ФорумКазинаN1 Casino - обща дискусия

N1 Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Habikab
|
5083 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Имате ли да препоръчате?

Вече не му вярвам.

Автоматичен превод:
Panagiwtis
преди 1 година

Мислех, че проблемът е решен, нали?

Ако искате да си намерите ново казино, обърнете внимание на секцията Онлайн казино , там можете да намерите полезни категории:

file


Автоматичен превод:
преди 1 година

Казино n1 теглене.


здравейте, имам голям проблем. Открих сметка в тази компания преди няколко дни. Депозирах около 500 евро, всичко вървеше добре, докато не спечелих 2500 евро. След като започнах първото си теглене и изпратих всички документи, които поискаха, и те го отмениха тегленето. Това се е случило 15 пъти досега. Говорих с тях в чата и те ми казаха, че всичко е наред, сметката е идентифицирана и можете веднага да направите теглене. защо ме лъжат?? можете ли да ми помогнете, моля??
Автоматичен превод:
Thomkan
преди 1 година

Здравей, успя ли да разрешиш това? Изглежда, че може да са само някои проблеми с исканото теглене. Опитвали ли сте да теглите, като използвате същия метод на плащане, който сте използвали за депозитите?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

N1 крадци. Далеч.

Автоматичен превод:
panm12345
преди 11 месеца

Здравейте,

Според вашия потребителски преглед изглежда, че акаунтът ви също е бил блокиран. Е, имате ли представа защо?

Свързахте ли се с чата? Може би можете да споделите някои екранни снимки или преписи - какво мислите? 🤔

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Аз отвърнах:

Имате ли нужда от допълнителни обяснения? Ще ги имате. Преди всичко играя с гръцките N1 Thiefs, които използваха млади момичета, които ми се обаждаха всяка седмица, за да ме информират за промоциите и т.н. (докладвам това, защото казват, че нямаме поддръжка чрез обаждане). Нека започна от резултата. Загубих в това казино 14 хиляди за 1 седмица и те забраниха акаунта ми завинаги, защото съм пристрастен, както те вярват (хахаха) и направиха това за мое добро (2xhahaha). Първоначално играх малко, за да видя как ще реагират игрите. Не беше нищо особено, но добре, казах защо не, тъй като това казино има само слотове, без спортни залагания и т.н., които изобщо не ме интересуват. И така, след първите 3 пъти, защото губех пари и натисках малко в случай, че получа добра възвръщаемост, загубих 3k. Добре, казах, че това може да е просто лош раздел, но се притеснявам, че ще върнат малко пари за следващите раздели (3xhhahaha). След тази загуба те спряха акаунта ми само временно, за да поискат доходите ми и източниците им!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Бях изненадан и шокиран и първоначално не исках да предоставя такава лична информация, но просто избрах някои произволни отговори, за да ми позволят да продължа да използвам акаунта си. По време на този инцидент се опитвах да изтегля пари и когато депозирах повече, за да продължа да играя, те автоматично бяха отхвърлени!!!! Това не се повтори, което означава, че успях да тегля пари и да депозирам повече пари.

Следващите секции, както осъзнавате, са били по-лоши от тази, която е загубила 3k... без възвръщаемост, без бонуси, или ако сте получавали бонус rturns x3, x10, максимум x20.

В същото време, ако изтеглих само няколкостотин евро като 300 или 400 евро, VIP екипът ми изпращаше поздравления за моите печалби!!!!!!!!!!! LOL по същото време, когато губех 17k!!!!!!!

И накрая, тъй като прекалявах, когато губех тази сума и им изпратих няколко хубави думи и казах, че това преживяване ми е причинило само недоволство и няма забавление в това отвратително ужасяващо преживяване, те блокираха акаунта ми завинаги и продължиха да ме обиждат, че съм пристрастена съм!!!!!!!(4xhahahah)


В заключение, още едно бедно измамно казино, което иска да открадне пари от играчите и след това да ги обвинява, че те са лошите. Освен това в Гърция имаме данък над 100 евро печалба на секция..!!!!!!!!!!! Какво означава това? Играете 1000 евро и губите. Играеш следващия път, когато спечелиш 1000 и те държат данък 180!!!! Общо: 820 евро!!!!! + процентът, който казиното запазва: ИГРАЧИТЕ ВИНАГИ ЩЕ ЗАГУБЯТ ПАРИТЕ СИ - НИКОЙ НЕ ПЕЧЕЛИ! САМО ШИБАНИТЕ КРАДЦИ.

Накрая, искам да спомена, че имам игри във всички гръцки казина и няколко международни. Гръцките казина са най-голямата измама. Най-високият множител, който някога съм виждал, е 1500 и разбира се, след като губех пари. Това важи и за всички мои приятели и видеоклипове в мрежата. Имам залог МИЛИОНИ!!!!!! за всички онлайн казино винаги само на слотове и никога не съм виждал максимална печалба дори в игра с 2000x 3000x. Те дават максимални печалби само на хора, които играят 0,20 евро и разбира се, защото са загубили парите му.


Следователно по мое мнение playngo + гръцките казина (особено крадците N1) + като цяло слотовете е една от най-големите измами някога и единственият път, когато можете да видите игри, които дават голяма печалба, е само ако играете с фалшиви пари или ако вие сте youtuber, който предава поточно слотове, за да могат да бъдат рекламирани и да измамят хората, че и те могат да спечелят.

ОТВРАТИТЕЛНО - УЖАСЯВАЩО!

Автоматичен превод:
panm12345
преди 11 месеца

Здравейте.

отговорът е тук - ако се интересувате.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Публикувах и тук, в случай че пропуснете отговора ми.

Не мисля, че сте прочели отговора ми внимателно и "картинката", която препращате, ми изглежда сякаш се опитвате да оправдаете казиното. Защото, ако бяхте прочели внимателно отговора ми, щяхте да разберете, че играя много години в онлайн казина и играя само на ротативки. Така че моето мнение има значение и ако вашата „снимка" беше вярна, би трябвало да имам същите проблеми и с други казина. Така че "картинката", която имате, изглежда сякаш сте видели това, което бихте искали да видите, което е малко подозрително.

И за въпросите им за източниците на доходи пак се опитваш да ги оправдаеш без аргументи. Отвратително е да се питат клиентите такива неща и те нямат правомощия да го правят. Правителствата имат своите данъчни служби, които да проверяват тези неща.

И накрая, относно коловете, това се случи преди да започнете да играете повече пари, така че това отново не е извинение. Не ми се иска да се оплаквам. Просто се надявам, че потребителите ще видят моя преглед и няма да играят в това казино. Има много други хубави казина, които УВАЖАВАТ клиентите и УВАЖАВАТ парите, които клиентите играят в техните казина.

Приятен ден.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
panm12345
преди 11 месеца

Здравейте.

Не се притеснявайте, отговорът чака във втората тема.

Да ви е добър (и късмет)! 🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, имам следния проблем


Опитвам се да се верифицирам в n1 Casino от около 2 седмици, което до голяма степен проработи, с изключение на верификацията на последната транзакция.

Проблемът е, че N1 Casino не само иска да види трансфера, но също така изисква, наред с други неща, да видите името, iban, предназначението и т.н., когато правите трансфера.

Сега проблемът:

Очевидно не можете да видите това със следния доставчик „Payabl" и затова не мога да потвърдя акаунта си. Поддръжката на казиното не прави екранна снимка на предишни трансфери, нито дори взема предвид извлечение от сметката от януари, което също показва трансфери, направени с други „доставчици на трансфери".

На въпроси като дали мога да извърша нов трансфер с друг доставчик, за да можете този път да видите данните за транзакцията по-подробно, нямаше отговор от поддръжката и разговорът просто беше прекратен малко след това.

Автоматичен превод:
marcello098
преди 2 месеца

Здравейте, съжалявам, че сте в тази ситуация. Що се отнася до проверката, завършихте ли я успешно или все още не? Що се отнася до тегленето, виждам, че казиното не ви е посъветвало никаква алтернатива за проверка и след това теглене, което е жалко, защото те трябва да са тези, които да ви насочват. Мисля, че също сте помислили добре, ако искате да използвате различен метод на плащане и да потвърдите тук, за да можете да теглите, но тъй като поддръжката не отговори на тези въпроси, вероятно ще сте на същото място.

Въпреки това, ако целият процес на проверка и теглене продължава две седмици, това е точно времето, което даваме на казината да уредят процеса, така че ако имате нужда от помощ, можете да подадете жалба при нас.

Можете да го направите на този линк . ⬅️

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравейте, благодаря ви много за отговора, вече подадох жалба вчера и сега очаквам с нетърпение отговорите/предложените решения

Автоматичен превод:
marcello098
преди 2 месеца

О, извинявай, моя грешка. Ник със сигурност ще ви отговори и ще продължи да се опитва да направи всичко възможно, за да разреши вашия случай.

Разбира се, предоставям ви ръководство, за да знаете какво да очаквате по отношение на жалба и като цяло полезна информация.

Можете да го намерите тук . ⬅️

Надяваме се, че оплакването ви ще бъде разрешено възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини