НачалоФорумКазинаN1 Casino - обща дискусия

N1 Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Habikab
|
11 159 преглеждания 59 отговора |
|
12 3
преди 7 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file

file

Как си обяснявате това??

Автоматичен превод:
christui9
преди 7 месеца

Хм от екранните снимки разбирам, че депозитът трябва да се превърти 1x за AML, което е добре. Казахте, че сте счупили максималния залог, но виждам от следващата екранна снимка, че залогът ви е €2, което не би трябвало да е проблем за мен. Не мисля, че е редно да ви вземат парите, защото все още можете да завъртите 1x депозит дори след победа, така че е добре, че сте подали жалба. Да видим как ще подходи нашият отбор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Благодаря ви, наистина го оценявам

Автоматичен превод:
christui9
преди 7 месеца

Няма за какво, надявам се, че ще мога да ви помогна и ще получите парите си.

Все пак си мисля, че може да сте изпълнили това условие, ако сте успели да се оттеглите. В противен случай не трябва да ви позволяват да го правите. Парите пристигнаха ли във вашата сметка или още не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Да, 3000 пристигнаха днес в банковата ми сметка

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Джаро, имам страхотни новини, проучих проблема и те ми върнаха цялата сума, благодаря за помощта

Автоматичен превод:
christui9
преди 7 месеца

Толкова се радвам да го чуя и е страхотно, че не отне много време и накрая всичко се получи добре. Надявам се, че сега ще можете да изтеглите парите си и няма да има повече проблеми. От казиното обясниха ли ви какъв е проблемът?

Освен това, ако мога да ви попитам, имате ли нещо против да споменете този факт в жалбата, така че Ник да знае, че е решен?

Бих бил благодарен. 😊😎

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Джаро, ще пиша отново, когато всичко се оправи, vip мениджърът помогна много, но в момента не мога да тегля, все още чакам

Автоматичен превод:
christui9
преди 7 месеца

Разбира се, това е добра точка и вероятно все още няма нужда да затваряте жалбата, освен ако всичко не е наред.

Както и да е, можете определено да споменете, че имате известен напредък, но ако кажете на Ник, че проблемът все още не е разрешен и бихте искали да оставите жалбата отворена, докато парите постъпят в сметката ви, тогава няма да има проблем с това.

Надяваме се, че ще можете да получите останалите средства и да им се насладите.

Кажете ми, ако има промяна във вашия случай. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Как да се свържа с nick?

Автоматичен превод:
christui9
преди 7 месеца

Просто му пишете в жалбата и той ще разгледа, тоест всичко, което трябва да посочите там.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей, Джаро, проблемът е разрешен, благодаря за всичко

Автоматичен превод:
christui9
преди 7 месеца

Това е страхотно и наистина се радвам, че в крайна сметка нещата се получиха. Как успяхте да го разрешите? Ще останеш ли да играеш тук? 🎉☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Да, мениджърът ми помогна и ще продължа да играя в N1casino

Автоматичен превод:
christui9
преди 7 месеца

Хубаво е да чуя това. Ако искате да напишете отзив, описващ вашето преживяване, ето връзката за вас.😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За мен това все още е един от най-добрите адреси, дори ако сега има по-малко опции за депозит от преди, все още ми е приятно да играя тук. Мога да го препоръчам.

Автоматичен превод:
Wierzing
преди 3 месеца

И така, какво ви харесва най-много в казиното, ако трябваше да го оцените? От колко време играеш тук? Имали ли сте проблеми тук? 🙂

Автоматичен превод:
вчера

Добър вечер


Снощи спечелих €2700 в онлайн казино N1. След часове на обсъждане с чата за поддръжка и качване на около 40 документа, най-накрая получих потвърждение от поддръжката, че акаунтът ми вече е напълно потвърден и че мога да направя теглене. Получих също имейл, че акаунтът ми вече е напълно потвърден.


Направих това и исках 2700 евро да бъдат изплатени по сметката ми. Няколко часа по-късно това отново беше отхвърлено и чатът за поддръжка отново каза, че трябва да потвърдя акаунта си и да кача доказателство за адрес, въпреки че вече бях направил това преди много време и акаунтът вече беше напълно проверен.


Тези чат ботове изобщо не ми помагат, няма телефонен номер и се чувствам сякаш ме измамват. Има ли някакъв начин да се свържа с реален човек от N1, който да ми реши този проблем?


Или може някой тук във форума да ми помогне?


Ще се радвам на всеки отговор.


Добър вечер на всички.

Автоматичен превод:
lucweb040603
вчера

здравейте Това е много разочароващо, предполагам. Е, не намерих директен контакт, само обичайния имейл адрес за поддръжка:

Освен това описанието казва, че чатът е достъпен 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, но благодарение на този свят празник, предполагам, че чатботът е покривал повечето въпроси.

Бих казал, че трябва да изчакате още малко, за да се свържете с истински човек. 🙁

Съжалявам, че не можах да намеря нещо по-солидно. Моля, актуализирайте ни често. Поне би било добре да се разбере въпросът с втората проверка.


Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини