Здравейте.
Позволете ми да коментирам вашата наскоро подадена жалба , моля.
Съжалявам, че го казвам - обикновено операторът на чат не е подходящият човек, който да ви информира по въпроса за KYC. Знам какво е чувството, но се опитайте да вземете предвид това.
Опитайте се да сте патентовани и дайте на казиното малко време да ви провери.
Както и да е, какво те накара да играеш там? Проверих прегледа на казиното , добре - не бих играл там. Сред другите лоши признаци, те също така приложиха „политика за липса на отговор" към оплакванията на играчите 🙁
Hello.
Allow me to comment on your recently submitted complaint, please.
I'm sorry to say that - usually, the chat operator isn't the proper person to update you on the matter of the KYC. I know how it feels, but try to consider that.
Try to be patent and give the casino some time to verify you.
Anyway, what made you play there? I checked the casino review, well - wouldn't play there. Among other bad signs, they also applied "no response policy" to players' complaints 🙁
Автоматичен превод: