ФорумКазинаMr Sloty Casino - обща дискусия

Mr Sloty Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от Waller888
|
28606 преглеждания 128 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
kaladzi
преди 1 година

Здравейте и съжалявам за късния отговор.

Позволете ми да кажа, че нелицензираните казина са практически недосегаеми. Звучи зле, нали? Всъщност е...

Крайният вариант би бил да вземете адвокат, страхувам се, че не можете да направите нищо друго. За да съдите казиното, вие също се нуждаете от вид сътрудничество, затова бих започнал, като задам няколко въпроса на адвоката.

Ако попаднете на по-добра идея, моля споделете!

Автоматичен превод:
преди 1 година

как адвокатът ще се свърже с тях?

те не отговарят (100% сигурен, че не четат) имейли и телефонът, който имат, не е достъпен за обаждане.

Освен това лицензирането на сайта им е смешно

" Mrsloty работи с главен лиценз 8065/JAZ, предоставен от ."


лицензът им се дава с точка (.) ?

Автоматичен превод:
kaladzi
преди 1 година

Точно! И така, какво мислите, че местната полиция може да направи по-добре? Нищо, страхувам се.

Освен това, казиното изобщо не притежава лиценз, вижте прегледа плюс индекса за безопасност , той казва:

„ЛИЦЕНЗИРАЩИ ОРГАНИ

Казиното работи без официален лиценз!"

Затова бих попитал един кадърен юрист има ли смисъл изобщо да се съди такава фирма. Не мисля така, честно казано. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравейте, оттеглих се от mrr sloty преди около 2 месеца с потвърден акаунт. Не ми е изпратен имейл за времева рамка, в която да очаквам оттеглянето си, и съм празен всеки път, когато се опитам да се свържа с тях. Моля помогнете

Автоматичен превод:
derek39
преди 1 година

здрасти

Бихте ли прочели тази тема? Вярвам, че всичко е казано тук много пъти.

Какво мислите за ситуацията сега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, чаках повече от 28 26 дни за моето теглене и не получих нищо в последните ми няколко чатове казаха, че сме изпратили съобщение до финансовия отдел, за да бъде сортирано спешно, но нищо. Имам подробности за собствениците, но няма отговор, можете ли да помогнете

Автоматичен превод:
Dalehalllfc91
преди 1 година

Толкова съжалявам, че виждам още един. Е, огледайте се... прочетете тази тема.

Бих започнал с индекса за безопасност: https://casino.guru/mr-sloty-casino-review

Няма нищо, което мога да кажа, за да променя факта, че това казино е измама. 🙁

Къде намерихте такъв сайт, ако може да ми е интересно?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако докладвам на моята банка за този уебсайт като измама, мога ли да получа обратно депозитите си? Загубих много пари през последните 24 часа, опитвах се да настроя и депозирам лимит, който те не предлагат, и когато имах чат на живо, за да закрия акаунта си, защото казах, че имам проблем и аз m извън контрол ми дадоха бонус от £50, за да продължа да играя

Автоматичен превод:
Crowmano
преди 1 година

Здравейте.

Първо, направете каквото можете, за да спрете да играете там, ако почувствате, че сте на ръба на самоконтрола си. В такава ситуация вашият акаунт трябва да бъде закрит без по-нататъшно забавяне и мразя да чуя, че бонусът е бил предложен вместо това! Следователно, обикновено - бих ви насърчил да подадете жалба: https://casino.guru/complaints/create

За съжаление, според лошия индекс на безопасност очаквам казиното да игнорира жалбата. 🙁.

Моля, избягвайте да играете на такива сайтове - това е загубена кауза:

https://casino.guru/mr-sloty-casino-review

Опасявам се, че връщането на плащане е добра идея и като страничен ефект може да бъдете маркирани и за други казина, намалявайки шанса си да залагате.

Може би бихте могли да потърсите професионална помощ? Консултирайте се с тази страница, моля:

https://casino.guru/problem-gambling


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

знам, че не трябваше да играя в такъв ужасен сайт, но бях пиян по това време и имах желание да залагам и не знаех кога да спра и не можах да намеря отговорните инструменти за хазарт в сайта, когато наистина имах нужда от тях и нещата излязоха извън контрол и загубих една седмица заплата за по-малко от 24 часа след получаването й. Честно казано обмислям да поискам връщане на плащане от банката, но те вероятно биха го отхвърлили, тъй като се класифицира като хазарт, но този уебсайт всъщност е абсолютна измама, която се възползва от уязвими хора. Намерих този сайт чрез имейл, който получих, всъщност съм бомбардиран с имейли, рекламиращи онлайн казина, които вероятно са уебсайтове за измама, след като се регистрирах в друг уебсайт за преглед на казино. Ще се опитам да разбера от кой уебсайт е изключен и мисля, че и те трябва да са част от измамата

Автоматичен превод:
Crowmano
преди 1 година

Мразя да го чувам, когато е стигнало дотук. Надявам се линкът, който Радка изпрати за отговорния хазарт, да е полезен.

Най-добре е обаче да избягвате подобни казина и със сигурност да не отговаряте на техните оферти, имейли или нещо подобно.

Що се отнася до връщането на плащането, ще се радвам, ако беше успешно, но шансовете да успеете да го получите и да залагате в други казина ще бъдат по-ниски.

Както и да е, би било добре, ако имаше някои отговорни инструменти на сайта, но мисля, че най-доброто нещо, което трябва да направите, е да спрете да играете, тъй като може да стигне доста далеч.

Надявам се всичко да се нареди.

Автоматичен превод:
Crowmano
преди 1 година

Леле мале! толкова съжалявам за теб Наистина съм,...

Първо, мисля, че възстановяването на плащането е единственият начин, който си струва да опитате, въпреки че разбирам, че това би било само опит. Бих направил това. Мразя да гледам как парите ви се губят по този начин и това си струва да опитате. Има ли възможни последствия за вас, ако докладвате на банката? Съжалявам, но съм напълно запознат с процедурите на UKGC, или да кажем, отговорностите на играчите.

Мисля, че ще ви трябва много късмет, за да се отпишете успешно от такива сайтове. От друга страна, усилието си заслужава; изключването от тези предложения може да ви спести по-нататъшно изкушение. Или поне се надявам!

Моля, уведомете ме как е с банката; стискам палци! 🤞🤞🤞🤞


Автоматичен превод:
Crowmano
преди 1 година

След като се регистрирате за такова като Mr Sloty, се пригответе да ги вземете от много от другите им казина. Получавам имейли и текстови съобщения всеки ден и не съм играл на такъв от 3 години!! Дразнещото в текстовете на телефона ми с android е, че не мога да ги блокирам. Съжалявам, че загубихте толкова много пари, което е истински срам. Струва си да опитате в банката си, за да видите дали можете да получите обратно плащане

Автоматичен превод:
преди 1 година

имам актуализация, банката в момента проучва моите искове, тъй като парите, които депозирах, всъщност отидоха в уебсайт, базиран в Нигерия, който продава кредит за презареждане на мобилни телефони, което очевидно е много странно. Не се надявам да си го върна, но определено си научих урока от това. Очевидно това е просто голяма измама, която се възползва от уязвими лица.

Автоматичен превод:
Crowmano
преди 1 година

Не съм изненадан, нали знаеш?🙁

https://casino.guru/mr-sloty-casino-review

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Този имейл по-долу изпратих вече около 30 пъти:


Уважаеми директор на г-н Слоти,


На тези, които може да се отнасят.


Пускам официална жалба, защото 7-21 работни дни вече изтекоха. Опитах толкова много начини да се свържа с отдела, който отговаря за изплащанията, но в чата ме прекъснаха и не дават отговори.


Все още не съм получил изтеглената от мен спечелена сума, която играх и спечелих по честен начин. Освен това акаунтът ми е потвърден от първия ден. Придържах се към правилата, така че се надявам, че казиното също ще има достойнството да се придържа към собствените си правила.


Искам да намеря решение и се надявам, че сте готови да разрешите този проблем.


Направих тегленето на 27 октомври 2023 г. номерът на транзакцията за теглене е: 384488936 сума от €5000,-


Искам също така да уведомя казиното, че съм болна, аз съм самотна майка с деца и този стрес влоши пристъпите ми на тревожност и PTSs и наистина не мога да спя от целия този проблем. Това засяга мен и децата ми. Имам лекарски документи, които доказват психичните ми проблеми. Това ще ме убие!


Моля, не ме оставяйте да моля за печалбите си, ще чакам вашия отговор как да разреша това.


Имам адвокат в Кюрасао по този въпрос и няма да спра или да си почина, докато не получа печалбите си. Моля, приемете този въпрос на сериозно, това не е заплаха, но имам право да го направя.



С Най-Добри Пожелания,



(Техният имейл адрес е support @ Mrsloty. com

Автоматичен превод:
Hentje1979
преди 11 месеца

Е, мисля, че трябва да прочетете тази тема и след това да проверите предупреждението, което поставихме в това казино:

https://casino.guru/mr-sloty-casino-review

Особено този:

„Правила за липса на реакция при оплаквания: Това казино отказва да съдейства за разрешаване на оплаквания на играчи. Всичките ни предишни опити за установяване на каквото и да е сътрудничество бяха пренебрегнати. Поради това по-голямата част от новоподадените оплаквания са маркирани като неразрешени и имат отрицателно въздействие върху рейтинг на казиното."

Съжалявам, но не бих очаквал много...

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добро утро на всички, имам теглене от 21 дни и не е платено, мислите ли, че ще платят рано или късно или никога няма да видя печалба? Ти можеш да ми помогнеш?

Автоматичен превод:
omarfalasca
преди 8 месеца

Здравейте, като за начало вероятно бих казал, че не сте избрали най-доброто казино. Индексът му за безопасност е 1, което е доста лошо, така че ще бъда внимателен, преди да депозирам тук.

Както и да е, виждам, че сте написали тук, че сте чакали 21 дни за оттеглянето си, но също така сте отворили жалба , в която казвате, че сте чакали само няколко дни и сте заявили, че сте поискали оттеглянето си на 12 февруари. И така, как е и каква е точната информация? 🤔

Както и да е, не знам дали ще видите парите си, но ще се радвам, ако го направите и нашият екип ще се опита да ви помогне.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Извинявам се. Чакам от 12 февруари

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини