здравей
Искате да кажете, че поддръжката на казиното не е предложила абсолютно нищо, което да ви помогне да теглите, въпреки че не можете да влезете? Трябва да призная, че бих очаквал много пряко участие на казиното. Бих казал, че казината имат известно ниво на техническа поддръжка за такива случаи.
Е, нека се опитаме да разберем нещо.
Първо, използвали ли сте някога: VPN, прокси или споделена интернет връзка? Опитвам се да разбера колко вероятно проблемът е свързан с така наречената ви необичайна IP дейност.
Във всеки случай предлагам достъп до казиното от друго устройство, а също и чрез друг интернет доставчик. Ако това помогне, незабавно информирайте казиното за това действие и отидете на теглене.
Въпреки това, аз силно вярвам, че при такива обстоятелства, казиното трябва да може да ви помогне да настроите тегленето ръчно, вместо да ви оставя сами. Изрично бих помолил за такава подкрепа.
Hello,
Are you saying the casino support didn't suggest anything at all to help you withdraw despite you not being able to log in? I must admit I would expect much direct casino involment. I would say casinos have some level of tech support for such cases.
Well, let's try to figure something out.
First of all, have you ever used: VPN, Proxy or shared internet connection? I'm trying to figure out how likely the issue is connected to your so-called unusual IP activity.
In any case, I suggest accessing the casino from a different device and also through a different internet provider. If this helps, immediately inform the casino about this action and go for the withdrawal.
However, I strongly believe that under such circumstances, the casino should be able to help you set up the withdrawal manually instead of leaving you on your own. I would specifically ask for such support.
Автоматичен превод: