Хм от екранните снимки разбирам, че депозитът трябва да се превърти 1x за AML, което е добре. Казахте, че сте счупили максималния залог, но виждам от следващата екранна снимка, че залогът ви е €2, което не би трябвало да е проблем за мен. Не мисля, че е редно да ви вземат парите, защото все още можете да завъртите 1x депозит дори след победа, така че е добре, че сте подали жалба. Да видим как ще подходи нашият отбор.
Hmm from the screenshots I understand that the deposit should be rolled 1x for AML that's fine. You said you broke max bet but I see from the next screenshot that your bet was €2 which shouldn't be a problem for me. I don't think it's right that they took your money because you can still spin 1x deposit even after winning, so it's good that you filed a complaint. Let's see how our team will approach it.
Няма за какво, надявам се, че ще мога да ви помогна и ще получите парите си.
Все пак си мисля, че може да сте изпълнили това условие, ако сте успели да се оттеглите. В противен случай не трябва да ви позволяват да го правите. Парите пристигнаха ли във вашата сметка или още не?
You're welcome, I hope it will be possible to help you and you will get your money.
However, I am still thinking that you may have fulfilled this condition if you managed to withdraw. Otherwise you should not be allowed to do it. Has the money arrived in your account or not yet ?
Да, 3000 пристигнаха днес в банковата ми сметка
Yes the 3000 arrived today in my bank account
Здравей Джаро, имам страхотни новини, проучих проблема и те ми върнаха цялата сума, благодаря за помощта
Hello Jaro I have great news the investigate the problem and they refund me all the amount back thanks for your help
Толкова се радвам да го чуя и е страхотно, че не отне много време и накрая всичко се получи добре. Надявам се, че сега ще можете да изтеглите парите си и няма да има повече проблеми. От казиното обясниха ли ви какъв е проблемът?
Освен това, ако мога да ви попитам, имате ли нещо против да споменете този факт в жалбата, така че Ник да знае, че е решен?
Бих бил благодарен. 😊😎
I'm so glad to hear that, and it's great that it didn't take long and everything turned out well in the end. I hope that now you will be able to withdraw your money and there will be no more troubles. Did the casino explain to you what the issue was ?
Also, if I could ask you, would you mind mentioning this fact in the complaint so that Nick knows that it has been resolved ?
I would be grateful. 😊😎
Джаро, ще пиша отново, когато всичко се оправи, vip мениджърът помогна много, но в момента не мога да тегля, все още чакам
Jaro I will write back when everything is sort out the vip manager helped a lot but at the moment I'm not able to withdrawal I'm still waiting
Разбира се, това е добра точка и вероятно все още няма нужда да затваряте жалбата, освен ако всичко не е наред.
Както и да е, можете определено да споменете, че имате известен напредък, но ако кажете на Ник, че проблемът все още не е разрешен и бихте искали да оставите жалбата отворена, докато парите постъпят в сметката ви, тогава няма да има проблем с това.
Надяваме се, че ще можете да получите останалите средства и да им се насладите.
Кажете ми, ако има промяна във вашия случай. 🙂
Certainly, that's a good point and there's probably no need to close the complaint yet unless everything is fine.
Anyway, you can definitely mention that you have some progress, but if you tell Nick that the issue is still not resolved and you would like to keep the complaint open until the money is in your account, then there will be no issue with that.
Hopefully you will be able to get the rest of the funds and enjoy them.
Let me know if there is a change in your case. 🙂
Просто му пишете в жалбата и той ще разгледа, тоест всичко, което трябва да посочите там.
Just write to him in the complaint and he will take a look, that is, everything you need to mention there.
Здравей, Джаро, проблемът е разрешен, благодаря за всичко
Hello Jaro problem solved thanks for everything
Това е страхотно и наистина се радвам, че в крайна сметка нещата се получиха. Как успяхте да го разрешите? Ще останеш ли да играеш тук? 🎉☘️
That's great and I'm really glad things worked out in the end. How did you manage to resolve it ? Will you stay and play here ? 🎉☘️
Да, мениджърът ми помогна и ще продължа да играя в N1casino
Yes the manager helped me and I will continue play in N1casino
Хубаво е да чуя това. Ако искате да напишете отзив, описващ вашето преживяване, ето връзката за вас.😉
It's good to hear this. If you'd like to write a review describing your experience, here's the link for you.😉
За мен това все още е един от най-добрите адреси, дори ако сега има по-малко опции за депозит от преди, все още ми е приятно да играя тук. Мога да го препоръчам.
For me it is still one of the best addresses, even if there are now fewer deposit options than before, I still enjoy playing here. I can recommend it.
Für mich eine der besten Adressen immer noch, auch wenn es mittlerweile wengier Einzahlungsmöglichkeiten gibt als früher spiele ich hier gerne. Kann ich empfehlen.
И така, какво ви харесва най-много в казиното, ако трябваше да го оцените? От колко време играеш тук? Имали ли сте проблеми тук? 🙂
So what do you like most about the casino if you had to rate it ? How long have you been playing here ? Have you had any problems here ? 🙂
Добър вечер
Снощи спечелих €2700 в онлайн казино N1. След часове на обсъждане с чата за поддръжка и качване на около 40 документа, най-накрая получих потвърждение от поддръжката, че акаунтът ми вече е напълно потвърден и че мога да направя теглене. Получих също имейл, че акаунтът ми вече е напълно потвърден.
Направих това и исках 2700 евро да бъдат изплатени по сметката ми. Няколко часа по-късно това отново беше отхвърлено и чатът за поддръжка отново каза, че трябва да потвърдя акаунта си и да кача доказателство за адрес, въпреки че вече бях направил това преди много време и акаунтът вече беше напълно проверен.
Тези чат ботове изобщо не ми помагат, няма телефонен номер и се чувствам сякаш ме измамват. Има ли някакъв начин да се свържа с реален човек от N1, който да ми реши този проблем?
Или може някой тук във форума да ми помогне?
Ще се радвам на всеки отговор.
Добър вечер на всички.
Good evening,
Last night I won €2700 in the N1 online casino. After hours of discussion with the support chat and uploading around 40 documents, I finally received confirmation from support that my account was now fully verified and that I could make a withdrawal. I also received an email stating that my account was now fully verified.
I did this and wanted to have the €2700 paid out to my account. A few hours later, this was rejected again and the support chat said again that I had to verify my account and upload proof of address even though I had already done this a long time ago and the account was already fully verified.
These chat bots don't help me at all, there is no phone number and I feel like I'm being ripped off. Is there any way to reach a real person from N1 who can solve this problem for me?
Or can someone here in the forum maybe help me?
I would be happy about any answer.
Good evening everyone.
Guten Abend,
Ich habe Gestern Abend 2700€ im Online Casino von N1 gewonnen, nach stundenlangem diskutieren mit dem support chat und ca. 40 Hochgeladenen Dokumenten hatte ich dann die bestätigung vom support, dass mein Konto nun vollständig verifiziert sei und ich eine Auszahlung tätigen kann, eine E mail, dass mein Konto nun vollständig verifiziert ist bekam ich auch.
Dies tat ich und ich wollte mir die 2700€ auf mein Konto auszahlen lassen, einige stunden später wurde diese wieder abgelehnt und der support chat meinte erneut ich müsse mein Konto verifizieren und einen Adressnachweis Hochladen obwohl ich dies schon längst tat und das Konto schon Vollständig verifiziert ist.
Diese Chat Bots helfen mir kein Stück, es gibt keine Telefonnummer und ich fühle mich langsam über den Tisch gezogen. gibt es nicht irgendeine Möglichkeit eine reale Person von N1 zu erreichen die dieses Problem für mich lösen kann?
oder kann mir vielleicht jemand hier im Forum weiterhelfen?
Ich würde mich über jede Antwort Freuen.
Schönen Abend euch allen.
здравейте Това е много разочароващо, предполагам. Е, не намерих директен контакт, само обичайния имейл адрес за поддръжка:
Освен това описанието казва, че чатът е достъпен 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, но благодарение на този свят празник, предполагам, че чатботът е покривал повечето въпроси.
Бих казал, че трябва да изчакате още малко, за да се свържете с истински човек. 🙁
Съжалявам, че не можах да намеря нещо по-солидно. Моля, актуализирайте ни често. Поне би било добре да се разбере въпросът с втората проверка.
Hi there. That is very disappointing, I imagine. Well, I have found no direct contact, just the usual support email address: support@n1casino.com
Also the description saying the chat is available 24/ 7 yet thamks to this holy holiday time, I guess the chatbot was covering the most of the questions.
I'd say you have to wait a bit longer to get in touch with a real person. 🙁
I'm sorry I could not find something more solid. Do update us frequently, please. At least it would be good to understand the matter with the second verification.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.