НачалоФорумКазинаN1 Casino - обща дискусия

N1 Casino - обща дискусия

 от Habikab
|
13 586 преглеждания 59 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с N1 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте,

Имам проблеми с N1 Casino. Отказват да изплатят или са изтрили печалбите ми. Фон, получи бонус/кешбек и игра с него и също спечели 2000 евро. Но тъй като залогът ми беше по-висок от 5 евро при игра и това вероятно не е позволено, всичко беше изтрито и акаунтът ми беше деактивиран за момента. Само бонусът от 150 евро обратно и акаунтът ми се отключи. Защо изобщо е възможно да залагате повече? Също така не е лесно да разберете кога бонусът се изчиства, когато спечелите. Съжалявам, но това е друга практика, при която абсолютно не мога да разбера добрата оценка тук.

Автоматичен превод:
Habikab

Това обикновено е в техните правила и условия под бонуси и ще посочва, ако заложите над сумата, предвидена, спечелените печалби ще бъдат анулирани. Едно от казината, които използвам, има х30 залагане на бонуси с максимален залог от €2, което е много малко, за да искате да го вземете.

Автоматичен превод:

Здравейте,

Имам проблеми с N1 Casino. Отказват да изплатят или са изтрили печалбите ми. Фон, получи бонус/кешбек и игра с него и също спечели 2000 евро. Но тъй като залогът ми беше по-висок от 5 евро при игра и това вероятно не е позволено, всичко беше изтрито и акаунтът ми беше деактивиран за момента. Само бонусът от 150 евро обратно и акаунтът ми се отключи. Защо изобщо е възможно да залагате повече? Също така не е лесно да разберете кога бонусът се изчиства, когато спечелите. Съжалявам, но това е друга практика, при която абсолютно не мога да разбера добрата оценка тук.

Автоматичен превод:

Здравейте,

в идеалния свят няма да ви бъде позволено да направите такъв залог, когато играете с бонуса.

Да кажем, че дори някакво предупреждение точно преди да задействате завъртането би било чудесно.

Сега виждате, че играчът трябва да прочете внимателно всички условия и да се придържа към тях.

Можете също да попитате поддръжката/чата на живо за напредъка на залагането, понякога можете да видите някаква лента за напредък в акаунта си.

Каква причина ви даде тяхната подкрепа, чудя се?

Те трябва да ви обяснят това нарушение на условията за бонус:

file

Edited
Автоматичен превод:

Добър вечер, имам проблем с тегленето на пари тук и 4 дни не ми позволява да тегля, пращам им съобщение всеки ден и те казват, чакайте да отговорим, неприемливо..

Автоматичен превод:
dimitrdim1998

Здравейте,

мога ли да знам дали вече сте преминали проверката, моля? Защото ако не, това би обяснило забавянето.

Или може би чакате одобрение на документа? Моля, уведомете ме какво се случва.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:

Да, идентификацията е извършена нормално

Автоматичен превод:
dimitrdim1998

Това е добре. Просто се надявам, че това не е друг проблем с доставчик на плащания, какъвто можем да видим в казината.

Какъв вариант на плащане избрахте? 🤔


Автоматичен превод:

Здравейте, искам да попитам дали някой друг я е играл и да видя дали съм загубил парите.

Открих акаунт в N1casino преди пет дни и сложих карта от €25 и те ми дадоха и това, но бонус от 25, докато играх, спечелих две хиляди и половина евро и ми казаха, че трябва да играя €1750 в края на краищата го изиграх и отидох да изтегля, след което започна, че не е направено правилно идентификацията и ни изпрати един лист хартия и ни изпрати другия и ги изпратих всичките един до Услугата, тя ми каза, че е ОК теглене направих теглене, което отменяха накрая казаха, че ще затворят акаунта ми и ще теглят ръчно и оттогава не се чувам с тях, не ми изпращат имейли и не знам какво ще се случи, някой имал ли е същия проблем преди? Получи ли парите си?

Автоматичен превод:
Panagiwtis

Здравейте,

за мен изглежда, че казиното не е най-доброто в подкрепата на играчите.

Ако мога да позная, бих казал, че проблемът с бонуса е свързан с незавършеното залагане, нали? Но изглежда, че сте завършили залагането след това, защото проверката е била задействана и обикновено се случва след подаване на заявката за теглене.

Така че засега бих казал, че проверката е извършена, но казиното може да има проблем със самото плащане, вероятно технически, ако ви помолят да изпратите нова ръчно.

Това, което не разбирам точно, е закриването на акаунта, казиното обясни ли защо акаунтът ви трябва да бъде закрит? Ако са го направили, моля, споделете информацията.

Както и да е, все още можете ли да получите достъп до акаунта си?

Трябва да кажа, че според нашия преглед казиното е добро като цяло, но се прилагат много несправедливи условия, проверете тук .

И това, което открих във вашата жалба , ме кара да се замисля дали бонусът, който сте взели, е ограничил баланса ви за изтегляне. Случайно ли е приложен лимит за теглене?




Автоматичен превод:

Изтеглих 500 евро от 2700. Нямам лимит за теглене, дори не ми казаха за лимит. Поставям сумата за теглене, която въвеждам така, за да изтегля сума в началото. Нямам достъп до акаунта си и те казаха, че ще го отворят, когато изтеглят.

Когато ги попитах, че не знаят, казаха, че имат натовареност и това е добре.

Автоматичен превод:
Panagiwtis

Здравей,

не съм сигурен дали го разбирам правилно, но вашият акаунт в процес ли е на проверка сега? Ако е така, това би обяснило защо е блокиран.

Някои казина избраха да блокират акаунта, за да го потвърдят, предполагам, че е по-добре, защото играчите не играят надалеч от баланса си, докато чакат тегленето.

Така че, ако случаят е такъв, опитайте се да си сътрудничите и първо да проверите акаунта.

Ако греша, моля обяснете допълнително.

Автоматичен превод:

Сметката е потвърдена.

Затвориха ми го, за да направя тегленето ръчно.

Автоматичен превод:
Panagiwtis

Така че ще изпратят цялата сума ръчно или само 500 евро, които първоначално поискахте?

Автоматичен превод:

Логично след 500 ще ми отворят сметката с 2200 в нея..

Автоматичен превод:
Panagiwtis

Добре, а след това можеш да поискаш още 500 и те пак ще затворят сметката? Някак си не разбирам защо акаунтът ви е затворен сега, особено след като вече е верифициран.

Автоматичен превод:

Не знам. Казаха ми, че акаунтът е потвърден.

Автоматичен превод:
Panagiwtis

Нека сега да видим как ще бъде обработено първото ръчно теглене. Както и да е, бих попитал казиното дали трябва да очаквате такива усложнения всеки път, когато изпращате теглене.

Би било добре да имаме някакви улики, предполагам.

Това е голямо, добре познато казино, бих казал, че може би имат технически проблеми с доставчика на плащания, каквито много казина правят, така че би имало смисъл да изпратите парите ръчно, въпреки че не е ясно защо акаунтът трябва да бъде блокиран аз

Автоматичен превод:

Всичко е наред, забавих се, но го получих

Автоматичен превод:
Panagiwtis

Това наистина е страхотна новина. 🙂

Отсядате ли в N1 или искате да изследвате нови хоризонти на казината?


Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини