преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с N1 Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изпробвах го днес, много ми харесва самото казино. Ако изплащането все още работи, има 5 от 5 звезди.
Tried it out today, I really like the casino itself. If the payout still works, there are 5 out of 5 stars.
Heute direkt ausprobiert, Casino gefällt mir an sich sehr gut. Wenn die Auszahlung jetzt noch klappt, gibts 5 von 5 Sternen.
Здравейте,
така че ни уведомете кога ще получите печалбите си. Можете също да напишете и актуализирате своя потребителски отзив - ако е необходимо 🙂
Hello,
so let us know when you'll receive your winnings. You can also write and update your user review as well - if necessary 🙂
Здравейте:) Въпреки че тук има само 4 ревюта (и всички те са доста различни по съдържание), ревюто ми беше отхвърлено по доста странна причина, така че ще го публикувам тук, тъй като искам да споделя опита си с други играчи. Има много положителни и изключително подобни отзиви за други казина (особено за най-известните). Струва ми се, че трябва да обърнете внимание на тях на първо място :)
Soooo, в началото бях малко изгубен на място. И все пак, веднага щом разбрах, че регистрацията е доста проста, започнах да се забавлявам с бонуси и промоции. Не е от най-оригиналните, но все пак е хубаво.
Списъкът с доставчици е огромен! Освен това има някои изключителни слотове за игра :)
Оформлението на уебсайта не ми хареса много, но това е малък недостатък.
Най-важното е, че тегленето е толкова чисто!
Hello:) Although there are only 4 reviews here (and they are all quite different in content), my review was rejected for a rather strange reason, so I will post it here since I want to share my experience with other players. There are a lot of positive and extremely similar reviews on other casinos (especially the most famous ones). It seems to me that you should pay attention to them in the first place :)
Soooo, at first, I was a little bit lost on site. Still, as soon as I found that registration is quite simple I became amused with bonuses and promos. Not the most original but nice anyway.
The list of providers is huge! Also, there are some exclusive slots to play :)
I did not like the website layout that much, but that’s a small flaw.
Most important thing is that withdrawal is so clean!
Здравейте, за съжаление не мога да навляза в много подробности с обяснението си, но ще се опитам да споделя с вас всичко, което мога, за да го обясня малко. Имаме вътрешна система, която непрекъснато подобряваме и тази система ни помага да проследяваме отзиви, които най-вероятно не са истински.
Доколкото виждам, системата ви е свързала с група акаунти, които пишат отзиви за подобна група казина. Умишлено казвам акаунти, а не група играчи, тъй като тези акаунти са създадени предимно от едно и също лице или няколко души. Въпреки че системата никога няма да бъде перфектна и трябва да се съглася, че има шанс вашите отзиви да са просто истински и изобщо да не сте свързани с групата, ние поехме риска и решихме да отхвърлим отзива ви въз основа на това, което виждаме в система.
Искрено се извинявам на вас и на всеки един потребител, който е написал истинска рецензия, която беше отхвърлена от нашия персонал, но съм убеден, че огромното количество фалшиви рецензии, които отхвърлихме в миналото, просто надвишава малкото грешки, които вероятно сме направили в миналото, и ще със сигурност в бъдеще. Отхвърляме между 250-300 прегледа на месец, така че наистина е възможно да сме допуснали грешки там.
Hi, unfortunately I can't go into much detail with my explanation, but I'll try to share everything I can with you to explain it a bit. We have an internal system that we constantly improve and that system helps us to track reviews that most likely aren't genuine.
As far as I can see, the system linked you to a group of accounts that write reviews on a similar group of casinos. I intentionally say accounts and not a group of players since those accounts were mostly created by the same person or a few persons. Even though the system will never be perfect and I must agree there's a chance that your reviews are simply genuine and you're not linked to the group at all, we took the risk and decided to reject your review based on what we see in the system.
I truly apologize to you and every single user who wrote a genuine review that was rejected by our staff, but I'm convinced the huge amount of fake reviews we rejected in past simply outweighs the few mistakes we've probably done in past and will certainly do in the future. We reject between 250-300 reviews per month so it is indeed possible we made mistakes there.
Здравейте. Да, разбирам какво имате предвид и ви благодаря за обяснението :) Много съжалявам, че трябва да отхвърлите толкова много фалшиви отзиви. Въпреки това се радвам, че стоите на стража на истината. Късмет
Hello. Yes, I understand what you mean, and thank you for the explanation :) I am very sorry that you have to reject so many fake reviews. Nevertheless, I am glad that you are standing guard over the truth. Good luck
Здравейте, няма смисъл да изпращате тегления отново и отново. Би било по-добре да попитате казиното, какво изглежда нередно, бих казал.
Тъй като тегленето 04 ДЕК 16:32 е прието, какво не е наред? Пак ли е отхвърлено?
Hello, no point in submitting withdrawals over and over again. Would be better to ask the casino, what seems to be wrong, I'd say.
Since the withdrawal 04DEC 16:32 is accepted, what is wrong? Has it been rejected again?
Здрасти,
Подадох жалба срещу казино N1bet.
Бях депозиран и играх в тяхното казино. Накрая спечелих голям джакпот от $26xxx и изтеглих $20 000. Те се върнаха след повече от седмица и казаха, че няма да изплатят, тъй като заложих над техния лимит. 100% съм сигурен, че не съм, тъй като не съм използвал бонус. Ако го направих, играта няма да ми позволи да залагам над лимита. Освен това депозирах още пари, преди да спечеля големия джакпот. Казаха, че мога да си върна $4000. Заложил съм общо над $50 000. Толкова не е честно, че ми взеха цялата печалба от сметката ми, когато спечелих джакпота. Как могат да вземат парите ви толкова лесно, но няма да изплатят, когато спечелите. Те трябва да ми възстановят общите залози и ако са ми отнели печалбата.
Hi there,
I have put in a complaint against N1bet casino.
I have been deposited and played in their casino. Finally I won a grand jackpot of $26xxx and I withdrew $20000. They came back after more than a week and said that they won’t payout as I bet over their limit. I am 100% sure that I didn’t as I didn’t use bonus. If I did the game won’t let me bet over the limit. On top of that I deposited more money before I won the grand jackpot. They said I can over get $4000 back. I have placed over $50k overall bets. It is so not fair that they took away all my winning from my account when I won the jackpot. How can they take your money so easy but they won’t payout when you win. They should refund me the overall bets also if they took away my winning.
Виждам, че жалбата в момента чака нашия преглед, така че е по-добре да изчакаме, защото ще се развие. Така или иначе, ако те твърдят, че сте залагали над лимит, а вие твърдите, че не сте го направили и не сте играли с бонус, тогава това би трябвало лесно да се провери в историята ви на залагания. Всичко е там. Не съм сигурен дали имате достъп до историята на залаганията си (много казина имат тази функция за играчи), но съм 100% сигурен, че казиното я има.
I can see the complaint is currently waiting for our review so it's better to wait ho it's going to develop. Anyway, if they claim you bet over a limit and you claim you didn't and you didn't play with a bonus, then this should be easy to verify in your betting history. Everything's there. I'm not sure if you have access to your betting history (many casinos have this feature for players available), but I'm 100% sure the casino has it.
Да, имаше история на играта, но тя се показва само до 4 дни. Помолих ги за доказателства и подробности, но VIP мениджърът никога не ми отговори. Опитах се да чатя онлайн, но ме молеха да изчакам. Те не ми дадоха нищо освен имейл, за да ми кажат това. Много не е честно да се прави това на хората, когато са спечелили голям джакпот.
Извадиха 80% от парите ми без никакви доказателства.
Yes it did have a game history but it only shows up to 4 days. I have ask them for evidences and details but the VIP manager never reply me back. I tried to chat online but they kept asked me to wait. They would not give me anything except an email to tell me that. It is very no fair to do that to people when the won a big jackpot.
They subtracted 80% of my money without any prove.
Здравейте,
съжалявам да го чуя. Моля, споменете това в жалбата, така че Ник да е напълно наясно с факта, че сега казиното ви игнорира и ви е предоставена само да кажем ограничена история.
Да се надяваме, че ще имаме сили да се свържем с казиното, ако е необходимо. 🤞 Просто му отделете малко време.
Hello,
sorry to hear that. Kindly mention this in the complaint, so Nick is fully aware of the fact, that the casino is now ignoring you, and you were provided only with let's say limited history.
Let's hope that we will be bale to get in touch with the casino if needed. 🤞 Just give it some time, though.
Здравей Рада,
Благодаря за съобщението. Ще изпратя имейл на Ник и ще го уведомя. Също така теглих отново останалите пари, но мисля, че се опитват да задържат парите ми възможно най-дълго.
Наистина се надявам, че вие можете да ми помогнете, тъй като трябва да ми вземете много пари.
благодаря ви отново и честита нова година.
Най-добри препоръки
Пол
Hi Radha,
Thank you for the message. I will email Nick and let him know. I also redrew the rest of the money but I think they try to keep my money as long as possible.
I really hope that you guys can help me out as it is a lot of money to take away from me.
thank you again and happy new year.
Best regsrds
paul
Здравейте Даниел и Рада,
Току-що се опитах да вляза в акаунта си и те деактивираха акаунта ми. Не мога да вляза сега.
Чакам моето теглене, което е $5000. Как да преследвам парите си, ако не мога да вляза? Можете ли да посъветвате. Благодаря ти.
Hi Daniel and Radha,
I have just tried to login to my account and they disable my account. I can’t login now.
I am waiting for my withdraw which is $5000. How do I chase my money if I can’t login? Can you please advise. Thank you.
Здравей plam0108,
съжалявам да чуя това, от друга страна, не е толкова голяма работа, тъй като жалбата е подадена, така че не се притеснявайте за това сега, понякога се случва и казиното ще има възможност да обясни в жалбата, аз сигурен съм
Просто актуализирайте Ник в темата за оплакване за това , за да може той да го вземе под внимание, докато се занимава с казиното. Това със сигурност би помогнало.
Hi plam0108,
sorry to hear that, it is not such a big deal since the complaint has been submitted on the other hand, so don't worry about that now, sometimes it happens and the casino will have a chance to explain in the complaint, I'm sure.
Just update Nick in the complaint thread about it, so he can take it into the consideration while dealing with the casino. That would certainly help.
За съжаление, казиното не се придържа към своите споразумения,
Спечелих с бонус, дори и да е само 50 евро, проверих се от поддръжката на клиенти, изведнъж искат да започнат допълнителни мерки за проверка и да качвам селфита с лична карта и т.н., което не се изискваше в всяко друго казино....глупава измама заради 50 евро Вече съм верифицирал акаунта си с копие от личната ми карта и доказателство за адрес
Unfortunately, the casino does not stick to its agreements,
I won with a bonus, even if it's only 50 euros, I had myself verified by customer support, all of a sudden they want to initiate extra verification measures and that I upload selfies with an ID card, etc., which was not required in any other casino....stupid fraud because of 50 euros I have already verified my account with a copy of my ID card and proof of address
Leider hält das Casino sich nicht an seine vereinabarungen,
Ich hab mit einem Bonus Gewonnen auch wenn es nur 50Euro sind ich habe mich vom kundensupport verifizieren lassen auf einmal wollen sie extra verifizierungsmasnahmen einleiten und das ich selfies mit personalausweis etc hochlade was sonst in keinem anderen casino gefordert wurde....dummer betrug wegen 50 euro dabei hab ich bereits zuvor meinen account verifiziert mit Personalausweiskopie und adressnachweis
Да, те са щастливи да ни вземат депозита веднага, но когато се опитаме да си върнем парите, трябва да им дадем много документи. Спечелих големия джакпот и тогава ми казаха, че съм надвишил лимита. Те ми връщат само $4000 от $20000. 80% от моята печалба, това са много пари за отнемане. Поисках доказателства, но те не ми ги дадоха, сега ме помолиха да проверя всичките си данни, преди да ги обработят и това ще отнеме 1-2 месеца.
Мир не е справедлив, че ми взеха всички пари от сметката без мое разрешение
Yes they are happy to take our deposit right away but when we try to get the money back then we need give them lots of documents. I won the grand jackpot and then they said I was over limit. They only give me back $4000 out of $20000. 80% of my winning, it is a lot of money to take away. I required for the evidences but they won’t give it to me, now they asked me to verify all my details before they will process and it will take 1-2 months.
Mir is not fair that they took away all my money from my account without my permission
Здравейте,
допълнителна проверка може да бъде задействана автоматично от системата. Има ли друг проблем, с който се занимавате?
Hello,
additional verification can be triggered automatically by the system. Is there any other issue you're dealing with?
Здравейте,
би било добре да признаете, че когато депозирате в казиното, това е единствено ваше собствено решение, не е необходима проверка, защото няма какво да се проверява. Ако плащате сметката си за комунални услуги чрез транзакция с карта например, има ли проверка? Не.
Оттеглянето, от друга страна, е напълно различна ситуация. Казиното трябва да се увери, че вие сте се регистрирали, депозирали, играли и спечелили. Не става въпрос само за вас, но и за вашата история и правила на игрите.
Предполагам, че трябва да опитате да потвърдите веднага след като се регистрирате в казиното, за да предотвратите бъдещи забавяния. Какво мислиш за това?
Hello,
would be good to acknowledge that when you deposit in the casino, it is solely your own decision, no check is needed because there is nothing to be checked. If you pay your utility bill by a card transaction for instance, is there any verification? No.
Withdrawal, on the other side, is a completely different situation. The casino has to make sure that it was you, who registered, deposited, played, and won. It's not just about you, it's also about your gaming history and rules.
I guess that you should try to verify immediately after you register in the casino to prevent future delays. What do you think about that?
Може ли някой да ми каже защо това казино има такава висока репутация?
Направих 3 опита в казино сесия. Едно и също нещо всеки път... Без печалби... само залози, взети за завъртания.
Къде са честните RTP и RNG? 🙂
Ето и последните екранни снимки от днес. Това е по-лошо от драма. повръщане.
Can someone tell me why this casino has such a high reputation?
I did 3 attempts at a casino session. Same thing every time... No wins... only stakes taken for spins.
Where are the fair RTP and RNG? 🙂
Here is the last screenshots from today. This is worse than drama. Puke.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.