преди 1 година
Имате ли да препоръчате?
Вече не му вярвам.
Do you have any to recommend?
I don't trust it anymore.
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο;
δεν το εμπιστεύομαι πλέον .
Имате ли да препоръчате?
Вече не му вярвам.
Do you have any to recommend?
I don't trust it anymore.
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο;
δεν το εμπιστεύομαι πλέον .
Мислех, че проблемът е решен, нали?
Ако искате да си намерите ново казино, обърнете внимание на секцията Онлайн казино , там можете да намерите полезни категории:
I thought that the issue was solved, wasn't it?
If you wish to find yourself a new casino, mind the Online Casino section, there are useful categories to be found:
Казино n1 теглене.
Casino n1 withdrawl.
Здравей, успя ли да разрешиш това? Изглежда, че може да са само някои проблеми с исканото теглене. Опитвали ли сте да теглите, като използвате същия метод на плащане, който сте използвали за депозитите?
Hi, have you managed to resolve this? It sounds like they might be only some issues with the withdrawal requested. Have you tried to withdraw using the same payment method as you used for the deposits?
Здравейте,
Според вашия потребителски преглед изглежда, че акаунтът ви също е бил блокиран. Е, имате ли представа защо?
Свързахте ли се с чата? Може би можете да споделите някои екранни снимки или преписи - какво мислите? 🤔
Hello,
According to your user review, it seems your account also got blocked. Well, do you have any idea why?
Have you reached out to the chat? Maybe you can share some screenshots or transcripts perhaps - what do you think? 🤔
Аз отвърнах:
Имате ли нужда от допълнителни обяснения? Ще ги имате. Преди всичко играя с гръцките N1 Thiefs, които използваха млади момичета, които ми се обаждаха всяка седмица, за да ме информират за промоциите и т.н. (докладвам това, защото казват, че нямаме поддръжка чрез обаждане). Нека започна от резултата. Загубих в това казино 14 хиляди за 1 седмица и те забраниха акаунта ми завинаги, защото съм пристрастен, както те вярват (хахаха) и направиха това за мое добро (2xhahaha). Първоначално играх малко, за да видя как ще реагират игрите. Не беше нищо особено, но добре, казах защо не, тъй като това казино има само слотове, без спортни залагания и т.н., които изобщо не ме интересуват. И така, след първите 3 пъти, защото губех пари и натисках малко в случай, че получа добра възвръщаемост, загубих 3k. Добре, казах, че това може да е просто лош раздел, но се притеснявам, че ще върнат малко пари за следващите раздели (3xhhahaha). След тази загуба те спряха акаунта ми само временно, за да поискат доходите ми и източниците им!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Бях изненадан и шокиран и първоначално не исках да предоставя такава лична информация, но просто избрах някои произволни отговори, за да ми позволят да продължа да използвам акаунта си. По време на този инцидент се опитвах да изтегля пари и когато депозирах повече, за да продължа да играя, те автоматично бяха отхвърлени!!!! Това не се повтори, което означава, че успях да тегля пари и да депозирам повече пари.
Следващите секции, както осъзнавате, са били по-лоши от тази, която е загубила 3k... без възвръщаемост, без бонуси, или ако сте получавали бонус rturns x3, x10, максимум x20.
В същото време, ако изтеглих само няколкостотин евро като 300 или 400 евро, VIP екипът ми изпращаше поздравления за моите печалби!!!!!!!!!!! LOL по същото време, когато губех 17k!!!!!!!
И накрая, тъй като прекалявах, когато губех тази сума и им изпратих няколко хубави думи и казах, че това преживяване ми е причинило само недоволство и няма забавление в това отвратително ужасяващо преживяване, те блокираха акаунта ми завинаги и продължиха да ме обиждат, че съм пристрастена съм!!!!!!!(4xhahahah)
В заключение, още едно бедно измамно казино, което иска да открадне пари от играчите и след това да ги обвинява, че те са лошите. Освен това в Гърция имаме данък над 100 евро печалба на секция..!!!!!!!!!!! Какво означава това? Играете 1000 евро и губите. Играеш следващия път, когато спечелиш 1000 и те държат данък 180!!!! Общо: 820 евро!!!!! + процентът, който казиното запазва: ИГРАЧИТЕ ВИНАГИ ЩЕ ЗАГУБЯТ ПАРИТЕ СИ - НИКОЙ НЕ ПЕЧЕЛИ! САМО ШИБАНИТЕ КРАДЦИ.
Накрая, искам да спомена, че имам игри във всички гръцки казина и няколко международни. Гръцките казина са най-голямата измама. Най-високият множител, който някога съм виждал, е 1500 и разбира се, след като губех пари. Това важи и за всички мои приятели и видеоклипове в мрежата. Имам залог МИЛИОНИ!!!!!! за всички онлайн казино винаги само на слотове и никога не съм виждал максимална печалба дори в игра с 2000x 3000x. Те дават максимални печалби само на хора, които играят 0,20 евро и разбира се, защото са загубили парите му.
Следователно по мое мнение playngo + гръцките казина (особено крадците N1) + като цяло слотовете е една от най-големите измами някога и единственият път, когато можете да видите игри, които дават голяма печалба, е само ако играете с фалшиви пари или ако вие сте youtuber, който предава поточно слотове, за да могат да бъдат рекламирани и да измамят хората, че и те могат да спечелят.
ОТВРАТИТЕЛНО - УЖАСЯВАЩО!
I replied back:
You ned further explanations? You will have them. First of all I play to the greek N1 Thiefs who were using young girls calling me ecvery week to inform me about the promotions etc(I report this because they say we do not have support via call). Let me start from the result. I lost in this casino 14k in 1 week and they banned my account forever because I am addicted as they believe(hahahha) and they did this for my own good(2xhahaha). Initially, I just played a little bit to see how the games react. It was nothing special but ok I said why not as this casino has only slots no sports bets etc. on which I am not intersted at all. So, after the first 3 times because I was loogsing money and I pushed a little bit in case I get a good return, I lost 3k. Ok I said that could be just a bad section npo worries they will return back some money on the next sections(3xhhahaha). After this loss they suspended my account just temporarily to ask for my income and the sources of it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I was surprised and shocked and initally I did not want to provide such personal information but I just selcted some random answers in order to allow me continune using my account. During this incident I was trying to withdraw money and when I was depositing more to continue playing they were automatically being rejected!!!! This did not happen again, meaning I was able to have peding withdrawls and to deposit more money.
The next sections as you realise were worst than the one tha lost the 3k...no returns, no bonuses, or if you were getting the bonus rturns x3, x10, maximum x20.
The same time if I had a withdrawl of just few haundreds of euros like 300 or 400 euros, the VIP team was sending me congratulations for my winnings!!!!!!!!!!! LOL the same time that I was loosing 17k!!!!!!!
Finally because I overeacted when I was loosing this ammount and I sent them some nice words and I said that this experince has caused me only disatisfaction and there is no entertainment to this disgusting appauling experience they blocked my account forever and they kept insulting me that I am addicted!!!!!!!(4xhahahah)
In conclusion, another poor-scam casino that wants to steal money from the players and then accuse them that they are the bad guys. Furthermore, in Greece we have tax over 100 euro profit per section..!!!!!!!!!!! What does this mean? You play 1000 euro you loose. You play next time you win 1000 and they keep 180 tax!!!! Total:820 euros!!!!! + the percentage that the casino keeps : PLAYERS WILL ALWASY LOOSE THEIR MONEY - NOONE WINS !ONLY THE FUCKING THIEFS.
Laslty, I want to mention that I have playes to all Greek casinos and few international. Greek casinons are the biggest scam. Highest multiplier that I ever saw is 1500 and of course after I was loosing money. This applies also for all my friends and vides on the web. I have wager MILLIONS!!!!!! to all the onliune casino always only on slots and I never saw a max win even in game with 2000x 3000x. They only give max wins to peple that are playing 0.20 euros and of course becvause they have lost his money.
Therefore in my opinion playngo + greek casinos(especially the N1 thiefs) + in general slots is one of the biggest scams ever and the only time that you can see games giving a big win is only if you play with fake money or if y ou are a youtuber who streams slots so they can be advertised and to scam the people that they could win too.
DISGUSTING - APPAULING!
Здравейте.
отговорът е тук - ако се интересувате.
Hello.
the reply is here - if you are interested.
Публикувах и тук, в случай че пропуснете отговора ми.
Не мисля, че сте прочели отговора ми внимателно и "картинката", която препращате, ми изглежда сякаш се опитвате да оправдаете казиното. Защото, ако бяхте прочели внимателно отговора ми, щяхте да разберете, че играя много години в онлайн казина и играя само на ротативки. Така че моето мнение има значение и ако вашата „снимка" беше вярна, би трябвало да имам същите проблеми и с други казина. Така че "картинката", която имате, изглежда сякаш сте видели това, което бихте искали да видите, което е малко подозрително.
И за въпросите им за източниците на доходи пак се опитваш да ги оправдаеш без аргументи. Отвратително е да се питат клиентите такива неща и те нямат правомощия да го правят. Правителствата имат своите данъчни служби, които да проверяват тези неща.
И накрая, относно коловете, това се случи преди да започнете да играете повече пари, така че това отново не е извинение. Не ми се иска да се оплаквам. Просто се надявам, че потребителите ще видят моя преглед и няма да играят в това казино. Има много други хубави казина, които УВАЖАВАТ клиентите и УВАЖАВАТ парите, които клиентите играят в техните казина.
Приятен ден.
I posted also here in case you miss my reply.
I do not think that you read my answer carefully and the "picture" that you are referring to it seems to me like you are trying to justify the casino. Because if you had read carefully my reply you would have realised that I am playing many years on online casinos, and I am playing only slots. So, my opinion matters and also if your "picture" was true, I should have the same issues with other casinos too. So the "picture" that you have it seems like you saw what you would like to see which is a little bit suspicious.
Also about their questions for the sources of the income you are trying to justify them again with no argument. It is disgusting to ask customers such things and they do not have any authority to do so. Goverments have their tax services to check these things.
Lastly, about the calls, this happened before starting playing more money so this is not an excuse again. I do not care to make a complaint. I just hope that the users will see my review and will not play to this casino. There are many other nice casinos that they RESPECT the customers and they RESPECT the money that customers play on their casinos.
Have a nice day.
Здравейте.
Не се притеснявайте, отговорът чака във втората тема.
Да ви е добър (и късмет)! 🙏
Hello.
Don't worry, the reply is waiting in the second thread.
Have a good (and lucky) one! 🙏
Здравейте, имам следния проблем
Опитвам се да се верифицирам в n1 Casino от около 2 седмици, което до голяма степен проработи, с изключение на верификацията на последната транзакция.
Проблемът е, че N1 Casino не само иска да види трансфера, но също така изисква, наред с други неща, да видите името, iban, предназначението и т.н., когато правите трансфера.
Сега проблемът:
Очевидно не можете да видите това със следния доставчик „Payabl" и затова не мога да потвърдя акаунта си. Поддръжката на казиното не прави екранна снимка на предишни трансфери, нито дори взема предвид извлечение от сметката от януари, което също показва трансфери, направени с други „доставчици на трансфери".
На въпроси като дали мога да извърша нов трансфер с друг доставчик, за да можете този път да видите данните за транзакцията по-подробно, нямаше отговор от поддръжката и разговорът просто беше прекратен малко след това.
Hello, I have the following problem
I've been trying to verify myself at n1 Casino for about 2 weeks, which has largely worked, except for the verification of the last transaction.
The problem is that N1 Casino not only wants to see the transfer but also requires, among other things, that you see the name, iban, intended use, etc. when making the transfer.
Now the problem:
Apparently you can't see this with the following provider "Payabl" and so I can't manage to verify my account. The casino support does not take a screenshot of previous transfers, nor does it even take into account an account statement from January, which also shows transfers that were made with other "transfer providers".
To questions such as whether I can carry out a new transfer with a different provider so that this time you can see the transaction data in more detail, there was no answer from support and the conversation was simply ended shortly afterwards.
Hallo, ich habe folgendes Problem
Ich versuche mich seit bestimmt 2 Wochen beim n1 Casino zu verifizieren was auch weitestgehend funktioniert hat, bis auf die Verifikation der letzten Transaktion.
Das Problem ist das N1 Casino will nicht nur die Überweisung sehen sondern verlangen auch unter anderem das man bei der Überweisung den Namen die iban den Verwendungszweck usw sieht.
Jetzt das Problem:
Man sieht das anscheinend nicht bei folgendem Anbieter „Payabl" und somit bekomme ich es auch nicht hin mein Konto zu verifizieren. der Support vom Casino nimmt auch kein Screenshot von früheren Überweisungen an nichtmal ein Konto Auszug aus Januar wird beachtet auf dem auch Überweisungen zu sehen sind die mit anderen „überweisungsanbietern" getätigt worden sind.
auf Fragen wie z.B. ob ich eine neue Überweisung ausführen kann mit einem anderen Anbieter sodass man hier diesmal die transaktionsdaten genauer sehen kann kam keine Antwort vom Support und die Unterhaltung wurde auch kurz daraufhin einfach wieder beendet.
Здравейте, съжалявам, че сте в тази ситуация. Що се отнася до проверката, завършихте ли я успешно или все още не? Що се отнася до тегленето, виждам, че казиното не ви е посъветвало никаква алтернатива за проверка и след това теглене, което е жалко, защото те трябва да са тези, които да ви насочват. Мисля, че също сте помислили добре, ако искате да използвате различен метод на плащане и да потвърдите тук, за да можете да теглите, но тъй като поддръжката не отговори на тези въпроси, вероятно ще сте на същото място.
Въпреки това, ако целият процес на проверка и теглене продължава две седмици, това е точно времето, което даваме на казината да уредят процеса, така че ако имате нужда от помощ, можете да подадете жалба при нас.
Можете да го направите на този линк . ⬅️
Мислиш ли, че ще го направиш?
Hello, I'm sorry you're in this situation. As far as the verification is concerned, have you completed it successfully or still not ? Regarding the withdrawal, I see the casino didn't advise you any alternative to verify and then withdraw, which is a pity, because they should be the ones to guide you. I think you also thought well if you wanted to use a different payment method and verify here to be able to withdraw, but since the support did not answer these questions, you will probably be in the same point.
However, if the whole verification and withdrawal process has been going on for two weeks, that's exactly the time we give casinos to sort out the process, so if you need help, you can file a complaint with us.
You can do so at this link. ⬅️
Do you think you'll go for it?
Здравейте, благодаря ви много за отговора, вече подадох жалба вчера и сега очаквам с нетърпение отговорите/предложените решения
Hello, thank you very much for the answer, I already submitted a complaint yesterday and am now looking forward to the answers/suggested solutions
Hallo vielen Dank für die Antwort ich habe gestern auch schon eine Beschwerde eingereicht und bin nun auf die Antworten/Lösungsvorschläge gespannt
О, извинявай, моя грешка. Ник със сигурност ще ви отговори и ще продължи да се опитва да направи всичко възможно, за да разреши вашия случай.
Разбира се, предоставям ви ръководство, за да знаете какво да очаквате по отношение на жалба и като цяло полезна информация.
Можете да го намерите тук . ⬅️
Надяваме се, че оплакването ви ще бъде разрешено възможно най-скоро.
Oh, sorry, my bad. Nick will certainly reply to you and will continue to try to do everything he can to resolve your case.
Of course, I'm providing you with a guide so you know what to expect in terms of complaint and overall useful information.
I hope that your complaint will be resolved as soon as possible.
Здравейте, вчера направих депозит от 200 евро, купих всичко на sugar rush 1000 и спечелих 15588,40 Направих теглене от 3000 и след 2-3 часа го отхвърлят поради нарушение на бонуса, нямах никакви бонус за Току-що играх и спечелих те отхвърлиха всичко Говоря с тях казаха съжалявам за нарушение и бла бла бла днес получих 3000 от тегленето, но останалата част нищо как мога да си върна цялата сума? Имам нужда от помощ, моля
Hello yesterday I make a deposit of 200 euros I bought all of it on sugar rush 1000 and I won 15588,40 I made a withdrawal of 3000 and after 2-3 hours they reject it because of a bonus violation I didn't had any bonus on I just played and I won they rejected all of it I talk with them they said sorry a violation and bla bla bla today I received the 3000 of the withdrawal but the rest of it nothing how can I have the whole amount back ? I need help please
Здравейте, исках да препоръчам оплакване веднага и вие вече го направихте, което е добра стъпка.
Колкото до бонуса, ти каза, че нямаш такъв. Значи купихте ли функция в играта? Какво обяснение ви даде казиното за вземането на другите печалби?
Кажи ми.
Hi, I wanted to recommend a complaint right away and you have already done so, which is a good step.
As for the bonus, you said you didn't have one. So was it an ingame feature you bought? What explanation did the casino give you for taking the other winnings ?
Let me know.
Да, това беше функция в играта, която купих. Играта беше sugar rush 1000. Казиното ми каза, че съм надвишил максималния залог и поради нарушение на правилата и условията това решение не може да бъде отменено. И аз питам, ако не можах да играя или да купя функцията, защо ми позволи??
Yes it was an ingame feature I bought . The game was sugar rush 1000. The casino told me that I exceeded the maximum bet and Due the terms and conditions violation this decision cannot be undone. And I'm asking if I couldn't play or buy the feature why the let me??
О, добре, ако сте играли с бонус, който сте активирали, и по време на бонуса сте закупили бонус покупка директно в играта, тогава това е различен случай и през повечето време нямате право да имате 2 бонуса в играта . Ако обаче не сте потвърдили никакъв бонус и просто сте депозирали и играете с истински пари, тогава подобни неща не трябва да се прилагат. Винаги е добра идея да проверите правилата и условията. Намерихте ли там нещо, което да казва или описва вашия проблем?
Oh well, if you were playing with a bonus that you had activated and during the bonus you bought a bonus buy directly in the game, then it is a different case and most of the time you are not allowed to have 2 bonuses in the game. However, if you did not confirm any bonus and just deposited and played with real money, then such things should not apply. It is always a good idea to check with the terms and conditions. Did you find anything there that says or describes your problem ?
Не, не съм проверявал, но нямах активни бонуси. Ако имаше някакъв друг проблем, вярвам, че нямаше да получа тегленето от 3000 евро, което правя след печалбата. Първо анулират тегленето, но след като го изпратят сега, имам нужда от 12588,40 обратно. Опитах се да се свържа с мениджър, но не получих отговор.
No I didn't check but I didn't had any active bonuses. If there was any other problem I believe I wouldn't receive the 3000 euro withdrawal that I make after the winnings . They cancel firstly the withdrawal but after they send it now I need the 12588,40 back. I tried to communicate with a manager but I didn't receive any answer.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.