НачалоФорумКазинаMonro Casino - обща дискусия

Monro Casino - обща дискусия (страница 3)

12 251 преглеждания 55 отговора |
преди 1 година
|
12 3
Добавете пост
преди 9 месеца

По мое мнение казино Monro е просто фирма за измама. Отворих акаунта си вчера и качих всичките си документи (лична карта, селфи, банкови извлечения и т.н.) и всички бяха проверени. След това поставих няколко спортни залога (парична линия за футбол и парична линия за НБА). Имах голям късмет да спечеля малко пари. Днес, когато се опитах да изтегля парите си, те анулираха заявката ми за теглене и ме помолиха да изпратя видеоклип, на който държа личната си карта, направих го, изпратих на поддръжката на клиенти. След това екипът за поддръжка на клиенти каза, че моята видео потвърждение е преминала и те трябва да прегледат залозите ми, след което ще ме уведомят за решението, което ще отнеме до 31 дни.


Според мен това е нелепо и несправедливо. Мисля, че те са просто измамна фирма, че ако клиентите загубят пари, ще спечелят пари. Ако клиентите спечелят малко пари, те ще се опитат да НЕ изпращат плащанията и да забавят всичко. Изненадан съм, че Monro Casino има толкова висок рейтинг на вашия уебсайт. Предлагам да им дадете по-нисък ранг, така че да НЕ могат да продължат да мамят клиенти.

Автоматичен превод:
yuchen0329
преди 9 месеца

Здравейте, аз лично играх там и спечелих. Изплащането отнема няколко дни, но те изплатиха. Така че бъдете търпеливи; доколкото мога да преценя, са сериозни.

Без грижи.

Автоматичен превод:
shango108
преди 9 месеца

благодаря Поискаха ли ви да изпратите видеоклип за допълнителна проверка?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

По мое мнение казино Monro е просто фирма за измама. Отворих акаунта си вчера и качих всичките си документи (лична карта, селфи, банкови извлечения и т.н.) и всички бяха проверени. След това поставих няколко спортни залога (парична линия за футбол и парична линия за НБА). Имах голям късмет да спечеля малко пари. Днес, когато се опитах да изтегля парите си, те анулираха заявката ми за теглене и ме помолиха да изпратя видеоклип, на който държа личната си карта, направих го, изпратих на поддръжката на клиенти. След това екипът за поддръжка на клиенти каза, че моята видео потвърждение е преминала и те трябва да прегледат залозите ми, след което ще ме уведомят за решението, което ще отнеме до 31 дни.


Според мен това е нелепо и несправедливо. Мисля, че те са просто измамна фирма, че ако клиентите загубят пари, ще спечелят пари. Ако клиентите спечелят малко пари, те ще се опитат да НЕ изпращат плащанията и да забавят всичко. Изненадан съм, че Monro Casino има толкова висок рейтинг на вашия уебсайт. Предлагам да им дадете по-нисък ранг, така че да НЕ могат да продължат да мамят клиенти.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Моля, знайте, че ние не вземаме предвид спортната страна на казиното в индекса за безопасност (рейтинг) на което и да е казино на нашия уебсайт, тъй като тук нямаме спортен отдел. Вземаме предвид само казино игрите.

Надявам се, че ще получите печалбите си скоро, тъй като играчът по-горе каза, че няма нужда да се притеснявате.

Ще ни държите ли в течение как върви? 🙏

Автоматичен превод:
yuchen0329
преди 9 месеца

Здравейте, не, не трябваше да го правя.

Ще бъде изплатено скоро, само имайте търпение. Може ли да попитам колко спечели?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не знам точно защо беше взето това решение. Пробвах да попитам чрез чат, който работи чудесно и е достъпен практически без чакане на оператор, но всеки път ми казваха, че това е решение на ръководството и не могат да дадат повече информация. Забелязах, че това се случи в две казина на една и съща компания, така че предположих, че причината може да е твърде бърза и голяма печалба от много малък депозит, което може да предизвика подозрения относно почтеността/манипулацията на играча по време на играта, въпреки че не съм сигурен.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не можете да се регистрирате в няколко Galaktika NV казина наведнъж.

Ако направите 1 или всички ще бъдат ограничени.


Открийте нов акаунт с клонове на Galaktika NV само след като сте били ограничени.

Автоматичен превод:
nothingyoucando
преди 9 месеца

Да, приятелю, знам, но не това беше проблемът. Никога не съм имал повече от 1 акаунт. Освен това, това се отнася за всички казина, така че се разбира.

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

ТОВА КАЗИНО Е АБСОЛЮТНО ГЛУПОСТИ AMD ТЕХНИТЕ СЪЩО КРАДЦИ, КОИТО ИЗГОТВЯХА, ОТКРАДНАХА МОЯ ДЕПОЗИТ ОТ $20, КОЕТО НАПРАВИХ ПРЕДИ 2 МЕСЕЦА, ПРЕДОСТАВЯХ ИМ ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ДЕПОЗИТА 10. РАЗЛИЧНИ НАЧИНА, НО НИТО ЕДИН ОТ ТЯХ ИЗГЛЕЖДА НЕ Е ДОСТАТЪЧЕН!!! ТАКА ДА ИЗМИНАХА 2 МЕСЕЦА И СРЕДСТВАТА НЕ СА КРЕДИТИРАНИ И НЕ СА ВЪРНАТИ!

Автоматичен превод:
Isaacjuac
преди 8 месеца

Това наистина е разочароваща ситуация и съжалявам, че трябва да я преживеете.

Мога ли да попитам обаче дали сте се свързвали с вашия доставчик на плащания по този въпрос?

Лесно може да бъде на тяхна страна и казиното изобщо не е виновно. И не казвам, че е така със сигурност; просто може би се опитайте да го проучите допълнително, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте на всички,


Бих искал да споделя текущия си проблем с [ казино Monro]


Успешно получих теглената от мен сума от 1000 евро, но тегленето на 10 000 долара все още е задържано.


Когато го поисках, казиното ми каза, че е в процес на допълнителна проверка и би трябвало да отнеме до 48 часа.


Вече са минали 4 дни и нищо не е обработено.


Акаунтът ми също остава блокиран, така че не мога да проверявам или управлявам нищо сам. Те измислят неочаквани извинения, че акаунтът ми е напълно потвърден, няма нужда от допълнителна проверка, чувствам се сякаш ми крадат парите.



Чувствам се затруднен и бих оценил съвета на екипа на Casino Guru и общността. Някой сблъсквал ли се е с подобна ситуация?


Благодаря ти,

Уали19

Автоматичен превод:
Wali19
преди 3 месеца

Получихте ли някакво обяснение за това какви проверки трябва да правят?

Обикновено, когато става въпрос за по-големи суми, доставчикът на играта също е ангажиран и всъщност може да отнеме повече време, за да се свърши всичко.

Какво точно ви казват, когато се свържете с тях и ги попитате за цялата ситуация, моля?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

„Здравейте, благодаря за отговора. Акаунтът ми вече е напълно потвърден и преди успешно получих теглене на 1000 евро без никакви проблеми."


Сега имам тегления на $10 000 и €1000, които чакат да бъдат теглени. Когато се свързах с поддръжката, ми казаха, че те са в процес на „допълнителна проверка". Първоначално казаха, че процесът ще отнеме 48 часа, но вече са минали 3 дни и все още получавам същия отговор без ясно обяснение какво точно се проверява или колко време ще отнеме.


Те не са потвърдили дали тази допълнителна проверка се извършва от техния екип за съответствие или от доставчика на игри.


Автоматичен превод:
Wali19
преди 3 месеца

В миналото и аз чаках няколко дни по-дълго от посоченото за големи тегления и когато се свързах с поддръжката, те ме увериха, че средствата ще бъдат кредитирани в рамките на 48 часа. И така беше.

Странно е, че акаунтът ви е блокиран, но според мен, ако казиното е „легално" и регистрирано в Държавното министерство, няма нужда да се притеснявате.


Уведомете ни и когато вземете поръчката, платете за напитките XD

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

„Здравейте, благодаря за отговора. Акаунтът ми вече е напълно потвърден и преди успешно получих теглене на 1000 евро без никакви проблеми."


Сега имам тегления на $10 000 и €1000, които чакат да бъдат теглени. Когато се свързах с поддръжката, ми казаха, че те са в процес на „допълнителна проверка". Първоначално казаха, че процесът ще отнеме 48 часа, но вече са минали 3 дни и все още получавам същия отговор без ясно обяснение какво точно се проверява или колко време ще отнеме.


Те не са потвърдили дали тази допълнителна проверка се извършва от техния екип за съответствие или от доставчика на игри.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Така че, може да са и някои проверки от доставчика на играта. Добре, сега разбирам.

Моля, уведомете ни как върви и дали имате някакви новости.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Но как забавиха тегленето ми. И също така блокираха акаунта ми, акаунтът ми беше напълно потвърден, странно е, че не ми плащат 10 000.

Автоматичен превод:
Wali19
преди 2 месеца

Моля, бъдете малко търпеливи и нашият екип за жалби ще проучи допълнително въпроса.

Автоматичен превод:
12 3

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини