживяване, ето връзката за вас.😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За мен това все още е един от най-добрите адреси, дори ако сега има по-малко опции за депозит от преди, все още ми е приятно да играя тук. Мога да го препоръчам.

Автоматичен превод:
Wierzing
преди 1 месец

И така, какво ви харесва най-много в казиното, ако трябваше да го оцените? От колко време играеш тук? Имали ли сте проблеми тук? 🙂

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини