преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с N1 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Имам проблеми с N1 Casino. Отказват да изплатят или са изтрили печалбите ми. Фон, получи бонус/кешбек и игра с него и също спечели 2000 евро. Но тъй като залогът ми беше по-висок от 5 евро при игра и това вероятно не е позволено, всичко беше изтрито и акаунтът ми беше деактивиран за момента. Само бонусът от 150 евро обратно и акаунтът ми се отключи. Защо изобщо е възможно да залагате повече? Също така не е лесно да разберете кога бонусът се изчиства, когато спечелите. Съжалявам, но това е друга практика, при която абсолютно не мога да разбера добрата оценка тук.
Hello,
I have problems with N1 Casino. They refuse to pay out or have deleted my winnings. Background, received a bonus/cashback and played with it and also won 2000 euros. However, since my bet was higher than 5 euros when playing and this is probably not allowed, everything was deleted and my account was deactivated for the time being. Just the bonus of 150 euros back and my account unlocked. Why is it even possible to bet more? It's also not easy to know when the bonus is cleared when you win. Sorry, but that's another practice where I absolutely cannot understand the good rating here.
Hallo,
ich habe Probleme mit N1 Casino. Sie verweigern die Auszahlung bzw. haben meinen Gewinn gelöscht. Hintergrund, habe einen Bonus/Cashback erhalten und mit diesem gespielt und auch 2000 Euro gewonnen. Da mein Einsatz beim spielen allerdings höher als 5 Euro war und dies wohl nicht erlaubt ist, wurde alles gelöscht und mein Konto erstmal deaktiviert. Nur der Bonus von 150 Euro wieder da und mein Konto entsperrt. Wieso ist es möglich überhaupt mehr zu setzen? Es ist ja auch nicht leicht zu wissen, wann ist der Bonus verrechnet wenn man gewinnt. Sorry aber das ist schon wieder Praktiken bei denen ich die gute Bewertung hier absolut nicht nachvollziehen kann.
Това обикновено е в техните правила и условия под бонуси и ще посочва, ако заложите над сумата, предвидена, спечелените печалби ще бъдат анулирани. Едно от казината, които използвам, има х30 залагане на бонуси с максимален залог от €2, което е много малко, за да искате да го вземете.
It’s usually in their terms and conditions under bonuses and will state if you wager above the amount stipulated winnings gained will be voided. One of the casinos I use has a x30 wagering on bonuses with a max bet of €2 which is far to low to want to take it.
Здравейте,
Имам проблеми с N1 Casino. Отказват да изплатят или са изтрили печалбите ми. Фон, получи бонус/кешбек и игра с него и също спечели 2000 евро. Но тъй като залогът ми беше по-висок от 5 евро при игра и това вероятно не е позволено, всичко беше изтрито и акаунтът ми беше деактивиран за момента. Само бонусът от 150 евро обратно и акаунтът ми се отключи. Защо изобщо е възможно да залагате повече? Също така не е лесно да разберете кога бонусът се изчиства, когато спечелите. Съжалявам, но това е друга практика, при която абсолютно не мога да разбера добрата оценка тук.
Hello,
I have problems with N1 Casino. They refuse to pay out or have deleted my winnings. Background, received a bonus/cashback and played with it and also won 2000 euros. However, since my bet was higher than 5 euros when playing and this is probably not allowed, everything was deleted and my account was deactivated for the time being. Just the bonus of 150 euros back and my account unlocked. Why is it even possible to bet more? It's also not easy to know when the bonus is cleared when you win. Sorry, but that's another practice where I absolutely cannot understand the good rating here.
Hallo,
ich habe Probleme mit N1 Casino. Sie verweigern die Auszahlung bzw. haben meinen Gewinn gelöscht. Hintergrund, habe einen Bonus/Cashback erhalten und mit diesem gespielt und auch 2000 Euro gewonnen. Da mein Einsatz beim spielen allerdings höher als 5 Euro war und dies wohl nicht erlaubt ist, wurde alles gelöscht und mein Konto erstmal deaktiviert. Nur der Bonus von 150 Euro wieder da und mein Konto entsperrt. Wieso ist es möglich überhaupt mehr zu setzen? Es ist ja auch nicht leicht zu wissen, wann ist der Bonus verrechnet wenn man gewinnt. Sorry aber das ist schon wieder Praktiken bei denen ich die gute Bewertung hier absolut nicht nachvollziehen kann.
Здравейте,
в идеалния свят няма да ви бъде позволено да направите такъв залог, когато играете с бонуса.
Да кажем, че дори някакво предупреждение точно преди да задействате завъртането би било чудесно.
Сега виждате, че играчът трябва да прочете внимателно всички условия и да се придържа към тях.
Можете също да попитате поддръжката/чата на живо за напредъка на залагането, понякога можете да видите някаква лента за напредък в акаунта си.
Каква причина ви даде тяхната подкрепа, чудя се?
Те трябва да ви обяснят това нарушение на условията за бонус:
Hello,
in the ideal world, you won't be allowed to place such a bet when playing with the bonus.
Let's say that even some warning just before you trigger the spin would be great.
Now you see that is up to the player to read all terms and conditions carefully and stick to these.
You can also ask the support/live chat about the wagering progress, sometimes you can see some kind of a progress bar in your account.
What reason did their support give you I wonder?
They should explain this bonus conditions violation to you:
Добър вечер, имам проблем с тегленето на пари тук и 4 дни не ми позволява да тегля, пращам им съобщение всеки ден и те казват, чакайте да отговорим, неприемливо..
Good evening, I have a problem with the withdrawal of money here and for 4 days it won't let me withdraw, I send them a message every day and they say wait for us to reply, unacceptable..
καλησπερα εχω προβλημα με την αποσυρση χρηματων εδω και 4 μερες δεν με αφηνει να κανω αναληψη τους στελνω καθε μερα μηνυμα και μου λενε περιμενετε να σας απαντησουμε απαραδεκτο..
Здравейте,
мога ли да знам дали вече сте преминали проверката, моля? Защото ако не, това би обяснило забавянето.
Или може би чакате одобрение на документа? Моля, уведомете ме какво се случва.
Благодаря ти.
Hello,
may I know whether you already passed the verification, please? Because if not, that would explain the delay.
Or maybe you are waiting for the document approval? Please let me know what is happening.
Thank you.
Да, идентификацията е извършена нормално
Yes, the identification has been done normally
Ναι κανονικα έχει γίνει η ταυτοποίηση
Това е добре. Просто се надявам, че това не е друг проблем с доставчик на плащания, какъвто можем да видим в казината.
Какъв вариант на плащане избрахте? 🤔
That's good. I just hope that this is not another issue with a payment provider like we can see in ther casinos.
What payment option did you opt for? 🤔
Здравейте, искам да попитам дали някой друг я е играл и да видя дали съм загубил парите.
Открих акаунт в N1casino преди пет дни и сложих карта от €25 и те ми дадоха и това, но бонус от 25, докато играх, спечелих две хиляди и половина евро и ми казаха, че трябва да играя €1750 в края на краищата го изиграх и отидох да изтегля, след което започна, че не е направено правилно идентификацията и ни изпрати един лист хартия и ни изпрати другия и ги изпратих всичките един до Услугата, тя ми каза, че е ОК теглене направих теглене, което отменяха накрая казаха, че ще затворят акаунта ми и ще теглят ръчно и оттогава не се чувам с тях, не ми изпращат имейли и не знам какво ще се случи, някой имал ли е същия проблем преди? Получи ли парите си?
Hello, I want to ask if anyone else has played it and see if I lost the money.
I opened an account at N1casino five days ago and I put in a €25 card and they gave me that too but a 25 bonus as I played I won two and a half thousand euros and they told me that I have to play the €1750 after all I played it and went to withdraw then it started that it wasn't done right the identification and send us one piece of paper and send us the other and I sent them all one to the Service she told me it's OK withdraw I made a withdrawal they were canceling at the end they said they will close my account and withdraw manually and from then I don't hear from them they don't send me e-mails and I don't know what will happen, has anyone had the same problem before? Did he get his money?
Γεια σας θέλω να θέσω το ερώτημα αν την έχει πατήσει και άλλος και να δω αν έχασα τα χρήματα.
Άνοιξα πριν πέντε μέρες λογαριασμό στην N1casino Και έβαλα 25 € κάρτα και μου βάλουν κι αυτή αλλά 25 μπόνους όπως έπαιζα κέρδισα δυόμιση χιλιάδες ευρώ και μου λέγανε ότι πρέπει Να παίξω τα 1750 € τελοσπάντων τα έπαιξα και πάω να κάνω ανάληψη τότε ξεκίνησε ότι δεν έγινε σωστά η ταυτοποίηση και στείλτε μας το ένα χαρτί και στείλτε μας το άλλο και τους τα έστειλα όλα η μία στην Εξυπηρέτηση μου έλεγε ότι είναι OK κάνετε ανάληψη έκανα ανάληψη ακυρώνονταν στο τέλος μου είπαν ότι θα μου κλείσουν το λογαριασμό και θα κάνουν την ανάληψη χειροκίνητα και από τότε δεν έχω νέα τους δε μου στέλνουν e-mail και δεν ξέρω τι θα γίνει έχει ξαναπάθει κάποιος το ίδιο πρόβλημα; Τα πήρε τα χρήματα του;
Здравейте,
за мен изглежда, че казиното не е най-доброто в подкрепата на играчите.
Ако мога да позная, бих казал, че проблемът с бонуса е свързан с незавършеното залагане, нали? Но изглежда, че сте завършили залагането след това, защото проверката е била задействана и обикновено се случва след подаване на заявката за теглене.
Така че засега бих казал, че проверката е извършена, но казиното може да има проблем със самото плащане, вероятно технически, ако ви помолят да изпратите нова ръчно.
Това, което не разбирам точно, е закриването на акаунта, казиното обясни ли защо акаунтът ви трябва да бъде закрит? Ако са го направили, моля, споделете информацията.
Както и да е, все още можете ли да получите достъп до акаунта си?
Трябва да кажа, че според нашия преглед казиното е добро като цяло, но се прилагат много несправедливи условия, проверете тук .
И това, което открих във вашата жалба , ме кара да се замисля дали бонусът, който сте взели, е ограничил баланса ви за изтегляне. Случайно ли е приложен лимит за теглене?
Hello,
to me, it seems that the casino is not the best one in supporting players.
If I may guess, I'd say that the bonus issue was related to the unfinished wagering, right? But it seems that you completed the wagering after that because the verification was triggered and it usually occurs after the withdrawal request was submitted.
So for now, I'd say that the verification was done, but the casino may have an issue with the payment itself, probably a technical one, if they asked you to submit a new one manually.
What I do not exactly understand is the account closure, has the casino explained why your account needs to be closed? If they did, please share the information.
Anyway, can you still access your account?
I must say that according to our review, the casino is good in general, but very unfair conditions are applied, check it out here.
And what I found in your complaint makes me think whether the bonus you took limited your withdrawable balance. Was a withdrawal limit applied to it by chance?
Изтеглих 500 евро от 2700. Нямам лимит за теглене, дори не ми казаха за лимит. Поставям сумата за теглене, която въвеждам така, за да изтегля сума в началото. Нямам достъп до акаунта си и те казаха, че ще го отворят, когато изтеглят.
Когато ги попитах, че не знаят, казаха, че имат натовареност и това е добре.
I made a withdrawal of 500 euros out of 2700. I don't have a withdrawal limit, they didn't even tell me about a limit. I put the withdrawal amount that I put in like this in order to withdraw an amount at the beginning. I can't access my account and they said they will open it when they withdraw.
When I asked them they don't know, they said they have a workload and that's fine.
Ανάληψη έκανα 500 ευρώ από τα 2700 δεν έχω όριο στην ανάληψη δεν μου είπαν κιόλας για όριο. Το ποσο ανάληψης που εβαλα εγώ το εβαλα ετσι για να βγάλω ένα ποσο στην αρχη. Στον λογαριασμό μου δεν έχω πρόσβαση και μου είπαν ότι θα τον ανοίξουν όταν μου κάνουν την ανάληψη.
Το ποτε που τους ρώτησα δεν ξέρουν μου είπαν έχουν φόρτο εργασίας και καλα.
Здравей,
не съм сигурен дали го разбирам правилно, но вашият акаунт в процес ли е на проверка сега? Ако е така, това би обяснило защо е блокиран.
Някои казина избраха да блокират акаунта, за да го потвърдят, предполагам, че е по-добре, защото играчите не играят надалеч от баланса си, докато чакат тегленето.
Така че, ако случаят е такъв, опитайте се да си сътрудничите и първо да проверите акаунта.
Ако греша, моля обяснете допълнително.
Hello there,
not sure if I get it correctly, but is your account under verification now? If so, it would explain why it is blocked.
Some casinos chose to block the account in order to get it verified, I guess it is better because players don't play away their balance while waiting for the withdrawal.
So, if this is the case, try to cooperate and get the account verified first.
If I'm wrong, please explain further.
Сметката е потвърдена.
Затвориха ми го, за да направя тегленето ръчно.
The account is verified.
They closed it for me to make the withdrawal manually.
Είναι επαληθευμένος ο λογαριασμός.
μου τον κλείσανε για να μου κάνουν χειροκίνητα την ανάληψη.
Така че ще изпратят цялата сума ръчно или само 500 евро, които първоначално поискахте?
So are they going to send the whole amount manually or just the 500 euros that you initially requested?
Логично след 500 ще ми отворят сметката с 2200 в нея..
Logically, after 500, they will open my account with 2200 in it..
Λογικά τα 500 και μετά θα μου ανοίξουν τον λογαριασμό με 2200 μέσα..
Добре, а след това можеш да поискаш още 500 и те пак ще затворят сметката? Някак си не разбирам защо акаунтът ви е затворен сега, особено след като вече е верифициран.
Okey and then you can ask for 500 more and they'll close the account again? I kind of don't understand why you're account is closed now, especially when it's already verified.
Нека сега да видим как ще бъде обработено първото ръчно теглене. Както и да е, бих попитал казиното дали трябва да очаквате такива усложнения всеки път, когато изпращате теглене.
Би било добре да имаме някакви улики, предполагам.
Това е голямо, добре познато казино, бих казал, че може би имат технически проблеми с доставчика на плащания, каквито много казина правят, така че би имало смисъл да изпратите парите ръчно, въпреки че не е ясно защо акаунтът трябва да бъде блокиран аз
Let's now see how the first manually done withdrawal will be handled. Anyway, I'd ask the casino whether you should expect such complications every time you submit the withdrawal.
Would be good to have some clues, I guess.
This is a big, well-known casino I'd say that maybe they have some technical issues with the payment provider lots of casinos do, so it would make sense to send the money manually, though why the account needs to be blocked is beyond me.
Всичко е наред, забавих се, но го получих
Everything is fine, I was delayed but I got it
Όλα εντάξει, με καθυστέρησαν αλλά μου τα βάλανε
Това наистина е страхотна новина. 🙂
Отсядате ли в N1 или искате да изследвате нови хоризонти на казината?
That is great news, indeed. 🙂
Are you staying with N1, or feel like exploring new casinos horizons?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.